Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke peiling på hvordan jeg gjør det iallefall!:P

Ja, tenk at jeg er graviiid!! Jeg skjønner det virkelig ikke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herregud, gratulerer så mye!!!!!!! Så utrolig fantastisk!!!:-))))

Kan tenke meg dette er litt uvirkelig!

 

Jeg har ikke kjøpt inn test en gang, he, he. Har vært i litt kjip form siden lillejulaften, så har mer enn nok med å aktivisere to barn, stelle hus og hjem etc. Men får kjøpe en i morgen. :-)

 

Nok en gang, gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig verdens beste julegave ja! <3 Kunne ikke vært bedre. Jeg var skråsikker på at det ikke gikk denne gangen heller. Kroppen er akkurat slik som ved de andre forsøkene, så damer: Det er FAKTISK IKKE VITS å lete etter symptomer... :P hehe

Adine adine adine...... Nå håper jeg av hele mitt hjerte at det blir din tur snart....... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig verdens beste julegave ja! <3 Kunne ikke vært bedre. Jeg var skråsikker på at det ikke gikk denne gangen heller. Kroppen er akkurat slik som ved de andre forsøkene, så damer: Det er FAKTISK IKKE VITS å lete etter symptomer... :P hehe

Adine adine adine...... Nå håper jeg av hele mitt hjerte at det blir din tur snart....... <3

 

det blir det :) ikke lenge til det er min tur! føler det på meg :D

satser på at spira di holder løpet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER din tur nå, Adine.. Og du klarer jo bli gravid! Så derfor er det bare et tidsspørsmål. Ikke gi deg, skal krysse fingre til du er i mål. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Det var profilbildet sitt det!! ;) Så utrolig morro!

Jeg syns det er så spennende å følge med dere her, og jeg heier på dere alle sammen!

En positiv test er en lykke så stor! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER din tur nå, Adine.. Og du klarer jo bli gravid! Så derfor er det bare et tidsspørsmål. Ikke gi deg, skal krysse fingre til du er i mål. :)

 

takk for det Puma, men når det er langt mellom de positive testene, og graviditetene er korte, så føles glasset litt halvtomt -i stedet for halvfullt....

Men prøver å nyte alle andre øyeblikk i stedet, for jeg tror nemlig at positivitet fostrer mer positivitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er igang med menopur nå. Kjenner spenningen stiger, er liksom litt nærmere nå.. 2 sprøyter ferdige, 8 igjen..

Gratulerer Tussi! Ber om at spiren klorer seg fast og blir der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd i 3,5 år, hatt 2 aih, 5 innsett, flere kjemiske og en MA. Lyktes på siste innsett på offentlig kvote. Noen trenger bare de ekstra rundene. Bare vent å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd i 3,5 år, hatt 2 aih, 5 innsett, flere kjemiske og en MA. Lyktes på siste innsett på offentlig kvote. Noen trenger bare de ekstra rundene. Bare vent å se!

 

ja.. vi har vært her en stund vi puma.. ble veldig glad da jeg så du hadde positiv test :P

 

Jeg satser på at naturen fikser opp jeg... for det er ganske digg med hormonfrikropp..... og litt hvile fra opp og nedturer ved forsøk.... Vi har ikke bestemt om vi skal i gang, eller evt når.... føler det blir mye styr å starte i privat nå.... Har fått ny jobb... begynner der om en uke, og synes det er litt dumt å "risikere" å bli sykemeldt under forsøk osv når jeg er helt ny.... så nå skal det bare nytes i ny jobb, og så skal jeg ikke tenke baby.... og VIPS så er jeg blitt gravid :P DET ER PLANEN MIN :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit jul?? Nei, denne jula ble RØD! Fikk mensen i dag på rugedag 10.... Blæh. Men er ikke overraska. Har tidligere hatt tre negative og to positive forsøk, og dette lignet veldig på de negative.

 

Men er superheldig og har to barn, som jeg skal kose meg med i jula. :-)

Og jeg er så glad for at Tussi fikk det til på denne runden!!!-)

 

Er det vanlig å hoppe over en syklus før man går i gang m frys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var ikke slik det skulle gå Nurse77 :(( Men neste gang?? JA :) Da jeg fikk negativ på ett fryseforsøk, satte vi i gang med nytt fryseforsøk med en gang iallefall :) Altså på den mensen som kom etter den negative testen(men det skjønte du vel:P)

Men ved frys skal man jo begynne på medisiner på første mensdag somregel? Så det kan vel hende at du må hoppe over nå da! Har du ringt sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er litt annerledes m to frys etter hverandre. Det har jeg også hatt.

Har ikke ringt sykehuset. Mener de har stengt i romjula? Kan jo ringe i morgen for sikkerhets skyld.

 

I kveld skal jeg ta meg et glass rødvin!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg snakket med sykehuset idag jeg! :) Tror de er der i morgen også!

Ah, et glass rødvin hørtes over normalen godt ut! Fikk heldigvis NULL polvarer i julegaver i år! Noe som er ganske uvanlig egentlig, men var vel en mening med det... ;)

Tok forresten en CBdigital idag: GRAVID! Men den rare, sterke "mensmerten" som kommer i ny og ned skremmer meg veldig.... Jeg våkner til og med av det! huff! Er det ikke det ene så er det det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, fantastisk å kunne lese GRAVID på testen! Tror nok det er vanlig å kjenne litt mens-smerter i ny og ned.

Det hører med en del bekymringer når man først er blitt gravid. Og det verste av alt at når ungen er kommet ut, så fortsetter bekymringene!! ;-)

Kos deg med graviditeten:-)))

 

Skal ringe St Olav i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...