Gå til innhold

~ ¤ Julimagene ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Ikke bra med noe som presser på magen nei... Har allerede arvet gravidbukse som jeg bruker. Greit så jeg slipper rkstra uvel på jobb.

 

Begynner å bli glad nå for at jeg etter 11pp og en sa/kjemisk ble gravid. Har lyst å rope det!!!! Jeg har endelig baby i magen min<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 23. juli i følge menstruasjon, men har bare rukket å ha to menstruasjoner siden siste fødsel (dødfødsel i uke 33).

 

Jeg er selvsagt nervøs som et lite h...... og føler meg rent nevrotisk. Håper alt går bra denne gangen.

 

Kan virkelig ikke se for meg situasjonen deres, men kommer til å tenke masse på dere:)

Forstår godt at du ikke klaree slappe av! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har visst det en stund men idag testet jeg :) Termin 19 juli :) Jippi!!!!!!

 

gratulera så masse :D eg og har termin 19.juli ;-) og dette blir vårt fjerde barn ;-) er dette dåkes 4 barn og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23. juli i følge menstruasjon, men har bare rukket å ha to menstruasjoner siden siste fødsel (dødfødsel i uke 33).

 

Jeg er selvsagt nervøs som et lite h...... og føler meg rent nevrotisk. Håper alt går bra denne gangen.

Hei!

 

Så trist å lese, men GRATULERER!! Jeg har brukt nesten 2 år på å ville prøve på nytt etter fødsel i uke 19 julen 2011. Gutten vår levde i 10 min...

Jeg er 7+1 dag, veldig kvalm, men heldigvis ved godt mot. Angsten har ikke kommet og tatt meg ennå, og jeg krysser fingrene for både deg og meg, at denne gangen er det VÅR tur!!! :-) Regner med at stresset mitt melder seg om noen uker, siden jeg begynte å blø og hadde rier fra uke 13 sist gang...

 

Lykke til...

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23. juli i følge menstruasjon, men har bare rukket å ha to menstruasjoner siden siste fødsel (dødfødsel i uke 33).

 

Jeg er selvsagt nervøs som et lite h...... og føler meg rent nevrotisk. Håper alt går bra denne gangen.

Hei!

 

Så trist å lese, men GRATULERER!! Jeg har brukt nesten 2 år på å ville prøve på nytt etter fødsel i uke 19 julen 2011. Gutten vår levde i 10 min...

Jeg er 7+1 dag, veldig kvalm, men heldigvis ved godt mot. Angsten har ikke kommet og tatt meg ennå, og jeg krysser fingrene for både deg og meg, at denne gangen er det VÅR tur!!! :-) Regner med at stresset mitt melder seg om noen uker, siden jeg begynte å blø og hadde rier fra uke 13 sist gang...

 

Lykke til...

 

Klem fra meg

 

Lykke til du også. Selv om jeg bryr meg lite om alder så gjør jeg det nå. 39 (i dag faktisk :) ), og skulle vel helst ha sørget ferdig. Har bare tida av veien dessverre, men blir tydeligvis fort gravid i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har visst det en stund men idag testet jeg :) Termin 19 juli :) Jippi!!!!!!

 

gratulera så masse :D eg og har termin 19.juli ;-) og dette blir vårt fjerde barn ;-) er dette dåkes 4 barn og?

 

Ja dette blir nr 4 har ei på 5 år en på 4 og ei på 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg spent på UL den 10.desember:-) gledes.

 

Er det forresten sånn at vi teller uke 4 +3 dager, men i lesestoff så leser vi om ike5??? Hvis norn skjønte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg spent på UL den 10.desember:-) gledes.

 

Er det forresten sånn at vi teller uke 4 +3 dager, men i lesestoff så leser vi om ike5??? Hvis norn skjønte det...

