Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har ikke det. Men har en litt god følelse denne gangen. Dette er vårt 4. forsøk. Ble gravid (men MA i uke 9) på 2. forsøk, og symptomene minner litt om den gang.

 

Gratulerer så masse med 13 egg!!! Det er jo supert!!! Dette blir spennende... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben mcbride;)

Usababy håper indelig at den endrer seg etterhvert!! Husk det er ennå tidlig.

Så bra nurse77. Håper det er mange gullegg blandt dem;)

 

Her er morgen kvalmen begynt å komme... Så jeg tror dette går rette veien;) testdag på mandag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, nurse77 :) Jeg krysser fingrene for at det blir mange gode egg. Når er innsett?

 

Gratulerer med morgenkvalme, Familiedrømmen ;) gleder meg til mandag...

 

usababy; det er bare spiren som graver seg inn, og snart kommer positiv test på deg også. :)

 

Velkommen i klubben mcbride :) Send gjerne litt tålmodighet til meg...

 

Her har "symptomer" kommet for fullt; stikninger, ømme pupper, tendens til halsbrann, og veldig trøtt. Tar det med en stor klype salt, er nok bare Lutinus som virker. Rugedag 4 idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fårt svar enda mcbride?? :)

 

Så bra med mange egg ut! Krysser fingere for bra befrutning! :)

 

Rugedag 11 idag, tre dager igjen! Kjenner jeg begynner og bli småspent nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Så søte dere er! :)

Ja, jeg har fått svar, og jeg er gravid!!! :) Kan nesten ikke tro det, selv om jeg hadde en mistanke.

Blir så spennende å følge med på dere! Håper vi får like bra uttelling som november-gjengen. ;)

 

Nurse77: da får embryoene kose seg en dag ekstra da. Har hørt at det er positivt. :)

 

Usababy: er nok for tidlig med test rugedag 9 ja. Så her er det bare å holde motet oppe og krysse fingrene videre! :)

 

Familiedrømmen: Oi oi! Morgenkvalme lover bra! :)

 

Evigoptimisten: (liker nicket ditt!;) Ikke lett med alle disse symptomene. Håper rugetiden din går fort fort fort! :)

 

Liaes<3gutt<3: rugedag 11 ja... :) Har du noen symtomer? En magefølelse? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ganske ny her i forum, Jeg er tilhører til Riksen også men har prøvde min 1 forsøk på Ullevål..jeg fikk en innsetting i dag. Jeg var første man i dag, jeg lurer på om er det vanlig møte når legen skal sette inn embryo, uten brukes av ultralyd på magen? i dag fikk jeg beskjed at det ser ikke så klart ut med ultralyd derfor slippet de å bruke mens embryo ble settet inn...En lege som utførte for meg hun viste ikke skjerma av ultralyd mens hun settet inn embryo...Det er ganske rart for meg. Er det noen som har det samme slik opplevelse?

 

P.S Håper dere kan forstå min norsk! jeg er en utenlandsk ( prøve så best jeg kan å lære norsk nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STATUS LISTE :)

 

Evigoptimisten:

Spraystart 9.11.

Sprøytestart: 26.11.

UL: 3.12, 6.12

Uttak: 9.12

Antall befruktede egg:

Innsett: 11.12

TESTEDAG:

 

Lovise83:

Spraystart: 8/11

Sprøytestart: 21/11

UL: 29/11

Ny UL: 3/12

Uttak: 6/12

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTDAG:

 

IVF_håper:

Sprøytestart: 21/11

UL: 29/11

Ny UL: 3/12

Uttak:

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTDAG:

 

LIAES <3 gutt <3

Fryseforsøk

Innsett: 3.des

Testedato: 17. Des

 

Kalia:

Spraystart 25.11

Sprøytestart: 25.12..

UL: 04.01

Uttak; uke 2

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTEDAG:

 

Usababy:

Fryseforsøk.

Ul: 30.11.

Innsett: 5.12.

Testdag: 19.12

 

Familiedrømmen:

Spraystart 06.11

Sprøytestart: 21.11

UL: 30.11

Uttak; 03.12

Antall befruktede egg: 4

Innsett: 05.12

TESTEDAG: 18.12

 

 

Ubon:

Spraystart 11.11

Sprøytestart: 29.11

UL: 05.12 og 07.12

Uttak; 12.12

Antall befruktede egg: 5 men bare en igjen som er den beste kvalitet

Innsett: 14.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mcbride: GRATULERER SÅ MASSE MED POSITIV PRØVE!! :D

 

har egentlig ikke noe sælig symptomer, litt ømme pupper, men det kan jo likesågodt være utrogestan! ;) ellers har jeg ett gruuuusomt søtsug da! :P og ikke har jeg noen magefølelse heller, det er litt kjedelig! ;)

 

Ubon: vet desverre ikke hva som er vanlig eller ikke hos dere, da jeg holder til ved st.olavs.. Men masse lykke til med rugingen! :)

Endret av Liaes <3gutt<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye mcbride;) håper du får en flott graviditet!!

