Gå til innhold

Junimagene :-)


2010 Mammaen

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir

Ikke så mye fart i tråden her nå, men kanskje flere har tuslet over til 2 tri?

 

Disse hormonene lager mye krøll her også - mistenker det er de som gir meg så mye hodepine.

Forrige gang var det hypermesis, denne gangen hyperhode :)

 

Usj lei av hodepine ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodepine her og, hatt det hver eneste dag siden uke 5 ca, er så lei av den. I tilegg tror jeg det er noe bihulebetennelse på gang her, så da er hodepinen verre en noengang.

Tror mange har tuslet videre til 2.trimester ja, sikkert derfor det er lite liv her. Når går du videre til neste?

 

Selv er jeg 11+2 nå og gleder meg til å komme videre da disse ukene har vært forferdelig lange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått hodepine denne uken, er 11+0 i dag.. men jeg kan ikke klage, da jeg har hatt det veldig fint til nå, med lite plager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Jeg må nok vente en ukes tid til; jeg er 11+1 idag. Legetime fredag til uka og ul dagen etter, så da kan jeg kanskje endelig ha på litt andre klær som ikke er fullt så telt preget som nå (føler ikke helt for å ha på ettersittende klær enda.)

 

Hadde en tidlig ul i uke 6 pga tidligere sa og der var det liv i leieren, men greit å se at alt har gått greit etter det før vi annonserer det videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 25 – 30 % risiko fra unnfangelse
  • 15 % sjanse fra ca. uke 3.
  • 8 % sjanse fra uke 6.
  • 5 % sjanse fra uke 8
  • 2 % sjanse fra uke 9
  • mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke.

Fant denne på nettet. Så etter uke 9, er det 2 % sjanse da. Krysser fingrene for at alt går bra for oss alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er selv 9+0 i dag. Kommer nok til å bestille en privat UL ióm 2 uker. Må bare vite at det fremdels er liv i leiren. Var på UL da jeg var 7+4 og da var det to sterke hjerter som slo, regner med at alt er iroden inni der, men må liksom dobbel sjekke en gang til.

Dette er jo egentlig til å bli tussete av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er selv 9+0 i dag. Kommer nok til å bestille en privat UL ióm 2 uker. Må bare vite at det fremdels er liv i leiren. Var på UL da jeg var 7+4 og da var det to sterke hjerter som slo, regner med at alt er iroden inni der, men må liksom dobbel sjekke en gang til.

Dette er jo egentlig til å bli tussete av.

 

Jeg har selv blitt veldig fan av å ta ultralyd tidligere enn den ordinære. Vi var på tidlig ultralyd når jeg var 12+0 (så jeg hører egentlig ikke til her inne lenger, siden jeg er 13+2 idag ;) ), men da fant de noe på babyen de "ikke visste hva var". Så da ble vi henvist videre, og de fant heldigvis ut at det ikke var noe farlig. MEN, så deilig å få sjekket ut sånt tidligere enn i uke 18-19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Hmmm, jeg som trodde at 2 trimester startet 12+1..Men så starter det ikke før 13+1...

Jaja, jeg får vente en uke til da.

Spiller egentlig ikke en så stor rolle da, siden jeg så en sprell levende krabat på ul på mandag:)

 

Har hatt endel menssmerter i hele magen i dag. Verking. Fryktelig slitsomt. Flere som har det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...