Gå til innhold

~ ¤ Julimagene ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Jeg er 8+0 i dag, men i går mistet jeg plutselig symptomene mine. Var ganske så kvalm helt frem til da. Noen som har opplevd det samme?

 

Jeg synes også at minr symptomer går litt opp og ned. Noen dager er brystene nesten normale. I dag igjen uutholddlig ømme pg store. Kvalmen har jeg ikke hatt så mye, kun sulten. Ellers lite voksesmerter fra livmoren....

 

Er nå 4+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanken: Jeg hadde ingen symptomer heller når jeg var i fjerde uke, symtomene kom i uke 5, så tror ikke du skal bekymre seg. Er jo ikke alle som får positiv test engang før de er 4+5 eller der omkring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+0 i dag, men i går mistet jeg plutselig symptomene mine. Var ganske så kvalm helt frem til da. Noen som har opplevd det samme?

 

Jeg synes også at minr symptomer går litt opp og ned. Noen dager er brystene nesten normale. I dag igjen uutholddlig ømme pg store. Kvalmen har jeg ikke hatt så mye, kun sulten. Ellers lite voksesmerter fra livmoren....

 

Er nå 4+4

 

Jeg merker nesten ingen ting jeg heller. Bare ømme beystvorter. Så du er ikke alene. Men regner jo med alt er i orden selvom man ikke har symptomer heletiden også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+0 i dag, men i går mistet jeg plutselig symptomene mine. Var ganske så kvalm helt frem til da. Noen som har opplevd det samme?

 

Det gjorde jeg.

 

Kommer de tilbake og du ikke får noen form for blødning, så går det nok bra :)

Men kommer de ikke tilbake iløpet av dagen og/eller du begynner å blø så bør du komme deg til legen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+0 i dag, men i går mistet jeg plutselig symptomene mine. Var ganske så kvalm helt frem til da. Noen som har opplevd det samme?

 

Det gjorde jeg.

 

Kommer de tilbake og du ikke får noen form for blødning, så går det nok bra :)

Men kommer de ikke tilbake iløpet av dagen og/eller du begynner å blø så bør du komme deg til legen.. :)

 

mine symptomer går også opp og ned. Har hatt super ømme og store pupper, men de siste to dager helt ok. Har bare vært småkvalm om kvelden.

Tror det er normalt at symptomer kommer og går.

Jeg er i dag 6+6 og har ikke opplevd og vært super dårlig. Fungere helt fint, bare litt trøtt. Vet om ganske så mange som går gjennom hele svangerskapet uten noen symptomer. Variere veldig fra svangerskap til svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken: Jeg hadde ingen symptomer heller når jeg var i fjerde uke, symtomene kom i uke 5, så tror ikke du skal bekymre seg. Er jo ikke alle som får positiv test engang før de er 4+5 eller der omkring:)

 

 

nei jeg bekymrer meg ikke:) har gode følelser drnne gangen, men har hatt endel frem til nå. har heller ingen i slekten som har hatt en plettfri graviditet så regnermed jegnok med tiden.

jeg vet at symtomer vanligvis kommer senere. Testet jo positiv 5 dager før ikm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen som vet om bra bøker? vil ha en om svangerskaprt til mor og en til far. Også vil jeg ha en svangerskapsdagbok.

 

De bøkene til Sandviks er gode. Svangerskapsboken, den er halve til mor, og så snur du den på hodet så er den til far andre veien :-) den får du gratis hos jordmor eller du kan bestille den på Sandviks sine nettsider. Jeg har lest Gro Nylander sine også fra perm til perm, hun er jo litt, ehm, spesiell, men bøkene er fine å lese.

 

Det finnes litt forskjellige svangerskapsdagbøker i gode bokhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om bra bøker? vil ha en om svangerskaprt til mor og en til far. Også vil jeg ha en svangerskapsdagbok.

 

De bøkene til Sandviks er gode. Svangerskapsboken, den er halve til mor, og så snur du den på hodet så er den til far andre veien :-) den får du gratis hos jordmor eller du kan bestille den på Sandviks sine nettsider. Jeg har lest Gro Nylander sine også fra perm til perm, hun er jo litt, ehm, spesiell, men bøkene er fine å lese.

 

Det finnes litt forskjellige svangerskapsdagbøker i gode bokhandler.

