Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Satt her med en svakt positiv cb, og så kom kreket. Fysj og æsj! Tror nok jeg må slutte å teste før ikm ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Taper mindre på å vente til ikm enn man kan ved å teste tidlig... Lett å si, da. Testa tidlig selv, jeg. Altfor tidlig, selvfølgelig. Bør nok ikke ha disse testene i hus! Allikevel bestilte jeg en haug i går;-) Uff, nei man må vel bare være forberedt på at en tidlig positiv test kan før til store skuffelser senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene kommer nok, men det gjorde jammen meg tanta også :( HULK!!

 

Huff da :-( det var ikke no særlig. Krysser fingrene for klaff neste pp da..

Cb plus ? Fikk falsk svak positiv forje mnd jeg også. Ikke til å stole på de. Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Og spare seg både skuffelser og penger. Men da blir det ikm uke 35 på meg, 2-3 dager tidligere enn ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Og spare seg både skuffelser og penger. Men da blir det ikm uke 35 på meg, 2-3 dager tidligere enn ventet.

 

Lurer på å vente til el med å finne ikm-gruppe. Er helt på grensen mellom uke 34 og 35. Kommer ann på når el er. Kom tidlig nå og seint sist. Litt kjedelig å ikke ha «nettverket» rundt seg hele perioden da... Vet ikke helt hva jeg gjør... Kanskje jeg bare skal slenge meg sammen med deg på samme dato? Denne pp kom jo tr i tillegg en uke for tidlig, så ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner :) vi fikk en fin feiring ;) strengt tatt har jeg ikm 2 aug, men i følge monitoren får jeg smøre meg med tålmodighet fram til 7....antar at stoffskifte greiene roter det litt til, men, men...jeg er overraskende avslappet på disse gravid greiene om dagen noe som egentlig er godt :) Jeg er forøvrig 34 år og har 2 gull på 3,5 og 5,5 år også er jeg gift. Bor i møre og romsdalen og er som nevnt gift ;) er i utgangspunktet nordlending

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg her å surker ut mine hormoner...(er nok litt lettfornærmelig for tiden) Prøvde å melde meg på et treff for høstbarn i Oslo og fikk som svar at det var langt mellom august og Oktober så kanskje jeg skulle melde meg på en annen plass............FøRRNæRRRRRRRMA!!!!!!

Jepp, mer skal ikke til....men er ikke Oktober høst da?

Ja ja, nå har jeg selvfølgelig ikke lyst å møte en gjeng som tydeligvis ikke vil ha flere i gruppen sin:-P

Måtte bare få ut litt damp:-)

Gratulere med overstått bryllupsdag Tussemor:-)

Trist at det ikke klaffet denne måneden Bumblebee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, for en gjeng! Oktober er mer høst enn august, august er sensommer. Hah! :)

 

Begynner på jobb i morgen jeg. I en barnehage. Grugleder meg. Har vel aldri jobbet hundre prosent dagtid før, kjenner jeg får litt småpanikk med tanken på å jobbe HVER dag. Men andre klarer det jo.

 

Det har ikke blødd noe mer foreløpig. Kom hjem i dag til postkassen full av billigtester. Godt det var jeg som hentet posten, gubben hadde vel fått sjokk. Måtte jo prøve disse små strimlene da. El testen ble positiv, g-test såvidt synlig. Tok en cb i samme urinen og den er godt synlig. Testoman jeg??

 

Ikke flere tester før ikm som er torsdag. Kjennes som tanta er på vei.

 

Nå må jeg se å få gjort noe fornuftig her i dag..:)

Endret av Bumblebee♪♫ ♪♫
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropper bare innom for å si hei, vi var på god vei inn på side 2.

 

Hvordan går det Tussemor? Ikm i morgen?

