Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Her i gården er det ikke lengre noe som heter lystgass lengre, sååå stakkars oss damene som må utsettes for nåler i all mulig skala :P i tilegg til fødsel ;) jeg må vel innrømme at akkurat selve fødselen kunne jeg gjærne vært foruten. Jeg synes det er fint osv, men fysj, det er jo så vondt å er det noe jeg hater så er det å få vondt...det er ok å HA vondt, men å FÅ vondt...nei, det liker jeg ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arytai: Ja, det er 2 år og 9 mnd siden vi begynnte å prøve og har mistet to ganger i løpet av den tiden, sist i slutten av januar. Og i april fant ivf klinikken ut at jeg hadde mistet fordi jeg har alt for lavt stoffskifte, så jeg startet med levaxin, så det vil gå seg til, men vi har liksom ikke fått prøvd skikkelig etter det, og han var jo borte to av gangene jeg hadde el! Men som sagt det vil gå seg til, det er nå bare at det blir litt tøft inni mellom, vi er nå engang bare mennesker med følelser! :)

Har dere holdt på lenge?

Jeg har også no bestemt meg for at jeg SKAL bli gravid i løpet av sommeren, juli er måneden! :) Vi får satse på det sammen! :)

Endret av Rime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er lenge! Håper det hjelper når medisinen kikker inn og verdier normalisere seg.

Vi har prøvd 2 år. Har ikke vært gravid enda med samboer.

JA! :D vi jør det. Heier på oss :D

Endret av Arytai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arytai: lang historie kort, og mange kameler slukt; vi fikk positiv g-test samme dag som vi skulle begynne på hormonsprøyter i forbindelse med dyrking og uttak. Hadde da prøvd i ett års tid ute hell. Så det er mye som kan "løsne" når ansvaret letter;-)

 

Rime: så bra at du har fått hjelp med problemet, krysser det jeg har for at det løsner hos dere også:-)

 

Ellers ønsker frøken Teflonhjerne alle dere andre flotte damer, tvilere, troende, prøvere og rugere ei flott helg. Gubben er å farter, og jeg har funnet godkroken i sofan. Taffelsticks, ostepop å litt cola står på bordet, lille frøkena sover så søtt i senga si og livet er egentlig ganske så greit kjenner jeg.

 

Ps Har blitt litt " avhengig" av å innom her, selv om jeg pr definisjon ikke akkurat er en prøver. Gleder meg stort hver gang noen melder om positive tester:-)) å blir like mye lei meg når det meldes om tr og negative tester. Åsså jeg som ikke kan utstå sånne kjerringer som oss....hehe...sånn kan det gå:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen lilbake bumbelbee:-) Så flott en til pleace, gratulere...-D Nå har jeg tatt ferie, Så da er det full kosing i fem uker..:-) En tur heimover og en tur til Syden:-D

Bomsa, har ikke vi pratet før? For noen år siden på en tråd? Du het noe annet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, husker ikke helt hva jeg het..Savanna? nei, det står helt stille:-S

Men det var vel i forbindelse med at vi mistet?

Har hatt tre nye spontanaborter etter sønnen min var født i 09, men nå har jeg ei jente i magen som kommer rundt 1. oktober..:-D

I mine planer er dette siste barn, men mannen har begynt å planlagt en til...så han får vel gro en livmor..:-D

Synes det er en fryktelig påkjenning med denne mistingen og all redselen.

Ellers er vi kommet hjem fra Tyrkiaferie og det er deilig.

Kjøpte meg slike t-skjorter med tekst på magen "comming soon" og måtte fylle ut masse skjema på flyplassen om at de ikke tok ansvar hvis noe gikk galt. På tur nedover gjorde jeg ingenting slikt, men hadde heller ikke "annonsert" det:-)

Alt gikk nå veldig greit og nå gleder jeg meg til en aktiv uke før jeg starter jobb igjen.

Bumbelbee, jeg kjenner meg Så igjen! Det er helt andre ting som er viktige nå en første gang....blir helt svar skyldig når noen spør hvor mange uker jeg er på vei..:-D

Nå ble det bare meg-snakk, velkommen til dere nye og jeg lover å oppdatere meg straks.

