Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

De mente at Lutinusen kunnde påvirke evnt falsk positiv, og at en måtte vente 1 uke etter Lutinus stopp.

Jeg prøver å holde meg til juleaften.... ;) Men har haugevis med billigtester liggende, så time will show.

 

Positiv på rugedag 9 ja, Familiedrømmen. Ikke verst!

 

Her har jeg kjent noe stikninger idag.. = symtpmjakten i gang ;) Er jo umulig å la være....

Dere andre da?

 

usababy; altfor tidlig å teste, så ikke bli lei deg av den negative. Det er jo din tur nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evigoptimisten: ja, helt sant. :)

 

Men lutinus påvirker ikke resultatet. Jeg skal gå på lutinus helt til uke 10 dersom jeg får positiv test, og det er ikke hcg i lutinus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Masse lykke til jenter! Håper dere lykkes nå dere som ruger. :)

 

Lutinus påvirker ikke testene nei. Jeg er 10 uker i dag og har gått på det hele tiden. Skal gå på de frem til uke 12.

Skal egentlig bli godt å bli kvitt det klisset, men det føltes trygt å gå på det frem til uke 12.

Albyl-e sluttet jeg med i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med dere jenter? :-) mye symtomer? Jeg har hatt en del mensmurringer i dag og litt stikkninger! Er så spennende! :-) men har alerede begynt og sjekke og forberede meg på mensen. Er liksom sånn det har vært de siste årene! :-S egentli ganske frustrerende og skummel denne rugetia! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det hele med knusende ro! Er på rugedag 9,og har lite symptomer, men det var slik da jeg var gravid med gutten vår også så det bekymrer meg ikke! :):) skal teste på mandag og er faktisk ikke noen overdreven tester, så venter nokk til testedato denne gangen også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med dere som er rugere allerede! Lucky you!

 

Jeg skal sette Ovitrelle-sprøyta i kveld (eller dvs 2 stk faktisk!). Blir ruger først på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evigoptimisten: ja, helt sant. :)

 

Men lutinus påvirker ikke resultatet. Jeg skal gå på lutinus helt til uke 10 dersom jeg får positiv test, og det er ikke hcg i lutinus.

 

Jeg gikk også på lutinus til uke 10 og hørte aldri snakk om noe falsk positiv. Det er jo bare progsteron jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tok jeg en tidlig test....

Kjøpte en pakke med to tester på apoteket igår. 8 dager siden insett var nok i tidligste laget....

 

Der var en svak antydning til en strek!!!!! :)

Jeg er overlykkelig

 

Vet at den kan være falsk, og at det fortsatt er mulig at det kan endre seg, men jeg skal i allefall ikke ta sorgene på forskudd.

 

Nå gleder jeg meg bare til test dag om 4 dager den 17;)

 

Usababy: jeg er bra sikker på at om jeg hadde testet igår, så ville jeg ikke sett noen ting på testen, så du trenger ikke være bekymret for det;)

 

Gleder meg til å høre om alle de positive testene fremover!! For de skal det bli mange av!!

Lykke til jenter;) krysser alle fingrer og tær for alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så bra, familiedrømmen! :D

Krysser fingrene for at streken blir sterkere.

Har du kjent noe i magen i dag? Strekking osv..

Jeg tester igjen i morgen, dag 9. Så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det usababy;)

Kjenner ikke så mye nå.. Var mest i starten... Men av og til er det litt stikking og mens murringer... Men det er så vanskelig og skille hva som er årsaken til det man opplever. Fra lørdag til og med tirsdag har jeg vært svimmel, kvalm, hatt løs mange, og smerter i magen... Noe jeg tror er bivirkninger fra Litinusen, for jeg mener det var for tidlig til og kunne være graviditets symptomer... Kunne også være omgangsjuka...

Så vanskelig dette her;)

Nå er det julemusikk på høyt nivå og julevask...;)

Forsøket har liksom tatt opp alt av tid, så jeg henger litt etter... Åsså er jeg veldig trøtt for tiden...

Hvordan føler du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med positiv test! :-) krysser fingrene for at den blir sterkere! :-)

Er irriterende at lutinussen har samme bivirkninger som graviditet! I går og i dag har jeg sprongen mye på do. ( hyppig vannlating) og er mye trøtt! Føler meg jo gravid! :-D men er jo bare på rugedag 6, så er nok bare lutinussen som spiller meg et puss! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiedrømmen: ja, det er vanskelig å vite når lutinus også kan gi graviditetssymptomer. Jeg har hatt to dager hvor jeg ikke har kjent noe som helst...derfor ble jeg litt motløs. I dag rugedag 8 så kjenner jeg litt stikking i magen igjen, og jeg ble sånn: "Jippi! Stikking! Håååper det betyr noe bra!" :)

Alt er jo halmstrå å klamre seg til...

 

Ellers er jeg veldig trøt (kan være lutinus), har ømme pupper (kan være lutinus), samt at jeg er mer irritabel og amper enn jeg pleier. Dette er ikke bivirkning av lutinus så vidt jeg vet...? Jeg blir frustrert og oppgitt, føler meg irritabel i kroppen til tider. Og så begynner jeg å gråte veldig fort.

Når jeg våkner om morgenene føler jeg meg fyllesyk og tett i hodet.