 

Har hatt min første dag på jobb i barnehagen i dag. Virket veldig greit, men de neste to ukene er store og små barn sammenslått, kjenner jeg er glad jeg skal jobbe med de minste utover høsten. ;)

 

Natta jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, for en gjeng! Oktober er mer høst enn august, august er sensommer. Hah! :) Begynner på jobb i morgen jeg. I en barnehage. Grugleder meg. Har vel aldri jobbet hundre prosent dagtid før, kjenner jeg får litt småpanikk med tanken på å jobbe HVER dag. Men andre klarer det jo. Det har ikke blødd noe mer foreløpig. Kom hjem i dag til postkassen full av billigtester. Godt det var jeg som hentet posten, gubben hadde vel fått sjokk. Måtte jo prøve disse små strimlene da. El testen ble positiv, g-test såvidt synlig. Tok en cb i samme urinen og den er godt synlig. Testoman jeg?? Ikke flere tester før ikm som er torsdag. Kjennes som tanta er på vei. Nå må jeg se å få gjort noe fornuftig her i dag..:)

 

åååh, håper endelig tanta holder seg laaaaangt borte og testene blir sterkere :D spennende :D kjentes ut som tr skulle komme her også før ikm, men den kom aldri ;)

 

testoman her også :P er i uke 6 (5+3), men måtta ta en just in case iste, den ble kjappere positiv på testlinja enn kontroll linja ;) herlig å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumblebee, oi kan nesten virke som du er gravid da!? Så gøy!

 

Bomsa, for en teit gjeng, august er sensommer og oktober høst, kanskje likså greit du ikke treffer dem, de hørtes ikke så inntiligente ut, hehehe!

 

Her er ikke tr over ennå, jeg har tr i 7-8 dager, :( blæ! Men regne med å være ferdig i morra eller fredag. Kjenner jeg er veeeeeldig rolig denne gangen, tror jeg er litt lei det her jaget, men klart jeg håper jo virkelig det skal klaffe no, hehe, tar meg selv i å glede meg til jeg blir gravid, men jeg er ikke så nedfor, og det tar jeg som en positiv ting, så kanskje det hjelper på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt at du klarer å la være å stresse Rime. Og som du selv sier: det kommer til å skje! Hvis du skulle blitt sønderknust hver gang tanta kom hadde det nok tæret hardt på psyken. At det er tøft å vente så lenge er jeg ikke det minste i tvil om, men jeg må virkelig berømme roen din! Jeg er sikker på at du sitter med babyen din i armene til sommeren :)

 

79kvinne: haha, jeg gjorde akkurat det samme da jeg var gravid med snuppa. Tok test bare for å se at krysset kom opp før teststreken. Liten tvil da gitt ;)

 

Nå er ungene i seng og klær til i morgen lagt frem. Ute styrtregner det, så jeg tenker på å krype under dyna med en god bok. Og håpe at tantekreket har vett til å holde seg unna :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bumblebee, tusen takk for optimismen din, for selv om jeg er optimistisk selv, så er det likevel godt å få høre det fra andre! :) Har du tatt noen flere tester eller? Er så spent! :)

 

Har nå fått vite at samboer mest sansynlig drar på havet søndag eller mandag, og da blir han på havet i to døgn, og jeg venter el mandag, tirsdag eller onsdag, men jeg tar det ikke tungt, det kan jo gå for det, jeg har bestemt meg for å slutte å stresse og det ser ut som det funker. Skal nyte the hunger games triologien ( anbefaler den ) og nyte synet av huset som blir bygd og så blir det vel. Til uken kommer svigerinnen min som no er rund 5 mnd på vei, litt spent på det her, men har bestemt meg for å glede meg på demmes vegne, og for at jeg skal bli tante. Nekter å gå rundt å deppe mens jeg ser magen hennes vokse, jeg hadde ikke ønsket det om jeg hadde vært gravid! :)

 