God fredag til dere alle..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du het sanna :)

Jeg har hele tiden hatt navnet arytai. Vi var fire jenter på en tråd som snakket.

Så moro at du har fått barn og venter en til. Synd me sa da, vet de hvorfor?

Jeg har ingen barn enda, sliter fortsatt. Har prøvd i to år med min nye samboer og før det prøvde jeg jo i to år med samboer jeg hadde da. Har ikke hatt noen sa med ny samboer.

Nå går jeg på andre runde enkel pergo. Håper jeg blir gravid snart.

Deilig med ferie. Har ferie nå jeg. Skal nyte livet med litt festivaler i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør mer enn jeg tror er greit ja, som mensen. Litt øm i ryggen, har paraceten klar hvis det blir verre. Kjip start på ferien. Men sånn er det når man på død og liv skal teste tidlig. Hadde jeg ikke testa hadde jo bare mensen vært et par dager forsinka.

 

Får satse på aprilbaby da. Jeg har god erfaring med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med dere jenter?

 

Jeg blør fortsatt, akkurat som en vanlig mens. Det er friskt, ikke så mye klumper akkurat, men litt...hva skal man si? Tråder? Menssmerter i ryggen, ellers smertefri. Puppene har ikke fått med seg hva som skjer, for de sitrer og tror de skal gjøre seg klar for meieridrift. :)

 

Jeg har lånt meg en Libero nr 7 som jeg bruker som innlegg. Blør ikke såå mye altså, men ligger i fremmed seng med hvite lakner. Hehe.

 

Jeg tok meg en halv zopiclone (innsovningstablett) nå og skal få meg en god natts søvn før vi flyr videre til svigerfamilien i morgen.

 

Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneiii, så kjipt Bumblebee :( Selv om man ikke er langt på vei rekker man å bli glad i den lille spiren. Sender en diger tigerlklem og håper du klarer å nyte ferien tross alt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farsken, Bumbelbee!! Hvordan går det idag? Har det stoppet? Klamrer meg til et håp jeg.

Ja, det skal ikke lange tiden til før man har planlagt det meste når man sitter med positiv test.

Arytai: Ja, Sanna var det..:-D Hun ene som var på gruppen flyttet like i nærheten her og var på besøk en gang. Hun ble gravid da førstemann var 4 måneder eller noe og fikk da to tette..:-) Vet ikke hva som skjedde etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumblebee, håper det bli å gå bra!

Stemmer det ja, jeg har henne på facebook, går bare godt med henne. Går visst bra med hun fjerde på gruppa også.

Nå Må det jo bli min tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer jenter. I dag er jeg litt trist. Kanskje mest av alt fordi har vært på besøk og jeg har knapt vekslet et ord med mannen min i helga. Har vært gutta for seg og jentene for seg. Og så vet jeg at han ikke er så gira på baby, litt redd vi ikke kommer til å prøve igjen. Håper vi får prata ordentlig sammen i ferien, jeg må passe på at han ikke bare er sammen med bror sin og gamle kompiser.

 

Ikke mye håp å klamre seg til her er jeg redd, nå vil jeg bare at det skal slutte. Bør man vente en syklus før man prøver igjen når man mister så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble el testen min sterk, like sterk som teststreken. Etter en liten stund ble den sterkere enn teststreken. Vet hva som skal gjøres til kvelden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer jenter. I dag er jeg litt trist. Kanskje mest av alt fordi har vært på besøk og jeg har knapt vekslet et ord med mannen min i helga. Har vært gutta for seg og jentene for seg. Og så vet jeg at han ikke er så gira på baby, litt redd vi ikke kommer til å prøve igjen. Håper vi får prata ordentlig sammen i ferien, jeg må passe på at han ikke bare er sammen med bror sin og gamle kompiser. Ikke mye håp å klamre seg til her er jeg redd, nå vil jeg bare at det skal slutte. Bør man vente en syklus før man prøver igjen når man mister så tidlig?

