Gå til innhold

***IKM uke 40***


Blomsterkyss

Anbefalte innlegg

Å halleluja, Ønsker! :D :D :D SÅÅÅ glad for at det klaffet for deg, altsÅ! :D :D :D Sikker pÅ at spiren sitter denne gang! Uansett vet du at du kan bli gravid - jeg har ikke sett en strek pÅ 6 År :P Men satser pÅ Å komme etter om en ukes tid, da :)

Å takk Cayenne:) hÅper du har rett i at spiren sitter denne gangen! Jeg avventer litt med Å tro pÅ dette fØr til uka, men dersom tanta ikke kommer DA.. ja, da skal jeg slappe litt mer av:D

jeg Ønsker SÅNN at det skal klaffe for deg nÅ Cayenne!! FØlger med deg inne pÅ ikm uke 41 og pÅ LilleFie pÅ ikm uke 42:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, Ønsker :) Fikk bare til en runde i høyet denne gang siden mannen var på jobbreise og el kom ganske tidlig, men tror det var dagen før, så det kan i teorien holde :) Nå er det murringer her som alltid, men det høres jo ut som man kan ha det og fortsatt være gravid?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Ønsker :) Fikk bare til en runde i hØyet denne gang siden mannen var på jobbreise og el kom ganske tidlig, men tror det var dagen fØr, så det kan i teorien holde :) Nå er det murringer her som alltid, men det hØres jo ut som man kan ha det og fortsatt være gravid?!

 

De kyndige sier jo det.. at kun èn runde holder:) så kan hende det likegodt er full klaff for dere nå.

Vel, jeg hadde murringer en dag denne pp nå etter el, men jeg tror denne symptomjakten er litt merkelig. Jeg tror man kan ha både det ene og det andre om det har klaffet eller ikke altså. Ikke godt å si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!! Da joiner du på juni-klubben, Ønsker3gull :D

 

Tuuusen takk Somle:D jeg tØr ikke bli med i juni-klubben enda. Venter til tirsdagen er over jeg, så jeg er sikker på at dette ikke er en kjemisk eller blir en tidlig SA som forrige gang:(

Huff, litt trist å tenke slikt når lykken burde være fullkommen og stor som bare det.. men jeg fikk en stygg smell for to måneder siden altså, og den sitter hardt i:( Med positiv test 10 dpo og 12 dpo fikk jeg "Gravid 1-2" på CB Digital.. og så kom tanta 14 dpo:( Men nå håper jeg som Cayenne sier at denne gangen sitter spiren. Så håper på juni-baby nå altså.. virkelig!

PrØver å tenke bare gode tanker her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du er litt tilbakeholden. Jeg hadde en SA i juni, men jeg har bestemt meg for å tenke positivt denne gangen også! Jeg kommer til å bli så skuffa hvis det ikke går uansett om jeg er med i en terminklubb eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg også sikker! Liker ikke å tolke disse nesten usynlige strekene, så jeg jeg kjøpte en cb digital - der stod det GRAVID 1-2!! Har ikke gått helt opp for meg, er helt overraska over at det skjedde så fort! Nå håper jeg bare alle dere andre er like heldige og ønsker dere lykke lykke til mens dere venter!

 

Gratulerer til dere andre gravide! Såå gøy!!! =)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

Fridaline

HåperPåNr2

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

Igangpånr2

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

Somle

Fridaline

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ny her, 9 dpo i dag, andre forsøk, det første mistet jeg :/ kvalmen kommer å går, spesielt rett før jeg blir sulten. Vonde brystvorter noe jeg ALDRI har hatt før. Mer markerte blodårer på puppene og murringer i magen. Niplene har også blitt større og knopper seg fort. Håper dette er positive tegn :) ikm fredag 5 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

Fridaline

HåperPåNr2

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

Igangpånr2

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

Somle

Fridaline

Frk.Babyklar

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

Fridaline

HåperPåNr2

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

Igangpånr2

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

Marolla

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

Somle

Fridaline

Frk.Babyklar

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Mange gravide i gruppa vår denne uka:) håper testen min er like positiv på tirsdag. Da skriver jeg meg opp på Gravid og melder meg inn i juni-terminklubben. Holder pusten til da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en lykkeuke for mange dette ja ;) Håper viiiiiirkelig jeg følger etter på tirsdag. Kommer tr på besøk da, blir det en stor stor nedtur :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir dessverre ikke vant til negative tester/ at TR kommer. Jeg er jo faktisk på min pp 32 nå og det blir ikke lettere.

Får satse på at "alle gode ting er 33". Tror neppe det har klaffet nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan gå opp og ned.. Jeg hadde murringer, men de har og gitt seg. Forstå det den som kan. Jeg gidder snart ikke kjenne etter, får vente til testing i helga.. Off, lenge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke ømme pupper før jeg var 7-8 uker på vei sist.

 

Ikke jeg heller Marolla. Hverken at brystene ble ømme eller større i noen av de to svangerskapene;) Men alle er jo forskjellig. Selv hadde jeg murringer i magen igår. Likte det ikke, ble engstelig for at jeg skulle begynne å blø og at det ikke er noe i magen denne gangen heller.

 

.. og det med at det blir lettere for hver pp gjelder IKKE meg ivertfall! Jeg skjønner deg altfor godt Marolla. Det blir egentlig bare verre og verre for hver pp som går;)

Jeg håper inderlig at maaange flere får positive tester denne pp!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...