79kvinne, hehehe, jeg gikk også å tok flere tester da jeg var gravid, var liksom eneste beviset jeg hadde på at jeg var gravid, pluss det var veldig kjekt å se de to strekene! :) Skjønner deg godt jeg, jeg kommer sikkert til å gjøre det neste gang jeg blir gravid også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag ja, intet tante besøk,heller ingen testing...skal vente til 7 har jeg bestemt meg for, fordi det blir mer riktig i forhold til monitoren. Jeg er ambivalent i forhold til om vi har klart det eller ikke. Jeg har hatt pupper som har sprengt så voldsomt at jeg har vurdert større bh. Jeg er periodevis kvalm,men det hjelper å spise. I dag derimot har jeg vært så sint og sur at huff, en annen ting. Jeg griner å griner, det skal sååååå lite til :P slik er det her, så får tiden vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag ja, intet tante besøk,heller ingen testing...skal vente til 7 har jeg bestemt meg for, fordi det blir mer riktig i forhold til monitoren. Jeg er ambivalent i forhold til om vi har klart det eller ikke. Jeg har hatt pupper som har sprengt så voldsomt at jeg har vurdert større bh. Jeg er periodevis kvalm,men det hjelper å spise. I dag derimot har jeg vært så sint og sur at huff, en annen ting. Jeg griner å griner, det skal sååååå lite til :P slik er det her, så får tiden vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi....i dag fikk jeg lyst til å teste, men jeg har jo ingen test :P får kjøpe en i dag tror jeg...huff...jeg som skulle holde meg hard :P får se hva jeg klarer, men tror ikke helt at jeg er gravid heller såååå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var herlig å se teststreken komme opp før kontrollstreken ja ;)

 

tussemor: spennende :D håper håper ;) du er flink som greier å holde deg ;) håper du får positiv når du først tester :)

 

Bumblebee: hvordan går det? ingen tante enda håper jeg.. testa mer?

 

Rime: håper på klaff til deg også snart :) leste en plass at spermen kunne leve opp til 6 dager (?) husker ikke hvor jeg leste det da.. hukommelse er en fin ting.. tror jeg må google det ;) bare og homp ivei før han drar ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger det en test på senga mi å venter på å bli tatt i bruk. Plutselig nå er jeg livredd for svaret, når jeg tar den osv...redd for å svi av masse penger til ingen nytte...ja, dere vet, uansett...den ligger der i allefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger det en test på senga mi å venter på å bli tatt i bruk. Plutselig nå er jeg livredd for svaret, når jeg tar den osv...redd for å svi av masse penger til ingen nytte...ja, dere vet, uansett...den ligger der i allefall :P

 

tvi tvi :) krysser fingrer og tær for at den er positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Tussemor, du må jo bare teste!! Høres ut som du har litt symptomer ;)

 

Jeg har selvfølgelig tester både i går og i dag. Billigtester gir kun en svaaak strek...jeg synes den burde bli sterkere enn som så. Hvis dere så bilde av testen som ei hadde lagt ut på en annen tråd, så er mine svakere enn det, en dag over ikm. Cb + er klarere. Ingen tante enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom en tur igjen jeg også (leser jevnt og trutt, men har ikke skrevet på en stund). Gratulerer 79-kvinne, og heia til Bumlebie og Tussemor :D Så spennende å følge med på dere!

 

Jeg var på min 5. UL i går, og alt ser fremdeles bra ut :) Er ca 12+3 nå, så håpet stiger... Krysser fingrene for alle dere andre også, og Rime: Hump i vei, det kan godt gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Tussemor, du må jo bare teste!! Høres ut som du har litt symptomer ;) Jeg har selvfølgelig tester både i går og i dag. Billigtester gir kun en svaaak strek...jeg synes den burde bli sterkere enn som så. Hvis dere så bilde av testen som ei hadde lagt ut på en annen tråd, så er mine svakere enn det, en dag over ikm. Cb + er klarere. Ingen tante enda.

 

mine billigtester var også svakere enn den hun andre har lagt ut. du har ikke el tester liggende da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en el test for noen dager siden, den ble positiv det jeg kunne se. Siden gleden bare varte til 4+3 forrige pp så venter jeg med å erklære meg selv gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...