Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

Så gøy Liaes :) Da er det bare å gå inn i rugemodus, og beholde roen og håpe at dagene går raskt unna ;)

 

Her har jeg selv vært på ny UL i dag, og fant 8-9 eggposer. Trenger noen dager til med modning, så ny ul på torsdag 6/12. Dvs tidligst uttak på lørdag eller søndag. Så en liten dose til med tålmodighet kom til meg...

 

Lovise og IVF_prøver? Hvordan har det gått idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hvor lenge de anbefaler og holde seg i ro etter dette?? De sa vi fikk 3 dagers sykemelding, men er det fra uttak eller innsett?? Lurer bare på om jeg må fikse enda mer fri? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jo, har jo en liten aktiv gutt på 16 mnd som krever sitt, så regner med at tiden frem mot testing går raskere nå enn sist! ;)

 

Lovise: vi fikk i hvertfall bare sykmelding for uttaksdagen, dagen etter og innsettdagen! Skulle vi ha noe mer måtte vi kontakte fastlegen! :) lykke til med uttak på torsdag! Går sikkert veldig fint! :)

 

Evigoptimisten: ser jo ut til at det blir bra med egg da! Håper den ekstra ventetiden gjør susen, og ikke minst at den går fort! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra! Er selvstendig næringssrivende, så nytter lite med sykemelding, men har satt opp atjeg har fri til og med neste mandag, så d blir jo bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk det såsomså i dag.. Er fare for overstimluering, han telte ca 30 egg som var vokst.. Men legen sa ikkje at eg var overstimulert enda.. Først så fekk eg ikkje ta ovitrelle sprøyta fordi det ville garantert føre til overstimulering så måtte ta ei anna.. men når han ringte til apoteket var di tom.. så då måtte eg enten avbryte eller ta ei halv ovitrelle sprøyte.. Så nå skulle eg fortsette med puregon (lavere dose) i dag og i morgen.. Og ha uttak på fredag. MEN eg får deverre ikkje setta inn før tidligast i midten/slutten av januar :/

 

Prøver å tenka at det er til det beste for meg, men hadde jo håpt å setta inn no :) Så då krysser v fingrene for at me får ut mangen egg som kan frysast!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er livredd jeg ikke slutter å blø jeg:o

Har hatt mensen som har vart i ca 3 uker siden MA i sommer... Kjenner godt det jobbes nede i eggstokkene.. Har hatt mensen en uke pg en dag nå..

Blir det avbrytt om jeg ikke slutter å blø? Noen som vet?? Klarer ikke å slappe av her:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit og høre IVF_håper! Men satser på at alt går bra i januar da! :-)

Den som venter på noe godt, venter ikke forjeves sier de! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STATUS LISTE:

 

Evigoptimisten:

Spraystart 9.11.

Sprøytestart: 26.11.

UL: 3.12

Uttak;

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTEDAG:

 

Lovise83:

Spraystart: 8/11

Sprøytestart: 21/11

UL: 29/11

Ny UL: 3/12

Uttak: 6/12

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTDAG:

 

IVF_håper:

Sprøytestart: 21/11

UL: 29/11

Ny UL: 3/12

Uttak:

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTDAG:

 

LIAES <3 gutt <3

Fryseforsøk

Innsett: 3.des

Testedato: 17. Des

 

Kalia:

Spraystart 25.11

Sprøytestart: 25.12..

UL: 04.01

Uttak; uke 2

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTEDAG:

 

Usababy:

Fryseforsøk.

Ul: 30.11.

Innsett: 5.12.

Testdag: 19.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Lovise :) Da lover det godt...

 

Ivf_håper; krysser fingrene for deg at dette går bra. Skjønner at det er kjipt med utsettelse av innsett når man er instilt på det, men du skal se at det ordner seg...

 

Håper det stopper AkPa! Jeg vet dessverre ikke hva som gjelder her.. Ringe klinikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta den gjerne ut noen timer før du skal sette den, er ubehagelig å sette kalde sprøyter, sa dama på apoteket på Riksen til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter.... Nå har jeg vært på uttak igår... De fikk ut 16 egg, 8 av de kunne de befrukte, og etter ett døgn er det 4 som har delt seg rett. Så gjelder det bare å vente til imorgen og se hvordan kvaliteten er... Vi fikk spørsmål om vi ville sette inn 1 eller 2... Etter å ha pratet litt oss imellom tror vi at vi vil sette inn 2... Men kan hende de vil anbefale oss ett.. Uansett så venter vi nå i spenning;)

Skal til Hausken på insett i morgen kl 11:45

Kanskje vi sees der usababy;) lykke til iallefall!!

Lovise83 jeg hadde den i kjøle skapet til jeg satt den.

Masse lykke til;) og masse lykke til til dere andre også, med både uttak, innsett og ruging;)

Ivf_håper jeg går i trua om at det er en mening med alt,så da satser vi på at dere må vente for at det er da egget vil treffe;) lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STATUS LISTE:

 

Evigoptimisten:

Spraystart 9.11.

Sprøytestart: 26.11.

UL: 3.12

Uttak;

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTEDAG:

 

Lovise83:

Spraystart: 8/11

Sprøytestart: 21/11

UL: 29/11

Ny UL: 3/12

Uttak: 6/12

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTDAG:

 

IVF_håper:

Sprøytestart: 21/11

UL: 29/11

Ny UL: 3/12

Uttak:

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTDAG:

 

LIAES <3 gutt <3

Fryseforsøk

Innsett: 3.des

Testedato: 17. Des

 

Kalia:

Spraystart 25.11

Sprøytestart: 25.12..

UL: 04.01

Uttak; uke 2

Antall befruktede egg:

Innsett:

TESTEDAG:

 

Usababy:

Fryseforsøk.

Ul: 30.11.

Innsett: 5.12.

Testdag: 19.12

 

Familiedrømmen:

Spraystart 06.11

Sprøytestart: 21.11

UL: 30.11

Uttak; 03.12

Antall befruktede egg: 4

Innsett: 05.12

TESTEDAG: 18.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Tusen takk :)

De ringte fra klinikken i dag, ett egg hadde stoppet å dele seg :(

Så da blir det kun ett egg ved innsett i dag. Bare å håpe at det er selve gullegget! :)

Har bestilt embryo-glue denne gangen også, for et ekstra halmstrå.

Halv to skal vi være der.

Krysser fingene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så spennende! Her skjer det mye....

 

usababy; vi satser på at dette er gullegget deres. Krysser alt!! Hva er egentlig embryo-glue??

 

Familiedrømmen; så bra resultater da. Blir spennende om det blir et eller to da..

 

Lovise; når er uttak på deg?

 

Her krysser jeg alt for klarsignal for Ovitrielle i morgen, og uttak lørdag. Magen min står på spreng nå, og håper det er normalt!! Er vel alle disse egga som produseres på høygir antar jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usababy : du må hilse te den herlige gjengen på Hausken Jon , Elise og Jorunn :)

 

Evigoptimist og usababy jeg heier på dere !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på vei til haugesund nå! Istedenfor og stå opp kl 4 i natt og kjøre, tar vi en natt på hotell! Uttak kl 8.00 i morgen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...