 

Tenkte kjøpe den som heter min svangerskapsdagbok. Men synes den er litt stor da, men så kjempe fint ut å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt ul den 17 desember :) gleder meg så mye!! Kjæresten ville være med også. Da er jeg nesten 9 uker. Så håper vi får høre hjertebank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende:-) har forresten begynt å få behov for en lur midt på dagen. Ikke så lett når jeg er på jobb, men i dag har jeg fri. Sannelig har ikke fått som deg også thi88 vondt i korsryggen og voksesmerter i livmora. Ligger rett ut nå!! God ettermiddag folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler enn meg som merker veldig at livmorbåndene strekker seg? Mine smerter har holdt på i halvannen uke nå og kommer helst på kveldstid og natten. Noen som vet omtrent hvor lenge dette varer? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler enn meg som merker veldig at livmorbåndene strekker seg? Mine smerter har holdt på i halvannen uke nå og kommer helst på kveldstid og natten. Noen som vet omtrent hvor lenge dette varer? :-)

 

Mine holdt på 5-7 dager. Da livmoren jobbet fælt. Veldig lite søvn om nattan for å si det sånn. Men nå, merker jeg ingenting. Så det går opp å ned i perioder vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig gøy å se at vi er så mange her og at det er god aktivitet! :) Har alle skrevet seg opp på terminlisten for juli 2013 (inne i Terminklubben for Juli 2013 :) ) ??? ;) Synes vi er så mange fler her enn vi er på listen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+0 i dag, men i går mistet jeg plutselig symptomene mine. Var ganske så kvalm helt frem til da. Noen som har opplevd det samme?

 

Jeg er 8+1, og har også mistet alle symptomer. Blir jo vettskremt av det :-( Tror jeg må bestille en tidlig UL, er fælt og slitsomt å gå og være så redd !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig gøy å se at vi er så mange her og at det er god aktivitet! :) Har alle skrevet seg opp på terminlisten for juli 2013 (inne i Terminklubben for Juli 2013 :) ) ??? ;) Synes vi er så mange fler her enn vi er på listen.. ;)

 

Hvordan finner jeg terminklubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig gøy å se at vi er så mange her og at det er god aktivitet! :) Har alle skrevet seg opp på terminlisten for juli 2013 (inne i Terminklubben for Juli 2013 :) ) ??? ;) Synes vi er så mange fler her enn vi er på listen.. ;)

 

Hvordan finner jeg terminklubben?

 

Du kan se det står terminklubber i boksen på høyre siden, under alle tre trimsestrene. Eller du kan gå på alle forum, så står de lengre nede der.. eller trykk her: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/forum/5220-juli-2013/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+2 og ultralyd i dag...

Var helt fantastisk! Er en liten som har tatt seg bolig inni magen <3

Termin 11.07.13.

Fikk også tilbud om ny ultralyd i uke 12, samt å ta den ordinære i uke 18 hos samme gynekolog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker ikke inn her hver dag jeg. Jeg har veldig lite symptomer også denne gangen.

 

Jeg har mistet en gang og det var det svangerskapet jeg hadde mest symptomer i ukene 6-14

 

Så jeg er ganske så rolig med få symptomer.

 

Jeg tror også jeg skal se på muligheten for en ul i uke 12. Tror ikke jeg gjør det før.

 

Var innom legen forrige uke pga noe annet og han sa bare gratulerer og kom igjen om 8 uker. Jeg spurte om de skulle bekrefte svangerskap el, men jeg tror han mente at dette kunne jeg så godt så jeg kunne bare komme tilbake i uke 12.

 

Får se å sette meg på terminlisten, selv om datoen er opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå skal dere høre, eller JEG vil høre er rettere sagt, for noen uker siden tok jeg to graviditetstester som viste positiv. Ja, for når mensen aldri kom så tenkte jeg at her er det noe muffens.

skrekkblandet fryd var vår reaksjon, såklart vi gleder oss.

Jeg har jo aldri vært gravid før og kan minimalt lite om dette og nå er jeg 7+3 i dag.

 

Men problemet er at jeg merker da ingen verdens ting på kroppen. Jeg har aldri følt meg bedre før. har kanskje litt såre bryster hvis jeg kjenner litt ekstra etter, men det har jeg da hatt i tide og utide før også.

jeg tror liksom ikke noe på dette jeg...... er det flere som har det sånn?

