Gå til innhold

flere som planlegger å bli gravid?


jeem

Anbefalte innlegg

Tobarnsmamma- ønsker nr3: vi har det ganske likt

Bare vi har ikke startet prøvingen enda!

Blir ca 5.5 år mellom 2 og 3 barn om alt går etter

Planen :)

 

Syntes også det er deilig at det blir litt aldersforskjell

Også fordet de to andre er ganske tette i alder.

Eneste jeg bekymrer meg for er om minste

Blir holdt utenfor når alderen spriker så :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tobarnsmamma- ønsker nr3: vi har det ganske likt

Bare vi har ikke startet prøvingen enda!

Blir ca 5.5 år mellom 2 og 3 barn om alt går etter

Planen :)

 

Syntes også det er deilig at det blir litt aldersforskjell

Også fordet de to andre er ganske tette i alder.

Eneste jeg bekymrer meg for er om minste

Blir holdt utenfor når alderen spriker så :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tanken har slått meg også, men tror virkelig et nytt søsken vil få massevis av oppmerksomhet og kos ;) Dessuten er det 11 år mellom meg og mitt yngste søsken og vi har veldig god kontakt! (Har flere søsken mellom oss).

Men vi holder muligheten åpen for en liten nr.4 også vi da, hvis det funker greit med 3 og vi fortsatt kjenner vi har tid, energi og økonomi som holder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min mor sier to tette ganger to. Men syntes det

Har vært havy til tider med to tette og enda ett sett

Til tror jeg ærlig talt ikke jeg orker.

Men kanskje en 4 år etter nr 3 igjen ;)

Nei uff tror jeg må være gal som tenker tanken.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her starter vi for fult fra 1 desember,så det går fort =)

Gleder meg kjempe masse!

Heldigvis bare noen små uker igjen:)

spennende :) håper det klaffer raskt for begge, så vi ses på trimesterne også :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 11 november, men KUN negative tester hittil. Lurer virkelig på hva som skjer med meg, jeg har aldri hatt det slik før etter å ha sluttet på pillen! Sluttet for å prøve på baby nå i september, og har hatt 1 mens siden det. Når jeg før har sluttet på pillen (ikke for å prøve, jeg var singel og sølibat) har alt vært som det skal med èn gang.. Huff, frustrerende! Har en av 20 tester igjen, og skal la være å teste før første desember (med mindre tr dukker opp, da legger jeg det til rette for å teste neste ikm igjen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er endelig i gang med prøvinga :) IKM 1. desember, men kommer til å teste morgenen før fordi vi skal bort den helga, og da er det greit å vite om jeg igjen kan unne meg litt alkohol (ingen alkohol mellom EL og IKM denne første prøveperioden, kanskje blir det annerledes om vi må prøve lenge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver nå og er også i ikm uke 49 :)

Spent på om vi klarer å treffe el, da jeg har vært syk en del dager nå og hangler noe ennå. ( er satt i midlertidig karantene av gubben da han er livredd for å bli syk:p)

Skal begynne å teste etter el i kveld, å er kjempe spent på denne perioden her.. Tenk å sitte med et gull i magen i jula<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 11 november, men KUN negative tester hittil. Lurer virkelig på hva som skjer med meg, jeg har aldri hatt det slik før etter å ha sluttet på pillen! Sluttet for å prøve på baby nå i september, og har hatt 1 mens siden det. Når jeg før har sluttet på pillen (ikke for å prøve, jeg var singel og sølibat) har alt vært som det skal med èn gang.. Huff, frustrerende! Har en av 20 tester igjen, og skal la være å teste før første desember (med mindre tr dukker opp, da legger jeg det til rette for å teste neste ikm igjen) :)

Oi.. Du har viljestyrke da hvis du klarer å vente:)

Jeg skrev over at jeg er i ikm uke 49, men det er kun hvis syklusen har stabilisert seg, ellers er jeg helt på bærtur, for sluttet også nemlig i september slik som deg og kun hatt 1 mens siden ( jepp, over 50 dager lang syklus..)

Noen gravid symptomer på deg da?

Kjenner det er en del følelser rundt både el testing, syklus lengde osv her for tiden.. Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite liv her, åssen går det folkens? Etter over to års venting for min del har vi endelig gått inn i første prøveperiode, og på fredag skal vi teste (1 dag før IKM)! Gleder meg :) Og klaffer det ikke, så er det jo jul og mye fint fremover, og tida til prøving i desember eller januar går sikkert fort. Flere som venter på å teste, eller som snart skal begynne prøvinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har starter forhåpentligvis prøvingen for fult denne mnd :)

Mannen skal egentlig bort med jobb AKKURAT den helgen jeg har EL.

Men pga litt andre situasjoner akkurat nå (bla husprosjekt) så er det muuulig han får bli hjemme:) Og om han får det, så trår vi ofisielt inn i vår første PP :)

 

Ossen går det med alle dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte prøvinga i sommer etter bryllupet vårt. :) Vi har vært sammen i over 8 år så jeg føler vi har venta leeeeeenge. Jeg hadde en periode for 4-5 år siden hvor jeg hadde veldig lyst på barn, men det passet helt fantastisk dårlig der og da og vi fant ut at det er mye bedre for oss og den lille om vi faktisk a) har penger og B) ikke bor 3 timer unna hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 8 dager til ikm! Håper den ikke kommer, for vi har iallefall gjort hva vi kan for å holde tante rød unna :) men nå er det bare første pp, - så vi får se :)

Spennende at vi er flere i prøvefasen.

Atu: håper mannen blir hjemme!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå har jeg nettopp pyntet litt (jobber hele helgen, så deilig å komme hjem til ferdig pyntet hus på søndag. ) og sitter her å tenker over hvor heldig jeg er som har den mannen jeg har i livet mitt, og alt annet for den saks skyld.

Gleder meg til å kose meg denne måneden,med juleforberedelser,julefeiring,og masse herlig babyprøving <3

 

Flere som gleder seg til denne mnd? =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig prøvd i november, men siden jeg skal ha en operasjon på mandag og deretter cellegift.

så er nok prøving utsatt til kreften er borte.

 

men klarer ikke la være å stikke hode inn her hos dere prøvere hehe...

 

Masse lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gravid 2-3"! Litt i sjokk her, og tror vi begge føler oss litt snytt for prøvetida. Er selvsagt glade for at det gikk på første forsøk, men hadde snakka så mye om at det kunne ta en del tid..

 

Får bare håpe alt går bra, men vi er forberedt på at mye kan skje de neste åtte ukene, så skal prøve å holde det helt hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atu: Jeg gleder meg :) kjekk måned, som går ganske raskt :) veldig gøy md å ha barn :) skal på nissefest i Bhg neste uke, og jeg gleder meg sikkert mer enn 3 åringen ;) i helga skal vi bake og pynte pepperkaker og hus. Da blir det skikkelig julelukt i huset :) får bare håpe på positiv test i tillegg :)

 

Mosmo: så kjedelig! Hva slags kreft har du? Har du barn fra før? Mener å ha sett nicket ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei helt ny her inne... Er helt i startfasen på prosessen ikke snakket noe spesielt med samboer om dette enda, men føler at det er riktig nå. Litt usikker på hvordan jeg skal ta det opp på best mulig måte. Vi bruker ingen annen prevensjon enn å hoppe av i svingen så han er jo klar over at det kan skje... Vi har vert sammen i snart åtte år har stabile jobber begge to, kjøpte leilighet for tre år siden og har stasjonsvogn:) eneste som mangler for at det blir perfekt er en liten en!

Noen som har noen tips?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...