Gå til innhold

***IKM uke 40***


Blomsterkyss

Anbefalte innlegg

Takk! Og gratulerer til deg også Fridaline :D Har du entret termingruppe, Frk.Babyklar?

 

Ja...jeg har nå skrevet meg inn i termingruppen for juni. Min menstermin er 4 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt tidlig testing her imorges.. 10 dpo, negativ:(

.. prøver igjen søndag. Ikm er på tirsdag.

 

Gratulerer både Somle og Fridaline:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til de som har positive tester! :)

 

Jeg testet i går, på ettermidagsurin, visste det var dårlig ide :P Ikke IKM før tirsdag, så venter med testing frem til det. Håper håper håper, og prøver å ikke miste motet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

Igangpånr2

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

 

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baah... jeg har helt mistet troen jeg :(

 

Ikke mist troen! ;) Hold troen oppe sammen med meg. HØrer vel til sjeldenhetene at man får positiv test så tidlig?! :) Tror neste uke er uka jeg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baah... jeg har helt mistet troen jeg :(
Ikke mist troen! ;) Hold troen oppe sammen med meg. HØrer vel til sjeldenhetene at man får positiv test så tidlig?! :) Tror neste uke er uka jeg!! ;)

Håper det Makuahines. Håper det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

Igangpånr2

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

 

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

Igangpånr2

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

Somle

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Ønsker3gull her er det også diffuse mensmurringer...vet ikke om jeg skal ta sjansen å teste imorgen eller vente til neste uke! Lykke til ;-)

jeg tester igjen på sØndag lilly1976. Vi har jo ikm samme dag vi:) murringene i magen er borte nå, men jeg mistet totalt motet og troen på at det har klaffet denne gangen bare fordi testen imorges, 10 dpo, var blank. Det er Så dumt å teste tidlig! Men.. nå satser jeg på at tanta ikke kommer på tirsdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, Ønsker3gull her er det også diffuse mensmurringer...vet ikke om jeg skal ta sjansen å teste imorgen eller vente til neste uke! Lykke til ;-)
jeg tester igjen på sØndag lilly1976. Vi har jo ikm samme dag vi:) murringene i magen er borte nå, men jeg mistet totalt motet og troen på at det har klaffet denne gangen bare fordi testen imorges, 10 dpo, var blank. Det er Så dumt å teste tidlig! Men.. nå satser jeg på at tanta ikke kommer på tirsdag;)

 

"Godt" å hØre at det er flere som er som meg ;) Jeg har hatt mange tegn disse dagene på at det KANSKJE kan ha klaffet, men en negativ test på 9dpo, og jeg mistet helt motet.... :P Er jo helt ulogisk! Nå HAR jeg lært, aldri mer teste tidlig.

 

Ingen tanter på besØk til uka!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

HåperPåNr2

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

Igangpånr2

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

Somle

 

Ny PP

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg Kommet inn hit på siste liten! Har hatt en liten pause fra være her for er inne i vår 7 pp nå og lista litt motet en stund...

Gratulerer til alle gravide! Håper kvalmesymptomene mine er riktige og ikke bare stress hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker3gull skrev 28 september 2012 - 22:53:

 

 

snapback.pnglilly1976 skrev 28 september 2012 - 19:16:

 

Uff, Ønsker3gull her er det også diffuse mensmurringer...vet ikke om jeg skal ta sjansen å teste imorgen eller vente til neste uke! Lykke til ;-)

jeg tester igjen på sØndag lilly1976. Vi har jo ikm samme dag vi:) murringene i magen er borte nå, men jeg mistet totalt motet og troen på at det har klaffet denne gangen bare fordi testen imorges, 10 dpo, var blank. Det er Så dumt å teste tidlig! Men.. nå satser jeg på at tanta ikke kommer på tirsdag;)

 

"Godt" å hØre at det er flere som er som meg ;) Jeg har hatt mange tegn disse dagene på at det KANSKJE kan ha klaffet, men en negativ test på 9dpo, og jeg mistet helt motet.... :P Er jo helt ulogisk! Nå HAR jeg lært, aldri mer teste tidlig.

 

Ingen tanter på besØk til uka!!!

 

 

 

 

Samme her Ønsker3gull, murringer er borte her også og jeg tok sjansen og testet idag tidlig men den var negativ dessverre ;-(. Jeg brukte CBFM denne måneden og var da relativ sikker på EL så jeg er litt skuffet at det ikke klaffet for oss denne gangen. Håper inderlig at TR ikke kommer. Tester neste uke igjen. Har aldri tidligere brukt EL tester og har et barn på 3 år som satt på 2. forsØk. Jeg hadde en MA i mai og den gangen satt også spira etter 2.forsØk uten EL tester. Kanskje lykketall er 2 her..

Makuahines det er helt sant, jeg burde ikke har testet aldri mer så tidlig testing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en billigstrimmel nå. Klarte ikke å vente til imorgen tidlig. Enda testen igår var helt blank. Men jeg kan bare ikke tro det.. dere, det ER to streker der! Testen ER positiv!! :D Jeg tør ikke juble. Sist gikk det ikke.

Men dette er ganske vidunderlig akkurat nå. Er jeg gravid tro?!?

Tårene renner her..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en billigstrimmel nå. Klarte ikke å vente til imorgen tidlig. Enda testen igår var helt blank. Men jeg kan bare ikke tro det.. dere, det ER to streker der! Testen ER positiv!! :D Jeg tØr ikke juble. Sist gikk det ikke. Men dette er ganske vidunderlig akkurat nå. Er jeg gravid tro?!? Tårene renner her..:)

 

Så bra Ønsker3gull! Gratulerer så mye ;-) Ha en fin fin kveld i gledens rus ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en billigstrimmel nå. Klarte ikke å vente til imorgen tidlig. Enda testen igår var helt blank. Men jeg kan bare ikke tro det.. dere, det ER to streker der! Testen ER positiv!! :D Jeg tØr ikke juble. Sist gikk det ikke. Men dette er ganske vidunderlig akkurat nå. Er jeg gravid tro?!? Tårene renner her..:)

 

Gratulerer så mye! :D Fantastisk! Det er lØrdagskvelden sin det! ;)

 

Håper jeg fØlger etter til uka ;) FULL av symptomer, men tØr ikke tro enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig hormonbombe her i dag. Sambo sa jeg kunne ta meg en liten hvil på sofaen. -Jeg sov likesågreit 5 (!) timer... Våknet nå og føler meg tråkket på, spist opp og spydd ut igjen.

Fikk jo 8 timer med søvn i natt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere!:) Jeg tør som sagt ikke å tro det heeelt før tirsdag er over og tanta ikke har kommet, men vanskelig å ikke glede seg over positiv test likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å halleluja, Ønsker! :D :D :D Sååå glad for at det klaffet for deg, altså! :D :D :D Sikker på at spiren sitter denne gang! Uansett vet du at du kan bli gravid - jeg har ikke sett en strek på 6 år :P Men satser på å komme etter om en ukes tid, da :)

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...