Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

I dag på rd 12 fekk eg min første positive test noen sinne :) Er veldig glad, men kjenner jeg ikke klarer å glede meg før jeg er litt lengre på vei enn 4 uker, men absolutt ett skritt i riktig rettning :)

 

Min største bekymring nå er at jeg er veldig oppblåst, litt vondt i magen, tungt å puste enkelte ganger.. Kommer heller ikke ut like mye veske som jeg tar ut, så er redd jeg er overstimulert... Var jo på grensen til det før di satt inn egget, men di ville prøve likevel.. Håper ikke det sammler seg masse vann i buken!

 

Så nå hvet jeg ikke helt hva jeg skal gjør, klinikken er stengt og opner ikke før torsdag i romjulen. Har så lite lyst på sykehus i julen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye IVF_håper! Så fantastisk!!:-)

 

Ang de symptomene du har, så tror jeg de må være kraftigere for at du skal være"faretruende"overstimulert. Hvis du har spart på paknnigsvedlegget til medisinen du stod på (Gonal-F, Puregn e.l.,) så kan du lese om de symptomene som kommer med alvorlig overstimulering. Jeg mener man må ha ganske så vondt i magen. Er det noe som kan komme med noe mer konkret? Uansett, hvis du begynner å følge deg dårlig, så må du ta kontakt med legevakta.

 

Evigoptimisten:

Så utrolig kjedelig. Kan skjønne du er kjempeskuffa. Jeg fikk også mensen på dag 10 en gang, og det var en gedigen nedtur. God tur til Brasil. Det blir kanskje godt å reise bort litt!

(Jeg skulle forretsen til Sør-Amerika da jeg holdt på med ivf ifm da sønnen min ble laget. Men da jeg fikk positiv test, så fikk jeg reiseforbud av legene ved t.Olav. Skulle ha reist da jeg var 5-6 uker på vei...) Men det spiller jo ingne rolle for deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saaaaakte..., går tida.

Jeg har forresten mista trua på positiv test. Hadde en del småstikninger de første dagene. De to andre gangene jeg har blitt gravid har jeg kjent et markert stikk ("the stick" ;-)), i tillegg til de andre småstikningene. Har kun kjent det på de to positive forsøkene. Og det har jeg ikke kjent denne gang.

Jeg vet jo at d ikke trenger å ha noe å si, men lell... Hva med deg, Tussi, hvilken følelse har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

S.....a......k......t........e............. -.-

 

Har mista trua forlengst jeg også, sånn egentlig! Hadde masse murring og småstikk 1-4 rd, men nå er det på en måte helt stille. Og slik var det på de tre andre forsøkene også, som var negativ. Venter bare på mensmurring nå, så er det akkurat slik som de andre forsøkene. Greier liksom ikke å se for meg en positiv test uansett jeg, så jeg er nok redd for å håpe også!

 

Skal du teste før tiden da, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED POSITIV TEST IVF_HÅPER :) Gode nyheter!!! Jeg krysser alt for at nå er det din tur! Hvor mange forsøk har du?

 

Her har jeg kommet over den største skuffelsen.. Er fortsatt litt tom da. Rart med det, man kommer seg fort opp igjen. Nå tenker jeg fremover, ferie next, og oppstart med fryseforsøk i midten av februar. Tenker at jeg er heldig som har så mange på frys :)

 

Nå satser jeg alt på at deres negative følelse, Nurse og Tussi, er FEIL! Heier på dere :)

 

Ønsker dere alle fine damer en riktig God Jul, og takk for støtten deres..

 

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dere som har hatt positive tester:) jeg er på 10 rugedag, kjenner litt tegn (det var svært luft og smerter på 2 ganger siden innsetting some kjedde i 3. og 6 rugedagene og etter min 6 rugedag er kroppen fortsatt varm særlig om natten, tørr i halsen hele tiden. jeg kjenner også at det muskler på laven og lår er slitne. Likevel, etter 9 rugedag alt er blitt rolig nå unntatt temperatur i kroppen.

 

Kan det være pga crinonepinner? Er det noe forslag? det er 3 dager igjen med crinone, er det lurt å ta en test i mora eller vente et par dager til?

 

P.S jeg ønsker dere en riktig god jul og godtnytt år!

 

Stor julaklem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner, det er vårt første prøverørforsøk. Så eg er spent på om det går heile veien denne gangen! Er forberet på at det blir 12 lange uker, men bare 8 igjen da :)

 

Ønsker alle ei god jul og lykke til framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆRREGUD, jeg skimter et strek på strimmeltest!!!!!!! ALDRI sett det før, ALDRI!!!!! OH MY GOD, går dette vår vei nå!? Er det mulig!? HÆH?! Er det det!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok testet ja! Og streken er faktisk tydeligere nå altså!! Den vises ganske godt! :D ja, fy flate den får ikke lov å lure meg, første streken i hele mitt liv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte med to små

Wow Tussi! Dette høres lovende ut!! Det er så spennende dette og du må holde oss oppdatert nå!!

Lykke til og fingre og tær er krysset her for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok testet ja! Og streken er faktisk tydeligere nå altså!! Den vises ganske godt! :D ja, fy flate den får ikke lov å lure meg, første streken i hele mitt liv!!

 

wæææ spennende!! XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlighet, streken er så tydelig og fin i dag at jeg kunne dullet med den!! Jeg har ikke ord! Jeg har rett og slett ikke ord.. <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

JOHOOOO!!! Gratulerer så mye kjære deg! Å jeg unner deg så dette!!

Du vil ikke legge ut bilde også vel?? Elsker å se en positiv test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Ja,så var det å huske det da! Hmmm...lenge siden jeg har gjort det.

Kanskje noen andre husker det?

 

Dette er sååå gøy! Tenk du er graviiiid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...