Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 5 dpo og har en masse murringer i magen, prøver å huske om jeg pleier å ha det, men husker ikke, hehehehe! Uansett så er det jo veeeeldig tidlig med symtomer! :D

 

M1982, så veldig synd at det ikke klaffet denne gangen, bedre lykke neste pp skal du se! :)

 

En til, please og Najaden, godt å høre og så håper jeg det er sånn for meg også! :)

 

Cayenne og tussemor, håper dere humpet i vei godt nok, hihi!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

El er over her, kjeften verker fremdeles, men tannlegen har vist en plan. Gu er gjennomført, på fredag starter jeg opp m stoffskifte medisin, eneste som mangler nå er vel fotpleie, så er jeg ferdig stellt før ferien :P jeg har en litt god følelse for sommeren....;) er så herlig å lese om dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, titter innom her igjen, selv om det formelt ble en ganske kort visitt for min del. Fikk full klaff på første forsøk, så er allerede 7 uker på vei, termin i begynnelsen av februar. Velger å leve i den tro at ingenting kan gå galt! :)

Krysser fingrene for at det snart klaffer for dere andre også!

 

Tussemor: høres ut som en del ting faller på plass for deg, krysser alt jeg har! ;) Vi skal oppover til ditt strøk neste helg, men er redd det blir lite tid til andre ting enn familie. Står slektstreff på programmet, og flyr opp fredag og ned søndag siden gubben ikke har ferie ennå. Skal oppover igjen helt i slutten av juli, og da har vi bil og litt bedre tid. Så satser på at dere kanskje er hjemme da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til RIme - murringer er bra!

Tussemor - da jeg leste setningen "El er over her, kjeften verker fremdeles," måtte jeg le litt. Skulle til å komme med et råd om at det burde være en annen del av deg som verket etter EL-humping ;) Men så skjønte jeg jo at det at kjeften verket, ikke hadde noen med endt EL å gjøre, så da er det jo greit :).

Tøffe Tøflus - så deilig å være kommet til uke 7 alt! Gratulerer med lillingen i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager til ikm, kvalm, ømme pupper og himla oppblåst, små øm over nedre mageregion. høres lovende ut ;) tok en cb idag, syntes jeg så eit svaaaaaakt kryss, men for tidlig å juble enda... ny test på lørdag, om jeg greier og vente så lenge. hvis ikke får jeg kjøp en didital til lørdag om den blir linkens imorgen som idag ;) spennendeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :) Joiner der her, kan fortelle till om meg selv.. Er ei jente på 30, samboer og to barn og nå prøver vi å bli gravid med den tredje :) Har bestandig hatt regelmessig mens, men er 7 dager over nå.. Tok en test i morrest, men den viste negativ :( Har ingen tegn til at mensen ska komme, for har veldig sterke menssmerter før og under mens!! Ingenting nå, smaboer sier at jeg må vente noen dager til den er sikkert bare forsinket, jaja kan hende det.. Men har hatt den siden jeg var 11 og har vært regelmessig siden da.. Så jeg blir jo litt frustrert.. Hmm, får nåkk bare vente noen dager til og se om det kommer noe eller ta en ny test neste uke!! Men ska jo i 30 årsdag i helga og vil jo ikke ta noen glass vin om jeg er gravid.. Nei, nå blei det mye her:P God helg til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at du titter innom tøffe tøflus, håper alt står bra til med deg og spiren! :)

 

Hahaha, ja najaden jeg også lo da jeg leste tussemor sitt innlegg, tenkte også at det ikke er der det skal inn, hihi, men så kom jeg på visdomstapet!! :D

 

Her er jeg 7 dpo, måtte jo sååååå klart ta en test i morrest, innbilte meg også at det var en ultrasvak strek der, altså det er ingen strek der, men ønsket er så sterkt at jeg inbiller meg ting, hehe! Uansett så føler jeg ikke at det har klaffet denne gangen, hadde vært et unde om det hadde klaffet på første forsøket vi har fått til etter vi mistet, sånn flaks har jeg bare ikke, så tar det egentlig med ro. Har ingen symtomer annet enn litt hold i høyre side av magen, men tror jeg bruker å ha det før ikm. :)

 

Velkommen til nye forresten, håper dokke vil trives her!

