Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Suger til meg klemmingen ;) Rime, jeg får så vondt av deg, du fortjener så inderlig ett lite nurk nå!!! Du har så all grunn til å være lei...slik sett bør jeg holde kjeft å glede meg over de 2 trollgullene vi allerede har produsert ;) men det er noe med det når hjertet og hodet ønsker flere å elske og engste seg for...da er trøsten mager...I går kveld satte eldstemann seg plutselig opp i senga, så på meg og sa med klar og tydelig stemme: " mamma, nå har jeg det godt"....holdt på å grine så rørt ble jeg...Gubben kom med overraskelse til meg i går kveld...surt smågodt og en beskjed om at med surt skal surt fordrive...hohoho i dag skal han tom lage middag...deilig dag for mor :D Jeg tar gjerne i mot gravidstøv ;) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, Tussemor, surt skal surt fordrive, den var bra. Jeg er ikke deppa eller noe sånt, bare lei. Men samtidig så har jeg virkelig troa på at det skal gå, det er bare at tiden går sååååå utrolig seint, og håpet så at det skulle bli min tur no, men men, thats life! Samboer sa det i går kveld: Herregud, når vi endelig klarer det og vi får en liten en så kommer vi til å sprenges av lykke og overøse den med for mye kjærlighet, for vi vet at det ikke er en selvfølge å være så heldige å kunne få barn, vi har fått føle det! Jeg måtte smile litt, for det er vel det jeg også har tenkt så utallige mange ganger! Vi skjønner jo at alle blir lykkelige og har masse kjærlighet til de små, men bare at vi måtte vente så lenge! Og Tussemor, klart vil du ha flere selv om du er heldig å ha to små fra før! :)

 

Mammatil2, ja send over babystøv, kan jo hende det hjelper til neste pp, :)

 

Tenker litt sånn no, at jeg skal forsøke å tvinge meg selv til å slappe av, og tenker, det skal gå enten neste gang eller gangen etter da, det blir, det føler jeg! Det hjalp også å lufte tankene litt for dere snille jenter, føler meg egentlig ganske rolig no og happy! Har i alle fall ikke tenkt å gi opp, og i mellomtiden får jeg nyte å kunne sove lenge om jeg vil og få gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil det, og så kommer vel babyen når den skal komme! :)

 

Klemmer til dere gode jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ny her:) Er 33år, jeg og samboeren har vært sammen lenge, men ikke vært klare for baby før nå - nå er vi kjempeklare og på en veldig bra plass i forholdet:) Prøvd siden nyttår, hadde vel trodd jeg skulle bli gravid med en gang, men vet jo det er vanlig at det tar litt tid. Hatt litt ugjenve sykluser i det siste, lang, kort, lang og nå fikk jeg mensen nesten en uke før ventet (vi fikk ikke prøvd ved siste eggløsning), nå håper jeg bare denne syklusen blir lang nok så vi rekker neste... Vi er begge borte uka etter neste, håper vi kan akkurat rekke el. Hadde liksom tenkt å prøve skikkelig i flere dager før denne gangen. Bruker el-tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være :-)

 

Enda en positiv test idag, sterkere enn i går :-D. Venter med digitalen til ikm imorgen, før jeg slipper jubelen løs ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79kvinne såååååå spennende. Forsøker meg på ett forsiktig gratulerer :) slike nyheter liker vi!!!

Velkommen til du nye som jeg nå har klart å glemme nicket til x antall ganger :P

 

Jeg hadde den helt sinnsyke sexorgien i natt...dog i drømme og glad er jeg for det :P det var IKKE ett pent syn :D Jeg er så nedsyltet i forkjølelse at jeg bare vil hjem. Jeg orker aller minst tanken på sex. D får bare gå sin gang. Vurderer faktisk bare å legge meg. Gubben sover vel allerede sammen med ungene. Ha en super sommerkveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer 79kvinne!! :) Så utrolig kjekt!

 

Og velkommen til nye.

 

Her er el overstått og det var sørgelig få aksjer vi fikk lagt inn. Så jeg gidder ikke leve som gravid frem til ikm slik jeg hadde planer om, liten sjans for at bor noen spire inni der nå.

