Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Så da er vi over ett år med mer eller mindre prøving. Har jo mine to søte 'små' til å trøste meg med da, men innrømmer at jeg er litt desp etter å få en til før tiden renner ut.. :o.

Da er vi ganske likt i løypa: Her har jeg også prøvd i omlag et år - og jeg lurer også på om det er blitt for sent :(. Men gir ikke opp riktig ennå!

 

Leste en plass at det tar i gjennomsnitt to år og tre mnd tror jeg det var å bli gravid når man er 40, så det er bare å holde ut ;) i tillegg begynte jeg jo da jeg bare var 39 :P Hvor gammel er du da?

 

Ellers har jeg startet prosjekt 'få kroppen tilbake' - nå skal vi få fart på flesket! Hjelper litt å ha noe å fordrive tiden med mens man venter på at underet skal skje :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære alle dere nye: Hjertelig velkommen!!!!! Det er alltid like kjekt å få med nye her!!!! Jeg beklager at jeg overhodet ikke er oppdatert på dere enda, men det skal bli når jeg får roet hodet og nerver i forbindelse med jobbsøkingen min :P Jeg er nemlig forferdelig flink til å krisemaksimere, derav masse adrenalin og igjen...heeeeeeeeeelt utslitt...hehehe...

 

Najaden: Nå klaffer det for deg også skal du se!!!!!!! Det er jo tross alt vår ;)

 

Rime: Du skal se at gubbelure klarer å holde seg hjemme fra sjøen slik at det blir jubaluba i sengehalmen og dåp og bryllup samtidig neste sommer!!!!!!!!! Det hadde vært såååååååååå gøy!!!!

 

Bomsa: Når har du egentlig termin? Det må da vitterligen begynne å nærme seg?

 

Jeg venter nå på at tanta skal forlate åstedet...monitoren er bare ett forstyrrende element akkurat nå om dagen fordi jeg snart skal begynne å tisse på disse pinnene igjen og jeg må lete etter sex lyst og sex glede :P Litt godt er det at hodet mitt har alle mulige andre ting å fokusere på...som en evt ny jobb...Jupp...jobbintervju i dag...Jeg er så uggen i magen at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg...Ungene er sendt i barnehagen (mot deres vilje :P) og jeg har skrevet ett langt notat ark med spørsmål...Jeg hater slike situasjoner hvor jeg skal "selge meg selv". Jeg kan selge gråstein om så altså, men ikke meg selv :P

 

Skal koble av med pitte litte granne husarbeid, en laaaaaaaaaaaang dusj, litt mat også ta på tur...tenk å utsette seg for slikt stress...kniiiiis....men tenk om jeg får tilbud om jobb...hva i piiiiiiiip gjør jeg da...hehehe...

 

Snakkes (måtte bare lufte hodet).

Ha en strålende dag!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Tussemor, du må holde oss oppdatert på hvordan jobbprosessen går....nysgjerrig vettu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tanta på vei ut av huset, og satser på at gullegget bare ligger og venter på å møte en skikkelig svømmemester! :D Forventer el 16.-17. juni, heldigvis er det en helg, da har man jo litt bedre tid til både det ene og det andre.. ;)

Tussemor: Håper det gikk bra i dag! Ikke noe gøy å skryte av seg selv, men av og til må man bare..

Najaden: Vi er jo ikke gamle i forhold til en del andre som får barn, så jeg har egentlig trua på at det klaffer for oss - vi må bare vente litt ekstra, men det er ganske tøft ja! :o Nå skal jeg hjem og grave litt i hagen, skal bli deilig etter en lang dag på kontoret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tvi tvi tussemor! Spennende!

 

Jeg har nå fått ny lege, den forrige fulgte meg ikke opp og jeg følte meg veldig aleine i heile prosessen om å få stabilisert stoffskiftet. Og på fredag var jeg der for å ta ny blodprøve, fikk også da vite at legen min var sluttet, blei litt paff, men dro nå hjem og lurte litt på ka e no skulle gjøre. I går ringte legen som hadde tatt over for ho e hadde hatt og lurte på om e hadde hatt skikkelig oppfølging og masse anna. Han var kjempeflink, måtte øke dosen sa han for det hadde steget litt igjen, men at han skulle følge meg skikkelig opp for det var viktig! Jeg blei så glad og overrasket, hehe, takket han flere ganger så han til slutt lo litt! Uansett, hærlig med å endelig ha fått en lege som det virker som er både flink og som tar dette alvorlig!

 

Ellers så har jeg ennå tr, og tripper litt utolmodig på at den skal bli ferdig! :)

 

Cayenne: Håper vi alle får gullegget denne gangen, hehehe, det hadde vært noe det! Er du helt ferdig med tr no?

Så godt å se at det ikke bare er jeg som startet sent med å prøve på å bli gravid. :) Begynnte jo å prøve da jeg var 34, men det er jo ikke kommet noe ennå, og no er jeg 37, så jeg vil vel være rundt 38 når jeg får første, hvis jeg bare kan bli gravid no og kroppen klarer å holde liv i den lille! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvitvi tussemor!

