Gå til innhold

Junimagene :-)


2010 Mammaen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor tidlig kan man høre hjertelyd på UL? Jeg er akkurat 6 uker, kan jeg ta UL og høre det så tidlig?? Hadde vært så fint med en bekreftelse på at alt er bra!! Jeg har hadde litt brunlig utflod et par dager for 3-4 dager siden og er livredd for at jeg har mistet babyen (sa/ma) snakket med legen min som mener at jeg kan ta det helt med ro, men jeg klarer ikke tenke på annet enn at jeg kan ha mistet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ikke juni-baby på meg alikevel :'(

Hadde en SA før idag....

Lykke til alle sammen her inne, og håper alt går bra med spirene deres <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig leit SiljeCathrin:( lykke til videre med babylagin du også!:)

 

Men Makuahines.. er det ikke noe som heter aktiv sykemelding da? går ikke det an å få det hvis du er av/på dårlig?

 

Så moro huse!!:) Tenker DET var stas jeg! Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig leit SiljeCathrin:( lykke til videre med babylagin du også! :)

 

Men Makuahines.. er det ikke noe som heter aktiv sykemelding da? går ikke det an å få det hvis du er av/på dårlig?

 

Så moro huse!! :) Tenker DET var stas jeg! Hvor langt på vei er du?

Veldig stas!!! Godt å se hjertet som banket :)

Er 6 uker på vei! termin 18 juni :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ikke juni-baby på meg alikevel :'(

Hadde en SA før idag....

Lykke til alle sammen her inne, og håper alt går bra med spirene deres <3

 

Huff,ikke moro,been there,done that 2 ganger..

Men trøster meg med at det er naturen som rydder opp,ingenting vi rugere kan styre. God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ikke juni-baby på meg alikevel :'(

Hadde en SA før idag....

Lykke til alle sammen her inne, og håper alt går bra med spirene deres <3

 

Uff og nei! Så trist! Håper du holder motet oppe, og hiver deg rundt på nye forsøk om ikke lenge :) De sier det går enklere å bli gravid rett etter en graviditet, så krysser fingrene for deg!

 

Håper du har noen rundt deg som kan støtte deg i prosessen du går gjennom nå. Stor varm klem fra meg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ikke juni-baby på meg alikevel :'(

Hadde en SA før idag....

Lykke til alle sammen her inne, og håper alt går bra med spirene deres <3

 

Veldig, veldig trist :-( Masse lykke til videre uansett hva du velger videre!

 

Varm klem til deg! Ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg håpe eg slepper sa eller ma:( hvordan merker man de? Eg e livredd for at eg skal miste:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig leit SiljeCathrin:( lykke til videre med babylagin du også! :)

 

Men Makuahines.. er det ikke noe som heter aktiv sykemelding da? går ikke det an å få det hvis du er av/på dårlig?

 

Så moro huse!! :) Tenker DET var stas jeg! Hvor langt på vei er du?

Veldig stas!!! Godt å se hjertet som banket :)

Er 6 uker på vei! termin 18 juni :))

Så heldig du er!:) Jeg var også akkurat 6 uker på vei da jeg var på ul men da så vi bare fostersekken, ikke noe foster eller plommesekk. Så bare to hvite prikker/streker. Gyn. trodde det var foster og plommesekk, og det får vi da vite onsdag neste uke. Da skal jeg være 8+1.

Men jeg jubler litt da.. for imorgen er jeg 7 uker!! :)) Juhuu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ikke juni-baby på meg alikevel :'(

Hadde en SA før idag....

Lykke til alle sammen her inne, og håper alt går bra med spirene deres <3

 

Uff og nei! Så trist! Håper du holder motet oppe, og hiver deg rundt på nye forsøk om ikke lenge :) De sier det går enklere å bli gravid rett etter en graviditet, så krysser fingrene for deg!

 

Håper du har noen rundt deg som kan støtte deg i prosessen du går gjennom nå. Stor varm klem fra meg til deg!

 

Har en kjempegod kjæreste som støtter meg og mange gode venner! <3 vi skal prøve på nytt, det er en ting som er sikkert!

Tusen takk for støtte <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig leit SiljeCathrin:( lykke til videre med babylagin du også! :)

 

Men Makuahines.. er det ikke noe som heter aktiv sykemelding da? går ikke det an å få det hvis du er av/på dårlig?