 

Ferien nærmer seg slutten, og takk og pris for det. Overdose familie nå, og i dag hadde vi 9 grader og regn. Gleder meg til å tilbringe siste ferieuka hjemme. Tapetsere ferdig snuppas rom, og kanskje klare å trene av meg alle kiloene som har kommet på i ferien :)

 

Gubben er inne hos foreldrene sine, mini ligger søtt i senga og snuppa sover ved siden av meg. Jeg har bok og hvitvin, herlig alenetid.

 

Sov godt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra flott ferie, og jeg trodde faktisk i halvannen dag at det kanskje hadde klaffet. Jeg får vanligvis mensen på dag tolv etter el. denne gangen holdt tempen seg høy, og mensen uteble til og med 14 dager etter el. men så falt den med en halv grad, og tanta kom :-(.

Nå har jeg prøvd aktivt i ett år, og nærmer meg grensen jeg selv hatt satt. Dette blir nok min siste prøveperiode, tror jeg. Så kommer jeg nok til å snakke med mannen min om at han sender inn søknaden om sterilisering, som han selv ønsker når vi ett ferdige med prøvingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra flott ferie, og jeg trodde faktisk i halvannen dag at det kanskje hadde klaffet. Jeg får vanligvis mensen på dag tolv etter el. denne gangen holdt tempen seg høy, og mensen uteble til og med 14 dager etter el. men så falt den med en halv grad, og tanta kom :-(. Nå har jeg prøvd aktivt i ett år, og nærmer meg grensen jeg selv hatt satt. Dette blir nok min siste prøveperiode, tror jeg. Så kommer jeg nok til å snakke med mannen min om at han sender inn søknaden om sterilisering, som han selv ønsker når vi ett ferdige med prøvingene.

Så trist at det ikke skjer for dere! Har dere barn fra før? Hvor gammel er du? Har ikke prøvd så veldig seriøst her... men vi ønsker oss en til før gubben kutter strengen : ) Tenker litt på hvor mye vi egentlig skal prøve før vi sier at det er nok... Har tre herlige små, så er ikke et must! Men hadde vært kos : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najaden, huff så trist å lese, er virkelig ikke greit dette, men kan dere ikke bare "slutte" prøvingen aktivt på en måte, men at dere fortsetter å ha sex uten prevansjon og så ta det som en bonus hvis dere til slutt klarer det! Når han er sterilisert så er det liksom ingen vei tilbake og i hvert fall ingen mulighet for å bli gravid! Ikke meningen å tråkke deg for nært med meningene mine, men bare et forslag! Uansett så håper jeg det ordner seg for dere! Lykke til og trøste klem!

 

Bumblebee, du skal aldri si aldri! :) men enig med deg, ikke lev som gravid, og forsøke å slappe av så godt du kan, så kanskje sitter spiren igjen før du vet ordet av det! Jeg skal krysse fingrene for deg! :)

 

Rosalie78, velkommen så mye til oss, håper du vil trives her!

 

79kvinne, hvordan går det med deg? Gratulere så masse, artig å høre! Håper jeg kommer etter snart! :)

 

Her i gården begynnte jeg å spotte litt i dag, ikke mye, bare litt, så regner med tr dukker opp i morra eller på tirsdag! Så no håper jeg virkelig det blir bedre lykke neste pp! :)

Endret av Rime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najaden, huff så trist å lese, er virkelig ikke greit dette, men kan dere ikke bare "slutte" prøvingen aktivt på en måte, men at dere fortsetter å ha sex uten prevansjon og så ta det som en bonus hvis dere til slutt klarer det! Når han er sterilisert så er det liksom ingen vei tilbake og i hvert fall ingen mulighet for å bli gravid! Ikke meningen å tråkke deg for nært med meningene mine, men bare et forslag! Uansett så håper jeg det ordner seg for dere! Lykke til og trøste klem! Bumblebee, du skal aldri si aldri! :) men enig med deg, ikke lev som gravid, og forsøke å slappe av så godt du kan, så kanskje sitter spiren igjen før du vet ordet av det! Jeg skal krysse fingrene for deg! :) Rosalie78, velkommen så mye til oss, håper du vil trives her! 79kvinne, hvordan går det med deg? Gratulere så masse, artig å høre! Håper jeg kommer etter snart! :) Her i gården begynnte jeg å spotte litt i dag, ikke mye, bare litt, så regner med tr dukker opp i morra eller på tirsdag! Så no håper jeg virkelig det blir bedre lykke neste pp! :)