 

Ellers goood helg jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei super damer!!!!!!

 

Endelig en pc for mine føtter, så da er det litt lettere å skrive...:) Sitter på hytta og nyter noen glass vin. Vi har humpet på rette tidspunkt osv og er spent på hva fratiden vil bringe, skjønt enige om at det hadde passer serdeles godt med en spire snart ;) Jeg derimot, tenker at jeg lever mens jeg kan så slutter jeg med all "jævelskapen" les vin, røyk, spekemat, boblebad osv når jeg sitter med en positiv test...:P etter 2 års prøving, så er det blitt holdningen :P

 

Så bra at dere fikk dere en god latter Najaden og Rime...tenk å måtte være sykemeldt pga ei tann....ja,ja,...aldri så galt at det ikke er godt for noe...sola skinner, vi sitter å ser på en deilig himmel og ett stille vann og nyter livet (skal snart opp igjen, så må vel legge meg. Minsten har sluttet med bleie og kommer ca 0530 å må tisse :P)

 

Tøffe tøfflus: Det er stor fare for at vi er sørpå i de tider :P ferietid...men send meg en mld på face du med litt planer, så ser vi...kan jo hende dere vil ta en kaffe stopp på campingen vår???? ;)

 

Klarer ikke å koordinere hodet for å kommentere dere alle akkurat nå, men jeg nyter å lese hvert ett innlegg her, jeg nyter entusiasmen som er her for tiden og suger til meg alt baby støv jeg kan!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Håper dere alle har det kjempe bra, at graviditetstestene kommer til å lyse positivt framover!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg begynner på stoffskiftemedisin i morgen og er kjeeeeeeeeeeeeeeempe spent på om det vil ha effekt på meg!!!!!!!!!!!

 

Ha ei riktig god helg til dere alle!!!!!!!!!!!!! Dere er verdens flotteste gjeng!!!!!!!!!!!!!!

 

Smaksk :* (å der slo rødvina til knis....:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld damer! Sitter her med mensen, pils og peanøtter og sier meg enig med Rime at entusiasme og babystøv er gode greier for for ei gretten dame på 37(sikter til meg selv altså!). Optimismen smitter lett og langvarig grettenhet er derfor vanskelig å opprettholde:) Rime: lykke til med medisin, håper inderlig at det får ting på rett kjøl.

Håper alle her inne har en deilig kveld på denne årets lyseste natt. Skulle egentlig ha danset rundt bålet i Loen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2svaaaakt pos. Tester på torsdag og fredag, tok jeg en digital idag som var neg. Spotter litt, bruker aldri å gjøre det før ms. Kvalm og uggen med ømme pupper. får smøre meg.med tålmod og se om tr kommer imorgen. Blir så forvirra. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2svaaaakt pos. Tester på torsdag og fredag, tok jeg en digital idag som var neg. Spotter litt, bruker aldri å gjøre det før ms. Kvalm og uggen med ømme pupper. får smøre meg.med tålmod og se om tr kommer imorgen. Blir så forvirra. . .

 

slapp og vente så lenge.. tr kom på besøk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig da 79kvinne, men var det to svake cb tester du fikk? De testene viser nesten alltid "svak positiv" jeg har sluttet å bruke dem, rett og slett for at de forvirrer en mer enn gir svar. Håper du får bedre lykke neste pp! :)

 

En til, please: Takk for det :) , jeg håper også at medisinen vil få ting på rett kjøl. Venter også at tr dukker opp til helgen, for det er ingen symtomer her i gården, så da får vi håpe på gullegget neste pp :) det klaffer nok for oss alle her inne etterhvert skal du se! :) og i mellomtiden kan vi kose oss med øl og vin og mat som er fy fy når man er gravid, akkurat som tussemor skreiv!