 

Så moro huse!! :) Tenker DET var stas jeg! Hvor langt på vei er du?

Veldig stas!!! Godt å se hjertet som banket :)

Er 6 uker på vei! termin 18 juni :))

Så heldig du er! :) Jeg var også akkurat 6 uker på vei da jeg var på ul men da så vi bare fostersekken, ikke noe foster eller plommesekk. Så bare to hvite prikker/streker. Gyn. trodde det var foster og plommesekk, og det får vi da vite onsdag neste uke. Da skal jeg være 8+1.

Men jeg jubler litt da.. for imorgen er jeg 7 uker!! :)) Juhuu:)

Spennende!!!! Hos meg var alt på plass Fostersekk,plommesekk og en liten som måler 3mm :) Hjerte er i gang så det var deilig å se :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg :-) termin 24 juni. 5+1 idag. Første gang for meg, er så spent på tiden fremover! Gratulerer til alle dere andre her med spire i magen ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, prøver1gang! Lykke til videre :)

 

 

...Jeg er 8 uker idag :) Jippi!

Har vært på UL da jeg var 7+3/4 (legen var litt usikker), men de ville ha ny time i uke 9. Det var avtalt på forhånd, de ville ikke kansellere den første UL.

 

Så ble 2 tidlige på meg. 1,5 uker til jeg skal dit igjen!

Spennende å se hva som skjer :) Termin er vel 6. juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ikke juni-baby på meg alikevel :'(

Hadde en SA før idag....

Lykke til alle sammen her inne, og håper alt går bra med spirene deres <3

 

Uff og nei! Så trist! Håper du holder motet oppe, og hiver deg rundt på nye forsøk om ikke lenge :) De sier det går enklere å bli gravid rett etter en graviditet, så krysser fingrene for deg!

 

Håper du har noen rundt deg som kan støtte deg i prosessen du går gjennom nå. Stor varm klem fra meg til deg!

 

Har en kjempegod kjæreste som støtter meg og mange gode venner! <3 vi skal prøve på nytt, det er en ting som er sikkert!

Tusen takk for støtte <3

 

Håper å se deg inne på et gravid-forum om ikke lenge :) Masse lykke til med prøvingen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerbabyer <3 Håper dere er i god form alle sammen. her er det sofaen som gjelder i dag, etter migrene siden i går... og kan jo ikke ta smertestillende.. :(

 

Men det er Så verdt det!!

 

Her er foreløpig termin 3. juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerbabyer <3 Håper dere er i god form alle sammen. her er det sofaen som gjelder i dag, etter migrene siden i går... og kan jo ikke ta smertestillende.. :(

 

Men det er Så verdt det!!

 

Her er foreløpig termin 3. juni :)

 

Her er det også sofaen som gjelder, men her er det pga. kvalme, uggen, trøtt osv :P Eneste som er litt ok, er å ligge, ikke noe godt å stå eller sitte. Men, er jo heldigvis verdt det ;)

 

Håper de verste symptomene er borte en stund før jul ;) Sånn sett passer det jo perfekt å være i 1 trimester nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerbabyer <3 Håper dere er i god form alle sammen. her er det sofaen som gjelder i dag, etter migrene siden i går... og kan jo ikke ta smertestillende.. :(

 

Men det er Så verdt det!!

 

Her er foreløpig termin 3. juni :)

 

Her er det også sofaen som gjelder, men her er det pga. kvalme, uggen, trøtt osv :P Eneste som er litt ok, er å ligge, ikke noe godt å stå eller sitte. Men, er jo heldigvis verdt det ;)

 

Håper de verste symptomene er borte en stund før jul ;) Sånn sett passer det jo perfekt å være i 1 trimester nå :P

 

Huff, får prøve å trøste meg at det blir bra til jul. Akkurat nå synes jeg hver dag er en pine og plage og det virker som en evighet til helgen! De som sier at avangerskap nummer 2 går raskere tar feil! Jeg hører dere sier at det er verdt det, og det er det jo når kvalmen er glemt, men faktisk må ærlig innrømme at jeg har hatt dager der jeg lurte på hvorfor i alle verdens dager har valgt å bli gravid - fælt ja :-(

Tung dag i dag, så litt syting fra meg.

Men det er utrolig koselig å se så mange her inne og synes det er så mane hyggelige damer som støtter hverandre! Håper vi får følge hverandre til vi sitter med hver sin nydelige baby i armene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...