Gå til innhold

***IKM uke 40***


Blomsterkyss

Anbefalte innlegg

Oj, nå fikk jeg litt hetta her! Første gang jeg har testet med billigstrimler, og jeg har aldri hørt om noe papir?!?.. ja, altså bare den grønne blanke "posen" selve testen ligger inni?

 

Jeg har gjort slik: tisset på uringlass, stukket billigstrimlen ned i og ikke lenger enn max-streken og telt til 15. Så har jeg lagt den flatt og ventet...

Først kom den sterke kontrollstreken nærmest det grønn-blå feltet man holder testen i, og så kom det en svakere strek til.. sånn rosa/lilla liksom... jeg regnet med at det var den streken som dukket opp og viste at jeg er gravid?!? håper da virkelig det!! Finnes det flere streker jeg skal lete etter på billigstrimlene?.. og hvilket papir mente du lilly1976?

 

Huff, murringer i magen her ikveld.. og jeg blir ikke mindre stresset av å ikke ha testet med CB som jeg pleier:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke murringer.. mer stikking i venstre side. Håper det kanskje kan være livmoren som utvider seg eller noe slikt da!;)

 

Egentlig så er jeg ganske sikker på at testene jeg har tatt er positive og at jeg har tatt dem riktig altså. Jeg har sette veldig mange inne på BIM som har lagt ut bilde av testene de har tatt for å spørre om andre ser rosa positive streker, og jeg har da sett både negative og positive tester av dem, og skjønner hvilken strek det er snakk om.. så jeg roer meg med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker3Gull, du har gjort det riktig :) Jeg har også gjort det sånn i over 1 år nå, så jeg er sikker på at det er rett... Aldri hØrt om de testene lilly1976... har du prØvd å google de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Stakkars deg lilly1976. Sikkert forvirrende. Håper du finner ut av det. Vi får teste begge to på CB sine tester imorgen vi tror jeg :)

 

Takk for svar Somle. Betryggende å høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også CB imorgen. Først da jeg tør å troooo det :P Av en eller annen grunn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg digital med ukesindikator, så da er jeg 100 % sikker etter det. Den ventes i posten any day, den kan ikke komme fort nok! Har også bestemt meg for å ringe legen i morgen for å komme inn og ta hcg-prøver, og kanskje skrike meg til en tidlig UL. Sist gikk fosteret til grunne ganske tidlig tror jeg. HCGen var latterlig lav da spontanaborten starta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clearbluetesten sa Gravid, så da tør jeg tro på det!! Helt uvirkelig og fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å stå opp om morgenene nå siden tr kan komme når som helst... I følge syklusen skal tr komme fredag, men den kommer alltid litt før.. Skal ikke håpe for mye, så får det som kommer bare komme.. Det er rart hvor glad man er for hvert eneste symptom, men så fort det nærmer seg tr tar vi det som pms eller bare innbilning :P off.. Jaja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å stå opp om morgenene nå siden tr kan komme når som helst... I følge syklusen skal tr komme fredag, men den kommer alltid litt før.. Skal ikke håpe for mye, så får det som kommer bare komme.. Det er rart hvor glad man er for hvert eneste symptom, men så fort det nærmer seg tr tar vi det som pms eller bare innbilning :P off.. Jaja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei... nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

 

Ifølge mine egne beregninger skulle jeg fått besøk i går.

Kjente murringer, var sikker på at nå var den her, men ingenting skjer... Murringene er borte og jeg går snart på veggen.

 

Jeg vet at den kommer, for ingen spesielle aktiviteter på riktige tidspunkt denne mnd, men at den tuller med hodet mitt allerede, da! Har jo bare såvidt begynt... Huff, dette blir surr for et allerede surrete hode...

 

 

Lykke til alle dere andre! 'Henger' her helt til tr kommer jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer makuahines :)

 

Mills88 når tenker du å teste? vi har ikm samme dag :)

Samme her med symptomer, hva er dine?

