Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det ubon;)

Så spenninde liaes... Da skal vi teste samtidig;) messe lykke til;)

Usababy; satser fortsatt på at det snur på dag 14!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med innsett i morgen, Nurse77 :) Krysser fingrene for flere på frys også for dere.

 

Gleder meg til testeresultatet i morgen, Liaes :) Tvi tvi! Kanskje vi kan gratulere med graviditet nr 2 på denne måneden....

 

Her i gården sipper jeg for ingenting, veldig ømme pupper, og noe murring i magen.. bare rugedag 6, så leeeeenge igjen!!

 

I morgen er min bursdag, og håper noen av dere klinker til med en positiv test i bursdagsgave til meg ;) hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!:-)

 

Rugedag 6 ja..., tida går sakte gitt! Men om ri uke er det din tur til å teste! På selveste julaften blir det vel! Jeg får nyttårsaften som testdag, men jeg tester nok på dag 12, tror jeg. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!! Ny test idag og den var med en mye sterkere strek enn sist;)

Jeg har fått verdens beste julegave!!! Jeg er gravid!!

Nå krysser jeg bare fingrer og tær for at det kommer like flotte julegaver til resten av gjengen!!!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow!!! Gratulerer så masse Familiedrømmen!!! Litt av en adventsgave/julegave! :)

 

Usababy: jeg holder fortsatt håpet oppe for deg! Har hørt om flere som ikke har testet positivt før rg 14. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, I dag får vi en kjempe koselig nyhet fra **Familiedrømmen''!!! Gratulerer så mye med hennes familien, jeg blir også meget spennende :-) I går var det den 3. rugedagen for meg. Det begynte å kjenne litt på magen , murring på venstre side og litt på høyre av livmora...masse oppblåst magen å, men blir det greit etter middagen :D, i går kveld var det meget tør i halsen , måtte drikke to glass rundt 3 tida også, litt ømme puppe.Er det noe symtomp slik? jeg har aldri hatt barn før, og har endometriose , fant det etter kikkhulloperasjon en ved å finne årsaken av barnløshet ( jeg har aldri opplevd noe vondt med endo.) Når er jeg veldig nyssgjerrig hehhe ;)

Endret av Ubon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen

Liaes hvordan har det gått med deg?

Venter i spenning og krysser alt jeg har!!! ;)

Gleder meg til å følge alle dere andre også;)

Måtte det bli mange positive svar!!

Usababy.. Jeg holder også fortsatt en knapp på dag 14...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiedrømmen og Liaes: GRATULERER SÅ MYE!!! :-) jeg er på rugedag 10 i dag! Tok en test i går som var negativ! Vet det ikke har så mye og si, men håpet falt liksom litt alikevell!

Endret av Lovise83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liaes: GRATULERER!!! Så utrolig stas! Å, jeg kjenner den følelsen! Litt uvirkelig på en måte...

 

Lovise: Rugedag 10 er jo veldig tidlig da. Da jeg ble gravid første gang fikk jeg så og si negativ test på dag 13. Man kunne såvidt skimte ett eller annet hvis man la godviljen til, men jeg anså den som negativ. Kan tenke meg at på dag 10 ville testen vært kritthvit. Skal krysse fingre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg roter. Ser nå at testen du snakket Lovise var fra dag 9! Og den neg testen jeg tok ifm mitt første forsøk var på dag 12 og ikke 13. Som jeg tuller. Skal snart sette inn egg, sikkert derfor;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :D jeg vet etter jeg var gravid med gutten vår at jeg ikke produserer hcg lynkjapt, så hadde nokk hatt negativ test på dag 10 jeg også lovise! Streken min er en tydelig strek, men ikke like sterk som kontrollstreken, så det er fortsatt håp Lovise! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Gratulere så masse Liaes!!!

Da har vi blitt servert 2 fantastiske julegaver;)

Da er det bare resten igjen!

Kos deg masse i graviditeten og nyt tiden!

Masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Gratulerer masse :D

Verdens beste julegave :)

 

Jeg har fortsatt negativ rugedag 12, testdag i morgen. Men løpet er nok kjørt.

 

Vi får håpe frem til test i morgen! Jeg syns du har fortjent å lykkes og krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jerne laget en, men er ikke så flink på sånn, men skulle vi ikke hatt en testliste sånn som de hadde i november? Noen som vet hvordan mann lager sånn?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...