Gå til innhold

***IKM uke 40***


Blomsterkyss

Anbefalte innlegg

Iiiiiiiih!! Jeg ble så påvirket av dette testsnakket, at på vei hjem fra jobb dro jeg innom apoteket og kjøpte med en vanlig cb (selv om jeg hadde 10 tester liggende hjemme). Gikk rett på do, og tenkte det var utroooolig ufornuftig å både teste så tidlig, og i tillegg midt på dagen... MEN etter 50 sekunder var +tegnet der - og etter å ha lest manualen opp og ned og frem og tilbake (bare for sikkerhetsskyld...), kan jeg ikke annet enn å innse at testen er POSITIV! Jeg er GRAVID!! åh herregud...skjelver i hele meg. Gud som jeg gleder meg til sambo kommer hjem fra jobb om en halvtimes tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig usikker på el-tidspunkt, siden jeg aldri helt fikk til testene, men hvis jeg går ut i fra forrige syklus (som var første etter p-piller), er jeg 10-12 dpo idag. Ikke ett symptom å fortelle om. Er trøtt på ettermiddagen, men det er jeg som regel på denne tiden av året, og litt småkvalm innimellom, men det har jeg også vært så lenge jeg kan huske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vår 2.pp, så jeg er utrolig overrasket og lykkelig over at det gikk så fint! (Nå prøver jeg alt jeg kan å ikke juble for tidlig da - jeg VET at det er en lang vei å gå fra her til uke 12...) Følger med her hos dere til jeg vet hvordan det har gått med dere også! :-)

 

Og drysser selvfølgelig bøtter og spann med babystøv! *drysse drysse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! :)

Nå ble jeg enda mer utålmodig etter å teste, men skal klare å vente i 6 dager til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så masse Frk. Babyklar :D!

 

Jeg og min kjære kosa oss på torsdag (tror jeg det var), også noen timer seinere fikk jeg vondt i v. side.. kjentes som eggløsning. Har hørt det er bra å ha sex like før eggløsning, da sædcellene "ligger å venter".. Har ikke tatt noen EL-test, men har hatt endel EL-slim..tror jeg?! Inatt våkna jeg av at jeg fikk vondt i ryggen.. men i høyre side... måtte ta meg noen paracet, og fikk til slutt sove igjen. Idag har jeg følt murringer i nedre del av mage/rygg..

 

Hva tror dere det kan være? Noen som har opplevd det før?

Jeg tror jeg har IKM torsdag 4 nov, så er vel 5 dpo idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Frk.Babyklar! Fantastisk :D Også før uka allerede har starta da gitt!

 

Jeg tok også en test i dag. Helt idiotisk. Ikke på morgenurin engang. 8 dpo... Skjønner ikke hva jeg tenkte på. Selvfølgelig blendahvitt! Nei, nå venter jeg en goood stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fortsetter kroppen å sende meg signaler på at det KANSKJE kan ha gått denne mnd, men jeg har jo aldri vært gravid før, så jeg aner jo ikke.. Kan jo også være hjernen/kroppen som spiller en ett puss, så tør ikke tro noe som helst før jeg sitter der med positiv test.

 

Men, er 8 dpo idag, og kjenner stadig murringer i magen (Pleier jeg ALDRI å få før 12 dpo, dagen før mensen), og begynte nå i ettermiddag å få ømme pupper, og det har jeg aldri hatt i hele mitt liv :o

 

Sukk... håper ikke kroppen min lurer meg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg krype til korset og innrømme at jeg tok en test i dag også.. Huff, som jeg tuller med hodet mitt! Mannen er bortreist og kommer hjem på søndag, IKM er mandag, og det hadde vært sååå gøy å stå med en positiv test i hånda når han kommer inn døra...

 

Men uansett. Det er mange her inne som legger inn tester og spør om de er positive og sånn... Ofte så tenker jeg: nei, den her er absolutt ikke positiv. Men så kommer det masse kommentarer under om at joda, denne er svakt positivt... Så i dag da jeg tok testen så så jeg litt kort på den og konkluderte med at den var negativ... Men så tenkte jeg, nei, jeg må se bedre etter. Så jeg gikk og henta brillene mine (herregud! desperat!) og mysa godt... Og JAGGU! Jeg syntes jeg kunne se noe så ultrasvakt langt der inne når jeg bekka litt på testen. MEN.... er dette juks? å bekke på test og hente briller? Er det egentlig bare den naturlige streken under der jeg har sett? Tok med testen ut i dagslys og da syntes jeg at jeg kunne se det enda bedre.... Prøvde å ta bilde, men er så dårlig kvalitet på mobilkameraet mitt. Uff... Forvirrer meg selv sånn :( Tenker jeg tar en ny test på lørdagsmorgen.

 

Og forresten: fargen var mer lys grå på teststreken. Den andre streken var tykk og rosa!

Endret av Somle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt påvirket av å lese om denne testingen jeg! Skulle vente til i morgen men svidde av en i kveld.. Den var negativ, men da jeg så på den litt senere (etter fem min) var det antydning til en strek der - hvis jeg la godviljen til... Jeg ser den fortsatt... Må nok teste på ny i morgen!

 

Jeg har en datter på snart ett år som er ganske glad i pupp. Jeg har redusert ammingen i det siste siden vi ønsker å bli gravide igjen (og fordi jeg jobber fulltid). Men de to siste dagene har hun ikke villet ha... Kanskje fordi melken smaker annerledes - den forandrer jo smak om man blir gravid har jeg hørt...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet igjen i morges... Det ble en svak positiv, men tydeligere enn i går... Kanskje det går veien for meg :) Den nederste er fra i går morges, og den øverste er fra i dag morges.

post-850468-0-16776800-1348813179_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom, siden jeg har fulgt enkelte av dere i noen mnd.

 

Hurra somle! Nå kan du joine meg på 1. trimester. Når blir termin?

 

Ønsker3gull, spennende med symptomer, håper det klaffer for deg og :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...