Gå til innhold

~ ¤ Julimagene ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere må fortelle hvordan det går på ul da jenter :) Er så spent selv, men skal ikke på ul før jeg er 11+6.

 

I dag ringte gynekologen meg og sa at jeg skulle få komme på ul både 9 uker og 12 uker på vei :)

Så nå gleder jeg meg 1 uke.

 

I ren freak out stil så tok jeg en graviditetstest i sted. Den var superpositiv - den sterkeste streken jeg har sett, så ja da er jeg vel fortsatt gravid :) selv om symptomene uteblir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julimage her også:) termin 19 juli. Fant det ut for en uke siden pga er blitt gravid på p.piller så litt sjokk, men veldig kjekt:) har barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer trollemor13 :) har du flere barn fra før?

 

Sitter å venter i spenning til i morgen, for da skal vi til jordmor for aller første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) ja jeg har 2 fra før:) Spennende med jordmor:) jeg skal til lege i dag. Begynnte og blø litt for 2 timer siden så må ha en kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9+5 idag! Termin 6.juli 2012. Siste mens 27.09.

Storgleder meg denne gangen også.

Er tredjegangsgravid ;)

 

Plages med ekstrem svangerskapskvalme og har gådd nå ned snart 7 kg på tre uker. Kaster opp 10-13 ganger pr dag. Sorrydetails,jenter!

Mulig jg blir lagt inn på sykehuset, da legen va redd for næringa.

 

Uansett, koselig å dele erfaringer og tanker sammen her inne :)

Lykke til alle sammen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, enda en julimamma her :) Termin 24. Blir nummer tre :)

 

Måtte henge meg på denne tråden etter å ha smuglest litt. Har bla. blitt inspirert til å bestille tidlig ul på familieklinikken på tirsdag 18. desember, da er jeg sannsynligvis 9+1. Så takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere 3.gangs her da altså :)

 

Drømmepia; høres fryktelig ut å ha det sånn, god bedring!

 

Trollemor13 Lykke til idag, håper alt er vel

 

 

Når ringte dere JM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) Jeg hører visst også til her:-) ENDELIG<3 Termin blir 30.juli, så det blir spennende å se om den blir en juli- eller augustbaby;-) Vi har prøvd i over et år, så dette er virkelig etterlengtet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg forsiktig inn her. Er gravid for 8 gang, men har hatt 6 ma/sa, så har bare ei jente på 19 mnd.

Er i uke 7+0 termin 27 juli.

 

Var på ultralyd i går og så et bankende hjerte. Alt ser bra ut så langt♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg forsiktig inn her. Er gravid for 8 gang, men har hatt 6 ma/sa, så har bare ei jente på 19 mnd.

Er i uke 7+0 termin 27 juli.

 

Var på ultralyd i går og så et bankende hjerte. Alt ser bra ut så langt♡

 

Gratulerer!

Skal krysse fingrene for deg :) Ønsker deg alt vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) Jeg hører visst også til her:-) ENDELIG<3 Termin blir 30.juli, så det blir spennende å se om den blir en juli- eller augustbaby;-) Vi har prøvd i over et år, så dette er virkelig etterlengtet:-)

 

Min termin er alt fra 28-31juli så godt mulig det blir tidlig august på meg også. Vi har prøvd i 11pp så denne er også etterlengtet<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lister meg forsiktig inn her. Er gravid for 8 gang, men har hatt 6 ma/sa, så har bare ei jente på 19 mnd.

Er i uke 7+0 termin 27 juli.

 

Var på ultralyd i går og så et bankende hjerte. Alt ser bra ut så langt♡

 

Det høres bra ut <3 Krysser fingrene for deg og lillefrø <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle nygravide her inne :)

Godt du har fått vært på ul og at du har sett at alt ser bra ut Håpefull77. skjønner du har hatt en tung vei å gå.

