Gå til innhold

** IKM uke 10 **


Møøø

Anbefalte innlegg

Gjest flykræsj

hmm, nå kom eg på noko. Sist mens, som altså var bortfallsblødning etter cerazette, starta liksom litt på onsdagen, men kom ikkje skikkeleg før torsdag. Betyr det at dag 1 i syklus eigentleg er torsdag? Og sidan eg eigentleg alltid har hatt 28dagars syklus, kanskje har IKM torsdag og ikkje i morgon?

Jeg regner vel at mens starter når den starter selv om det bare er litt (vet ikke om det er noen fasit da...) Hadde som deg regnet med ikm onsdagen. Hvis TR ikke kommer idag, hadde jeg fyrt av en ny test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flykræsj

Våger meg på et ørlite hurra jeg :-) En helt klar positiv test på meg i kveld. Veldig glad, men vet så inderlig godt at denne positive testen ikke nødvendigvis betyr baby i november... I dag er det akkurat ett år siden vi fikk vite at vår lille jente var død i magen, 22 uker på vei. Har også hatt en exu etter det.

Men jeg håper håper at spiren er på rett sted og at jeg blir mamma igjen i november.

 

Gratulerer! Nei, det er aldri garantier, men en positiv test er i alle fall det første skrittet! Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Glajenta! :)

 

Jeg har ikm om 2 eller 3 dager, kjennes ikke ut som tanta er på vei, men har så og si ingen symptomer på en liten spire heller :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan eg foreløpig ikkje ser TR, svei eg av ein CBD, negativ. Så får vel berre vente på tantemonsteret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått TR, men føler at den er på vei. Begynner å bli lei av å prøve nå... Da vi begynte så jeg for meg en tidlig sommerbaby. Tenkte da at jeg ikke ville ha vinterbaby som sist, men nå tenker jeg at det skal jeg blåse i, selv om det kommer en lillebror eller lillesøster midt i julestria, så får det heller være! VILHABABY Nåååååå!!!! jaja, tålmodighet er en dyd og alt det der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg egentlig avskrevet denne pp. Mest sannsynlig lavt stoffskifte og driver å få det bekreftet nå. Det kan forklare at vi ikke har fått det til.

 

Mål nå er, bli frisk og få energien tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til glajenta! Krysser fingrene for at det blir baby i november! Her kom TR med brask og bram i dag tidlig. Begynner å bli litt lei prøving nå. (7. pp.) Men, gir ikke opp, og hopper over til IKM uke 14. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var noen dager forsinket forrige mnd, mens denne gangen var jeg noen dager for tidlig (26 dager) så da har jeg hatt EL, men testet for sent. Lite skrulling, er ganske sikker pa at det vil ta evig lang tid OM jeg noensinne får det til :( grattis til dere med positive tester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Ok da kom tantekreket med brask og bram her også... Ny pp og nye muligheter... Om ikke annet så blir det et glass med deilig Amarone til fredag, syns jeg fortjener noen eksklusive dråper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Glajenta!!

 

Skuffende få gravide her synes jeg :( Håper det klaffer for dere neste måned!! Her er det kun litt større og fastere pupper, ellers absolutt ingen symptomer på noen spire. Men ingen TR heller da, så det har nok flyttet inn en liten mark :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Møøø! :) Ingen TR her heller, men negativ test i dag igjen! hmm, bortsett frå litt lett kvalme, halsbrann og bekkenplager, nada. Kvalmen kjem vel frå at eg styrta eit glas vatn, og bekkenplagene kjem gjerne når mensen melder seg. Halsbrann har vore on-off sidan eg var gravid.. Så intet nytt under solen her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom tante rød:-(

 

kjedeleg.. her ingen TR, og nå skulle eg nesten ønska ho kom, slik at me kan gå i gong med ny pp... negativ g-test :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

då kom tanto her og... jaja... :)

 

Gratulera og lykke til dåke som er gravide :)

 

Og lykke til neste pp til resten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig browneyes.. Skjønner det er frustrerende? Testet du tidlig positivt forrige gang? Men du fikk positiv el- test sant? Tiden mellom el og mens skal jo være lik fra gang til gang sånn jeg har forstått det.. Håper du er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig browneyes.. Skjønner det er frustrerende? Testet du tidlig positivt forrige gang? Men du fikk positiv el- test sant? Tiden mellom el og mens skal jo være lik fra gang til gang sånn jeg har forstått det.. Håper du er gravid :)

ja, men kanskje el likevel var seinare enn antatt..... sist testa eg pos 11-12dpo. får ringa legen uti neste veka viss ingenting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ventar framleis på TR! fått legetime neste måndag, så får høyra kva han seier. Masse murringar og sånt i magen, så tydeleg at noko foregår, håpar eigentleg berre at tanta kjem, for gravid er eg ikkje. berre negative testar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...