Ubon: litt vanskelig og si hva som er vanlig da de fleste klinikkene har forskjellig praksis... Men på hausken bruker de ultralyd på magen hvor jeg får se skjermen. De gir beskjed på forhånd at urinblæren skal være full ved insetting.. Det er hvist for at de skal klare å se noe;)

Masse lykke til!!! Håper spiren klamrer seg fast!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liaes <3gutt<3 : Jeg har testet negativt foreløpig, rugedag 10.

Er skuffet og tenker at det gikk ikke denne gangen heller. Fått ut litt frustrasjon gjennom å skuffe masse snø...

Men det er nytt lykkelodd i morgen, dag 11. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takke dere!, jeg har ikke noe peiling egentlig hva skal det bli neste, i dag er det min 2. dagen etter innsettingen...jeg er fortsatt føler meg som vanlig, ingen tegn av graviditet eller sann, men kjenner jeg ofte hodetpine og litt oppblåst i magen min...kryss finger! håper vi alle kommer til å høre noe positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liaes <3gutt<3 : Jeg har testet negativt foreløpig, rugedag 10.

Er skuffet og tenker at det gikk ikke denne gangen heller. Fått ut litt frustrasjon gjennom å skuffe masse snø...

Men det er nytt lykkelodd i morgen, dag 11. :)

 

Usababy! det er noen dager igen da:) jeg har hørt hos noen damer urinprøven viser ikke men etter 3 uker eller blodprøven det kan vise seg fram:) jeg ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubon; jeg er også på Ullevål, og de brukte ultralyd utenpå magen min ved innsett. Rart de har forskjellig praksis..

 

usababy; hold motet oppe!! Ikke ta noen sørger på forskudd. Er jo en grunn til at man skal vente til dag 14 for å teste ;) Da jeg ble gravid naturlig for et år siden, testet jeg ikke positivt før 14.dagen. Derfor jeg er litt skepsis nå til å teste altfor tidlig...selv om jeg hver dag kjenner det begynner å krible!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter.. Jeg e på rugedag 5 i dag og var veldig kvalm i går kveld og kasta opp i natt ( + diare).. Når jeg våknet i dag hadde jeg feber og vondt i alle ledd og muskler og har vert sånn i hele dag.. Har spist veldig lite, men prøvd å drikke litt. Har kvalmebyer, men har ikke kasta opp mer.

 

Håper ikke dette har noe å si for lille egget :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evigoptimisten: jeg synes at det var rart også :( hun som utførte den var en legen fra Riksen synes jeg, og den andre legen som sa til meg at det var dårlig bildet på skjerma derfor hun brukte ikke den så forlot hun skjerma og stod bak og forklarte til den andre legen fra Riksen ved å sette inn embryo. Det ser ut som en læring stund for meg :( oiiii jeg kommer til å få håpe 50/50 jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usababy: rugedag 10 er jo tidlig, så ikke mist håpet!:-)

 

Fikk tlf fra St.Olav i dag at ca 6-7 av de 13 eggene var befruktet og i "god stand". De regnet med jeg fikk noen på frys etter innsetting på mandag. I tillegg sa hun at siden jeg har fått til dette før uten de store problemene, er jeg i en "god boks". Jeg får ta med meg all optimismen jeg kan få!;-)

 

God lørdagskveld til alle dere! (Uvant å ikke ta seg et glass rødvin!! Men litt Bris får duge;-))

 

Blir spennende med all testingen fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Nurse77;) håper det er mange gullegg der!!!

 

Ivf håper. Jeg var syk rugedag 3... Måtte ha toalettet i umiddelbar nærhet. Kvalm, diare, svimmer, feber osv...

Men tok jo en tidlig test på rugedag 8 som viste en svak strek;)

Så ikke mist håpe av den grunnen!!

 

Usababy.. Satse på positiv test dag 14;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurse77: grattis med mange befruktede egg, dette lover godt! :)

 

Rugedag 12 her, (eller 13 siden det er over midnatt;)), og har masse stikkinger spesielt til venstre i livmora/eggstokkene. Ikke noe typisk mensen smerter i hvertfall! :D

 

Hvordan går det med dere andre rugere? Masse symptomer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...