 

Godt du har en liten jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også på ul i dag. Klarte ikke vente lengre, var redd alt ikke sto bra til. Men det gjorde det!:) Fikk se og høre et bankende hjerte, det var en utrolig opplevelse. Ble rørt til tårer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er formen jenter? jeg sliter med kvalme og ubehag. får snart ikke i meg mat da flere og flere matvarer blir kvalmende. Andre som har det sånn? Er nå havnet på fruktkjøret. får i det minste noe inn:) Noen som har funnet en god løsning på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uggen men får i meg mat. Føler meg utilpass nå, men er jo ikke vant til denne kvalmen

 

Jeg har bestilt jm time idag. Var lurt at jeg ringte for det ble ikke før i midten av januar og da er jeg 13 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å ringe tidlig å gå bestilt hos JM. Fikk beskjed i går når jeg var der selv, at det er så stor pågang nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja juli er jo fødemåneden nr 1 så det er vel mange som skal til jm osv i disse tider og i tillegg kommer julen og steler en god del arbeidsdager.

 

Når det gjelder mat så er det egentlig pizza ol som frister akkurat i dag gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen?

Tja...

Midre matlyst enn normalt (heldigvis).

Klarer ikke kaffe, men ellers bra.

Bortsett fra at jeg nå er 20% sykemeldt pga rygg og bekken og bare er 9 uker på vei! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen?

Tja...

Midre matlyst enn normalt (heldigvis).

Klarer ikke kaffe, men ellers bra.

Bortsett fra at jeg nå er 20% sykemeldt pga rygg og bekken og bare er 9 uker på vei! :(

 

kaffe har jeg heller ikke hatt lyst på siden uke 5 ca. Savner det egentlig. Elsker rolige morgener før samboer står opp, bare meg tv og kaffe...blir liksom ikke det samme med vann ;)

 

Men kjedelig at rygg og bekken hos deg plager deg allerede. Et lite tips kan være naprapat. Har noen venner som sverget til det under graviditet.

 

Ellers er formen min fin, men like trøtt og energiløs om kvelden. Er jo totalt død etter jobb. VUrdere å sykemelde meg en uke for å få energi tilbake. Å jobbe som 5.trinns lærer er ikke enkelt når man mangler 80% energi :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå uke 8.... termin 20 juli :D dette er mitt 2 svangeskap.... har så oppblåst mage og buksene mine klarer jeg ikke lukke mer :( feler som har samme prob??? har veldig lite plager så langt er bare ekstermt trøtt og noe prob med bekkene.... ble sykemeld i uke 15 sist på grunn av bekkene.. gleder meg til første legen time 4 januar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå uke 8.... termin 20 juli :D dette er mitt 2 svangeskap.... har så oppblåst mage og buksene mine klarer jeg ikke lukke mer :( feler som har samme prob??? har veldig lite plager så langt er bare ekstermt trøtt og noe prob med bekkene.... ble sykemeld i uke 15 sist på grunn av bekkene.. gleder meg til første legen time 4 januar :D

Jeg har termin 11.juli og får heller ikke på meg noen av mine gamle bukser lenger. Har vært å kjøpt emg tre nye som jeg kan bruke en stund fremover håper jeg.

 

Ble sykemeldt i går frem til over jul pga trøtthet. Får ikke sove godt om nettene og er så trøtt at jeg seiler om snart. Hjelper ikke på at man jobber på skole heller. Synes synd på elevene mine når jeg blir så trøtt at jeg blir sint for ingen grunn. Det trenger de ikke.

Utenom det, har jeg ingen symptomer. T.o.m puppene er ikke ømme lenger. Er det normalt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også sykmeldt pga trøtthet. Kunne sove 14 timer til sammen. Og sover skikkelig dårlig om nettene. På mandag skal jeg prøve meg på jobb igjen for trøttheten har avtatt litt heldigvis :) har allerede merket litt press på korsryggen allerede, jeg trener jo i tillegg så merker det mest etter en treningsøkt. Men skal til legen den 19. Så ta det opp med henne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...