Gå til innhold

***IKM uke 40***


Blomsterkyss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så deilig å kunne si det til dere skjønne damer, lyst til å gå ut i nabolaget å skrike det ut ;)

 

En skikkelig god ikm uke dette, håper fler slår følge :)

Hihi.. det skjønner jeg godt:) Sitter her og kjenner jeg smiler. Føler meg heldig, og er så utrolig fornøyd på dere andres vegne som har testet positivt. Kan ikke skjønne annet enn at dette Må være beste uka.. ever.. når det kommer til positive prøver og gravide damer:D

Nå satser vi sterkt på at de som fikk tanta denne gangen IKKE får besøk neste pp, og kommer rett bak oss i 1. tri!!:)

Jeg krysser alt jeg eier og har( ja, for nå er det jo greit å krysse beina også:D )for dere!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :D Da sees vi inne på juni-forumet. Litt lite liv der synes jeg :/

Det kommer seg nok sikkert? ;) men få som har skrevet seg inn på terminlista. Er jo så morsomt å følge med andre som er spesielt på samme måned!:) Vi får skravle vi da Somle:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så sliten av dette... Ikm i går, får alltid kjempe mens smerter dagen før å 2 dager ut i syklusen... Nå derimot er det null smerter, kun en litt brennende følelse i eggstokken, rosa utflod på morningen å ingenting på kveld.. Er ingen blod i urinen eller i toalettet kun lik festeblødningene jeg hadde forrige lørdag.. Strekene på el testene jeg har tatt istedenfor g test er så å si like sterke, ser omtrent ikke forskjell.. Men gidder ikke kjøpe g test før jeg ser om mens kommer eller ikke... Kan umulig være et godt tegn dette men blir sprø av det.. Har også ømmere pupper og oppmot armhulen på en måte... Hadde stikkinger på høyre side av magen på torsdag... Aff..nå syns jeg mensen enten kan komme eller at disse såkalte blødningen kan forsvinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe tanta ikke kommer da mills88!

 

Hva med deg da Mavat?.. og Marolla? testet? selv om testen var negativ på onsdag Mavat så har det jo gått noen dager.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen tester her hjemme, men får vel kjøpe meg en etter jobb imorgen.. Men fortsatt ingen mens! Er varm og har fortsatt høy temp. og har litt ømme bryster.. Kaaanskje!! :) Hvis ikke jeg er gravid, så tror jeg at mensen er rett rundt hjørnet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for dere mills88 og mavat, håper det går deres vei :) begge to er jo over ikm nå hvertfall :)

 

Dere andre som er igjen hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varm og høy temperatur ER vel faktisk et symptom, er det ikke.. dere andre.. noen av dere som temper og vet litt om det?

 

Jeg var likedan første ca halve uka etter positiv test Mavat. Hektisk rød i kinnene, varm, måtte åpne vinduene når naboen stod med høstjakke og raket i hagen:)

Men nå virker det som det har gitt seg.

 

.. også ømme bryster da!! Jeg har ikke det, hadde aldri det med de to andre heller, så jeg forventet ikke det nå heller. Men det også er et symptom for mange.

 

Krysser fingrene for positiv test imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er til å bli sprø av, tror nok løpet er kjørt for min del, men får aldri mens for seint å nå er jeg 2 dager over.. Men så er det denne bittelille blødningen da, og heller ingen smerter... Får se frem til i morgen iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får bare krysse fingrene Ønsker3gull!! :D Da jeg var gravid i våres var jeg varm, sov mye og var småuggen.. har vært litt småuggen idag.. men det var jeg forrige mnd. også uten å være gravid:P Forrige uke sov jeg MYE! Jeg er rimelig sikker på at vi hadde sex kun timer fØr egget slapp (tror jeg kjente d på venstre side) og noen dager etter fØlte jeg at det romla i magen.. så jeg håper det ligger noe i det her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da mills! Heier på deg :) Venter i spenning eg og, har IKM tirsdag, men klarte ikke vente med å teste i går, negativ test da. Har mensmurringer så regner med det ikke går min vei denne pp, men er jo alltid et lite håp da:)

 

Grattis til alle med positive tester!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper spiren sitter hos dere som ikke har fått besøk av tanta ennå! Her kom TR i dag, vanvittige smerter.. Så blir en soga dag i dag. Mannen er i bakrus, hehe! Så da er vi to slakke sjeler i dag. Da beveger jeg meg inn på IKM uke 44;( håper det klaffer beste gang. Nokså skuffet og lei i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en el test til å nå er den streken som normalt er svakere hakket sterkere enn kontroll streken, og blitt sterkere siden fredag..kanskje d er et håp? Søstrene min sin var jo svak, mye svakere enn min og mine blir sterkere og ikke svakere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd Sidney :( Kjenner den følelsen. Klamrer meg fortsatt til håpet, må innrømme at eg har lyst til å bruke opp de siste billigstrimlene...men har en plan om å holde meg i skinnet til tirsdag om ikke TR har dukket opp :-S Blir sprø av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange gravide endte det opp med denne uken? 9-10 stk? :)

 

Lykke til neste pp dere andre! Krysser fingrene for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

Fridaline

HåperPåNr2

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

Marolla

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

Somle

Fridaline

Frk.Babyklar

Makuahines

lilly76

ønsker3gull

 

Ny PP

Igangpånr2 - går over i første offisielle pp

Sidney - hopper frem til IKM uke 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet i går, 20:46 #271

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

Fridaline

HåperPåNr2

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

Marolla

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

Somle

Fridaline

Frk.Babyklar

Makuahines

lilly76

ønsker3gull

illi85

 

Ny PP

Igangpånr2 - går over i første offisielle pp

Sidney - hopper frem til IKM uke 44.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Oi her var det mange gravide jenter, gratulerer så masse til dere :) Jeg hørte egentelig til her denne uka, men har holdt meg litt unna bim for og unngå og tenke sånn på det.

Meeen; nå er jeg 4 dager over IKM og ingen tr.

Har endel tester, negative graviditetstest og positiv eggløsningtest?!

Noen som kan hjelpe?

Er det håp så lenge tr ikke kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle gravide! for en uke! :)

 

Og lykke til til alle det ikke klaffet for denne gangen, kryss fingrene for juli-barn, og uke 44 :)

 

Her hadde jeg ikm lørdag 6.okt, men fremdeles ingen tegn til tante rød, og neg test.....jeg føler på meg at jeg er gravid, og krysser fingrene for at jeg er det, og bare tester positivt sent:)

 

Jeg gir ikke opp håpet før tanta er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...