Gå til innhold

~ ¤ Julimagene ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da stikker jeg over til 2.trimester. Sees snart jenter :)

jeg kommer om litt over en uke. Ses da Bumblebeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må syte litt... får ikke i meg noe middagsmat.. er sulten hele tiden, har lyst på alt av biff, lasagne, suppe,osv.. i går lagde jeg biff med salat og bakt potet.. gledet meg sånn... så skulle vi spise.. å jeg ble kvalm igjen.. endte opp med to knekkebrød istede... vært slik i 3uker.. begynner å bli litt lei... magen lurer meg..

 

men så tenker vi på grunnen til dette, så har det ikke så mye å si :)

 

Det er godt vi er flere i samme båt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har temin 13 juli og i dag var jeg på en tidlig ul. Utrolig å se den lille sprelle rundt der inne og få høre hjertelyden:-) jeg er 10+2 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går inn i uke 12 nå, termin10 juli og fått fødeplass på Ullevål :)

Noen flere? :)

 

jeg har termin 11.juli og fått plass på Ullevåll. Men regner med at jeg får barna i midten av juni. Har tvillinger i magen min, og da kommer de alltid noen uker før tiden.

 

Fått Ordinær UL den 12.02, men skal på en ekstra tidlig Ul i morgen. Gleder meg til å se dem igjen. :)

 

Er det andre som grugleder seg til UL? blir jo like nervøs hver eneste gang. Håper og tror jo at alt skal være iorden der inne, men vet liksom aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på tidlig ul, etter mine beregninger er jeg 10+3 i dag, men jordmor mente jeg var en uke lengre ca. Menmen får vente til ordinær ul 1.feb og se hva terminen blir :) deilig å se et sprell levende foster med bankende hjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminlisten ligger på Terminklubber og juli 2013

 

 

Jeg har ofte fått sprikende termin på tidlige ul, men havnet på menstermin på ord. ul.

 

Gøy med enda flere julimager her da :)

 

Dere har jammen meg fått fødeplass allered, mens jeg enda ikke har vært på sv. kontroll!

Jeg skal 4 januar bestilte time idag.

Får en travel januar med lege 2. og 4. ul 9. og jm 15. phu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med så mangen julimager her:) jeg har fått time til ul 4 feb, blir veldig spennende:) Vært på 3 ul til nå, en for og finne ut hvor langt jeg er på vei siden jeg har gått på p piller og ant fred og ingen fare og 2 pga blødninger. Blødningene kom av at det var 2 men nå er det 1 igjen. Har 2 fra før og mannen har 2 så greit med 1 og ikke 2 til :0 Mangen som er like kvalm og trøtt enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kommet hjem fra Ultralyd. Sist vi var der 7+4 så vi bare to klumper med to bankende hjerter.

I dag var det to sprellende, dansende babyer som bokset mammaen i magen og hadde virkelig liv der inne. Er akkurat så langt som vi trodde. 10+5 og alt så helt normalt ut og slik det skal være. Så fikk beskjed av legen at nå kan jeg slappe av. Alt fungere som det skal og morkaka gjør jobben sin. Både tvilling 1 og tvilling 2 var like aktive og store. Så nå skal jeg slappe av til neste gang som er 12.02.

 

LYKKE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare dele dette med noen;

Var på tidlig ul i dag, fikk se et sprell levende foster og hørte den herlige hjertelyden! Min mens-termin tilsier at jeg er 10+3, men jordmor mente størrelsen tilsier at jeg er 11+1, minst! Alt så veldig bra ut sa hun. Gleder meg til ordinær ul, når mannen min kan være med.

Dette blir den beste julegaven til mine foreldre ever; deres første barnebarn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange positive og koselige innlegg her :) Er superspent denne uka selv. Skal på tidlig ul på fredag, og er da 11 uker + 0. Er redd og spent, men gleder meg mest :) Her har man mye hjertebank/doble/triple slag, akkurat som om hjertet skal hoppe ut. Er mye trøtt, kvalm og sulten om hverandre og halsbrann til den store gullmedalje! Takk og pris for melk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange positive og koselige innlegg her :) Er superspent denne uka selv. Skal på tidlig ul på fredag, og er da 11 uker + 0. Er redd og spent, men gleder meg mest :) Her har man mye hjertebank/doble/triple slag, akkurat som om hjertet skal hoppe ut. Er mye trøtt, kvalm og sulten om hverandre og halsbrann til den store gullmedalje! Takk og pris for melk!!!

 

Som å lese om meg selv, Bzzz! 11+0 på fredag og da er det tidlig ul. Grugleder meg. Mye trøtt for tiden, konstant sulten og kvalm (kvalmen er verst på ettermiddag og tidlig kveld). Halsbrannen har jeg heldigvis sluppet unna da, men sier som deg likevel; takk for pris for melk! Den hjelper mot kvalmen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange positive og koselige innlegg her :) Er superspent denne uka selv. Skal på tidlig ul på fredag, og er da 11 uker + 0. Er redd og spent, men gleder meg mest :) Her har man mye hjertebank/doble/triple slag, akkurat som om hjertet skal hoppe ut. Er mye trøtt, kvalm og sulten om hverandre og halsbrann til den store gullmedalje! Takk og pris for melk!!!

