Gå til innhold

***IKM uke 40***


Blomsterkyss

Anbefalte innlegg

Er spennende dette, men ømme nipler hadde jeg kun i 9 dager, kvalmen kommer å går, stikkinger i høyre siden av magen og ved navlen, samt litt små murringer i magen, kløende nipler og foreløpig ingen tegn til mens som skal komme i morgen. Har aldri hatt såre nipler før, å mensen kommer alltid når det skal eller noen dager før, aldri for seint. Har også fått soppinfeksjon for første gang.. I dag startet jeg dagen knall rød og glodvarm i annsiktet, en merkelig følelse i magen.. Men har likevel mistet litt troen pga at de ømme niplene forsvant.. Noen med samme tegn??

 

Oj. dette høres lovende ut mills88!:) Når er din ikm ?

spennende ivertfall.. synes virkelig du har mange symptomer da, så jeg har trua på deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Positiv eggeløsningstest i dag, tok enn sånn føre jeg reiser å kjøper g test... Ka. Det være et godt tegn? Er tydelig to streker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv eggeløsningstest i dag, tok enn sånn føre jeg reiser å kjøper g test... Ka. Det være et godt tegn? Er tydelig to streker

Hehe.. her gjør du alt for ikke å teste med graviditetstest?:D

Jaaaa.. det er visst et positivt tegn.

Nå er jeg kjempespent på når du tester "ordentlig" mills88!:)

Krysser fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja fikk litt blødning, lik festeblødninger liksom i dag så trudde det var tr som kom så er litt redd testen bare tullet med meg, men har tatt to el tester nå å begge viser to streker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk litt blødning, lik festeblødninger liksom i dag så trudde det var tr som kom så er litt redd testen bare tullet med meg, men har tatt to el tester nå å begge viser to streker :P

 

Er begge strekene like sterke da? Sånn at den ER positiv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk søster mi til å ta en, haha.. Og mine streker er ganske så like, i forhold til hennes hvor de er uber svake... Får bare ta en g test å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mills88 - spennende! Var ikke klar over at EL tester gjorde samme nytten;)

 

Her ble g-test negativ i dag, IKM i morgen! Håper inderlig at ikke TR dukker opp, men jeg har ingen god følelse.. Murringene har vart i 3 dager nå.. Pleier bare å ha dagen før, så litt forvirra. Håper hcg hormonet (eller hva det nå heter) bare kommer litt seint;)

 

Lykke til til alle andre denne uken! Og gratulerer til dere med positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det er så mange som ble gravide på denne tråden lurer jeg på hva symptomene deres var, når de kom og når du testet positivt? Hvis noen er snille å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det er så mange som ble gravide på denne tråden lurer jeg på hva symptomene deres var, når de kom og når du testet positivt? Hvis noen er snille å svare :)

 

Jeg hadde mye mer symptomer forrige mnd, og da ble jeg ikke gravid... Denne måneden hadde jeg ingen god følelse. Testet så tidlig som 10 dpo, og fikk en nærmest usynlig strek. Så svak svak på 11 dpo, osv... I går fikk jeg "Gravid 2-3" :) Er småuggen og superømme bryst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom det er så mange som ble gravide på denne tråden lurer jeg på hva symptomene deres var, når de kom og når du testet positivt? Hvis noen er snille å svare :)

 

Jeg hadde bare murringer 7 dpo. Blank test 10 dpo, positiv 11dpo. Fikk først stikkinger i livmor etter at testen ble positiv, en dag eller to etter.

