Gå til innhold

** IKM uke 10 **


Møøø

Anbefalte innlegg

Jeg har en test liggende som ga skyggestrek før fristen gikk ut, så jeg veit da søren jeg... Mulig det blir en ny test i morgen, er den negativ så er det jo lettere å forberede seg på at tanta dukker opp når som helst da..

 

Men hvis du fikk strek før fristen gikk ut er den jo positiv? Hva er skyggestrek?? Trodde en strek var en strek jeg... På min test, som lå i 12 timer, var streken tydelig rosa. Men altså ikke valid...

 

 

Jeg kan prøve å legge ut bilde om det er av interesse??

 

Tok den på lørdag og da var jeg 10 dpo, så siden den er så svak så kan det jo også tenkes det kun er kjemisk.. Tør ikke helt håpe enda siden den er så utrolig svak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flykræsj

Jeg har en test liggende som ga skyggestrek før fristen gikk ut, så jeg veit da søren jeg... Mulig det blir en ny test i morgen, er den negativ så er det jo lettere å forberede seg på at tanta dukker opp når som helst da..

 

Men hvis du fikk strek før fristen gikk ut er den jo positiv? Hva er skyggestrek?? Trodde en strek var en strek jeg... På min test, som lå i 12 timer, var streken tydelig rosa. Men altså ikke valid...

 

 

Jeg kan prøve å legge ut bilde om det er av interesse??

 

Tok den på lørdag og da var jeg 10 dpo, så siden den er så svak så kan det jo også tenkes det kun er kjemisk.. Tør ikke helt håpe enda siden den er så utrolig svak..

 

Legg den ut! Min erfaring er at en strek er en strek og da er man gravid. Vel og merke når den er positiv innen tidsfristen. Jeg tror du er gravid jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger det ute på profilen min :)

Ser nå at om jeg lener meg bakover når jeg ser på bilde så synes streken mer :P Hehe...

Endret av EM86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Da ligger det ute på profilen min :)

Ser nå at om jeg lener meg bakover når jeg ser på bilde så synes streken mer :P Hehe...

 

Hehehe med en porsjon fantasi og godvilje kan jeg muligens skimte en strek. :D Men altså, i morgen må vi teste på nytt! Siste strimmel skal til pers i morgen. Hvis også den er hvit innen fristen så hyler jeg!! Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sjangs til å se noen strek på det bildet EM86 :P Men mulig det syntes mye bedre i virkeligheten ;)

 

Anonym poster: 8dc0fe643289a50d4b6918a1806879cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg sa jo at det var en svaak skyggestrek joo :P

Fantasi og godvilje må til, pluss en dose tro på at det jeg ser er en strek.. Haha.. Har sammenligna med andre tester og de er jo heelt hvite uten noe skygge osv så..

Men vi får se, tester på onsdag om jeg ikke begynner å spotte i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blææh, eg tok CBD, - ikke gravid- , så då får eg berre forberede meg på TR på onsdag... Skikkelig vondt i magen og korsryggen på venstre side i dag, det kom i gårkveld og er VONDT når eg går eller står kjenner det ikkje så godt når eg sitt litt framoverbøyd..

 

Vanskeleg å sjå noko på det bildet, EM...men kanskje? Håpar dokke andre er heldigare enn meg denne mnd då :) Alle dei symptoma også NADA..kan ikkje for at eg blir skuffa, men klagar ikkje,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Så kjedelig da browneyes! Negative tester er sure saker. Men er redd det går slik for meg også denne gangen... Har liksom ikke gravidfeelingen hvis dere skjønner. Føler meg rett og slett ikke gravid i det hele tatt! Blææhhh Trøsten får være at det blir et glass rødvin til fredagsmiddagen.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg også denne mnd at NÅ er jeg gravid ;-) Har ikm på onsdag. Er det vits å teste nå i kveld, eller bør jeg vente til i morgen tidlig? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist eg var gravid testa eg pos to dagar før IKM, så kvifor ikkje? Sjølv har eg testa negativt i dag, og må vel innsjå at eg berre må fokusere på ny pp... :(

 

Lukka til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med alle de negative testene... Men, dere, det er fortsatt tidlig i uka vår, og sist jeg var gravid måtte jeg helt til fem dager etter IKM før jeg fikk positiv. Så det er muligens håp ennå... Jeg gir meg hvertfall ikke før TR kommer! (Men det kjennes ut som hun er på vei.)

:(

Noen andre enn møøø som har positiv a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM i morgen, men har ingen av de vanlige tegnene på at det skal komme :s Føler meg egentlig ikke gravid heller, men er redd jeg ikke får mensen på et par dager fordi jeg har gått så lenge og håpet på å bli gravid nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun 11 dpo så må smøre meg med tålmodighet til lørdag. Jeg skal IKKE teste før (men sååå vanskelig å la vær!)

