Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jippi!!! Fikk telefon om hele 16 befruktede egg idag :)

Er så fornøyd med uttellingen, og nå håper jeg delingen også går bra. Har litt å ta av nå ihvertfall ;) Tenker også på de neste forsøkene, så har vi litt å gå på.

Må ærlig innrømme at denne sprøyte og spray fasen har vært en påkjenning, mer enn jeg hadde trodd. Rart hva disse hormonene gjør med kroppen.

 

Magen er heldigvis litt bedre idag, hadde ganske vondt i går.. Fortsatt litt oppblåst og øm da.

 

Hvordan er det med dere andre jenter? Har godfølelsen tatt dere?

 

Denne Litinusen, skal den langt inn eller? Den jeg tok i morges datt ut da jeg var på do istad... Må tydeligvis trøkkes langt opp ;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STATUS LISTE

 

Evigoptimisten:

Spraystart 9.11.

Sprøytestart: 26.11.

UL: 3.12, 6.12

Uttak: 9.12 (20 egg)

Antall befruktede egg:16

Innsett: 11.12

TESTEDAG: 25.12.

 

Lovise83:

Spraystart: 8/11

Sprøytestart: 21/11

UL: 29/11

Ny UL: 3/12

Uttak: 6/12

Antall befruktede egg: 7

Innsett: 7/12 (2 egg)

TESTDAG: 21/12

 

IVF_håper:

Sprøytestart: 21/11

UL: 29/11

Ny UL: 3/12

Uttak:

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTDAG:

 

LIAES <3 gutt <3

Fryseforsøk

Innsett: 3.des

Testedato: 17. Des

 

Kalia:

Spraystart 25.11

Sprøytestart: 25.12..

UL: 04.01

Uttak; uke 2

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTEDAG:

 

Usababy:

Fryseforsøk.

Ul: 30.11.

Innsett: 5.12.

Testdag: 19.12

 

Familiedrømmen:

Spraystart 06.11

Sprøytestart: 21.11

UL: 30.11

Uttak; 03.12

Antall befruktede egg: 4

Innsett: 05.12

TESTEDAG: 18.12

 

AkPa:

Spraystart: 12.11

Sprøytestart: 28.11.

UL: 07.12

Uttak:

Antall Befruktede Egg:

Innsett:

TESTDAG:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott resultat, Evigoptimisten! :D

 

Lykke til med delingen videre.

 

Lutinus'en trykker jeg inn ganske langt, bruker den innføringshylsen som følger med pakken. Da kommer den langt nok inn.

Men det renner en del ut igjen...som tyntflytende maling, noen ganger som en slags grapsete papp-masje...ikke så kult. Men det var mest i starten for min del denne gangen, nå renner det bare av og til.

 

 

Jeg er på rugedag 5 nå. Kjenner det strekker og verker nederst i magen. Håper det er et godt tegn, men en vet jo aldri. Leser side opp og side ned om tegn og symptomer og om det har ført til graviditet eller ikke. Like koko som forrige gang jeg var ruger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra evigoptismisten!! Gratulerer med mange egg ut, og mange befruktede! :)

 

Jeg er på rugedag 7, og nå meker jeg ikke så mye. Veker litt i ny og ned. Hadde mase sikking, strekking og verking rundt dag 3/4/5, så håper egget har klort seg fast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gode tegn da, usababy :) Regner med at jeg selv kommer til å bli koko de neste 2 ukene også. Ikke rart da!! Fytti grisen for et kjør... Godt vi har hverandre å skravle med, og ikke minst dele med.

 

Bruker også denne hylsen, men får bare presse den litt lenger inn. Æsj! Er det ikke sprøyter, så er det stikkpiller. haha!

Jeg sa til min kjære i går, at jammen meg slipper de lett unna, eneste de trenger er å levere en kopp med sperm!