Men dette synes jeg er viktig å si da. Vi har prøvd nå i 8 mnd. på spire! Vi har hatt sex mye før el, og jeg har ikke skjønt at el faktisk er ETTER positiv el-test, og på selve el-dagen har vi ikke hatt sex vi.. vært for slitne. Men Så skjønte jeg jo det (takket være Cayenne), og for to mnd. siden fikk jeg positiv test etter at vi hadde hatt sex MYE, da satset vi i nesten to uker.. helt fra tanta dro og til neste ikm nesten. Men da mistet jeg jo / eller kjemisk. Vanskelig å si;) Denne pp skulle jeg ha eggløsning den 18.sept. Da hadde vi sex helt fra den 16. og til og med den 21. sept. Ikke hver dag, men de siste dagene så var det vel det faktisk.

Etter at jeg sitter her med spire i magen nå, så har jeg abolutt troen på at mye sex(annenhver dag) med start sånn midt i uka etter at tanta har reist, og slutt midt i uka etter el og før ikm. MEN.. nå er det jo forskjellig når alle har eggløsning! Hadde liksom hatt da sex i en uke.. hvor el ligger midt i den uka.

Vel.. det funket tydeligvis for meg ivertfall:)

 

Krysser fingrene for resten som skal teste og de som går over til neste pp. Håper vi ses på 1. tri veldig, veldig snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det er så mange som ble gravide på denne tråden lurer jeg på hva symptomene deres var, når de kom og når du testet positivt? Hvis noen er snille å svare :)

 

Jeg hadde en blodflekk på papiret på 5 dpo (sikkert festeblødning), utrolig ømme pupper fra 8 dpo (pleier jeg ALDRI å ha), og murringer i magen fra 10 dpo. Kjente på hele meg at dette var ORDENTLIGE symptomer, og ikke sånne symptomer jeg har trodd at jeg har hatt før ;) Når jeg oppdaget "montgomerys knuter" på puppene på 13 dpo, så skjønte jeg egentlig hva som var på gang, og da testet jeg positivt samme ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, artig å lese! :) Skulle ønske jeg visste når EL var eller om den har vært i det hele tatt :S Første pp etter pilleslutt så har vel ikke helt troa heller..men spennende likevel :P Hadde et par dager jeg følte meg uggen, men nå merker jeg ingenting, tror jeg har ikm om en uke (i følge vanlig 28dagers syklus) men om ikke annet så blir kanskje neste pp mer "skikkelig" når kroppen har kommet mer tilbake..man kan liksom ikke hjelpe for at man har et lite håp likevel selv om det er aller første pp og jeg vet mange må prøve leeenge, og selv om jeg har nettopp sluttet på piller osv osv... Takk ihvertfall for at dere delte, så kan jeg tolke og kjenne etter litt jeg også, og kansje teste etterhvert når det nærmer seg, er vel alt for tidlig enda sikkert.

 

Masse lykke til videre, håper jeg kommer etter på 1. tri snart :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, negativ test...kjenner jeg ble veldig skuffet, hadde virkelig troen på at den skulle være positiv. men jeg gir ikke opp troen før tanta har kommet !

 

Har hatt verkende bryster hele uken, det bruker jeg aldri å ha, så jeg har veldig troen på at jeg er gravid...men vi får se, ny test på mandag om tr ikke har kommet.

 

Krysser fingrene, for meg og alle håpende andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, artig å lese! :) Skulle ønske jeg visste når EL var eller om den har vært i det hele tatt :S Første pp etter pilleslutt så har vel ikke helt troa heller..men spennende likevel :P Hadde et par dager jeg følte meg uggen, men nå merker jeg ingenting, tror jeg har ikm om en uke (i følge vanlig 28dagers syklus) men om ikke annet så blir kanskje neste pp mer "skikkelig" når kroppen har kommet mer tilbake..man kan liksom ikke hjelpe for at man har et lite håp likevel selv om det er aller første pp og jeg vet mange må prøve leeenge, og selv om jeg har nettopp sluttet på piller osv osv... Takk ihvertfall for at dere delte, så kan jeg tolke og kjenne etter litt jeg også, og kansje teste etterhvert når det nærmer seg, er vel alt for tidlig enda sikkert.