 

Tussemor, deilig da med hyggestund på hytta, jeg og samboer håpte på at vi skulle få tatt oss noen dager på båttur rundt omkring snart, det gleder jeg meg til, for det ser ikke ut som det blir noen annen ferie siden vi holder på med byggingen! Så utrolig enig med deg at man må nyte livet og alle godene det bærer med seg mens man forsøker å bli gravid. Kjenner også på det du skriver at etter å ha forsøkt no i 2 år og 8 mnd så er jeg blitt mye mer avslappet til heile greia, og at det skjer når det skjer! :)

 

Ellers så håper jeg alle andre her inne har det bra, og at de som ikke allerede er gravid snart blir det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da 79kvinne, men var det to svake cb tester du fikk? De testene viser nesten alltid "svak positiv" jeg har sluttet å bruke dem, rett og slett for at de forvirrer en mer enn gir svar. Håper du får bedre lykke neste pp! :) En til, please: Takk for det :) , jeg håper også at medisinen vil få ting på rett kjøl. Venter også at tr dukker opp til helgen, for det er ingen symtomer her i gården, så da får vi håpe på gullegget neste pp :) det klaffer nok for oss alle her inne etterhvert skal du se! :) og i mellomtiden kan vi kose oss med øl og vin og mat som er fy fy når man er gravid, akkurat som tussemor skreiv! Tussemor, deilig da med hyggestund på hytta, jeg og samboer håpte på at vi skulle få tatt oss noen dager på båttur rundt omkring snart, det gleder jeg meg til, for det ser ikke ut som det blir noen annen ferie siden vi holder på med byggingen! Så utrolig enig med deg at man må nyte livet og alle godene det bærer med seg mens man forsøker å bli gravid. Kjenner også på det du skriver at etter å ha forsøkt no i 2 år og 8 mnd så er jeg blitt mye mer avslappet til heile greia, og at det skjer når det skjer! :) Ellers så håper jeg alle andre her inne har det bra, og at de som ikke allerede er gravid snart blir det! :)

 

hørte noen sa de ikke er pålitelige ja, viser falsk positiv den cb plus.. . skal ikke kjøpe de mer. har bestilt meg billiitester til neste ikm istede ;) kroppen er håpløs denne perioden, alt stoppa opp igjenn, spotter bare. men kan vel komme tilbake som normalt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj 79 kvinne...alltid like velkommen det der tantekreket...

 

like Uvelkommen ja ;) hehe bedre lykke neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykken står oss nok bi snart skal dere se ;-) Her sov ungene så lenge i dag at jeg ikke fikk levert dem i barnehagen :P så da blir det hjemme dag med mor...å holde disse 2 duracellkaninene mine med underholdning kan ta luven av de fleste. Vi har vannet blomster, gulrøtter og hverandre, plukket blomster, trent på sykling u støttehjul, dvs mor har trent kondis :P og nå står bolledeigen klar, ja åsså ble det en film i morges...alt dette er unnagjort på 2,5t...JEG er klar for senga :P Jeg gleeeeder meg til resten av dagen :P nevnte jeg at jeg også er småkvalm? Sikkert tante kreket som er i siget :( Ha en god dag. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, skriver for å høre om det er noen som har erfaringer med det som forvirrer meg i dag. Etter 2 år med prøving, 2 SA og 1 MA synes jeg at jeg kjenner kroppen ganske godt, men nå går den egne veier. Sist syklus begynte merkelig, spotting og svak blødning i noen dager før mensen kom i mer normale mengder. Den varte imidlertid i ti dager, dobbelt så lenge som vanlig. (Jeg mistenkte en tidlig SA). Så jeg trodde egentlig at el var i uke 23 da jeg var bortreist, men merket ingenting til den. Fikk el-slim den 15 juni, kan det ha vært el - på syklusdag 20?? (Kommer vanligvis på dag 11-12). Ikm var fredag - negativ test i dag. Men har masse murringer og litt (men bare litt) ømme bryster. Jeg har aldri murringer når jeg venter mensen, og kjenner meg rar. Og forvirret.

