Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Marolla - gratulerer med inntreden i 30-årsklubben :)

 

Håper også den bringer lykke - for deg og for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei damer! For en herlig gjeng, endelig en tråd hvor alle er positive, glade og hjelpsomme.

Vi kan vel regnes som prøvere igjen etterhvert, var rundt 12 uker men hadde en MA i helga:-( kjipt, men heller nå enn senere. Det hjelper veldig å ha ei turbojente på straks 18 mnd<3

Litt om meg kanskje. Er en "gammel" dame på 43 år, som startet litt sent med babiser. Første svangerskap gikk kjempelett, ikke noe kvalm eller ubehag. Holdt vel på nesten ett år før det satt:-) denne gangen prøvde vi i ca ett halvt år, men tror d klaffet på første seriøse forsøk...hehe...litt lat å da;-) nå er det bare å vente på at blødningene skal gi seg, og at tr kommer, så er vi igang igjen tenker jeg. Muffisen må nesten få seg ett søsken så hun ikke blir så alt for bortskjemt;-)

 

Ha en super dag, det skal jeg takket være dere:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle nye :-):-)

trist å høre om MA din G&G, vet akkurat hvordan du har det. Opplevde det samme på slutten av april. Får satse på at spiren sitter igjenn fort ;-)

 

her kom tr delvis for fullt. Kroppen min er helt på bærtur virker det som. Satser på bedring i ikm 29 ;-)ellers har jeg akkurat levert inn bilen til doktoren og bli gående å trö i "sentrum" endel timer B-) savner varmen og sola. Skulle vært ute og blitt brun istede for å sitte inne for ikke å fryse ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen G&G! Neste gang sitter den, vet du! Her er vi mange 'gamle' damer. Jeg har bikket 40, men føler meg ikke sånn, he he. Heldigvis ingen som tror jeg er det heller :D Jeg tenker at 40 er det nye 30. Så nettop på bilder av moren min da hun akkurat hadde fått sistemann i en alder av 35. Så myyye eldre ut enn jeg og mine venninner på over 40 gjør nå :D

 

Har imidlertid litt trøbbel med å få denne spiren til å sitte, så egga her i gården er tydeligvis ikke så spreke lenger :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med så mange nye!! Skikkelig stas at tråden vokser!! Hjertelig velkommen!! Om jeg skal få si det selv (med mine objektive øyne :P) så er vi en knakende god gjeng :) Det slo meg faktisk i dag at jeg venter på tantekreket...bare noen få dager igjen OG jeg har INGEN tester i hus....skulle tro jeg hadde nok å gjøre om dagen :P Jeg har jo ikke alvorlig mye tro på at det skal gå, sikkert derfor...har handlet inn bøtter med vin og i kveld skal jeg og noen damer kose oss med vin, reker, jordbær og sjokkis. I helga har vi barnefri og da blir det hotellweekend, konserter og forhåpentligvis mye kos for mor og far. Riktig god helg alle mann, så kommer resultat av testing over helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertelig velkommen Marolla og G&G!

79kvinne..vi sees i IKM uke 29 og da skal strekene poppe fram på testene. Vi legger inn våre første seriøse amorøse aksjer i morgen siden EL er spådd å komme mandag.

 

Og jadda, cayenne! 40 er de nye 30, uten tvil. Føler meg så enig:)

 

AH, herrrllig Tussemor...det Må jo bare gi gode vibber med så mye stas på en gang:) Gleder meg til å følge resultatet over helga.

 

Najaden..hvordan står det til hos deg?