 

Masse lykke til videre, håper jeg kommer etter på 1. tri snart :) <3

 

Min erfaring er at du ikke bør telle den første mnd. etter p-pilleslutt som virkelig pp. Jeg gikk over en uke over det jeg trodde var IKM første mnd etter pilleslutt, og var sikker på at jeg var gravid, selv om test etter test var negativ. Ble kjempeskuffet da jeg fikk tr. Etter tr hadde vi jevnlig sex hele mnd, fordi jeg ikke visste når jeg kunne regne med el, og jammen meg klaffet det!

I forhold til symptomer så er jeg 5+6 i dag, og har ikke et eneste symptom. ikke trøtt, ikke kvalm, ikke ømme bryster og ikke nevneverdig emosjonell...så er nok veldig individuelt dette... Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Min erfaring er at du ikke bør telle den første mnd. etter p-pilleslutt som virkelig pp. Jeg gikk over en uke over det jeg trodde var IKM første mnd etter pilleslutt, og var sikker på at jeg var gravid, selv om test etter test var negativ. Ble kjempeskuffet da jeg fikk tr. Etter tr hadde vi jevnlig sex hele mnd, fordi jeg ikke visste når jeg kunne regne med el, og jammen meg klaffet det!

I forhold til symptomer så er jeg 5+6 i dag, og har ikke et eneste symptom. ikke trøtt, ikke kvalm, ikke ømme bryster og ikke nevneverdig emosjonell...så er nok veldig individuelt dette... Krysser fingrene for deg!

 

Ja jeg vet det..men klarer ikke la vær å tenke ENN HVIS, hehe, så jeg lever i håpet til tr kommer.... :P Masse gratulerer til deg! Ved mitt første svangerskap hadde jeg heller ikke nevneverdige symptomer tidlig, men på dagen 6 uker slo kvalmen inn for fullt :S Håper du slipper unna videre også!! :) Merket du forresten når EL var når du sluttet på pillene? i form av smerter eller ELslim eller noe, hvis du husker da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har ikke tante rød kommet enda. Jeg trodde jeg hadde IKM på torsdag, men den kan også være idag da forrige mens var noe forsinket.. Kjenner litt stikkinger/ømhet nede på høyre side.. men vil ikke kalle det mensmurring. Tok jo en test onsdag som var negativ. Jeg håper så lenge tanta ikke har kommet, meen jeg tror ikke det gikk denne pp`en. Tror dere jeg fortsatt kan få positiv test?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme båt som deg blomsterkyss! Neg test og IKM i dag.. Ingen ømme bryster her, men mulig et bra tegn siden jeg pleier ha det før TR besøk. Ellers murringer i 3 dager, det har jeg vanligvis kun dagen før. Lykke til! Krysser fingrene for oss og håper TR holder seg borte pga graviditet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm var torsdag eller fredag, har ikke turt å teste før nå i ettermiddag.. Har vært så utrolig redd for å bli skuffet! Men tok sjansen og testen lyste positivt mot meg :))

Kan ikke tro at det er sant :) Er så lykkelig nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm var torsdag eller fredag, har ikke turt å teste før nå i ettermiddag.. Har vært så utrolig redd for å bli skuffet! Men tok sjansen og testen lyste positivt mot meg :))

Kan ikke tro at det er sant :) Er så lykkelig nå :)

Gratulerer! :) Så langt denne uken er det vel 7 graviditeter da? :) får håpe flere følger etter også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm var torsdag eller fredag, har ikke turt å teste før nå i ettermiddag.. Har vært så utrolig redd for å bli skuffet! Men tok sjansen og testen lyste positivt mot meg :))

Kan ikke tro at det er sant :) Er så lykkelig nå :)

åååå, så gøy! gratulerer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å kunne si det til dere skjønne damer, lyst til å gå ut i nabolaget å skrike det ut ;)

 

En skikkelig god ikm uke dette, håper fler slår følge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...