Gå til innhold

Junimagene :-)


2010 Mammaen

Anbefalte innlegg

Hei

Blir bare mer og mer kvalm! Syns det er greit for da kan jeg tro på at jeg virkelig er gravid :)

Skal til legen i dag! Fungerer ikke så bra på jobb! Håper kvalmen gir seg snart.

Ha en strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ultralyd i måren:) gleder meg litt men er litt redd for det er flere:) håper eg har en som sitter som støpt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd i måren:) gleder meg litt men er litt redd for det er flere:) håper eg har en som sitter som støpt:)

 

Lykke til!! :) Hvor langt på vei er du igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble bråkvalm i uke 6, er 9+4 idag og kvalmen forsvant nesten helt for ei uke siden.. både lettet og bekymret, man blir visst aldri helt fornøyd!:) tidlig ul om to uker, blir godt å se om alt er fint der inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd i måren:) gleder meg litt men er litt redd for det er flere:) håper eg har en som sitter som støpt:)

 

Lykke til!! :) Hvor langt på vei er du igjen?

 

Takk:) eg er 7+0 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 2 juni:)

 

Vært hos jordmor idag. Spennende at det endelig begynner å skje ting, men gleder meg veldig til den magiske uke 12.....

Tror egentlig ikke det har gått opp for meg enda, selv med tre tester som bare lyste mot meg... er vel ingen tvil da...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg fått sitt lilletrille på storskjerm:) 8mm å et varmt hjerte så rørte oss alle i dag:) lykke <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg fått sitt lilletrille på storskjerm:) 8mm å et varmt hjerte så rørte oss alle i dag:) lykke <3

Så bra Yasmin! En helt fantastisk følelse å se det hjertet banke, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være utrolig deilig å se det lille nurket sitt på skjermen i full vigør Yasmin!:) Heldige deg:)

Jeg håper jeg er like heldig imorgen!! Skal på ul imorgen tidlig. Idag er jeg akkurat 8 uker:)

 

Jeg er trøtt om dagen. Sovnet klokka syv med vesla igår og var fortsatt trøtt på jobb idag. Småuggen hele dagen hvis jeg ikke spiser jevnlig. Flere matpakker(som jeg nyyyter.. haha) og frukt er det som holder kvalmen borte for min del;)

 

Gratulerer Helene 73:) Så moro at det ble slik da:) Tre adpoterte barn og så en liten bonus som du sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være utrolig deilig å se det lille nurket sitt på skjermen i full vigør Yasmin!:) Heldige deg:)

Jeg håper jeg er like heldig imorgen!! Skal på ul imorgen tidlig. Idag er jeg akkurat 8 uker:)

 

Jeg er trøtt om dagen. Sovnet klokka syv med vesla igår og var fortsatt trøtt på jobb idag. Småuggen hele dagen hvis jeg ikke spiser jevnlig. Flere matpakker(som jeg nyyyter.. haha) og frukt er det som holder kvalmen borte for min del;)

 

Gratulerer Helene 73:) Så moro at det ble slik da:) Tre adpoterte barn og så en liten bonus som du sier:)

 

Du kommer til å se noe:) eg er like trøtt som deg:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med UL imorgen! :) Selv må jeg vente i 4 laaange uker til :P

 

Er så sulten om dagen så jeg holder på å bli gal! Konstant sultfølelse. Håper det gir seg etterhvert, hvis ikke kommer jeg vel til å se ut som en hval.. (Prøver å begrense matinntaket litt da.. :P ). Spiste middag for 15 minutter siden, og føles ut som jeg ikke har spist på 5 timer..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har rett damer:)

 

Vel Makuahines.. hvis du klarer å spise frukt og grønt som mellommåltider?.. så er jo det supert.

 

Egentlig skjønner jeg ikke hva jeg gjør oppe fortsatt. Har vært strømpetrøtt siden klokka halv syv!!

.. og legger jeg meg så går timene raskere mot UL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg jobbe kveld så får ikke komme meg hjem før halv 12:/ kunne tenkt meg å sove:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også supertrøtt, men sliter samtidig med dårlige netter... Dårlig kombinasjon!! Jobber dere 100%? Jeg er 50% sykemeldt, men vet ikke helt hvordan jeg skal klare det engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere som har tatt kun 3 tester og enda ikke tror på at dere er gravide, der kan jeg trøste dere så mye med å si at jeg har sikkert tatt 15 billigstrips, 2 cb digital og 1 rfsu som alle har slått ut og blitt sterkere og sterkere. Men tror jeg på det? Neeei :P

Tror ikke graviditeten går opp for meg før jeg har vært på tidlig ul og har sett et hjerte slå eller etter jeg er over uke 12.

 

Nå er det under 1 uke igjen til ul, gruer meg litt merker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også supertrøtt, men sliter samtidig med dårlige netter... Dårlig kombinasjon!! Jobber dere 100%? Jeg er 50% sykemeldt, men vet ikke helt hvordan jeg skal klare det engang...

 

Eg er og i 50% nå fordi eg er så trøtt, sover dårlig åsså klare ikke kroppen 100% nå, eg har feberfølelse i kroppen resten av dagen då:/ så legen satte meg til 50% i 4 uker:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med UL imorgen! :) Selv må jeg vente i 4 laaange uker til :P

 

Er så sulten om dagen så jeg holder på å bli gal! Konstant sultfølelse. Håper det gir seg etterhvert, hvis ikke kommer jeg vel til å se ut som en hval.. (Prøver å begrense matinntaket litt da.. :P ). Spiste middag for 15 minutter siden, og føles ut som jeg ikke har spist på 5 timer.. :P

 

ååå, jeg kjenner meg så igjen. Mat hjelper ikke på sulten, blir nesten bare verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med UL imorgen! :) Selv må jeg vente i 4 laaange uker til :P

 

Er så sulten om dagen så jeg holder på å bli gal! Konstant sultfølelse. Håper det gir seg etterhvert, hvis ikke kommer jeg vel til å se ut som en hval.. (Prøver å begrense matinntaket litt da.. :P ). Spiste middag for 15 minutter siden, og føles ut som jeg ikke har spist på 5 timer.. :P

 

ååå, jeg kjenner meg så igjen. Mat hjelper ikke på sulten, blir nesten bare verre!