 

Her er det trøtthet, sov 10 timer i natt. Men enda trøtt :P

Men det kan jo igjen være noe annet hehe :)

 

 

Ønsker3gull, har du testet igjen i dag? Håper for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

Fridaline

HåperPåNr2

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

Marolla

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

Somle

Fridaline

Frk.Babyklar

Makuahines

 

Ny PP

Igangpånr2 - går over i første offisielle pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme som kommer å går, hard mage, hvite prikker i brystvortene og brystvortene er blitt større og har vært vonde i maaaange dager, men har begynt å bli bedre nå :/ og murringer i magen...samt ekstra stikk når jeg nyser, hoster osv..vet ikke om jeg vil teste meg før fredagen om tr ikke kommer.. Men får vel se om jeg klarer det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalme som kommer å går, hard mage, hvite prikker i brystvortene og brystvortene er blitt større og har vært vonde i maaaange dager, men har begynt å bli bedre nå :/ og murringer i magen...samt ekstra stikk når jeg nyser, hoster osv..vet ikke om jeg vil teste meg før fredagen om tr ikke kommer.. Men får vel se om jeg klarer det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard mage er det et symptom? For det har jeg også hatt de siste dagene!

 

Hm.. Lovet meg selv å ikke lete etter symptomer, men tar meg selv i å gjøre det hele tiden hehe :P

 

Hvilke symptomer har dere med positiv test? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blodflekk på dopapiret 5 dpo. KVALM og uggen 11 dpo. Og skiiikkelig ømme pupper fra rundt 11 dpo. Og det var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Makuahines :D Da blir vi enda en herfra inne på juni-klubben og lager liv! (bokstavelig talt)

 

Synes det var mange som fikk klaff fra denne uken! :D SUPERT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hard og løs mage liksom :P men ikke kjent så mye i dag.. Tror jeg drømmer mye rart fortiden for i dag har jeg så sinnsykt støle legger og støl i magen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da joiner jeg og til juni klubb ;-) Tok en CB idag morges og den viste 1-2 uker!

Grattis til alle gravide og lykke til testere:-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

Fridaline

HåperPåNr2

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

Marolla

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

Somle

Fridaline

Frk.Babyklar

Makuahines

lilly76

 

Ny PP

Igangpånr2 - går over i første offisielle pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<p>Weee:D jeg tok en CB midt på dagen idag og det ble kryss før kontrollstreken kom opp!:) så jeg er nok gravid ja. Jiiiiippiiiiii:)</p>

<p> </p>

<p>Men det er jo faktisk HELT utrolig hvor mange som ble gravide denne uka!.. og masse gratulerer til deg også lilly76!:) Vi blir mange som følger hverandre i juni-klubben vi da. Det blir gøy. Nå håper vi at friske og fine spirer klamrer seg fast i magene våre i 9 mnd!!</p>

<p> </p>

<p><span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Mandag 1.oktober</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Somle</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Frk.Babyklar</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Fridaline</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">HåperPåNr2</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Tirsdag 2.oktober</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">*ønsker3gull</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">lilly76</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Onsdag 3.oktober</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">To gutter små</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Torsdag 4.oktober</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Mavat</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Fru Taraldsen</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Fredag 5.oktober</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">illi85</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Marolla</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Lørdag 6.oktober</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Blomsterkyss</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Sidney</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Søndag 7.oktober</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Gravid</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Somle</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Fridaline</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Frk.Babyklar</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Makuahines</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">lilly76</span></p>

<p><font color="#282828" face="arial, helvetica, sans-serif" size="2"><span style="line-height: 16px;">ønsker3gull</span></font></p>

<p><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Ny PP</span><br style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; " />

<span style="color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; ">Igangpånr2 - går over i første offisielle pp</span></p>

<ul class="bbc" style="margin: 12px 0px 12px 40px; padding: 0px; list-style-position: outside; list-style-image: initial; color: rgb(40, 40, 40); font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 16px; "></ul>

<div> </div>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å legge inn lista en gang til jeg. Det var et merkelig innlegg jeg la inn;) fikk med html-koden og greier.. lite interessant! Jaja, men.. nå har jeg ivertfall lagt meg til lista vår, og melder meg inn i juni-terminklubben og... ja, får vel endre 8.pp til noe annet også da kanskje:)

 

Mandag 1.oktober

Somle

Frk.Babyklar

Fridaline

HåperPåNr2

 

Tirsdag 2.oktober

*ønsker3gull

lilly76

 

Onsdag 3.oktober

To gutter små

 

Torsdag 4.oktober

Mavat

Fru Taraldsen

 

Fredag 5.oktober

illi85

Marolla

 

Lørdag 6.oktober

Blomsterkyss

Sidney

 

 

Søndag 7.oktober

 

 

Gravid

Somle

Fridaline

Frk.Babyklar

Makuahines

lilly76

ønsker3gull

 

Ny PP

Igangpånr2 - går over i første offisielle pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...