 

Er det 2 uker etter innsett som er offisiell testedag? Så får man se hvor lenge man klarer å holde seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig bra evigoptismisten!! Gratulerer med mange egg ut, og mange befruktede! :)

 

Jeg er på rugedag 7, og nå meker jeg ikke så mye. Veker litt i ny og ned. Hadde mase sikking, strekking og verking rundt dag 3/4/5, så håper egget har klort seg fast! :)

Det høres ut som det lover godt, Liaes :) Vi skal jo alle sitte igjen med verdens beste julegave i år...Heldig som er så langt allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra, Evigoptimisten!! 16 befruktede egg!! Da har du jo mange å gå på etterhvert, hvis d skulle vise seg å være behov for flere egg.

 

Jeg var på ny ul i dag, og eggposene har vokst siden fredag, men ikke nok. Skal ta sprøyte i to dager til, og så eggløsningsprøyte på onsdag og uttak på fredag. Innsett på mandag.

Og det var flere eggposer enn antatt på fredag, så det er jo bra.:-) Håper på å få såpass med egg at jeg får noen på frys. Siden vi betaler full egenandel for dette forsøket, så blir dette nok det siste forsøket (men frys tar vi flere av hvis d blir behov...)

 

Det blir så spennende det her!! Noen av dere skal jo teste allerede i neste uke!:-) Fint å ha noen andre å engasjere seg i mens msn selv venter;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper vi alle sitter med stooore mager til sommeren! :)

 

Godt og bare ha 7 dager igjen til testedag, men egentlig så har jeg ikke hatt så mye tid til og tenke på det. Juleshopping, julebord, juleverksted, ute i akebakken med lillegutt, baking ect.. Tiden går fort! :P

 

Lykke til videre alle rugere, og nesten rugere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vert på innsett i dag ja :) Det var 5 befrukta egg, 1 perfekt som dei satt inn og to på frys.. ka som var med di andre vet jeg ikke.. Innsett gjekk veldig fint og eg er mykje bedre i formen i dag enn i går heldigvis.. Så då var jeg og en ruger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa fantastisk IVF_håper :) Da er du også i rugeklubben..

Det var sikkert ikke delingen som var optimal med de to siste vil jeg tro.

 

Da er jeg klar for å bli ruger i løpet av dagen... Gleder meg! Er også spent på hvor mange av disse 16 egga som har delt seg. Min kjære gikk rundt og sa han var blitt far til 16 i går, hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedag 6 og jeg kjenner ingenting...

Plutselig er både strekking, stikking og verking nederst i magen borte.

Mistet helt håpet nå. :(

Leser om at en kan være gravid uten å kjenne noe, samtidig skriver "alle" som ble gravide om strekking og verk. Dette har jeg hatt, men det er borte nå. Men kanskje det er sånn i midten av rugetiden...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal miste håpet. Alle er forskjellige, og noen har stikninger hele svangerskapet, mens andre ikke kjenner noe før langt uti sies det! :-) stå på! :-) krysser fingrene for oss alle! Sies jo at vi er gravide til det motsatte er bevist! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mist håpet usababy! :) da jeg ble gravid med gutten min, hadde jeg lite symptomer! :) litt stikking og strekking i ny og ned, omtrent slik som nå! Ellers lite symptomer! :) har også hatt mindre symptomer etter rugedag 5/6, og tenker som så at det sikkert er fordi egget er ferdig med og feste seg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg også i rugeklubben :)

Det gikk fint, og fikk 5 egg på frys. Så det er vi fornøyde med.

Nå er det bare å innta hvilemodus, og fylle dagene med koselige ting.

 

Fikk beskjed om å ikke teste før om 3 uker... Særlig jeg klarer å vente så lenge!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Velkommen i rugeklubben;)

Sist testet jeg på rd 9 og fikk positivt svar;) lurer på om jeg blir å gjør det denne gangen også;)

Teller dere med insett dagen?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller innsettdagen som dag 0, og dagen etter som rugedag 1.

Er på rugedag 7 i dag, tok en test og den var negativ. Altfor tidlig, men orker ikke vente. Håper det vil slå ut dag 9 eller 10... Håpe håpe håpe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...