Så her sitter jeg da, fullstendig uvitende om noen ting, første svangerskapskontroll er først i uke 12, så da er liksom greia at jeg bare skal finne ut av alt selv da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå skal dere høre, eller JEG vil høre er rettere sagt, for noen uker siden tok jeg to graviditetstester som viste positiv. Ja, for når mensen aldri kom så tenkte jeg at her er det noe muffens.

skrekkblandet fryd var vår reaksjon, såklart vi gleder oss.

Jeg har jo aldri vært gravid før og kan minimalt lite om dette og nå er jeg 7+3 i dag.

 

Men problemet er at jeg merker da ingen verdens ting på kroppen. Jeg har aldri følt meg bedre før. har kanskje litt såre bryster hvis jeg kjenner litt ekstra etter, men det har jeg da hatt i tide og utide før også.

jeg tror liksom ikke noe på dette jeg...... er det flere som har det sånn?

Så her sitter jeg da, fullstendig uvitende om noen ting, første svangerskapskontroll er først i uke 12, så da er liksom greia at jeg bare skal finne ut av alt selv da eller?

 

Hehe. Kjære deg :-) Jeg var AKKURAT sånn sist, enda jeg hadde symptomer. Jeg trodde ikke noe på det likevel, særlig ikke når symptomene dabbet av. Trodde jeg bare hadde innbildt meg hele greia og tok test langt uti uke 16... :-P Det er helt merkelig å liksom skulle gå rundt å være gravid uten å merke det. I tillegg fikk jeg aldri høre noe hjertelyd eller noe før ordinær UL som var sent nok 19+0, som i tillegg viste seg å være 20+1! STRESS å ikke få noen bekreftelse på at det faktisk var en baby inni der før det. Halve svangerskapet!

 

Slapp helt av. Det er veldig vanlig å ikke merke så mye til det. Så lenge du ikke blør eller får vondt kan du ta det med ro. Men ja, jeg vet hvordan du har det. Du kan jo alltids teste og teste, men den vil nok vise positiv hver gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Skrekkblandet fryd melder jeg meg inn i juli magene.. I følge mine egne beregninger har jeg termin 29.juli 13, herregud, jeg kan ikke tro at det endelig har skjed:-O Krysser alt av lemmer for at lille spire sitter der den skal♡ ifølge terminkalkulatoren er jeg nå 4+3, har ikke godt opp for meg enn, tjihi,går rundt med et tåpelig smil.... Jeg har for øyeblikket en fantastisk hemmelighet:-D Ønsker dere alle GRATULERER, og tenk dere.... Juli baby♡ Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp hos gynekolog for andre gang. Sist uke anslo han at jeg bare var tre uker på vei (fredag). Hcg var på 123 og jeg tok en CB digital m ukeindikator som sa 1-2. Mandag tok jeg en ny som sa 2-3. Så hcg har steget ihvertfall.

 

Vel... Gynekologen så INGENTING i dag heller og graviditeten har fortsatt status "uavklart". Fortykkede slimhinner som tilsier graviditet, men ingenting mer. Han mente også at ofte så man NOE hvis jeg er 4 uker. Skal dit om en uke igjen.

 

Er full av hat og bitterhet akkurat nå og er sikker på at alt har gått til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp hos gynekolog for andre gang. Sist uke anslo han at jeg bare var tre uker på vei (fredag). Hcg var på 123 og jeg tok en CB digital m ukeindikator som sa 1-2. Mandag tok jeg en ny som sa 2-3. Så hcg har steget ihvertfall.

 

Vel... Gynekologen så INGENTING i dag heller og graviditeten har fortsatt status "uavklart". Fortykkede slimhinner som tilsier graviditet, men ingenting mer. Han mente også at ofte så man NOE hvis jeg er 4 uker. Skal dit om en uke igjen.

 

Er full av hat og bitterhet akkurat nå og er sikker på at alt har gått til helvete.

 

Huff det var ikke noe hyggelig å lese! Jeg kan ikke skjønne annet enn at det fortsatt er håp for jeg har da hørt om mange som er 4 uker på vei og de ser ingenting på ul. Krysser fingrene for at dette går bra! Lange dager å gå sånn å være usikker det er i alle fall sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...