 

 

Snart helg damer, sommer og jordbær! Håper dere virkelig koser dere:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig velkommen Marolla og G&G! 79kvinne..vi sees i IKM uke 29 og da skal strekene poppe fram på testene. Vi legger inn våre første seriøse amorøse aksjer i morgen siden EL er spådd å komme mandag. Og jadda, cayenne! 40 er de nye 30, uten tvil. Føler meg så enig:) AH, herrrllig Tussemor...det Må jo bare gi gode vibber med så mye stas på en gang:) Gleder meg til å følge resultatet over helga. Najaden..hvordan står det til hos deg? Snart helg damer, sommer og jordbær! Håper dere virkelig koser dere:))

 

Her skal det bakes boller i god tid ja ;) siste pp ble det ikke så mye rundt el tiden for da var jeg midt i flytting og kjæresten var utslitt av både jobb og rundballer ;) denne gangen skal vi se om det blir litt større sjangse for baksten ;) satser på positive tester til så mange somm mulig i ikm 29 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :)

 

Er det noen av dere som har erfaring med celleforandringer?

 

Hei. Vet ikke helt om dette er relevant men jeg hadde celleforandringer på livmortappen da jeg var tidlig i tyve-åra. En bit ble fjernet med laser, og jeg måtte inn på kontroller ganske ofte første året, andre året to eller tre ktr, deretter en gang i året i noen år. Ikke noe problemer senere, heller ikke i forbindelse med prøving og graviditet.

 

Gry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :) Er det noen av dere som har erfaring med celleforandringer?

Hei! Jeg har erfaring i fra gynekologisk avd. som sykepleier! Noe spes du lurte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Jeg har gjort akkurat det samme som deg G&G. Sist oktober tok jeg ny celleprøve som viste forandringer, tok biopsi i desember som var fin. Tok kontrollprøve nå i juni som igjen viser forandringer?? Jeg kjenner jeg blir gal!!

Lurer på om det er noe som kan påvirke prøvesvaret, at det blir falskt positivt om dere skjønner hva jeg mener? Slik som feks at celleprøven blir tatt like etter menstruasjon og under en hormonkur som pergotime etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arytai: jeg vil ikke begi meg ut på noe synsing, men tror kanskje det er lurt å bli fulgt opp veeeeeldig godt ;-)

Jeg sitter nå på restaurant...igjen...:-) skal kose meg litt alene før jeg skal på festival med gubben. Ungene er for lengst levert. Jeg er sulten og kvalm :-( og gru gleder meg til ei hel helg m gubbis....har lurt litt på å kjøpe meg en test å ta i morgen, meeeeeen....tror jeg holder meg hard :P

 

Håper dere alle får ei fruktbar og god helg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker alle dere flotte damer ei riktig god helg! Her er vin i bøtter og spann innkjøpt, hår farget, legger barbert, føtter skrubbet/filt/massert og the mamsmeister er klar for utdrikkningslag i morgen:-) 40, flott og fresh....hehe....

Lykke til med bollebaking, ruging og "selvpining" i form av avholdenhet fra testing;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle en god helg! Med vin og kos for dem som ikke har en positiv test i hånda. ;) Her har nå tantekreket begynt sine velkjente murringer, og er vel å vente om et par dager. Jaja.

 

Nå er saltbakte poteter i ovnen, Gazpacho, mangosaus, tomatpesto og manchego ost i kjøleskapet, snart blir det spleisetapas hos mine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, forvirra nå. Tok en test for å liksom avslutte denne pp'en siden leddsmertene og ryggmurringen har satt inn. Ikm er 3.juli tror jeg, men babyverden sier at "det er 2 dager til en graviditstest kan være positiv" Uansett, tok en rfsu-test, men bare en knapp time gammel urin, og jeg synes jammen jeg ser en strek.. erfaring med disse testene? Sukk, nå ble jeg forvirra, glad, redd, alt på en gang. Tør ikke si noe til gubben før jeg vet, han er ikke så lysten på flere. Ups! (men han vet jo hva som kan skje når man har sex uten kondom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her var det aktivitet gitt!

Velkommen til alle nye, kjempegøy at tråden er blitt så stor, og G&G, vi er en super gjeng her inne! :) Veldig trist med ma'en din, men fint å se at du er ved godt mot, det er det eneste som hjelper, det har jeg merket selv etter de gangene jeg har mistet!