 

Som å lese om meg selv, Bzzz! 11+0 på fredag og da er det tidlig ul. Grugleder meg. Mye trøtt for tiden, konstant sulten og kvalm (kvalmen er verst på ettermiddag og tidlig kveld). Halsbrannen har jeg heldigvis sluppet unna da, men sier som deg likevel; takk for pris for melk! Den hjelper mot kvalmen også ;)

 

Det er enda godt at vi er flere. Selv om man ikke unner andre de samme plagene, så bidrar det til å føle at man har et normalt svangerskap, så langt ;) Hvor skal du på ridlig ul? Jeg skal i Tønsberg, hos kvinnedoktoren. Har hørt at han er veldig flink. Bor i Sarpsborg, så mannen og jeg tar det som en koselig dagstur. Kanskje vi kjøper det første plagget til babyen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig Ul er morsomt :) Jeg drømte i hele natt om mine to dansenen babyer. De bokset danset og hadde det super morsomt inni magen min i går. Jeg er 10+6 så er omtrent det samme som dere får se i morgen. Hode, armer og ben som spreller innider ;)

 

Nå gleder jeg meg bare til å få energi tibake og slippe unna kvalmen som kommer og går. Mest på ettermiddag/kveld.

11+0 i morgen, bare krysse fingre for at det går mot en bedre tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på enda en ul (utvendig, legen har apparat :-) ) Tror det var 4.gangen nå. Plages med blødninger/brun utflod, men alt er som det skal være :-D Han mente jeg var 12+1, men holder meg til menstermin jeg :-) Så er 11+4 :-) Har også fått time hos gynekolog for å se om de kan finne ut hvorfor jeg plages med blødninger.

Idag har vi tenkt til å fortelle det til de kommende storebrødrene :-) Det blir nok stas :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange positive og koselige innlegg her :) Er superspent denne uka selv. Skal på tidlig ul på fredag, og er da 11 uker + 0. Er redd og spent, men gleder meg mest :) Her har man mye hjertebank/doble/triple slag, akkurat som om hjertet skal hoppe ut. Er mye trøtt, kvalm og sulten om hverandre og halsbrann til den store gullmedalje! Takk og pris for melk!!!

 

Som å lese om meg selv, Bzzz! 11+0 på fredag og da er det tidlig ul. Grugleder meg. Mye trøtt for tiden, konstant sulten og kvalm (kvalmen er verst på ettermiddag og tidlig kveld). Halsbrannen har jeg heldigvis sluppet unna da, men sier som deg likevel; takk for pris for melk! Den hjelper mot kvalmen også ;)

 

Det er enda godt at vi er flere. Selv om man ikke unner andre de samme plagene, så bidrar det til å føle at man har et normalt svangerskap, så langt ;) Hvor skal du på ridlig ul? Jeg skal i Tønsberg, hos kvinnedoktoren. Har hørt at han er veldig flink. Bor i Sarpsborg, så mannen og jeg tar det som en koselig dagstur. Kanskje vi kjøper det første plagget til babyen også ;)

 

Skal til Sentrumslegene i Bergen. ;) hørt mye bra om sentrumslegene også. Mange venner som har vært der og vært kjempefornøyde! :) Eneste jeg bekymrer meg for er om jeg må gå alene... Kommende storesøster har hatt diaré i nesten en uke nå og det er ingen som vil passe henne nå rett før jul. Egentlig veldig forståelig da, men skulle gjerne hatt mannen med meg på ul. Mest sannsynlig må han være hjemme med henne. Er ingen i familien som vet om babyen enda, og de skal egentlig ikke få vite noe før på julaften. Har en venninne som vet det så kanskje jeg skal høre om hun kan/vil være med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange positive og koselige innlegg her :) Er superspent denne uka selv. Skal på tidlig ul på fredag, og er da 11 uker + 0. Er redd og spent, men gleder meg mest :) Her har man mye hjertebank/doble/triple slag, akkurat som om hjertet skal hoppe ut. Er mye trøtt, kvalm og sulten om hverandre og halsbrann til den store gullmedalje! Takk og pris for melk!!!

 

Som å lese om meg selv, Bzzz! 11+0 på fredag og da er det tidlig ul. Grugleder meg. Mye trøtt for tiden, konstant sulten og kvalm (kvalmen er verst på ettermiddag og tidlig kveld). Halsbrannen har jeg heldigvis sluppet unna da, men sier som deg likevel; takk for pris for melk! Den hjelper mot kvalmen også ;)

 

Det er enda godt at vi er flere. Selv om man ikke unner andre de samme plagene, så bidrar det til å føle at man har et normalt svangerskap, så langt ;) Hvor skal du på ridlig ul? Jeg skal i Tønsberg, hos kvinnedoktoren. Har hørt at han er veldig flink. Bor i Sarpsborg, så mannen og jeg tar det som en koselig dagstur. Kanskje vi kjøper det første plagget til babyen også ;)

 

Skal til Sentrumslegene i Bergen. ;) hørt mye bra om sentrumslegene også. Mange venner som har vært der og vært kjempefornøyde! :) Eneste jeg bekymrer meg for er om jeg må gå alene... Kommende storesøster har hatt diaré i nesten en uke nå og det er ingen som vil passe henne nå rett før jul. Egentlig veldig forståelig da, men skulle gjerne hatt mannen med meg på ul. Mest sannsynlig må han være hjemme med henne. Er ingen i familien som vet om babyen enda, og de skal egentlig ikke få vite noe før på julaften. Har en venninne som vet det så kanskje jeg skal høre om hun kan/vil være med meg..

 

Da hadde jeg uten tvil, hørt med venninnen min om barnepike. Håper det ordner seg for deg :) Det er greit å være både kommende mamma og pappa på tidlig ul, synes jeg. Dette blir uansett spennende!!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ju huuu ;) Vært på tidlig ul i går (fredag), og hørt fine hjertelyden og hilst på "huleboeren" :) Det var helt fantastisk, og mini vinket til oss. Alle mål var symmetriske og alt så bra ut, så langt. Det bodde faktisk noen der inne, helt utrolig å få oppleve dette for andre gang!!! :) Ha en super jul, alle julimammaer! <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...