Gå til innhold

** IKM uke 10 **


Møøø

Anbefalte innlegg

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

 

 

FREDAG 8:

 

 

LØRDAG 9:

 

 

SØNDAG 10:

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satser på at mitt lykketall er 5. Går inn i 5.pp med IKM 5. mars i uke 2x5=10 ;)

 

Litt kjipt at spiren ikke sitter, men skal nå teste etter EL og forhåpentligvis finne EL denne pp... Starter testinga etter EL så fort TR er ferdig tenker jeg :) Håper vi er flere med IKM i uke 10 som man kan dele symptomer og tanker med. Den mannlige parten har liten forståelse for alle slike tanker... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

 

 

FREDAG 8:

 

 

LØRDAG 9:

 

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da hiver jeg meg med her. 7. pp på oss. Håper på mange positive tester på hele gjengen. :)

 

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

 

 

TORSDAG 7:

 

 

FREDAG 8:

 

 

LØRDAG 9:

 

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører vel med her jeg også da, om syklus fortsetter så blir det ny inseminering den 20 og IKM den 6 mars...

 

Hurra for oss jenter, nå SKAL det klaffe!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

 

 

TORSDAG 7:

 

 

FREDAG 8: Ønsker en til<3

 

 

LØRDAG 9:

 

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg også :) Fikk tr i går, men syklusene er litt lange så satser på ikm søndag i uke 10 sånn ca :) Noen som kan føre meg på lista?:) Gleder meg til å følge dere!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fullt opp med barnebursdag og familieselskap her i helgen, første kake allerede bakt og klar for pynting i morgen..

Vin hadde sikkert smakt godt det, men er jo alenemamma og drikker ikke med guttungen i huset, uansett hva..

 

Godt vi klarer å kose oss og slappe av på hver vår måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

EM86

 

TORSDAG 7:

 

 

FREDAG 8:

Ønsker meg en til<3

 

 

LØRDAG 9:

 

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

Nemo_

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

EM86

 

TORSDAG 7:

fivelstad

 

 

FREDAG 8:

Ønsker meg en til<3

 

 

LØRDAG 9:

 

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

Nemo_

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joiner dere her inne jeg og... TR kom i går, flere dager for tidlig. Like greit, så slapp jeg å lete etter symptomer og begynne å innbille meg ting. Har ikke tlf min med meg, men neste menstruasjon blir i uka 10 en gang... Legger inn i morgen akkurat dato... eller noen som klarer å regne på det? TR kom i går, og har ca 28 dagers syklus (eller skal ha... men siste periode var 34 dager, og denne var 24 dager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har EL-testene kommet i posten og mensen går mot slutten :) Veldig klar for prøving igjen, håper på å faktisk finne EL denne mnd. Når bør jeg begynne å teste etter EL tror dere? På cd 7? Testa fra cd 12 til 20 forrige mnd uten å få noe positiv EL-test. :( Derfor vil jeg begynne ekstra tidlig denne gangen... Kan man forresten ha normale sykluser uten EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, man kan ha regelmessige sykluser uten EL. Jeg lurer på om jeg skal ta meg en tur til legen å ta blodprøve denne gangen. pleier å få positi

ve eggløsningstester, men de sier bare noe om at kroppen prøver på EL, ikke at det faktisk skjer. så derfor ønsker jeg å påvise at egget faktisk slipper med å ta blodprøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvor jeg hører hjemme men tar sjansen på 28 dagers syklus, sjøl om sjansen for uke 11 er stor med 33 dager denne gangen.

 

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

EM86

 

TORSDAG 7:

fivelstad

 

 

FREDAG 8:

Ønsker meg en til<3

 

 

LØRDAG 9:

Vææææ

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

Nemo_

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tanta på vei ut her, deilig, håper hun blir borte leeeeenge og kommer tilbake med en baby uti november engang ;) Snart klart for ny prøving her i huset, viktig å øve seg litt før EL, så man vet hvordan det skal gjøres :P Tenkte å EL-teste fra tirsdag (cd 7), vil ikke misse EL denne gangen også, hadde ikke positiv EL-test forrige måned. Tenkte å teste en gang pr dag frem til cd 12 og to ganger pr dag da? Noen som er erfarne EL-testere her? Er det da best å teste på kvelden når jeg kun skal teste 1 gang pr dag?

 

Ha en fin morsdag alle sammen :) Neste morsdag sitter vi kanskje med et lite nurk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Møøø :)

 

Så bra tanta er ute, her var a borte vekk i går morgen :D

Siden du ikke fant EL forrige mnd så kan det nok være lurt å ta en test om dagen fra cd 8.

Etter tips fra min lege så kan det være greit å ta en om dagen, når kun kontrollstreken synes hvertfall. Når teststreken begynner komme svakt så spar på kveldsurinen den dagen og dagen etter og når du tester om morgenen så sjekk hvor sterk streken er, er den sterkere enn kontrollstreken så kan du regne med at EL skjer da eller rett etterpå. Er den like sterk så sjekker du kveldsurinen etterpå for å se hvor svak/sterk den er for sammenligning (håper det var forståelig?). EL skjer jo mest sannsynlig mellom 24-48 timer etter positiv test.

 

Da jeg var nedover nå så testa jeg svakt positivt på morgenen, testa sent på ettermiddagen igjen og da var den veldig sterk. Ringte klinikken og hadde avtale formiddagen etter, da så legen et perfekt egg som lå der det skulle. At egget ikke festa seg etterpå får ikke jeg gjort så masse med, men det ble jo befrukta ihvertfall...

