Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, her har jeg lest en stund, og hopper inn her for hører hjemme i denne trivelige gjengen.

 

Vi satt inn to egg 22.12, så idag er rugedag 8 her. Hjelp tiden går sakte. Vi har og fått beskjed om å vente i tre uker før testing, men tviler på at jeg klarer å holde så lenge. Symptomjakt på gang dog, og har en god følelse (stort sett).

 

Hadde vært verdens beste start på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!! Det var da veldig lenge å vente 3 uker før testing?? De fleste klinikker sier jo to uker.

Uansett, lykke til med testingen når den tid kommer!:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter.... Nå har jeg vært på uttak igår... De fikk ut 16 egg, 8 av de kunne de befrukte, og etter ett døgn er det 4 som har delt seg rett. Så gjelder det bare å vente til imorgen og se hvordan kvaliteten er... Vi fikk spørsmål om vi ville sette inn 1 eller 2... Etter å ha pratet litt oss imellom tror vi at vi vil sette inn 2... Men kan hende de vil anbefale oss ett.. Uansett så venter vi nå i spenning;)

Skal til Hausken på insett i morgen kl 11:45

Kanskje vi sees der usababy;) lykke til iallefall!!

Lovise83 jeg hadde den i kjøle skapet til jeg satt den.

Masse lykke til;) og masse lykke til til dere andre også, med både uttak, innsett og ruging;)

Ivf_håper jeg går i trua om at det er en mening med alt,så da satser vi på at dere må vente for at det er da egget vil treffe;) lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? Flere som skulle teste rundt jul forstår jeg? Noen som fikk positiv test til jul? Det gjorde ikke vi:( bare et egg igjen i frysa.

Noen som vet hvor lang tid fra mensen etter mislykket fryseforsøk til nytt forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, jeg snakket med sykehuset idag jeg! :) Tror de er der i morgen også!

Ah, et glass rødvin hørtes over normalen godt ut! Fikk heldigvis NULL polvarer i julegaver i år! Noe som er ganske uvanlig egentlig, men var vel en mening med det... ;)

Tok forresten en CBdigital idag: GRAVID! Men den rare, sterke "mensmerten" som kommer i ny og ned skremmer meg veldig.... Jeg våkner til og med av det! huff! Er det ikke det ene så er det det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med positiv test på cb digital:)

 

Jeg lurer veldig på om jeg burde gjort noe nå som jeg har mensen igjen? Tenkte ikke sykehuset var åpent i romjula. Burde jo ringt...

Endret av Anita vestfold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med negativ test da!

Tror ikke det gjør noe at du ikke ringte i romjula. Du må vel uansett hoppe over en syklus før du starter igjen. Det må iallfall jeg. Jeg "hører til" St.Olav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anita. Jeg klarte ikke å dy meg og testet i går (fikk beskjed om å vente 3 uker pga Lutinus kan gi falsk positiv/evt kjemisk kan gi falskt håp)- og fikk et plusstegn gitt!!!!

 

Falsk håp be damned. Jeg er superhappy fordet om det jo er for tidlig til å gjøre annet enn å krysse fingrene og håpe at dette er ordentlig.

 

Håper at spira denne gangen vokser seg stor og sterk.

 

Sprer babylagingsstøv til alle og håper 2013 blir året alt ordner seg for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere andre som har testet positivt? Vi skal på UL 9 januar på første UL for å se hvordan det går med spiren. Håper så inderlig at alt er fint og at dette er vår lykkespire!

 

Formen er grei, veldig trøtt og tidvis halsbrann. Reagerer litt på lukter. Er fortsatt øm i eggstokkene/livmora, så håper det betyr at det vokser og gror der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det kjempefint! Formen er på topp! Litt uggen til tider og veldig rare mat kick, men ellers fint! ;) jeg er 6+1 og skal på ul 10. Januar! Synes dagene bare sneeeeegler seg avgårde! :P

 

Gratulerer med posotiv test kaksy!! :D når var/er testedag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det fint :) Skal på første ul den 23. januar, så heeer går aillefall tiden sloow ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei!

