Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

Ja, det er lenge til, og greit å vite om det er flere som har planer om innsett i advent?:-)

Jeg skal ringe inn mens ca 25.okt og oppstart av spray ca midt i nov. Deretter sprøyter (Puregon) Har første ul 7. des.

Lenge til ja....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja kan vel komme inn her jeg og.. Regner med ringe inn mens i midten av November, altså spray start i starten på Desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hører jeg også hjemme... :)

Jeg skal starte på spray ca 5.-7 nov. Uttak ca uke 49.

Så da håper jeg på verdens beste julegave i år :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var TR på plass og alt er i orden etter det negative forsøket. Så 10 Nov. ca. kan jeg da ringe inn mens:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det flere som er i gang av desemberklubben?

 

Jeg startet på spray for 3 dager siden, og det går så fint atte ;) ENDELIG igang!!

UL den 26.11. Egguttak ca 1.uke i desember.

Nå SKAL det gå, prøver jeg å overbevise meg om :)

 

Hvordan er det med dere andre damer for desember? Kampklare? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal starte med spray i morgen tidlig!! Juhu! Det er litt pes på morgenen med barn som skal i bhg og jeg på jobb til halv åtte, at jeg er redd jeg skal glemme det! Men det går nok fint! St.Olav skrev kl 08 og 20 som tidspunkt for spray. Passer MYE bedre med 07 og 19. Kan umulig ha noe å si om det er 7 eller 8???

 

Evigoptimisten: hvor hører du til? Når sprayer du, forresten? Har du hatt mange forsøk?

 

Blir spennende dette.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner med spray klokken 8 imorgen tidlig, å jeg må inrømme at jeg gleeeder meg til å begynne..!:-) (angrer sikkert på at jeg gøeder meg når hormonene kommer for fullt:p)

Blir spennende..!:-) desember er månden<3 jeg har så trua på desember:)

 

Nurse77, blir testdag i mellomjulen på oss da:-) ( om utaket går som planlagt) kanskje vi treffes på venterommet 7.desember:-) når har du time?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er i mellomjula det skjer!! Positive tester i fleng!

Tror jeg har time 09.50 , ikke riktig sikker i skrivende stund.

Får se om vi må stikke flere dager etter UL. Jeg antar jeg må d som har litt dårlig eggutvikling. Står på 300 IE Gonal F. Har du høyere dose, Akpa, siden du hentet medisiner for 16.000 eller hva d var??:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har time 10.00, så kanskje vi sitter der sammen:)

Jeg måtte det sist også, går på 450 ie puregon.. Bestandig hatt den dosen, og alltid fått et egg som var bra nok... Så nå satser jeg på 2;-) sist måtte jeg gå lengre for eggene var ikke stornok:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet sannelig ikke hvor jeg hører hjemme.. Får jo ikke gjort noe i jula.. Offentligt sykehus.. Men skal igang med spray 25 nov. Laaang spray.. Sprøytestart 25 des... Får ikke uttak før uke 2!! Må over i januar jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter! Helt ny her! Jeg hadde første samtale på haugesund fertelitetsenter torsdag 8/11. Heldig som jeg var, så var jeg på dag 20 i syklussen, å fikk begynne å spraye samme dag! :-) 21/11 skal jeg begynne med sprøyter, og 29/11 skal jeg på ul! Ser alt bra ut da, blir det uthenting av egg man 3/12! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spm til dere:) noen som har opplevd det å begynne å blø etter spraystart? Begynte å blø nå ikveld.. Sprayet i morges... Begynner å bli bekymrett nå...!!:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at andre også er i gang :) Fint å ha noen å dele opp og nedturene med..

 

Nurse77; dette er vårt første IVF forsøk, men har 3 mislykka AIH2 forsøk det siste halve året. Hører til på Riksen (dette forsøket på Ullevål pga ombygging). Jeg sprayer kl 8-13-18-23- Såvidt jeg har forstått så kan man jo bestemme disse tidene selv, så lenge de fremskyndes/forskyves på alle tidene.. Jeg bruker alarmen på mobilen min, slik at jeg ikke skal glemme det.

 

Er det sykluslengden som bestemmer hvor lenge man går på spray AkPa?Jeg har dessverre ingen aning om det er farlig å blø allerede, men vi skal vel få en blødning i løpet av første uken..?

 

Hva er det som bestemmer hvor sterke purogen man trenger? (er litt grønn merker jeg nå...) Jeg får vite på UL den 26.11 hvilken styrke jeg skal ta. Har i utgangspunktet gode og mange egg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akpa: hørtes pussig ut at du har begynt å blø... Kanskje du skulle ringt St.Olav i morgen for å høre om det kan være vanlig? Greit å bli beroliget av fagfolk:-)

 

Evigoptimisten: ang Puregon( evt Gonal F):det doseres ut i fra hvilke blodprøveverdier du har, bl.a.

Det blir jo ekstra spennende siden d er det første forsøket ditt! Skjønner godt du føler deg litt grønn, det er jo så mye nytt å forholde seg til, men du kommer fort inn i d.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må ringe i morgen å høre hvorfor :)

Men var bare en bitte liten blødning, merka det når jeg var på do, tok på meg bind, og nå har det stoppet, så vidt en dråpe på bindet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne siden er kjempespennende! :-) godt og se at det ikke bare er oss! Håper det blir mange gladmellinger i julemåneden! :-) hadde vert den mest betydningsfulle julegaven ever! :-) lykke til med spay og sprøyter alle sammen! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er så glade for det! Hadde absolutt ikke forventet det! Vi er på Haugesund fertilitetssenter, og har en reise på 3,5 timer for å komme dit, så det var utrolig flaks at vi hadde samtale på rett dag! :-) håper bare resten også går like greit! Vi har vert prøvere i 2,5 år, og dette er første forsøk! Kjempespennende! Blir enda mer spent av å ver inne på denne sia! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, man kan bli litt for spent av å "henge" på denne sida:-)

Men veldig fint å kommunisere med andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...