 

Så masse sengekos ved positiv test og noen dager frem i tid funker nok. Tenk positivt, slapp mest mulig av, nyt dagene sammen og det klaffer som regel når kroppen er klar for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ny pp igjen. Vi reiser til Thailand neste uke, midt oppi EL. kanskje det hjelper å slappe av, og at det kan feste seg nå:) Vi helgarderer og har oss hver dag frem til EL er over. Dere som tester, har dere kun sex de dagene det er positiv test eller? Hva er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Møøø :)

 

Så bra tanta er ute, her var a borte vekk i går morgen :D

Siden du ikke fant EL forrige mnd så kan det nok være lurt å ta en test om dagen fra cd 8.

Etter tips fra min lege så kan det være greit å ta en om dagen, når kun kontrollstreken synes hvertfall. Når teststreken begynner komme svakt så spar på kveldsurinen den dagen og dagen etter og når du tester om morgenen så sjekk hvor sterk streken er, er den sterkere enn kontrollstreken så kan du regne med at EL skjer da eller rett etterpå. Er den like sterk så sjekker du kveldsurinen etterpå for å se hvor svak/sterk den er for sammenligning (håper det var forståelig?). EL skjer jo mest sannsynlig mellom 24-48 timer etter positiv test.

 

Da jeg var nedover nå så testa jeg svakt positivt på morgenen, testa sent på ettermiddagen igjen og da var den veldig sterk. Ringte klinikken og hadde avtale formiddagen etter, da så legen et perfekt egg som lå der det skulle. At egget ikke festa seg etterpå får ikke jeg gjort så masse med, men det ble jo befrukta ihvertfall...

 

Så masse sengekos ved positiv test og noen dager frem i tid funker nok. Tenk positivt, slapp mest mulig av, nyt dagene sammen og det klaffer som regel når kroppen er klar for det :)

 

Takk for informativt svar :) Skal virkelig satse alt denne måneden... hehe... Men har 2 herlige barn fra før, så det er i grunn ikke såå farlig om vi ikke får flere, men det hadde jo vært veldig kooos da <3 Men skal være så avslappet som jeg kan, har hatt en følelsesmessig turbulent tid de siste månedene av flere årsaker, så jeg antar at det påvirker en del også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ny pp igjen. Vi reiser til Thailand neste uke, midt oppi EL. kanskje det hjelper å slappe av, og at det kan feste seg nå :) Vi helgarderer og har oss hver dag frem til EL er over. Dere som tester, har dere kun sex de dagene det er positiv test eller? Hva er best?

 

Her er det sex hele perioden som TR er borte, kanskje ikke hver dag, men litt mer intensivt de dagene rundt EL, ca annenhver dag ellers tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ny pp igjen. Vi reiser til Thailand neste uke, midt oppi EL. kanskje det hjelper å slappe av, og at det kan feste seg nå :) Vi helgarderer og har oss hver dag frem til EL er over. Dere som tester, har dere kun sex de dagene det er positiv test eller? Hva er best?

 

Her er det sex hele perioden som TR er borte, kanskje ikke hver dag, men litt mer intensivt de dagene rundt EL, ca annenhver dag ellers tenker jeg :D

Ok, da har vi nok vi også:D. Ikke alltid like fristende i en travel hverdag. Men det hjelper jo på humøret, pluss at man vet jo at man har gjort så godt man kan:) . Hvor lenge har du prøvd?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ny pp igjen. Vi reiser til Thailand neste uke, midt oppi EL. kanskje det hjelper å slappe av, og at det kan feste seg nå :) Vi helgarderer og har oss hver dag frem til EL er over. Dere som tester, har dere kun sex de dagene det er positiv test eller? Hva er best?

 

Her er det sex hele perioden som TR er borte, kanskje ikke hver dag, men litt mer intensivt de dagene rundt EL, ca annenhver dag ellers tenker jeg :D

Ok, da har vi nok vi også :D. Ikke alltid like fristende i en travel hverdag. Men det hjelper jo på humøret, pluss at man vet jo at man har gjort så godt man kan:) . Hvor lenge har du prøvd?

 

PP 5 her nå... Det er jo egentlig ikke lenge, men føles lenge når de 2 første graviditetene satt på 1.pp...

 

Skal forøvrig også til Thailand snart :D Er der neste IKM... Håper jeg kan feire der nede med to streker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ny pp igjen. Vi reiser til Thailand neste uke, midt oppi EL. kanskje det hjelper å slappe av, og at det kan feste seg nå :) Vi helgarderer og har oss hver dag frem til EL er over. Dere som tester, har dere kun sex de dagene det er positiv test eller? Hva er best?

 

Her er det sex hele perioden som TR er borte, kanskje ikke hver dag, men litt mer intensivt de dagene rundt EL, ca annenhver dag ellers tenker jeg :D

Ok, da har vi nok vi også :D. Ikke alltid like fristende i en travel hverdag. Men det hjelper jo på humøret, pluss at man vet jo at man har gjort så godt man kan:) . Hvor lenge har du prøvd?

 

PP 5 her nå... Det er jo egentlig ikke lenge, men føles lenge når de 2 første graviditetene satt på 1.pp...

 

Skal forøvrig også til Thailand snart :D Er der neste IKM... Håper jeg kan feire der nede med to streker :D

ja det går seint når man kun tenker på å få det til. Å så deilig:) masse lykke til. Krysser fingre for positive tester i Thailand<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...