Gå til innhold

***IKM uke 40***


Blomsterkyss

Anbefalte innlegg

Åhhh....jeg har ventet og hÅpet pÅ en festeblødning, bare for Å fÅ en liiiiiten pekepinn pÅ at det kanskje har gÅtt bra...

 

Jeg klarer ikke Å tro at vi har lykkes... Det føles liksom bare ikke sÅnn... Har bestemt meg for Å teste pÅ lørdag... Det er bare fire morgener til uten test det! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper VIRKELIG det var en festeblødning. Skummelt når man får sånne tegn og forhåpninger.. da blir det enda mer skummelt å teste!

 

Blir mer og mer og mer utålmodig jo nærmere testedag man kommer. Men hvis det VAR festeblødning igår, så vet jeg jo at det ikke hjelper å teste på noen dager.. så best å klare å vente litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som klarer å vente helt til 12 dpo Frk. Babyklar. Hehe. Ja, jeg sier flink, for jeg tror ikke jeg klarer å vente lenger enn til fredag rett og slett. Da er jeg selv 10 dpo.

 

Nei, vet ikke.. det er jo like stor sjans for at vi ikke har lykkes denne pp heller, som at det faktisk har klaffet!;) De andre pp har jeg vært ganske flink til å ikke skru forventningene så høyt opp, men nå føler jeg tiden renner liksom litt ut, så kanskje jeg har så høye forventninger pga det;)

 

Håper virkelig det var festeblødning du hadde da Makuahines:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper VIRKELIG det var en festeblødning. Skummelt når man får sånne tegn og forhåpninger.. da blir det enda mer skummelt å teste! Blir mer og mer og mer utålmodig jo nærmere testedag man kommer. Men hvis det VAR festeblødning igår, så vet jeg jo at det ikke hjelper å teste på noen dager.. så best å klare å vente litt :)

 

Hvor lenge bør man vente med å teste etter en evt. festeblødning? vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper VIRKELIG det var en festeblØdning. Skummelt når man får sånne tegn og forhåpninger.. da blir det enda mer skummelt å teste! Blir mer og mer og mer utålmodig jo nærmere testedag man kommer. Men hvis det VAR festeblØdning igår, så vet jeg jo at det ikke hjelper å teste på noen dager.. så best å klare å vente litt :)
Hvor lenge bØr man vente med å teste etter en evt. festeblØdning? vet du?

 

Står jo så mye forskjellig på nettet, men ut ifra en artikkel jeg leste, så vil ikke en graviditetstest bli positiv fØr 4-5 dager etter en festeblØdning. Så i realiteten KAN jeg vel teste fredag... men får se om jeg klarer å vente til mandagen etter.. Tålmodighetstest dette ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...flink og flink, Ønsker3gull... Det er vel mer det at jeg fØler så veldig på meg at det ikke er noe der... Så med mindre jeg plutselig får innmari Ømme pupper eller noe de neste dagene, skal jeg nok fint klare å holde meg til lØrdag. Men det ER spennende da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annerledes for meg denne pp er at jeg er såå trøtt. Når jeg føler meg så trøtt at jeg ikke klarer å holde øynene åpne, og da legger meg, ser jeg at jeg stort sett nå legger meg to timer før jeg pleier. Det er faktisk ganske uvanlig. Men.. igjen.. man kan være trøtt av mange ting.. behøver ikke være gravid for det;)

 

Nei, jeg tester nok på fredag morgen. I tidligste laget, ja, men tror neppe jeg klarer lenger enn det. Jeg er ingen testoman.. men når det kommer til å vente med å teste så har jeg ingen selvdisiplin:D

.. men jeg er like redd som sikkert dere er for å få en neagtiv test;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper VIRKELIG det var en festeblØdning. Skummelt når man får sånne tegn og forhåpninger.. da blir det enda mer skummelt å teste! Blir mer og mer og mer utålmodig jo nærmere testedag man kommer. Men hvis det VAR festeblØdning igår, så vet jeg jo at det ikke hjelper å teste på noen dager.. så best å klare å vente litt :)
Hvor lenge bØr man vente med å teste etter en evt. festeblØdning? vet du?
Står jo så mye forskjellig på nettet, men ut ifra en artikkel jeg leste, så vil ikke en graviditetstest bli positiv fØr 4-5 dager etter en festeblØdning. Så i realiteten KAN jeg vel teste fredag... men får se om jeg klarer å vente til mandagen etter.. Tålmodighetstest dette ja! :)

 

Hmm.. da burde jeg jo egentlig vente med å teste og ikke svi av en på fredag jeg da;)

Kjenner forresten litt stikking/vondt i magen her nå idag. Hmm...liker ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg kjenner NOE i magen idag, men man blir jo alltid usikker på om det er noe annet, om det alltid pleier å være sånn på denne tiden osv osv osv. Huff nei, kommer til å bli en gedigen skuffelse om testen ikke viser positiv om en uke nå..

 

Den lille blodflekken igår, og at det kjennes ut som NOE i magen i dag er forøverig de eneste "symptomene" jeg har så langt.. Så blir spennende å se hva/om som skjer fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere satte meg opp :) Håper også noe skjer denne mnd her, men er jo bare første pp etter minipille slutt, så jeg tviler det gikk denne gangen. Men vi hadde sex på el dagen, så vi får se!

