Gå til innhold

***IKM uke 40***


Blomsterkyss

Anbefalte innlegg

Ikke tegn til ømme bryst her heller.. Men jeg begynner å bli trøtt.. Sov både igår og idag etter jobb.. Og nå er jeg trøtt igjen.. :) Krysser fingrene! IKM på torsdag :) Forrige graviditet (som endte i SA) fikk jeg ikke skikkelige symptomer før uka etter IKM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ømme brystvorter tidlig, er trøttere å tørstere enn før, murringer og sopp i underlivet(flaut) hadde en rosa blødning i går men om det var festeblødning eller ikke vet jeg ikke.. Kvalmen kommer å går.. Men siden jeg mistet sist er jeg redd for det samme nå, å disse 5 dagene kommer til å gå sakte frem mot ikm..men krysser det som kan krysses for alle dere andre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid står det på clearbluen!! :-) er overlykkelig! Hadde mensmurringer og en del rosa slim forrige dagen så var sikker på at tanta kom. Måtte løpe og vekke mannen idag morges og vise han testen hehe.Håper mange fler får positive tester! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Håperpånr.2 :)

 

mills88.. jeg heier på deg nå! Håper symptomene dine er et godt tegn:)

 

Jeg tok en test igjen imorges. Den var sterkere enn den på lørdag. Juhuuu :) Dersom mensen ikke kommer i løpet av morgendagen så slår jeg meg til ro med at jeg faktisk er gravid jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer HåperPåNr2 :D Vi sees inne på juni-forumet :D Og ØnskerGull3, du er nok også gravid, men skjØnner at du vil vente til IKM! :)

 

Jeg har IKM i dag og har fått 5 positive graviditetstester 5 dager på rad nå, så nå velger jeg virkelig å tro på det... Men jeg merker at jeg ikke overgir meg til lykken fØr jeg hØrer hjertet slå, og er nådd uke 12. Er livredd for å miste igjen!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer HåperPåNr2 :D Vi sees inne på juni-forumet :D Og ØnskerGull3, du er nok også gravid, men skjØnner at du vil vente til IKM! :) Jeg har IKM i dag og har fått 5 positive graviditetstester 5 dager på rad nå, så nå velger jeg virkelig å tro på det... Men jeg merker at jeg ikke overgir meg til lykken fØr jeg hØrer hjertet slå, og er nådd uke 12. Er livredd for å miste igjen!! :(

Huff Somle.. jeg kjenner tanken;) jeg hadde allerede bestilt time hos min gyn. i november pga utredning.. og nå blir det vel i uke 8 i svangerskapet :) Hva er vel mer artig å gå dit på ul liksom!:))

Men det å da vente helt til uke 8.. ok, ikke såå lenge til, men likevel lenge nok! kjenner jeg gruer meg liksom til ul for å se om fosteret ligger i livmoren eller ikke (har hatt utenfor livmoren også fØr) og om hjertet slår. Så kommer ukene frem til uke12.. men ikke minst.. om vi da tar fostervannsprØve i uke 15 og om det går bra! MEN.. jeg begynner å få en gryende god fØlelse at jeg faktisk ER gravid da..og bare det er deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag jeg EN dag unna testing, og tankene dreier seg KUN om mage og livmor osv :P Dagen før IKM pleier jeg ALLTID å få tr-murringer, men ingenting så langt.. Så HåPER det er ett godt tegn!? Men, er livredd for imorgen :o Håper det blir en fiiin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle gravide! :):) Send over masse gravid-støv til oss andre som skal teste iløpet av uken.

 

Jeg skal holde ut ventingen til lørdag, da blir det vel opp tidlig for å teste...Har virkelig troen denne måneden! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg videre og ønsker alle lykke til med testing denne uka!!

 

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

Fridaline

HåperPåNr2

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

Marolla

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

Somle

Fridaline

Frk.Babyklar

 

Ny PP

Igangpånr2 - går over i første offisielle pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tr idag (enda en gang 2 dager tidligere enn ventet. Så etter uttak av horm.sp. har jeg 26 dagers syklus). Var veldig forventet, da jeg lå dårlig med feber og influensa uka da eggl. var :-( Er ved godt mot og satser på spire om ikke så lenge :-)

Gratulerer så mye til dere gravide :-)

Om noen kunne ført meg opp, hadde det vært fint. Skriver med tlf :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hvite prikker på brystvortene, under huden på en måte, noen som vet hva det kan være?

 

Det har jeg nå også. Hørt det kan være montgomerys knuter? (googlet det :P )

 

Jeg er 13 dpo. Skal ta digital test imorgen. Tør ikke juble før det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dette er positivt eller uten betydningd i disse dager?:P etter h a jeg leser er det i forbindelse med graviditet?:) så spennende, da krysser jeg fingrene for deg :) jeg har også noe som ligner masse sprekte blodkar eller noe på brystene... Er dette det såkalte blodårenettet kanskje?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med symptomer, når skal du teste mills88? :)

 

Eneste symptomer her er trøtthet, det kan jo være så mye.

Har mistet litt troen generelt jeg, er så utrolig redd for å bli skuffet igjen!

Så her blir det ikke testing før slutten av uka uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly76.. har du testet enda, eller venter du til tirsdag? vi har jo samme ikm-dag:)

 

Ikke ennå, tØr ikke, tror jeg venter til imorgen og tar en CB test! Fortsatt ingen mens og ingen murringer...

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuu.. gratulerer Makuahines!! :)

 

Jeg venter sååå spent på dere andre som skal teste utover i uka altså. Er inne her hele tiden:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å motstå fristelsen om å vente å teste imorgen. Tok en billig strimle test og dumme meg jeg glemte å fjerne det papiret! Etter å ha stirret på den ene streken i evigheten skjønte ikke hvor er plassen til den eventuelle gravid streken. Tittet under papiret og der var den ;-) Kanskje var den også der på lørdagen... Har alltid brukt CB sine tester og var ikke vant til de billige strimletester...

Venter allikevel til imorgen om å teste med CB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting, da må det være feil...HCG Ultra sensitiv test...kjøpte på nettet..fertil.no tror jeg..OMG. Nå venter jeg til imorgen og tester med CB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...