 

Tenker litt på det, at om testen viser negativ, så vil disse tingene jeg kjenner virke temmelig dumme. Som om det er innbildning. Men det kan jo være at lutinus kan gi alle mulige bivirkninger.

 

Liaes <3gutt<3 : jeg greier ikke å ta det så "easy" som deg...jeg tenker på det konstant, greier ikke legge det vekk. Kjenner jeg et symptom som _kan_ bety noe, så blir jeg forhåpningsfull. Kjenner jeg ingenting, så tror jeg forsøket har gått galt denne gangen også. Men det var godt å lese at en ikke trenger å ha symptomer for at det skal bety positivt. :D

Endret av usababy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk lovise83;)

Skjønner deg godt usababy.

Jeg var sånn på første forsøket mitt.... Tenkte bare på det... Testet meg flere ganger... Og fikk til slutt TR. Men på fryse forsøket tok jeg det helt med ro, fordi jeg viste at det ikke gikk sist, og var derfor stor sjangs for at det ikke ville gå denne gangen heller... Men da gikk det;) denne gangen har jeg også vært veldig avslappet og hatt troen på at alt jeg kjenner og ikke kjenner er bivirkninger av all medisinering....

Er jo utrollig mye vi blir utsatt for.. Og tilsatt hormonbehandlinger som tar over kroppen vår og til tider sinnet uten at vi har noe kontroll over det....

Men jeg Tror det hjelper å ikke stresse seg for mye opp over det, selv om jeg vet det er lettere sagt enn gjort....

Prøver og finne andre ting å fylle hverdagene med..;)

Men som sagt jeg har like veld testet tidlig alle gangene.... Og egentlig er det veldig domt, for hvis den viser negativt så mister man den forventningsfulle tankegangen og går over til og ta sorgene på forskudd, selv om man vet at den kan endre seg... Den psyken der tror jeg det er vanskelig og ta kontroll over i denne situasjonen.... Hode er full av tanker hele tiden... Og desverre så er det nok få av mennene som klarer og skjønne hvilen påkjenning vi går igjennom med medisiner, psyken, følelsene og det hele....

 

Da er det iallefall godt å ha hverandre å prate med, slik at vi vet at det er flere som har det likt...;) det beroliger i allefall meg en hel del;)

Krysser fingrene for dere jenter!! Å for at streken min skal være sterkere på tirsdag;)

Det sies jo at tro kan flytte fjell.... Jeg tror... Jeg tror.... Jeg tror på mange dobble streker i desember!!! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er symptomjakten i full gang ser jeg ;) Skjønner dere godt! Greit å være bevisst på Lutinus bivirkningene.

 

Herlig med en positiv test, Familiedrømmen :)Du skal se den blir sterkere og sterkere.

 

Jeg er forholdsvis rolig enda, men dèt er jo der hele tiden... Godt å være på jobb, og være med venner på fritida.

Prøver å hvile godt, og legger meg tidlig på kveldene. Stryker meg på magen, og "snakker" litt med lille Ulla (laget på Ullevål), hehe

 

Jeg er så glad for hver kveld som jeg legger hodet på puta nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere andre rare drømmer?

Jeg pleier sjelden å huske drømmer, men nå drømmer jeg mye hver natt, og husker det også. Noen av drømmene er helt syke...i natt drømte jeg at jeg mistet progynova-tablettene og måtte ta dem opp igjen. Da så jeg at norn av dem hadde bein og egentlig var flått! :-0 Så jeg måtte lete etter de riktige pillene, og ikke flåttene, ellers ville jeg kjenne beina til flåtten spise meg opp og klore innvendig (jeg tar progynova vaginalt). Skikkelig creapy!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så morsomt! Ser det for meg! :-D

Jeg sa nettopp til samboeren min i går at jeg drømmer så mye rart! I natt våknet jeg av at han spurte hva jeg lo av, og når jeg våkna lo jeg videre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ingen koselig drøm... Joda, jeg drømmer også, men det gjør jeg også ellers så.... ;)

 

Vi får håpe lille ulla koser seg i magen evigoptimisten;)

 

En spennende måned;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiik, om snart 9 timer skal jeg møte på St.Olav for egguttak! Og det jeg er mest stressa for er den sædprøven mannen min på fikse. (Men jeg vet jo at det ordner seg enkelt og greit, men allikevel).

Håper så inderlig at d blir noen egg, og at noen av dem igjen befruktes od deles sånn som de skal.

Er forresten glad jeg er ferdig med de verste hormonene!

 

Skal komme med en oppdatering i morgen.

 

God natt:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedag 9. I går kveld var mensmurringene tilbake. Dessuten kjente jeg plutselig et skarpt nålestikk i magen. Som om noen stakk hardt inn, jeg hoppet til, det strålte nedover beina og oppover i kroppen. Festesmerte? Så sent?

Nei jeg vet ikke. Neg test i dag i hvert fall. Så er det nytt "lykkelodd" i morgen :)

Hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt ut egg! Ny rekord når det gjelder antall egg for min del: 13 stk!!!! Noen var litt umodne og er nok ikke brukanes, men jeg er superfornøyd!:-) (Ved de to tidligere uttak har jeg fått ut 9 og 8 egg.)

 

Så nå er det bare å vente i spenning til i morgen for å høre hvordan befruktningen har gått. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...