 

Forøvrig så testet jeg litt svakt positivt på en vanlig test og positivt gravid 1-2 uker med andremann 9 dpo! :)

 

Ser dere diskuterer når man eventuelt kan teste.. Så min er erfaring er at 9 dpo fikk jeg positiv test med urin midt på dagen, tipper jeg hadde testet positivt med morgen urin kanskje 7-8 dpo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal teste imorgen er da 10dpo ( tror jeg..surra litt med tellingen av dager så er litt usikker på ikm) , er kjempe spennt, men prøver å ikke ha for høye forhåpninger er jo bare 1 pp.. :) har ikke noen spesielle symptomer, men er forkjølet om dagen så kroppen er litt stiv og uggen :P

Noen andre som skal teste imorgen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester heller ikke før tidligst dagen etter ikm. Blir så lei meg ved negativ test!

Har egentlig ikke troen denne pp, av den grunn at det er 6 pp og kan ikke skjønne hvorfor det skal gå nå når det ikke har gått før!

 

Men håper jo selvfølgelig på en positiv overraskelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sukk* jeg er enig Marolla og illi85 ! Skjønner ikke hvorfor egentlig det skulle funke denne måneden når det ikke har gjort det de 7 andre. Eneste jeg kan si er at den eneste pp`n mannen og jeg har hatt sex ofte og mye var den eneste pp som jeg faktisk fikk positiv test også.. det var for to måneder siden. Men jeg fikk enten en svært tidlig SA eller så festet ikke det befruktede egget seg. MEN.. vi klarte å befrukte ivertfall !.. og denne pp har vi vært veldig "flinke" med å legge inn aksjer synes vi selv. Derfor er jeg nok mer positivt innstilt denne pp enn de forrige. En annen ting er at jeg ikke har skjønt før at når el-testen er positiv så er er el dagen etter! Så vi har stort sett "holdt på" dagene før el vi da, og vært litt lei og ikke lagt inn aksjer på selve el-dagen;) Vel, vel.. man lærer så lenge man lever:D Fra nå av blir det ivertfall aksjelegging på de riktige dagene.. og så tror jeg det er viktig at jeg ikke hele tiden snakker om eggløsning og "nå Må vi ha oss" til mannen. Han var veldig fornøyd denne pp siden jeg ikke har sagt noe. Han sa han følte at jeg ønsket "han" mer. Ikke bare spermen hans:) Likevel sa han også med et glimt i øyet at "men jeg tror likevel du helt sikkert har hatt en lur plan" .

 

... og det kunne jeg bare bekrefte med et lite nikk og et smil og et stort kyss på truten som gjorde at det ikke gjorde ham noen verdens ting bare han følte seg som verdens beste ektemann på denne jord:) Noe han selvsagt er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Marolla, har du vært til utredning? Skjønner jeg ikke har så mye å klage på !

 

Ønsker3gull, samme med meg som deg, slitt oss ut før el tidligere. Men denne måneden vet jeg vi har truffet bedre. Men allikevel svært negativ til at det skal bli noen positiv test for meg..

 

Men håper Virkelig at dette er vår måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke vært til utredning nei. Jeg har et barn fra et tidligere forhold, så det er et ømt tema...

-men skal prøve vitex og babyklister noen mnd fremover.

Har det ikke skjedd noe før desember så må vi vel ta oss en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somle: ja det er vanskelig å være tolmodig! jeg har kjøpt billigtester på nett så tror jeg skal driste meg til å prøve imorgen, selvom den sikkert er negativ og jeg bare skuffer meg selv... haha man blir litt rar av å gå å tenke på detta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg blir jo enda mer utålmodig av å høre om dere som tenker å teste. Jeg har kjøpt 10 billigtester (staver), så jeg har jo eeeegentlig tester nok til å brenne av en i morgen. Men jeg har null symptomer. Vet ikke hvor tidlig jeg skal forvente å merke noe? Jeg regner med at jeg er 10-12 dpo i morgen. Hmm...nå ble jeg testelysten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet Frk.Babyklar? jeg følger spent med her:)

Må nok vente ivertfall til fredag jeg. Kanskje klarer jeg å vente til søndag hvis jeg er flink. men det er jeg nok ikke;)

 

Selv har jeg litt murringer i magen idag. Sånn nesten mensmurringer. Hva er DET når jeg bare er 7 dpo idag?!?

Går egentlig og håper på festeblødning eller noe jeg. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet Frk.Babyklar? jeg fØlger spent med her:) Må nok vente ivertfall til fredag jeg. Kanskje klarer jeg å vente til sØndag hvis jeg er flink. men det er jeg nok ikke;) Selv har jeg litt murringer i magen idag. Sånn nesten mensmurringer. Hva er DET når jeg bare er 7 dpo idag?!? Går egentlig og håper på festeblØdning eller noe jeg. hehe:)

 

Sånn har jeg vært idag og igår også, murringer i magen. Men, tØr liksom ikke tro noe.. Men pleier jo aldri å ha muringer 1 uke fØr mensen skal komme..

 

Og supersulten :P Men det kan vel være bare tilfeldig ;) KlØr etter å kunne teste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...