 

jo da, jeg fikk "gravid" på den digitale i hal 6 tia inatt ;) ( hadde bare 6 positive tester før den ;) ) var så sprengt blæra at jeg måtte opp, så da kunne jeg like så godt ta testen også ;) er såååå happy. håper den blir værende denne gangen :) håper du kommer etter snart ja :) og alle andre ;)

Endret av 79kvinne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najaden: så trist å høre... nå vet jeg ikke noe om hvor mange dere evt har fra før eller hvor gamle dere er, men jeg håper dere finner ut av det før strengen kuttes. Er liksom så endelig da. Men klart dere tar ikke et sånt valg uten å ha tenkt igjennom det. Er bare jeg som håper dere får det barnet dere ønsker dere :)

 

79kvinne: gratulerer nok en gang. Er du i uke 5 nå da? Krysser fingrene for at det holder helt i mål.

 

Rime: Usj at det ikke klaffet da. Men så lenge tanta ikke har kommet finnes det jo håp.

 

Hadde det vært noe å tatt en aldri så liten presentasjonsrunde igjen? (eller er det kanskje bare jeg som ikke finner den gamle?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehehe Bumlebee har tenkt tanken jeg også, men så lenge all internett tilgang går gjennom mobil for tiden, så har jeg ikke orket :-p nå begynte det plutselig å bite i eggstokkene mine...huff, kanskje d er sen eggløsning....i såfall kan jeg bli mektig irritert nå når syklusen endelig hadde balansert seg litt...natti natt, skal pleie min såre hals og tette nese. Hadde tenkt meg litt sengekos, men gubbelure måtte jo selvfølgelig ta seg en røyk å det stinker...med andre ord, han får klare seg selv. Stoooor klem PS Bomsa, hvordan har dagen vært for deg? En ekstra klem fra meg i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du nevner presentasjonsrunde, Bumblebee, så benytter jeg anledningen til å henge meg på her. Har fulgt tråden en stund, men ikke skrevet. Så har vel egentlig sniktittet... Men nå er det vel på tide å joine på ordentlig.

Er 31, mannen 37. Vi prøver på vårt første barn. Er i 3pp, ikm ca 3. august. Har aldri vært gravid før, og ingen av oss aner hvordan vi ligger an mtp fertilitet. Satser på vi er i orden, men jeg følger nøye med gjennom syklus og dokumenterer temp og el-tester. Jeg bruker egentlig stemningsstabiliserende medisiner, men kan ikke bruke disse nå som vi prøver. Er litt spenning forbundet med dette. Ser ut til å gå veldig bra, men er jo litt bekymret.

 

Jepp, det var vel meg, sånn veldig kort fortalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott elibjo, da kan vi starte presentasjonen, og de andre kan slenge seg på etterhvert. Pleier vanligvis logge meg inn fra mobilen jeg også, og da går det visst ikke an å kopiere lister..(?)

 

elibjo:

31 år, prøver på første barnet

ikm ca 3.august

 

bumblebee:

34 år, gift, 2 barn

Bor på vestlandet

ikm 2.august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elibjo: 31 år, prøver på første barnet

ikm ca 3.august

 

bumblebee: 34 år, gift, 2 barn

Bor på vestlandet

ikm 2.august

 

lykkelig_3♥ 38 år, gift, 3 barn (5år, 4år,9mnd)

Bor på østlandet

ikm 28 juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elibjo: 31 år, prøver på første barnet ikm ca 3.august

 

bumblebee: 34 år, gift, 2 barn Bor på vestlandet ikm 2.august 

 

lykkelig_3♥♥♥ 38 år, gift, 3 barn (5år, 4år,9mnd)Bor på østlandetikm 28 juli 

 