 

Gratulerer masse Møøø - kjempeglad på dine vegne!! :) (og litt misunnelig også....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Jeg vet ikke. Tok en Clearblue digital, fikk opp melding om at det var noe galt med testen. Demonterte den og fant en strips med to streker - veldig tydelig. Men jeg vet jo ikke om de alltid ser slik ut; -) Er jo ikke meningen at man skal demontere den ;-) Dessuten var det jo noe galt med testen. Rakk ikke innom apoteket igjen idag, så kjøpte en RFSUtest på Rema. Hvis jeg legger god vilja til ser jeg kanskje en svak strek. Hmm. Får vente noen dager å se... *utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn som med min strimmel jeg tok på lørdag det da.. Med hodet på skrå og en porsjon godvilje så er det en svaaaak strek der :P

Håper du får positiv test om noen dager Glajenta, synes vi er litt for få denne gangen som har en spire på vei.. Men igjen, blir jo en del å følge i IKM gruppe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid, og da mener jeg alltid, mens på samme dag. Det skal være i morgen. Spent!!!! :S Føler på meg at jeg ikke får noe, fordi jeg håper sånn på å bli gravid, også blir jeg kjempe skuffet når mensen kommer en dag senere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som opplever å "fryse hele tiden"? Jeg sitter her med teppe rundt meg og drikker varm te og likevel fryser jeg. Ikke sånn type "forkjølelse-kulde" i kroppen. Jeg er helt frisk og uthvilt. Men samtidig er jeg kald hele tiden. Jeg blir ikke varm nok til ikke å fryse. Og min basale kroppstemp er høyere enn "vanlig". Er jeg kanskje gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet på nytt da EM86? Nesten gla jeg ikke har flere tester hjemme, for da hadde jeg garantert tatt en til ;-)

Må bare vente noen dager til. Noe annet er galskap ;-)

 

Men til og med mannen så en strek, men den var så svak så han trodde hvertfall ikke at jeg var gravid...

 

Blir spennende å se hvor mange som får positive tester denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Må le av meg selv. Hvor desperat går det ann og bli egentlig? Hadde ingen fler tester igjen, så fant en BRUKT test i skapet og måtte bare prøve den!!! :P Til min forbasuelse og irritasjon kom det en svak, svak, svaaaak strek i tillegg til den feit røde. En strek som ikke kom sist. Men testen er jo noen dager gammel, så ikke til å stole på i det hele tatt. Vi damer altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testa på nytt nei, på en måte så tør jeg ikke...

 

Har så blanda følelser nå, på en måte så tror jeg at jeg er gravid fordi kroppen ikke er seg selv med murringer, stikninger både her og der, jeg fryser mer enn vanlig (men er heller ikke syk slik Vera831 poengterer at hun ikke er) og jeg er mer sliten.. Men på den andre siden så har jeg fått mer uren hud de siste dagene og i dag har jeg hatt litt vondt i hodet som er mine vanlige tegn på at tanta snart dukker opp..

Tror også at jeg vil litt for hardt at den testen jeg tok på lørdag faktisk viser en strek slik at jeg allerede har klart å lure kroppen min til å tro den er gravid og det er derfor jeg har fått gravidsymptomer.. Æsj, vet ikke jeg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Klarte selvsagt ikke å holde meg (følte meg littegranne gravid ved lunsjtider idag :P) og fyrte av en strimmel i ettermiddag også... Selvsagt helt hvit! Kom ikke engang en lurestrek etter at den hadde tørket :( Disse graviditetstestene er i sannhet djevelens verk. Nå er jeg tom for tester og gidder ikke kjøpe flere heller. Sur og lei og ønsker nesten TR velkommen, så er det i alle fall ikke noe mer å lure på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Klarte selvsagt ikke å holde meg (følte meg littegranne gravid ved lunsjtider idag :P) og fyrte av en strimmel i ettermiddag også... Selvsagt helt hvit! Kom ikke engang en lurestrek etter at den hadde tørket :( Disse graviditetstestene er i sannhet djevelens verk. Nå er jeg tom for tester og gidder ikke kjøpe flere heller. Sur og lei og ønsker nesten TR velkommen, så er det i alle fall ikke noe mer å lure på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Klarte selvsagt ikke å holde meg (følte meg littegranne gravid ved lunsjtider idag :P) og fyrte av en strimmel i ettermiddag også... Selvsagt helt hvit! Kom ikke engang en lurestrek etter at den hadde tørket :( Disse graviditetstestene er i sannhet djevelens verk. Nå er jeg tom for tester og gidder ikke kjøpe flere heller. Sur og lei og ønsker nesten TR velkommen, så er det i alle fall ikke noe mer å lure på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Klarte selvsagt ikke å holde meg (følte meg littegranne gravid ved lunsjtider idag :P) og fyrte av en strimmel i ettermiddag også... Selvsagt helt hvit! Kom ikke engang en lurestrek etter at den hadde tørket :( Disse graviditetstestene er i sannhet djevelens verk. Nå er jeg tom for tester og gidder ikke kjøpe flere heller. Sur og lei og ønsker nesten TR velkommen, så er det i alle fall ikke noe mer å lure på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...