Gå til innhold

flere som planlegger å bli gravid?


jeem

Anbefalte innlegg

Her har Noro virus å feber kommet på besøk så jeg er mildt sagt dårlig :-( grattis tror barn!! Dette blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen! Godt nytt år! :)

Jeg vet ikke om noen husker meg. Sluttet plutselig å skrive her i september, da vi bestemte oss for å utsette prøvingen til april.

Men, her er jeg igjen, og vi innleder nå det nye året med en hyggelig overraskelse! :) Jeg er gravid, selv om vi skulle vente.

Sånn går det når en glemmer seg bort og feilberegner el med en uke ;) Veldig hyggelig og veldig rart. Jeg blir trebarnsmor i september. Hvis alt går som det skal da. Fortsatt veldig tidlig, positiv test for under en time siden, og forventet mens i morgen.

 

Hva har skjedd med dere andre i mellomtiden? :) Klem

 

Så gøy!!! Gratulerer så mye!

Jeg husker deg godt! Jeg skulle jo også prøve på nr 3. Her gikk det på første forsøk, så er i uke 8 nå :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter vi i spenning med å teste i morgen :)
Wiiii!!! Positiv test ;)

 

Åååh, gratulerer! Håper jeg kan si det samme om 4 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da venter vi i spenning med å teste i morgen :)
Wiiii!!! Positiv test ;)

 

Åååh, gratulerer! Håper jeg kan si det samme om 4 uker!

Krysser fingrene for det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :) Og gratulerer til dere andre som tester positivt! Og riktig lykke til til dere som er i oppstartfasen :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Tre barn til slutt, så artig at det ble full klaff :-) Jeg var ganske ny på forumet i september, men husker deg. Jeg ble gravid ganske snart etter vi startet prøvingen, og er 15+3 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle komme med oppdatering her jeg også, ettersom jeg plutselig sluttet å skrive her... Selv om dere sikkert har sett meg skrive det allerede :P

For oss klaffet det altså på 3. forsøk, så hvis alt går bra så kommer lille bebis nr.3 i september :D Gleder oss!!!

 

Gratulerer til dere andre gravide, og lykke til med prøving til alle dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver for fult her. Er 27år dette blir 2 forsøk =) Håper det snart klaffer :) Er skikelig babysyk :P Har barnfrafør på 6år. Så påtide me en bror eller søster til h*n =)Gleder meg til spiren sitter =) P pilleslutt i desember og el rudnt 22 desember og negativ test nå :/ Kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi nærmer oss også å prøve og melder mg inn her. Vi er begge 27 år m et felles barn fra før. Vil ikke ha barn før 2014 men har mann i Nordsjøen så er ikke ofte han er hjemme på el. Med første var han kun hjemme 1 gang på 5 mnd så vil begynne så raskt som mulig. Men akkuratt ferdig med en 48 dager lang syklus. Kjenner at jeg blir stresset av dette. Pluss skatten kom 3 uker for tidlig sist og slik har det vært m alle i min familie og tidligere for hver unge så vil heller ikkje begynne for tidlig. Er jeg alene om å holde på sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :)

 

Lenge siden jeg har vært her inne nå.....

Veldig lyst på nr4 her.....

 

Blir tante til en prins 25 mai 2013, så det blir spennede....

 

Endel venner som har fått små de siste mnd, så blir masse kniping fremover <3

 

Her praktiserer sambo hoppe av i svigen enda....han vil ikke ha flere barn men ikke bruke prevasjon heller.....hvordan skal jeg tolke dette????

 

Så håper det kommer en liten en til oss til 2014 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil også jeg sende en oppdatering.

 

Jeg går fremdeles på cellegift, 3 uker igjen, gleder meg til å bli ferdig :D

De fant selvsagt litt mer kreft, morro :D

 

Så fra midten av februar er vi igjen prøvere, blir spennende å komme igang igjen..

 

Vil gratulerer alle som har blitt gravide ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det <3 Ja håper på det samme hehe..

 

Jeg er forberedt på det kan ta litt tid siden cellegiften har gjort at det kan bli litt vanskeligre å bli gravid

 

Men jeg håper alikevel det ikke tar alt for lang tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det klaffer fort for deg mosmo :)

Søstra mi fikk cellegift i 5 år (pga MS) og ble gravid 2 mnd etter kuren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kreft i underlivet har allerede fjernet en eggleder, nå sitter kreften på den ene jeg har igjen.

Så jeg krysser alt jeg har at jeg får beholde den ene egglederen.

 

Ble din søster så fort gravid gartnerfrue, det gir meg masse håp.

 

 

Ja det er utrolig tøft å ta cellegift, slitsomt å bli så dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her inne? Har lest hele tråden, og følger spent med på mange :)

 

Hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn, da det nok er ganske lang tid til vi skal begynne å prøve, men klarte lissom ikke å la være..

 

Spesielt nysgjerrig er jeg på deg "Gartnerfrue" iom at jeg føler vi er litt i samme situasjon mtp langvarig bruk av p-piller. Det var litt derfor jeg følte at det kanskje var greit å høre hva folk tenker ang det. og om man kanskje vil ha barn om 2 år så kan det kanskje allerede være lurt nå å slutte på pillen og la ting stabilisere seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...