Gå til innhold

***IKM uke 40***


Blomsterkyss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herregud!! Positiv test!!! 5 mnd. siden spontanaborten! GLEDE! NÅ krysser jeg alt for at det gÅr bra denne gangen! **LYKKERUS**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herregud!! Positiv test!!! 5 mnd. siden spontanaborten! GLEDE! NÅ krysser jeg alt for at det gÅr bra denne gangen! **LYKKERUS**

 

 

HURRA!!! Velkommen inn pÅ juni2013-forumet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herregud!! Positiv test!!! 5 mnd. siden spontanaborten! GLEDE! NÅ krysser jeg alt for at det gÅr bra denne gangen! **LYKKERUS**

JIPPIIII :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huurra, gratulerer Mavat!

 

Dette styrket bare troen min på at jeg er gravid, selv om testen ikke har slått ut nå 3 dager etter ikm:)

 

Skal teste igjen onsdag, om ikke tanta dukker opp i mellomtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, jeg forstår ingenting....negativ test, og ingen tante rød....mens brystene verker og jeg er så sikker på at jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( kjeeedelig! HVIS du er gravid, hvor langt er du evt på vei da? Kan jo ta litt tid me nåkken å få positiv test. Forrige gang fikk jeg positiv test 5+1 eller no.. veeldig svak. Denne gangen hadde jeg et STERKT kryss etter kun 1/2 min 4+4!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tross av uteblitt mens, vonde bryster og kvalme, ble testen negativ i dag også....jeg synes det er så rart. Skal gi det litt tid til, og er den fortsatt negativ blir det et legebesøk.

 

skrev forresten feil tidligere, er ikke event 4 + 4 nå, men 5 + 4. er 6 dager forsinket nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...