Gå til innhold

** IKM uke 10 **


Møøø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe. Tenker det jeg og. Herregud så teit, kan jeg ikke bare vente noen dager å se liksom ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det masse slim (beklager detaljar...), så eg reknar med TR er i anmarsj, ja. Uff, eg hadde jo trudd at eg skulle sleppe denne fasen igjen på ei stund, og kjenner det er tungt psyisk at eg i staden for å sjå fram til termin, faktisk går og stresser med å bli gravid igjen :( Just one of those days, I guess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye å lese siden i går :) skjønner det er mye spenning ute og går. Veldig spennende med dere som har fått svake streker i det siste da! Håper det går veien :)

 

Jeg har mistet helt troen her nå.. Testene er blendahvite, men jeg fortsetter trofast hver dag. I dag fyrte jeg av en el test også bare for at jeg var så lei av å bare se en strek :) haha. El testene gir meg alltid dobbelt opp! :) hehe.. Nei det er til å bli helt gal av det her. Det verste er at jeg ikke en gang aner når ikm er for syklusen min er helt på bærtur. Så må fortsatt gå heeeele denne uken og vente. Mens-appen min sier lørdag for den har tatt et gjennomsnitt av de siste gangene.. Hmf, for en talentløs app.. :P har i hvert fall ikke symptomer på verken graviditet eller mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd mye siden sist jeg var inne på tråden :) Jeg tror jeg har ikm torsdag eller fredag, vil egentlig bare vene på tr for tør egentlig ikke teste :P Nå har jeg ingen følelse på verken graviditet eller tr så vi får se da.. Det eneste jeg har kjent de siste dagen er at jeg er ganske stinn i magen, en del luft og litt oppblåst til tider.. Thats it! Er liksom ikke de tingene her jeg har så lyst til å ha da men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager.. Etter å ha hatt 30-32 dagers sykluser et halvt år siden pilleslutt har tr plutselig bestemt seg for å dukke opp i dag på dag 26..! Som julekvelden på kjerringa, uten så mye som en varsel-murring!! Det har vel ikke skjedd før i hele min fruktbare karriere at jeg ikke har visst det ett døgn før at tr var på vei..

Jeg velger å tro at det har vært noe på gang. Jeg hadde festesmerter på dag 5 og påfølgende kvalme et par dager. Jeg var også helt overbevist om at jeg var gravid et par dager før følelsen bare forsvant helt. Jeg velger å tro at den lille svømmeren fant egget mitt og at de prøvde iherdig å bosette seg, men måtte gi tapt. Tuller meg inn i pleddet mitt (hjemme pga feber og nå også økende menssmerter) og tillater meg å felle en liiiiten tåre over den vakre historien min om egget og sædcellen :) Neste måned skal jeg ha enda bedre bomiljø der inne!

Lykke til jenter!! Følger dere videre og ser nok (dessverre) også flere av dere igjen på ny ikm gruppe!

Endret av Småen100
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjølv om det er kjipt å gå inn i ny pp, måtte eg smila litt då eg las innlegget ditt, Småen. For ei rørande historie ;) Eg reknar med TR kjem i morgon, har i alle fall vanlege PMS-symptom. Håpar andre får positive testar snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde noe rart her også. Har IKM idag, og bruker som regel å våkne opp til et blodbad på denne dagen... Har ikke fått TR enda, men har følt at hun er på vei, helt fra i gårkveld. Da jeg var på do i morges var det litt brunt på papiret mitt. Ikke noe mer da, og ikke noe mer siden. Hva er dette? Har aldri spottet før mens før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde noe rart her også. Har IKM idag, og bruker som regel å våkne opp til et blodbad på denne dagen... Har ikke fått TR enda, men har følt at hun er på vei, helt fra i gårkveld. Da jeg var på do i morges var det litt brunt på papiret mitt. Ikke noe mer da, og ikke noe mer siden. Hva er dette? Har aldri spottet før mens før.

Spennande! Sånn var det med meg sist eg var gravid, litt spotting på IKM og ikkje meir! Krysser fingrar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du fyller meg med håp browneyes ;):P Jeg springer på do konstant, for er så redd for at TR er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tester liggende. Har bestilt, så regner med å få i morgen. Var så vidt jeg dro innom apoteket etter jobb, men litt flaut når betjeningen begynner å kjenne igjen hun dama som kjøper tester hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahah, akkurat sånn har eg det også! Har igjen ein digital som eg skal ta i morgon, dersom tanta, mot alle odds, ikkje kjem! Som regel kjem den natt til onsdag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, nå kom eg på noko. Sist mens, som altså var bortfallsblødning etter cerazette, starta liksom litt på onsdagen, men kom ikkje skikkeleg før torsdag. Betyr det at dag 1 i syklus eigentleg er torsdag? Og sidan eg eigentleg alltid har hatt 28dagars syklus, kanskje har IKM torsdag og ikkje i morgon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maser litt jeg, men hvordan var spottingen din browneyes?