 

Jeg oppdater det som du, at vi teller 4 + 2 dager, og i lesestoffet blir det jo 5 uker. For 4 uker har du jo allerede gått, og du går inn i uke 5. Men det var sånn jeg oppfattet det ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg på kontroll på sykehuset, bare en rutinekontroll pga en skade etter forrige fødsel. Er der 4 ganger i året.... IMORGEN regner jeg med at UL viser noe annet enn bare friske eggstokker....!

 

7+3 imorgen, og bankende hjerte og normale forhold.... *drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg bestillt ul 13 des.:D gleder meg! :D

 

Bestiller dere selv ul? Eller gjør fastlege/jordmor det for deg??

 

Til meg får jeg henvisning til legen hvist d er grunn til d,jeg har hatt blødninger så fikk da henvisning. Men uten grunn bestilles d privat ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg bestillt ul 13 des.:D gleder meg! :D

 

Bestiller dere selv ul? Eller gjør fastlege/jordmor det for deg??

 

Til meg får jeg henvisning til legen hvist d er grunn til d,jeg har hatt blødninger så fikk da henvisning. Men uten grunn bestilles d privat ul.

 

Ok, så det er ikke rutine å få ul i uke 12 eller når det pleier å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg på kontroll på sykehuset, bare en rutinekontroll pga en skade etter forrige fødsel. Er der 4 ganger i året.... IMORGEN regner jeg med at UL viser noe annet enn bare friske eggstokker....!

 

7+3 imorgen, og bankende hjerte og normale forhold.... *drømmer*

 

Masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg på kontroll på sykehuset, bare en rutinekontroll pga en skade etter forrige fødsel. Er der 4 ganger i året.... IMORGEN regner jeg med at UL viser noe annet enn bare friske eggstokker....!

 

7+3 imorgen, og bankende hjerte og normale forhold.... *drømmer*

Håper dine drømmer kommer i oppfyllelse i morgen og blir en sannhet. Ønsker deg masse lykke til.

Håper det samme neste tirsdag for min del. Skal da på UL og er da 7+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg bestillt ul 13 des. :D gleder meg! :D

 

Bestiller dere selv ul? Eller gjør fastlege/jordmor det for deg??

 

Jeg bestilte selvhos en privat klinikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg på kontroll på sykehuset, bare en rutinekontroll pga en skade etter forrige fødsel. Er der 4 ganger i året.... IMORGEN regner jeg med at UL viser noe annet enn bare friske eggstokker....!

 

7+3 imorgen, og bankende hjerte og normale forhold.... *drømmer*

Håper dine drømmer kommer i oppfyllelse i morgen og blir en sannhet. Ønsker deg masse lykke til.

Håper det samme neste tirsdag for min del. Skal da på UL og er da 7+5

Takk, og det samme til deg... Føler liksom at oddsen for at det går bra er større om alt er bra nå! :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg bestillt ul 13 des. :D gleder meg! :D

 

Bestiller dere selv ul? Eller gjør fastlege/jordmor det for deg??

 

Jeg bestilte selvhos en privat klinikk.

 

Har tenkt litt på det selv å bestille privat. Får høre litt med kjæresten når han kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg bestillt ul 13 des.:D gleder meg! :D

 

Bestiller dere selv ul? Eller gjør fastlege/jordmor det for deg??

 

Til meg får jeg henvisning til legen hvist d er grunn til d,jeg har hatt blødninger så fikk da henvisning. Men uten grunn bestilles d privat ul.

 

Ok, så det er ikke rutine å få ul i uke 12 eller når det pleier å være?

 

Ikke i uke 12 nei. Rutine er den ordinære ul som vel er i uke 16-19 en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23. juli i følge menstruasjon, men har bare rukket å ha to menstruasjoner siden siste fødsel (dødfødsel i uke 33).

 

Jeg er selvsagt nervøs som et lite h...... og føler meg rent nevrotisk. Håper alt går bra denne gangen.

 

Kjære deg, sender gode tanker <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+0 i dag, men i går mistet jeg plutselig symptomene mine. Var ganske så kvalm helt frem til da. Noen som har opplevd det samme?

Endret av Pilten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...