Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

Ja det er ikke då mye, bare litt spotting egentlig! Er bare to dager siden mensen slutta, så satser på det ikke er noe galt! Har ingen smerter vertfall! Bare litt skumelt når ikkje alt "går etter boka"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende å følge dere! heier på dere alle sammen:-)

Selv er jeg bare i køen enda... henvisning er nettopp sendt til riksen, så enda en stund til jeg begynner. Hvor lenge måtte dere vente etter sendt henvisning?

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i haugesund! Tok ca. 3 uker fra hendvendelsen ble sent til vi fikk svar om at den var mottatt, så 3 måneders ventetid! Hørres veldig lenge ut, men det gikk faktisk ganske fort! Alt føltes så mye lettere når vi viste hjelpen vår nær! :-) lykke til ivertfall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det er en påkjenning å først få vite at man må ha assistert befruktning for å kunne bli gravid, for så å måtte vente flere mnd med å komme igang. Tenker på det hver dag, og skulle gjerne gjort det privat om pengene strakk til...

Men men, har jo ikke noe annet valg enn å holde motet og stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammadrøm: det går nok kjempefint! Men vet akkuratt hvorfan det er! Men du er vertfall et skritt nærmere forhåpentligvis! :-)

 

Kalia78: så greit! En spennende tid forran oss! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise83 hvordan går det med sprøytingen? Bare 4 dager til nå så er det ultralyd på oss;) venter i spenning.... Jeg er begynt og kjenne det skikkelig i eggstokkene nå.... Lurer litt på om jeg muligens blir overstimulert... Vi får bare vente og se;) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjener det stikker litt jeg også! Ikke sånn at det gjør vont, men kjenner det stikker litt innimellom! Er ikke d normalt tro? Det går fint med sprøytene her! :-) med deg da? Er så klar for ul på torsdag! :-) håper så inderlig alt er fint! :) masse lykke til til deg også! Såå spennende! ;-)

 

Evigoptimisten: hvordan går det? Var det ikke i dag du skulle på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei girls :)

Nå går det unna her med oss.. herlig!!

 

Jeg var på UL i går, og slimhinnene var fine, så jeg fikk begynne på sprøyter i går. Fikk Purogen med 150ml doser, og det gikk fint.

Skal på UL 3.12.

Merker også at det jobbes i stokkene, og det er helt normalt har jeg hørt. Tenk hvor mange egg vi skal produsere da ;)

 

Nå håper jeg at dagene flyr... Skal på venninnetur til helgen, og det er deilig at det skjer noe, så går tiden raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hopper inn her jeg! Er i gang med fryseforsøk og har vert på ul idag, slimhinne på 8,2mm og ingen store eggposer! Fikk akkurat tlf fra st. Olavs, så da blir det innsetting på mandag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som er igang nå, spennende :). Jeg starter med spray 5 des. Fint at det endelig skjer noe :)

 

Så bra du er i gang igjen Silja1981. Ser du har vært gjennom mye.. så håper at det er din tur nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg! Er i gang med fryseforsøk og har vert på ul idag, slimhinne på 8,2mm og ingen store eggposer! Fikk akkurat tlf fra st. Olavs, så da blir det innsetting på mandag! :D

 

Så spennende! Masse lykke til :) Da er du kanskje første i desember klubben som får innsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det rett før jeg setter den første sprøyta. Venter bare på at dattera mi på 5 år skal legge seg, så får jeg gjort d i fred... ;-)

Kommer til å injisere hormoner for 1100 kr i kveld!!! Djiiiz. Litt sykt å tenke på hvilke summer det er snakk om her.

Legemiddelbransjen sitter nok godt i det, kan jeg tenke meg...

 

Det blir spennende tider framover for alle her. Trivelig å ga noen å "vente med.":-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt vilt hva disse hormonene koster... Fikk sjokk da jeg betalte for mine Purogen sprøyter!

Disse barna som forhåpentligvis kommer til verden etterhvert, skal jammen meg få vite at de har vært helt vilt etterlengtet og ikke minst investert i ;) hihi.

 

Veldig fint å ha noen andre å skravle med i disse lange venteperiodene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, meget mulig jeg bli første som skal ha innsett! :) godt og ha fått bekreftet at alt gikk rett vei ved ul! :)

 

Ja, hormonene er grusomt dyre. Ved fersk forsøket vår i okt 2010, så gikk jeg på elongva, det er en sprøyte som varer en uke. Den sprøyta kostet litt over 6000,-! :o måtte i tillegg ta ett par doser ekstra med puregon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Liaes <3 gutt <3. Bare noen få dager igjen nå da;)

Evigoptimisten så bra at du og er kommet igang!

Dette blir en spennende måned

Venter spent på deg i dag Lovise83 om hvordan det går på ul;)

Måtte desember bli gledens måned;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vert på ul! De så 9 egg, men var ikke helt fornøyde med størrelsen på dem, så jeg må høyne dosen med gonal-f og på ny ul på mandag! Så satset de på uttak på onsdag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...