Hadde som sagt litt brunt på papiret i mårres, og nå i ettermiddags tider kom det litt rosa. Men ikke noe siden, og dte begynner å bli noen timer siden. Blir gal av dette jeg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maser litt jeg, men hvordan var spottingen din browneyes?

Hadde som sagt litt brunt på papiret i mårres, og nå i ettermiddags tider kom det litt rosa. Men ikke noe siden, og dte begynner å bli noen timer siden. Blir gal av dette jeg :S

meiner du i fjor? då var det to-tre middels store dråpar, litt brunleg.

 

Spottinga mi på søndag var to små, smale streker med rødt blod, og pittelitt på papiret eit par timar seinare, lysrosa. verken meir eller mindre.

 

Mas i vei, uten å spør blir ein jo ikkje klokare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på meg i formiddag så da tenker jeg tanta dukker opp innen 24 timer...

 

Har sitti litt å smakt på det å skulle fortsette med prøvingen fremover og har nok kommet frem til det at jeg må sette det litt på vent for en stund..

Har enda såååå lyst til å gi guttungen søsken, men det tærer på (selv når man kun har prøvd noen måneder) både psykisk og økonomisk da jeg er alene om alt dette.. Jaa, det er selvvalgt, men likevel litt tyngre enn det jeg hadde trodd å skulle holde på med søskenforsøk..

Så da blir det hvertfall pause på et halvt år, og så får man se da hvordan det blir :)

 

Masse lykke til videre jenter, håper spiren sitter hos dere alle sammen innen få måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt 10 graviditetstester.

Jeg har en billig test og en digital test igjen. Tenker at hvis den billigtesten viser svak strek på lørdag, så tar jeg digital test søndag. Men så sitter jeg her og leser deres innlegg og merker at jeg blir sint, irritert, lei, trist på vegne av alle oss som prøver og prøver og bare ser blenda-hvite tester!! Så urettferdig livet er!! Min gode venninne er nå gravid med andremann, hun har termin i august. Hva med meg??

Jeg er nå 11dpo og tror neppe jeg klarer å vente til lørdag. Kanskje jeg tar en test fredag morgen, blir da 14dpo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Tenker som deg Vera831.. Lei meg på våre vegne. Min veldig gode venninne er gravid med nummer tre, uten og ha prøvd... Mannen min har gitt beskjed om at vi prøver to mnd til, deretter kutter han (bokstavlig talt) alle muligheter videre. Han har tre barn fra tidligere ekteskap og ønsker ikke og bli en (altfor) gammel far. Kjenner det stresser litt ekstra, men vi har heldigvis en skjønn liten gutt fra før da! Hadde jo ønsket meg en til... Huff, vet ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget, men måtte bare få guffet ut litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er godt å få ut både tankar og frustrasjon! Det er jo greitt å vite at ein er fleire i same båt, men skulle jo gjerne vore i ein annan båt sjølvsagt... Har nokon av dokke her inne mulighet til å sjå på innlegget mitt inne på forumet? Hjernen jobbar på høggir, og eg klaaaarer jo ikkje å legga dette frå meg sjølv om eg kjenner TR-symptom overalt nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våger meg på et ørlite hurra jeg :-) En helt klar positiv test på meg i kveld. Veldig glad, men vet så inderlig godt at denne positive testen ikke nødvendigvis betyr baby i november... I dag er det akkurat ett år siden vi fikk vite at vår lille jente var død i magen, 22 uker på vei. Har også hatt en exu etter det.

Men jeg håper håper at spiren er på rett sted og at jeg blir mamma igjen i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då må me håpe og tru at spira di sitt, Glajenta! Det MÅ gå bra denne gongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våger meg på et ørlite hurra jeg :-) En helt klar positiv test på meg i kveld. Veldig glad, men vet så inderlig godt at denne positive testen ikke nødvendigvis betyr baby i november... I dag er det akkurat ett år siden vi fikk vite at vår lille jente var død i magen, 22 uker på vei. Har også hatt en exu etter det.

Men jeg håper håper at spiren er på rett sted og at jeg blir mamma igjen i november.

 

Håper spiren klamrer seg fast i 9 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Glajenta!:) Jeg har fortsatt ikke fått TR, men spottet litt rosa idag også. Det er ikke mye. Ingen ting i trusa, bare når jeg tørker meg. Skikkelige mensmurringer da. Jeg satser på å få tester i posten idag, slik at jeg kan få litt klarhet. Jeghar aldri hatt noe tull med TR før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...