Hvis el var den 15, er jeg jo 10 dpo i dag, og kanskje for tidlig å teste. Men kan el være så forsinket?

 

Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så vanvittig lykkelig i dag!!!! Har vært på UL og sett et nydelig lite hjerte som banket så fint for mamma'n sin <3 Alt så kjempebra ut, akkurat spot on størrelse etter hvor langt jeg er kommet :) Er 7 uker i morgen, og håpet stiger. Sender over masse, masse babystøv til dere andre ******

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh Tigerlise....såååå fantastisk!!! Jeg og vil ;) men dette unner jeg deg virkelig altså!!!

 

Desemberbarn: jeg har ikke så mye erfaring fra slikt, men jeg vet AV erfaring at sykluser plutselig kan forandre seg nesten uten grunn...har værtfall gjort det med meg etter fødsler og sa. Jeg har endt m å kjøpe monitor for å klare å følge med sånn någenlunde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, så fantastisk godt å høre, og ja, dette fortjener du virkelig! Jeg tar gjerne imot babystøv! :)

 

Tussemor, det høres ut som du har hatt en hærlig dag med dine små! :)

 

79kvinne, fint du har kjøpt deg billigtester, de er kjempegod pluss så har man råa til å bruke litt av dem! :)

 

Her i gården kjenner jeg godt at tr er på vei, så det bøei ikke denne gangen, litt vemodig så klart, men depper ikke i det heile tatt, skal snart få det til vi også! :)

Ellers så har jeg vært bra aktiv og flink i dag, syklet tur i dag tidlig, trnings tur, og så vasket leilighet, og i kveld sprunget tur med bikkjene, så bra stolt av meg selv! Håper bare jeg klarer å fortsette, for føler meg så mye bedre hvis jeg er i god form! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes herlig ut med treningstur. Hadde booket meg på en Bodypump i kveld, men mannen kommer sent hjem..Æsj! Tok meg heller en kald pils ;)

 

Lurer på om jeg klarer å styre unna testene denne gang? Det ligger en test og skriker etter meg i skapet, men jeg skal la fornuften seire. Er bare en uke siden mulig el, og uansett har vi aldri blitt gravide på første forsøk. Tror mannen hadde fått litt småpanikk om vi hadde blitt gravide, hehe...

 

Ok, da har jeg to stk troll som trenger å legges i bløt etter fingermaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende bumblebee! Her tok jeg en test i går, den var negativ! Ventet det så det var ikke en overraskelse! :)

 

Vært flink i dag også jeg, gikk rundt 6 km og løp 4 km, synes det var bra, kjennes godt i rumpen, hehe! Så no er jeg fast bestemt på å trene litt hver dag, enten fort gåtur, løping eller sykling! Føles skikkelig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, så fantastisk godt å høre, og ja, dette fortjener du virkelig! Jeg tar gjerne imot babystøv! :)

 

Tussemor, det høres ut som du har hatt en hærlig dag med dine små! :)

 

79kvinne, fint du har kjøpt deg billigtester, de er kjempegod pluss så har man råa til å bruke litt av dem! :)

 

Her i gården kjenner jeg godt at tr er på vei, så det bøei ikke denne gangen, litt vemodig så klart, men depper ikke i det heile tatt, skal snart få det til vi også! :)

Ellers så har jeg vært bra aktiv og flink i dag, syklet tur i dag tidlig, trnings tur, og så vasket leilighet, og i kveld sprunget tur med bikkjene, så bra stolt av meg selv! Håper bare jeg klarer å fortsette, for føler meg så mye bedre hvis jeg er i god form! :)

 

Jepp, har gått med endel av de tidligere også ;-) sikrere enn cb iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...