Rime 37 år, forlovet (gifter meg i juli 2012 :) ), bor i nord norge, men kommer fra sunnmøre. Prøver på første barnet, har prøvd siden oktober 2009, en ma og en sa siden da, men oppdaget lavt stoffskifte og har brukt levaxin siden april 2012

Endret av Rime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+ 2 ca :-) slenger meg på presangteringa jeg også. Jeg blir 33 på august, har en gutt på 9 fra før. Samboern blir 30 på torsdag :-) han har ingen, så det ble en perfekt gave ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det stille gitt! :) Vel her dukket tr opp i dag, var veldig forberedt på det, så det er vel ok! Så no gleder jeg meg til den er over så vi får starte en ny prøverunde, håper det vil gå denne gangen. En ting som er positivt er jo at syklusene mine no omsider er stabile og jamne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferietid ;-) jeg driver å ordner opp til bursdag til sambon idag. 30 år og fikk verdens beste gave ;-) hvis alt går bra. Steker favoritten hans nå, vaffler ;-) synd det ikke klaffet rime. Men mer å gå etter når de er stabile da :-) krysser fingra for klaff neste pp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79kvinne, alt skal gå bra skal du se :)

Takk for de kryssede fingrene, og ja jeg håper virkelig det går neste pp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presentasjonen skulle kanskje inn i det samme emnet som de andre? Kanskje noen kan putte denne inn dit?:) Usikker på hvordan man fikser det, hehe:)

 

Rosalie78: 33år, samboer, prøver på første barnet (prøvd ca 1/2år), Troms

 

Rime: lykke til med neste prøverunde!:) Selv akkurat ferdig med mens og håper jeg og samboer rekker hjem fra hver vår ferie tidsnok til å rekke el denne mnd, veldig kjedelig å måtte vente til neste...

 

Noen som vet hvordan det er med eggene etter el, lever de også et par dager? Hvis jeg får positivt utslag på el test, hvor lenge etter kan det gå til man prøver hvis det fortsatt skal være mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til gubben, 79kvinne. Han er jo bare unggutten ;)

 

Rime: æsj.. men tomlene opp for stabile sykluser, da må jo snart spiren sitte.

 

Eggløsning skjer vel mellom 12-36 timer etter pos.el.test. Stemmer ikke det? Så man kan vel regne med at egget er klart for befruktning i ca ett døgn? Ble mye gjetting og synsing her, det er nok en del kloke damer som kan svare deg bedre. Men det sies vel at det aller beste er om svømmerne allerede er på plass når egget slippes.

 

Vi har nydt sola på en forblåst vestlandsstrand idag. Men med ull og fleece var det jammen ikke så verst. Tilogmed ørlite farge i kinnene :)

 

Jeg har bestilt el + g.tester på billigtester. Strimler. De har jeg aldri prøvd før. Regner med å ha de i postkassa i morgen. Jeg er sikker på at jeg kommer til å svi av en test snart, selv om jeg bare er 7 dpo i dag. Jeg har aldri testet pos tidligere enn 10 dpo, så hvis jeg tar en test før søndag/mandag er det akkurat som å kaste den ubrukt i søpla... men men, en gang testoman alltid testoman ;)

 

Hvordan gjør dere med alkohol i dpo-land? Her har det gått med noen glass vin må jeg innrømme, det er ferie og vi har vindunken stående. Jeg tror at hvis jeg skulle avstå fra alt mulig hver pp mellom el og tr, da hadde skuffelsen blitt ekstra stor hvis tanta kom. Jeg får leve som vanlig og slutte med alt "farlig" den dagen jeg står med positiv test i hånda.

 

Da er det natta her! Vi prates!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Bumblebee:) Jo, jeg vet det er best om svømmerne venter klare, men tenkte bare akkurat denne gangen når vi kanskje er litt sent ute, hvor sent det likevel kunne være vits å prøve;) Får se når jeg tester positivt, kan jo hende det er en lang syklus denne gangen og da er det jo bare å prøve på:)

 

Natta Bumblebee! Her er det ferie så jeg sitter nok oppe en stund enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...