Gå til innhold

Junimagene :-)


2010 Mammaen

Anbefalte innlegg

Sommerbabyer <3 Håper dere er i god form alle sammen. her er det sofaen som gjelder i dag, etter migrene siden i går... og kan jo ikke ta smertestillende.. :(

 

Men det er Så verdt det!!

 

Her er foreløpig termin 3. juni :)

 

Hei,du kan jo ta Paracet,det er ibux og virkestoffene i den som du ikke kan ta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Positiv test i dag :-). 14 dager siden egguthenting, fikk satt inn 2 egg for 12 dager siden. Foreløpig termin fra sykehuset er 16. juni. Vi er superglade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ham,stille her om dagen..? Jeg skal på første kontroll på tirsdag,litt spent da det er litt tidlig å se hjerteaktivitet,men krysser alt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei hønny-bunny? Jeg skal på første kontroll på mandag:) Regner vel ikke med at jeg får se noe tegn til liv da, men mandagen etter skal jeg ta tidlig ul så det blir spennende :D

Er ca 6 uker imorra tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har første ul på tirsdag 7+0:) gleder meg til å se den/di lille/små:) Ka kalle dere den lille i magen? Bobblen, nyrke, småen osv? Eg lure på ka eg skal kalle den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke inn på tidlig UL før uke 13... ALT for lenge til!! UL den 18 desember ♥ mye av grunnen til at jeg venter så lenge er at jeg da får en minnepenn med bildene på som besteforeldrene. som dem skal få på julaften;-) vis vi klarer og vente så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har første ul på tirsdag 7+0:) gleder meg til å se den/di lille/små :) Ka kalle dere den lille i magen? Bobblen, nyrke, småen osv? Eg lure på ka eg skal kalle den lille:)

 

Her i huset sier vi stort sett Knøttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure på å kalle den bobblen:) kjennes ut som eg e stappa med luft:/:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, reka :)

Hvor langt på vei er du igjen, Makuahines?

 

Er 7+3 idag :) Du da?

8+3 idag ;) !

 

Akkurat en uke foran! Morro! :) Blir spennende å se hvordan disse babyene kommer i forhold til termin da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, reka :)

Hvor langt på vei er du igjen, Makuahines?

 

Er 7+3 idag :) Du da?

8+3 idag ;) !

 

Akkurat en uke foran! Morro! :) Blir spennende å se hvordan disse babyene kommer i forhold til termin da ;)

Hehe, ja! :) Litt artig det ;)

Er selv junibarn, kanskje det blir på fødselsdagen min, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, reka :)

Hvor langt på vei er du igjen, Makuahines?

 

Er 7+3 idag :) Du da?

8+3 idag ;) !

 

Akkurat en uke foran! Morro! :) Blir spennende å se hvordan disse babyene kommer i forhold til termin da ;)

Hehe, ja! :) Litt artig det ;)

Er selv junibarn, kanskje det blir på fødselsdagen min, hehe :)

 

Det er jeg også!! :) Så blir spennende å se om vi får bursdagsgaver begge to ;) Jeg har samme termin som min mamma hadde når hun skulle ha meg, så er jo litt morro det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jeg også!! :) Så blir spennende å se om vi får bursdagsgaver begge to ;) Jeg har samme termin som min mamma hadde når hun skulle ha meg, så er jo litt morro det ;)

Ja, det hadde vært koselig da! ;) Jøss, morsom tilfeldighet at du har samme som din mor! Kom du på termin da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg også!! :) Så blir spennende å se om vi får bursdagsgaver begge to ;) Jeg har samme termin som min mamma hadde når hun skulle ha meg, så er jo litt morro det ;)

Ja, det hadde vært koselig da! ;) Jøss, morsom tilfeldighet at du har samme som din mor! Kom du på termin da? :)

 

Nei, jeg kom nesten to uker etter, så spent på om jeg følger etter der også... :P Trenger ikke å gå så lenge over synes jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er forsatt i uke 6 når du er 6+0 men 6+1 så er du i uke 7 men vi sier uke 6 uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har første ul på tirsdag 7+0:) gleder meg til å se den/di lille/små :) Ka kalle dere den lille i magen? Bobblen, nyrke, småen osv? Eg lure på ka eg skal kalle den lille:)

 

Jeg kaller den for lille gull :) Mamma kaller meg fremdeles for gullet, og jeg synes det er litt koselig, selv hvor gammel jeg er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk to streker på testen i går (26/10)! Den ene var litt svakere enn den andre, men den var definitivt der :-) Er 6+5 uker idag, så har termin juni 2013. Er utrolig spent! Må tok ta flere tester for å tro på dette, har ikke gått helt opp for meg enda. Når må jeg bestille legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 6 uker idag tror jeg, og jeg har allerede bestilt time hos legen. Time der til mandag og time hos gynokolog mandagen etter for tidlig ul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...