Du trenger ikke vente en syklus når det skjer så tidlig i forløpet! Lykke til videre... Klem i regnet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor klem fra meg også bumlebee...håper mannen din vil prøve igjen ;)

Her forlot tanta åstedet i går. Jeg begynner likevel å lure på om noe er i gjerdet...jeg er uggen å trøtt og tenner på alle pluggene for ingenting. Jeg skal innrømme at det var en skikkelig nedtur å få tanta nå sist i og med at vi gjorde alt "riktig", men dette forbannede stoffskifte er vel for dårlig :( eller så er jeg vel bare for tjukk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter, klemmer litt til Bumblebee:-)

Til deg også Tussemor, er skikkelig dritt når mensen kommer måned på måned..:-(

Enig med deg Arytay, at nå er det din tur!!

Her hadde vi en litt dramatisk kveld igår.

Jeg og en venninde kjørte til strømstad og hadde bare med ungene.

Hadde ingenting vi måtte, det var bare en kosetur.

Soset rundt og hadde det koselig.

Min mann er veldig glad i å kjøre bil så jeg utnyttet situasjonen og kjørte hele veien selv...deilig å kjøre litt bil for en gang skyld..:-)

Da vi kom hjem var jeg fryktelig sliten og skulle bare ta meg en brødskive før jeg skulle legge lillegutt.

Men da fikk jeg et slags anfall.

Klarte ikke å gjøre meg forstått, var svimmel og hadde det helt for jævelig. Gubben ville ringe legevakta, men jeg klarte å vise føden sitt nr på mobilen.....Tenkte selvfølgelig bare på ungen i magen. Kjente liv hele tiden og ville egentlig bare legge meg. Tenkte på alle historiene her inne om de som ringer føden og får beskjed om å slappe av, så jeg regnet jo med å få samme beskjed. Ville bare få roet gubben (stakkars) som var i hundre. Var nok ikke helt med hele tiden for jeg fikk bare med meg i bakgrunnen at lillegutt ble hentet av svigers før det plutselig sto noen gulkledde menn inne på rommet. Eneste jeg tenkte : Herregud de skal vel ikke bære meg ned tre etasjer"...:-) Kom oss til A-hus og fikk sjekket at alt var bra med lillebabyen i magen og meg. Jeg ble så god ivaretatt at jeg ble helt rørt. Heldigvis var det ikke noe farlig, bare et vanvittig migrene anfall. Så nå sitter jeg her med hodepine og ellers helt fin, både babyen og jeg..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud Bomsa...ikke rart gubben din var i hundre. Du må slutte med slikt. Det er jo rå skummelt!!! En tenker jo alltid det værste vet du...så utrolig bra at alt er godt med deg og lille gull!! Jeg kjenner at kroppen gjør seg klar til eggløsning om noen dager...så nå skal jeg shine senga og håpe at gubben tar seg tid til å nyte den sammen med meg før jeg slokner...ha en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes, så skummelt Bomsa!! Godt det "bare" var migrene. Hvor langt er du på vei?

 

Her i gården har blødningene avtatt, bare sånn siste mensdagerblødning nå. Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av el-tester, aner jo ikke når el kommer nå. Kan ikke teste hver dag, det blir for dyrt, bør jeg teste fra ca da jeg ville hatt el hvis dette var en vanlig mens?

 

Nyter et glass rødt og en bok etter en særdeles solfylt dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i tredje trimester (fant jeg ut ved en tilfeldighet) Kjenner bekkenløsningen tar seg opp og jeg tisser mye mer:-)

Så nå er det vanntrening også har jeg en sånn Kari Jaquesson dvd med gravidetrening.

Selv om jeg har trenet hele svangerskapet så har jeg gått opp 9kg, men det er alikevel ingenting imot sist:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud bomsa! Hørtes dramatisk ut! Godt du er bedre i dag og at lille i magen har det bra:) huff altsÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, det hørtes forferdelig ut bomsa.. bra det går fint meg deg og spiren :) håper du slipper flere mig anfall!!

 

her er el over for denne gang. finn lagt inn aksjer ;) samboern var mer ivrig enn meg, hehe

hadde vært perfekt med pos test , ettersom han har bursdag om 2 uker og blir 30. perfekte gaven ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...