Gå til innhold

** IKM uke 10 **


Møøø

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig mistet litt troen på at jeg er gravid. Skal teste i morgen. Da er jeg 4 dager før IKM. Er invitert ut på middag med kollegaer, så det kan være muligheter for et glass vin. Greit å ha testet da, men på den andre siden er det jo en stor sjangse for å fortsatt være gravid, selv om man tester negativt så tidlig, så lar nok vinglasset få stå i ro.

Brystene mine er tunge, og større enn vanlig. Bortsett fra det er alt som vanlig nå. Har ikke hatt noen festeblødning, og det hadde jeg sist (bare at da skjønte jeg ikke at det var det).

Men men... Dette er 1. pp. Vi prøver igjen:) Uansett spent på prøving i morgen:)

Jeg trenger ikke å hoppe i fallskjerm. Det adrenalinkicket jeg føler når jeg venter på å avlese en graviditetstest holder for meg ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt ein "mini-ferie" frå forumet eg òg! Gratulera masse til Møøø! Eg testa i går (og i dag...) før eg skulle til Haukeland, men nada, kvitare enn kvitast! Så mista litt trua eg også, sjølv om det jo er tidleg! Murringane i magen er borte, men eg føler meg fremdeles stinn og rar. Småkvalm til tider... Sist fekk eg jo festesmerter frå ein annan verden, har ikkje kjent noko slikt no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm. eg hugsar liksom ikkje heilt.. har jo kun hatt bortfallsblødning etter eg slutta på pillen, og sist eg hadde "vanleg" mens var i juni... Strevar med å huske, for eg finn stadig allslags symptom, og dei fleste kan vel stemme overens med mensen.. sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper jo i det lengste at det er et graviditetssymptom :P TR Vil jeg jo ikke ha :P... Får bare vente og se. Problemet er at jeg ikke har noen tolvmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper jo i det lengste at det er et graviditetssymptom :P TR Vil jeg jo ikke ha :P... Får bare vente og se. Problemet er at jeg ikke har noen tolvmodighet.

 

Det hørtes kjent ut! Eig ikkje tålmodighet eg heller, men er ikkje så positiv som eg var tidlegare i veka.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test idag også:( Idag er jeg fire dager før IKM, og 10 dpo. Så jada, er jo litt tidlig å teste, men har ikke så mye tro på posetiv test lenger. Får vente og se. Jeg får ALLTID mens på samme dag, så det er jo et ganske sikkert tegn. Kunne jeg ikke bare ha vært lur og ventet til da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ, går litt på veggen her nå kjenner jeg..

Rundt 09.30 i dag så fikk jeg kjempevondt i magen, det holdt på i maks et kvarter, la meg på sofaen og kjente det stakk til og murra litt i ca et kvarter til.. Nå kjenner jeg ingenting, har også vært på do jevlig siden for å sjekke i tilfelle blod.. Nada!

Hva er nå dette daaa?? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Jeg har vært på ferie en uke, og her har det jaggu skjedd mye! Gratulerer til møøø som er gravid! Det er jo fantastisk! Håper mange kan følge etter snart.

Her skjer det lite. Kjenner absolutt ingenting, verken mensmurringer eller noe annet. Men så kjente jeg ingenting forrige gang jeg var gravid heller, så tidlig da... Har ikke tatt noen test ennå, jeg er fortsatt bare 11 dpo. Nei, tilbake til klesvasken! God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa i går, den var helt hvit (klarer ikke å vente :P ) reiser på ferie i morra, så da blir det nok til at jeg tar en ny da før jeg drar, selv om jeg da bare vil være 11 dpo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, sjølv om eg jo er på symptomjakt så er det nokre ting eg har tenkt på i dag.Er hos foreldra mine og begynte nesten å grine då mamma med frokostbordet begynte å sukke over at alle vil ha kvitløksbrød til alt. eg for min del elskar det jo og kjente tårene sprenge på. full av luft i magen, sulten igjen kjapt etter måltid. vond i korsrygg,sider og rumpa. stinn i magen oh halsbrann. småkvalm og kviseutbrudd i ansiktet. ser blodårer på brysta, dette har kun skjedd ein gong før og det var då eg var gravid, og med min indiske hud skal det jo litt til... dette toppa seg då eg i kveld skulle kaste linsene i søppelet og ikkje klarte å holde meg, men såg på g-testen frå i dag tidleg,kunne jo skimte ein strek! Nå veit eg jo at eg ikkje kan ta dette for god fisk, men har berre opplevd dette den gongen eg faktisk var gravid. kanskje er det berre tanken om at me fortjener dette etter tunge månadar etter dødfødselen, eg veit ikkje.

Dette var berre nokre tankar frå meg, sambo er i nordsjøen så eg har jo ikkje han å masa på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm idag :( Symptomjeger som jeg er vil jeg jo at det skal være en graviditet som har skylden, men jobber i barnehagn så får jo alle rundene med omganssyke.

Har IKM på tirsdag, og får som regel mens natt til IKM dag. Har opplevd kun to ganger at mensen har kommet senere, men da også på IKM dagen, bare at det har blitt på ettermiddagen. Jeg er veldig spent på å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flykræsj

Kjenner ikke ett eneste symptom, bortsett fra sjokoladehunger (hvilket er noe som forekommer relativt hyppig for meg da...) :P tok en g-test nå nettopp. Hvit som snø. Kjenner meg litt smådeppa, faktisk direkte lei meg! Er så lei av å prøve nå (og ja, jeg vet jeg ikke er en sliter, bare en klager) Måtte bare syte litt ;) tar meg en sjoko til jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, flykræsj. Så kjedelig med hvite tester. Når er IKM? Og hvor lenge har du/dere prøvd? Vurderer å svi av en test jeg og. Har IKM onsdag da, men er såååååå nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Æsj, flykræsj. Så kjedelig med hvite tester. Når er IKM? Og hvor lenge har du/dere prøvd? Vurderer å svi av en test jeg og. Har IKM onsdag da, men er såååååå nysgjerrig!

