Gå til innhold

***IKM uke 40***


Blomsterkyss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tok test i dag og den var negativ:( Forventet mens er i morgen/fredag, men mistet troen når den var negativ i dag... Kan jeg være gravid allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM lørdag. Fikk skikkelig mens smerter i dag, men så forsvant de.. Går med tampong i veska og forventer TR any minute. Kommer nok til å teste i morgen. Lykke til dere andre, jeg klamrer meg til håpet så lenge ikke TR har dukket opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet enda, ikm fredag men pga at brystene ikke er ømme lenger og kvalmen ikke er like sterk lenger har jeg mistet håpe jeg også...har en brennende følelse ved den ene eggstokken og tr kommer nok enten før eller når den skal. Så får man heller prøve på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen nå, for noe anna.. Sjekka hcg der også. Negativ. Hmm.. men er uggen også! Sikkert bare kroppen som kødder! Blæææh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har IKM om to dager. Jeg tester ikke før det er gått noen dager over IKM siden jeg har brukt MYE penger til graviditetstester på mine 32 pp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM om to dager. Jeg tester ikke før det er gått noen dager over IKM siden jeg har brukt MYE penger til graviditetstester på mine 32 pp...

 

Lykke til Marolla, håper virkelig det har klaffet for deg, skjønner det med graviditetstester blir dyrt i lengden, masse lykke til.

 

Lykke til dere andre også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm lørdag, og har hatt vondt i brystene de siste dagene, det bruker jeg aldri å ha i forkant av tanta...så krysser fingrene, har virkelig troa!

 

Men har bestemt meg for å teste først lørdag:)

 

For ei bra uke, gratulerer til alle gravide! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Blomsterkyss:)

Jeg skjønner det veldig godt Marolla! Tester er dyyyrt :(

 

selv håper jeg at den lille spottingen jeg hadde i formiddag bare var en påminnelse fra tanta om at hun hadde tenkt å svinge innom... men droppet det;)

Utrolig kjip opplevelse en gang til, men forrige gang(for to mnd. siden) så blødde jeg jo uten stopp. Så håper dette her er gode tegn.. at det gir seg..after all;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går veien ønsker3gull :)

 

Ingen tegn til tanta her enda, ikm enten i dag eller i morgen. Håper den holder seg unna, men har en dårlig følelse! Så mange ganger jeg har trodd jeg har vær gravid, men tanta kommer hver gang..

 

Men om den mot formodning ikke er dukket opp i morgen tidlig så blir det testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag igjen til ikm, blandende følelser i dag, føler en rar følelse i magen, ikke vondt men kanskje litt ubehagelig rundt ved madelen, og litt innvendig kiling?? Enten en rar tr som kommer i morgen eller så er det noe på gang, kanskje jeg begynner å bli syk :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se ut uken her nå da, hvor mange som faktisk har blitt gravide! :) Håper det fortsetter å være en superuke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gjengen:) snille dere:) håper det samme gitt. Har ikke kommet noe mer, men jeg har heller ingen symptomer. Det strekker ikke mer i livmor og jeg er ikke så varm og hektisk rød som jeg har vært den siste uka. Tenkte jeg skulle ta en tur til legen og få målt hcg enten imorgen eller til uka.Så vil jeg spørre etter å få tidlig ul. Jeg skal jo få det fordi jeg har hatt utenfor livmor tidligere, så det ordner seg nok.. håper jeg ikke må krangle meg til det ivertfall;)

 

Det er kjempespennende å følge med dere girls:) Håper alle som en ender i juni-klubben, og at jeg fortsetter å få være der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkinger i siden av magen og ved navelen i dag.. Har også fått mer gjennomsiktig glinsende utflod.. Noe jeg ikke pleier å få rett føre mens.. Spennende dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter følger med dere på tråden her, er så spennende! Har jo vært utrolig mange gravide her, gratulerer til dere og lykke til videre :) En hel uuuuke igjen til jeg kan teste, kjedelig å vente ja...fint jeg kan følge dere i mens :D hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spennende dette, men ømme nipler hadde jeg kun i 9 dager, kvalmen kommer å går, stikkinger i høyre siden av magen og ved navlen, samt litt små murringer i magen, kløende nipler og foreløpig ingen tegn til mens som skal komme i morgen. Har aldri hatt såre nipler før, å mensen kommer alltid når det skal eller noen dager før, aldri for seint. Har også fått soppinfeksjon for første gang.. I dag startet jeg dagen knall rød og glodvarm i annsiktet, en merkelig følelse i magen.. Men har likevel mistet litt troen pga at de ømme niplene forsvant.. Noen med samme tegn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...