 

Bumblebee: spennende! :) jeg kjenner ikke de testene, men krysser fingrne for deg!

 

Tussemor, du skal se det klaffer no siden du ikke har invistet i tester og har det travelt opptatt i helgen! Kos deg masse! :)

 

Her dukket tr opp i går, så no går jeg å tripper og gleder meg til den er ferdig så man kan prøve igjen, vi blir jo flere her inne som vil ha el rundt samme tid da, kanskje det hjelper oss! :)

 

I kveld skal jeg og sambo på fest, så no kan vinen nytes i mengder uten uro, hihi, skal i hvert fall kose meg stort, og så får jeg heller bli straffet i morra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koos dere jenter i kveld :)

Vi skal ha tapas og ostekake-kveld her hjemme med vin og gode drinker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si dere kan å kose dere :)

Vi har endelig kommet hjem etter besøk hos mine foreldre, nå er barnetv og leggetid. Jeg kunne ikke dy meg, dro til apoteket og kjøpte flere tester. Resultat: *trommevirvel* svaaak, men tydelig strek. Skrekkblanda fryd! Jeg har gjort alt "feil" denne gang, vi var jo liksom ikke prøvere. Jeg har spist salami, røkelaks, tatt både ibux og innsovningstabletter, drukket øl og vin, malt soverom og brukt salmiakk og white spirit. Og jeg går på selo-zok, betablokkere som i følge felleskatalogen er nei-nei i svangerskap. Å huff. Da har jeg litt å plage hodet med etter at jeg får overlevert budskapet til mannen. Gruer litt for det. Får gjøre det i kveld. Er jo enda tidlig, er jo bare 11 dpo, så mye kan skje. Hadde lett positive anti kardiolipin tidligere, det er jo ikke noe positivt i graviditetssammenheng.

 

Beklager, dette ble mye on meg og mitt. Litt kaos i hodet. Selvfølgelig er mannen dratt på fisketur.

Endret av Bumblebee♪♫ ♪♫
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,oj,oj bumlebee...så gøy og skummelt da ;) våger meg på grattis jeg også!!! Håper virkelig at vi kommer etter snart ;) lykke til med å fortelle mannen din glad nyheten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Bumblebee! :D kan tenke meg skrekkblandet fryd ja, tror jeg hadde fått sjokk hvis jeg faktisk ble gravid nå - sju år etter forrige gang :o

Når det er sagt, så hadde jeg en nesten usynlig blødning 7 dpo, og håper litt på festeblødning. 11 dpo i dag. Litt kvalme innimellom, men har hatt det tidligere før heksa kommer.

 

Ha en fin søndag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Bumlebee!!! Et forsiktig gratulerer fra meg også :) Har du testet i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Ja testet med en digital i morges. Den blinket i evigheter før den bestemte seg, lyste da så fint gravid. Og mannen tok det kjempefint, hadde jo en idé om at dette kunne skje, han har vel fulgt såpass med i biologitimen :) Men etter denne er det stopp sa han. Jeg er hjertens enig.

 

Nå må jeg ringe Riksen i morgen, høre litt ang alt mulig, har jo (hvis noen husker) fått påvist en genfeil som disponerer for arytmier og hjertestans, så blir vel en del oppfølging.

 

Spennende med dere som nærmer dere ikm da. Satser på at du hadde en festeblødning ja, du kan jo snart teste :)

 

Jeg må lese meg litt opp på hvem dere er, de fleste er vel nye siden jeg hang her sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Ja testet med en digital i morges. Den blinket i evigheter før den bestemte seg, lyste da så fint gravid.

 

Gratulerer så mye Bumblebee!!! Så herlige nyheter å våkne til da, både for deg og oss andre:-))

 

Cayenne; krysser det jeg har for deg:-)

 

Tigerlise; har helt glemt å gratulere deg med bitteliten i magen. Ønsker masse lykke til!!

 

....for alle de andre flotte damene; ha en topp søndag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...