Jeg var på ul i dag, 7+1, og så et lite bankende hjerte! Lykke! :)

Blødde litt hver dag fra 21. - 31. desember, så var rimelig sikker på at det var kjørt. Men alt så heldigvis bra ut i dag! :)

Av symtomer så kan jeg nevne utrolig ømme pupper og brystvorter, konstant sulten og litt uggen innimellom. Men alt dette er hjertelig velkomment! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det kjempefint! Formen er på topp! Litt uggen til tider og veldig rare mat kick, men ellers fint! ;) jeg er 6+1 og skal på ul 10. Januar! Synes dagene bare sneeeeegler seg avgårde! :P

 

Gratulerer med posotiv test kaksy!! :D når var/er testedag? :)

 

Jeg fikk poositiv test 31 des, men testdag er vel egentlig 9 januar der jeg tar IVF.

Men jeg snakket med de igår, og fikk oppklart at det er IKKE lutinus som evt kan gi falsk positiv, det er eggeløsningsprøyta! Og den var såpass lenge siden jeg tok, så de trodde ikke det var en falsk positiv. Noe jeg ikke tror heller, for kjenner masse beibistegn (ømme/stikk i brystene + rar i magen/uggen)! Men tror ikke helt på det før neste onsdag.

 

Så fantastisk å se bankende hjerte McBride.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre at det går bra med alle;)

Gratulere så mye kaksy;) for en hærlig nyttårsgave!!

Jeg var på ultralyd på onsdag.... Der var det en liten spire på 5 mm med et bankene hjerte;) største lykken i livet!!

Skal på ny ultralyd 30 for og få en sikker bekreftelse på at det bare er ett foster siden det var satt inn to egg.

Ellers føler jeg meg like gravid som sist. Kvalmen er til stede. Livmoren presser på blæra, å jeg kjenner at magen er ikke bare min lenger. Men at det er andre ting inni den som tynger;)

Har virkelig troen på at dette går veien. 6+5 idag. Bare 5 uker igjen til den største faren er over;)

Kos dere med svangerskapet jenter!!!

Og masse babystøv sendes til dere som er igang igjen i 2013!! Nå kommer gulleggene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test kaksy! :)

 

Det er en herlig følelse Familiedrømmen, å se det lille knøttet med bankende hjerte! :)

Nå må de bare klamre seg fast og vokse seg store! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Og der kom tante rød! ARGGH!!!!!! Jaja. Neste gang.

 

Huff å huff! Men er du sikker på at dette betyr en SA?

Jeg håper inderlig ikke det er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper selvsagt bare det er en festeblødning, eller hva som helst annet en sa, men det var ikke sånn da jeg var gravid og det gikk bra, så vil ikke gi meg selv falskt håp. Var så kort på vei, så er helt klart dårlig tegn. Men vil jo håpe litt helt til gravidhormonene ikke slår ut på test lenger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Håper selvsagt bare det er en festeblødning, eller hva som helst annet en sa, men det var ikke sånn da jeg var gravid og det gikk bra, så vil ikke gi meg selv falskt håp. Var så kort på vei, så er helt klart dårlig tegn. Men vil jo håpe litt helt til gravidhormonene ikke slår ut på test lenger.

 

Ja vi må bare håpe at dette går bra! Blødning er jo dessverre aldri et godt tegn, men jeg har jo selv erfart at det KAN gå bra selv med blødninger!

 

Jeg husker ikke om du satte inn et eller to egg? Ved to egg inn kan det jo være det ene som går til grunne.

Men jeg skal ikke spekulere i dette, ønsker bare så for deg at dette alikevel kan gå bra!

 

Sender deg en klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vert på første UL i dag! Å der så vi en liten klomp med et bankende hjerte <3 :) :) Tenk at vi skulle vera så heldige å slå til på første prøverørforsøk!! Nå begynner det å gå opp for oss at vi er gravid, har ikke trodd på det før i dag :)

 

Er 6 + 5d i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...