 

Godt å høre det er flere! ;) Håper virkelig det stabiliserer seg etterhvert, fordi det er IKKE gøy å være sulten HELE tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på ultralyd og der så vi en liten bønne med bankende hjerte:) :) vi er i ekstase!! Gyn. sa alt så helt perfekt ut, fra alle mål på fosteret, plommesekk, fosterhinne, fostersekk osv, osv. Han så at navelstrengen fungerte fint, vi så hjerne og lemmene som skal bli armer og bein. Han sa jeg var akkurat 8+1, som jeg håpet:)

 

Vi fikk med en CD hjem hvor vi ser det bankende hjertet, fosteret i 3D, forfra, fra siden.. ja.. nå kan vi kooose oss med det i fire nye uker før ny ul på Riksen skal taes. Vi kommer til å ta duotesten, siden fostervannsprøven både medfører en risiko for SA samt at det er såpass lenge til og jeg kanskje har begynt å kjenne liv (siden jeg også kjente det så tidlig sist.. uke 14.. med vesla).

 

Jeg sier bare.. GLED DERE.. det var helt fantastisk!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da føyer jeg meg inn i listen av de som venter junibarn- 3 mann er på vei :) Veldig kjekt at spira satt på 1 forsøk, etter flere SA i forkant av tidl svangerskap :)) Gratulerer til alle dere andre her inne- spennende tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med UL imorgen! :) Selv må jeg vente i 4 laaange uker til :P

 

Er så sulten om dagen så jeg holder på å bli gal! Konstant sultfølelse. Håper det gir seg etterhvert, hvis ikke kommer jeg vel til å se ut som en hval.. (Prøver å begrense matinntaket litt da.. :P ). Spiste middag for 15 minutter siden, og føles ut som jeg ikke har spist på 5 timer.. :P

 

ååå, jeg kjenner meg så igjen. Mat hjelper ikke på sulten, blir nesten bare verre!

 

Godt å høre det er flere! ;) Håper virkelig det stabiliserer seg etterhvert, fordi det er IKKE gøy å være sulten HELE tiden..

 

Enig!! Jeg spiser like mye som samboeren min til middag, og så spiser jeg gjerne en eller to ganger til før jeg legger meg... mens han fortsatt er mett etter middagen når han legger seg!! Jeg kommer til å se ut som en hval om ikke dette gir seg... Orker ikke å legge meg sulten heller, da blir jeg kvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på ultralyd og der så vi en liten bØnne med bankende hjerte:) :) vi er i ekstase!! Gyn. sa alt så helt perfekt ut, fra alle mål på fosteret, plommesekk, fosterhinne, fostersekk osv, osv. Han så at navelstrengen fungerte fint, vi så hjerne og lemmene som skal bli armer og bein. Han sa jeg var akkurat 8+1, som jeg håpet:)

 

Vi fikk med en CD hjem hvor vi ser det bankende hjertet, fosteret i 3D, forfra, fra siden.. ja.. nå kan vi kooose oss med det i fire nye uker fØr ny ul på Riksen skal taes. Vi kommer til å ta duotesten, siden fostervannsprØven både medfØrer en risiko for SA samt at det er såpass lenge til og jeg kanskje har begynt å kjenne liv (siden jeg også kjente det så tidlig sist.. uke 14.. med vesla).

 

Jeg sier bare.. GLED DERE.. det var helt fantastisk!! :)

 

åh, så gØy :) Hvor var du på UL? Da jeg var i uke 8 fikk jeg bare med meg et enslig bilde i hånden... skulle gjerne ha hatt mer.. :) Men det er herlig å se liv, og et bankende hjerte <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på ultralyd og der så vi en liten bØnne med bankende hjerte:) :) vi er i ekstase!! Gyn. sa alt så helt perfekt ut, fra alle mål på fosteret, plommesekk, fosterhinne, fostersekk osv, osv. Han så at navelstrengen fungerte fint, vi så hjerne og lemmene som skal bli armer og bein. Han sa jeg var akkurat 8+1, som jeg håpet:)

 

Vi fikk med en CD hjem hvor vi ser det bankende hjertet, fosteret i 3D, forfra, fra siden.. ja.. nå kan vi kooose oss med det i fire nye uker fØr ny ul på Riksen skal taes. Vi kommer til å ta duotesten, siden fostervannsprØven både medfØrer en risiko for SA samt at det er såpass lenge til og jeg kanskje har begynt å kjenne liv (siden jeg også kjente det så tidlig sist.. uke 14.. med vesla).

 

Jeg sier bare.. GLED DERE.. det var helt fantastisk!! :)

 

åh, så gØy :) Hvor var du på UL? Da jeg var i uke 8 fikk jeg bare med meg et enslig bilde i hånden... skulle gjerne ha hatt mer.. :) Men det er herlig å se liv, og et bankende hjerte <3

Jeg var på privatklinikk og betalte 1000 kroner. Så i grunn fint å få med seg litt bilder da synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL i morgen! Er da 9+2.

Håper alt er i orden :)

Siste UL på en goood stund.

 

Grugleder meg litt!

Føler meg ikke gravid i det hele tatt..

Ingen symptomer nesten.. Er ikke spesielt sulten. Ikke kvalm.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...