 

IKM onsdag her også (hvis jeg regner 31 dager syklus). Litt usikker da... Har svidd av fire tester allerede :P typisk meg, mangler totalt impulskontroll... Regner dessverre med at tantekreket kommer med et brak en av dagene nå, og at det forklarer hvorfor jeg har kjørt i meg enorme mengder med fruktnøtt i kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, flykræsj. Så kjedelig med hvite tester. Når er IKM? Og hvor lenge har du/dere prøvd? Vurderer å svi av en test jeg og. Har IKM onsdag da, men er såååååå nysgjerrig!

 

IKM onsdag her også (hvis jeg regner 31 dager syklus). Litt usikker da... Har svidd av fire tester allerede :P typisk meg, mangler totalt impulskontroll... Regner dessverre med at tantekreket kommer med et brak en av dagene nå, og at det forklarer hvorfor jeg har kjørt i meg enorme mengder med fruktnøtt i kveld :(

 

Hehe, men hvis det er noen trøst, så spiste jeg enorme mengder sjokolade sist jeg var på tjukka...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Æsj, flykræsj. Så kjedelig med hvite tester. Når er IKM? Og hvor lenge har du/dere prøvd? Vurderer å svi av en test jeg og. Har IKM onsdag da, men er såååååå nysgjerrig!

 

IKM onsdag her også (hvis jeg regner 31 dager syklus). Litt usikker da... Har svidd av fire tester allerede :P typisk meg, mangler totalt impulskontroll... Regner dessverre med at tantekreket kommer med et brak en av dagene nå, og at det forklarer hvorfor jeg har kjørt i meg enorme mengder med fruktnøtt i kveld :(

 

Hehe, men hvis det er noen trøst, så spiste jeg enorme mengder sjokolade sist jeg var på tjukka...! ;)

 

Ja, alt er jo graviditetsymptomer inntil det motsatte er bevist ;) Håper og ber om at vi slipper å kjøpe inn tamponger de neste 9 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Æsj, flykræsj. Så kjedelig med hvite tester. Når er IKM? Og hvor lenge har du/dere prøvd? Vurderer å svi av en test jeg og. Har IKM onsdag da, men er såååååå nysgjerrig!

 

Dette er forresten 4. pp, så ikke allverdens da! Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, flykræsj. Så kjedelig med hvite tester. Når er IKM? Og hvor lenge har du/dere prøvd? Vurderer å svi av en test jeg og. Har IKM onsdag da, men er såååååå nysgjerrig!

 

Dette er forresten 4. pp, så ikke allverdens da! Hva med deg?

 

Er kommet litt ut av tellingen. 6. eller 7. pp her ikke allverdens det heller, men nok til at jeg blir litt sur hver gang TR kommer. Tok forresten en test nå. Aldri sett noe så hvitt i hele mitt liv, så regner med TR kommer anytime. Herlig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Å nei! Jeg gjorde den klassiske feilen, kikket nettopp på testen fra i går, og hva ser jeg? En svak strek!! Har blitt lurt før, så jeg vet jo at ikke det betyr noe. HVORFOR må jeg være så teit?? Nå blir jeg gående å lure...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Jeg gjorde den klassiske feilen, kikket nettopp på testen fra i går, og hva ser jeg? En svak strek!! Har blitt lurt før, så jeg vet jo at ikke det betyr noe. HVORFOR må jeg være så teit?? Nå blir jeg gående å lure...

jepp, eg har gjort det same, testen i dag var heilt kvit, men eg har skikkelig pms-mage, og vondt i korsrygg og mage på venstre side,som når eg får mensen.... ::
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en test liggende som ga skyggestrek før fristen gikk ut, så jeg veit da søren jeg... Mulig det blir en ny test i morgen, er den negativ så er det jo lettere å forberede seg på at tanta dukker opp når som helst da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Jeg har en test liggende som ga skyggestrek før fristen gikk ut, så jeg veit da søren jeg... Mulig det blir en ny test i morgen, er den negativ så er det jo lettere å forberede seg på at tanta dukker opp når som helst da..

 

Men hvis du fikk strek før fristen gikk ut er den jo positiv? Hva er skyggestrek?? Trodde en strek var en strek jeg... På min test, som lå i 12 timer, var streken tydelig rosa. Men altså ikke valid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Å nei! Jeg gjorde den klassiske feilen, kikket nettopp på testen fra i går, og hva ser jeg? En svak strek!! Har blitt lurt før, så jeg vet jo at ikke det betyr noe. HVORFOR må jeg være så teit?? Nå blir jeg gående å lure...

jepp, eg har gjort det same, testen i dag var heilt kvit, men eg har skikkelig pms-mage, og vondt i korsrygg og mage på venstre side,som når eg får mensen.... ::

 

Huff, disse testene gir oss jammen endel hodebry... Jeg har også masse symptomer nå, etter jeg så den dumme streken! Selvsagt innbildning så det holder :P Nesten så jeg gleder meg til tantekreket kommer, så slipper jeg å gå å analysere på denne måten. Det tar ALTFOR mye tankekapasitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...