Går og venter på EL, jeg. Trodde egentlig jeg skulle hatt det i helgen, men OvuView og el-slim sier noe annet. Så vi humper videre i jakten på å treffe gullegget, her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvitvi tussemor:)

 

Jeg vet ikke helt når el kommer siden jeg har gått på pergo denne syklus...må vl bare teste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med ny og flink lege Rime, skal se det ordner seg nå! :) Vi prøver på nr tre da, men begynte sent med den ja.. Tanta er gudskjelov borte vekk, så da er det vel på tide å begynne å øve litt ;)

Tror jeg skal legge meg snart- mini er syk og mye oppe siste to netter, er trøøøtt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hehe, trodde du også prøvde på første, hehehe, ikke alltid like lett å få med seg alt her! :)

 

Najaden, ja det er bare å humpe for harde livet, eneste som funker, hehehe! ;)

 

Tussemor, hvordan gikk det i dag?

 

Tigerlise, hvordan går det?

Endret av Rime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, jeg er helt utslitt...har roet meg med ei kald ei. Måtte bestemme meg i dag om jeg ville gå videre, det var jaggu meg ikke lett. De vil tydeligvis ha meg og ser potensial i meg, så jeg har fått tid til over helgen på å bestemme meg...det er jaggu meg ikke bare, bare dette her...mye hvisom atte...:P skal snart ta kvelden. Er det noen av dere som jobber med "ute salg"? Og med provisjons lønn? Jeg hører gjerne fra dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo.

Så artig med mye aktivitet.

Velkommen til alle dere nye, håper dere trives og snart sitter med store mager hele gjengen.

Jeg har termin 1. oktober, men holder meg her...for her trives jeg..:-D

Alt går bra, foruten en sinnsyk hodepine bak venstre øye.

Gjør ekstra vondt hvis jeg bøyer meg ned eller løfter tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i jobbprosessen, tussemor, vet hvor nerverpirrende det kan være. Ble selv kontaktet av en potensiell ny arbeidsgiver i dag, som ønsket at jeg søkte på en stilling hos dem. De var allerede igang med andregangsintervjuer så de ønsket søknaden inn I DAG.

 

Huff...dette gikk litt fort i svingene, men må jo bare søke før kveldsvakten min begynner og så heller tenke etterpå:) Elsker jo den jobben som jeg har, men den andre stillingen er likevel mer spennende...hmm alle disse valgene man skal ta(hvis jeg blir tilbudt stillingen riktignok).

 

Er ellers på vei inn i dpo-land...noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muligens på vei inn i DPO-land, men er veldig usikker. Basert på el-slim og livmortapp, burde el vært over for to dager siden - men jeg får ikke temp-stigning (litt stigning i dag, men ikke nok til at ovuView mener det har vært EL). Så jeg er bare forvirra, akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomsa, jeg synes det er koselig at du er her jeg! :) Og enig med deg, vi er en fin gjeng her!!! :)

 

Her er jeg på tr dag nr 8, har min lengste tr ever, tror nok det er fordi jeg har begynnt med levaxinen, sikkert litt i ubalanse! :)

 

Ellers så ligger jeg sjuk, skikkelig forkjølet, vondt i hodet og nakken og kjempeslapp :(

men bedre at jeg er sjuk no enn rundt el, hehehe! ;)

 

En til please: spennende da at du er tilbudt jobbintervju, ikke lett å vite hva man skal gjøre hvis man allerede har en jobb som man er veldig glad i! Og lykke til med de neste ukene; spennende :)

 

Najaden, lykke til til deg også, skal krysse fingrene for deg, og så håper vi på klaff!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er 2 pp over, og tanta er på besøk igjen : ) Klarer ikke stresse med prøvingen av nr 4... Har kanskje noe å gjøre med at minsten er så liten enda? Fødsel og svangerskap er friskt i minne!

MEN... tar alle prøver tester av el, teller dager etc? Dette har jeg aldri gjort! Føler meg litt amatør, til tross for at vi har fått til 3 på henholdsvis 2 og 1 pp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter el rundt den 10, begynner og merke forandring i puppene allerede, så den er vel like rundt hjørnet håper jeg :D eneste sympt jeg har på el , tror jeg da. gått på p-piller så lenge at jeg ikke husker hvordan kroppen kjennes ut da ;)

 

Rime: kjempebra at du endelig får oppfølging :D

til alle: ha en god el og homping ;) med positivt resultat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle nye :) Alltid koselig med nye nick!

 

Tussemor, har du hørt noe mer om jobben? Følger spent med på deg :) Er jobben kun prestasjonsbasert, eller er det grunnlønn også? Lykke til både du og En til, please! Er både skummelt og spennende med ny jobb...

 

Rime, usj er du blitt sjuk? Se til å bli frisk til EL, ja ;)

 

Bomsa, hyggelig å høre fra deg igjen! Vet du hva denne hodepina kommer av? Håper den gir seg snart, svangerskapet blir tungt nok etter hvert om man ikke skal ha sånne plager også.

 

Hmm, ja da har jeg allerede glemt resten...

 

Jeg tok en digital test i dag, og den lyste snilt og pent "gravid 2-3" mot meg :D Herlig! Sist jeg var gravid og tok en sånn test på ca samme tid, så viste den 1-2, så kanskje det er et godt tegn? Skal på første oppfølgingstime på St. Olavs på torsdag, spent på om det vises noe på UL. Er vel ikke hjerteaktivitet enda, men kanskje en bitteliten prikk? Spennende!!!

 

Ha en flott kveld alle sammen! Stor tigerklem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tok en digital test i dag, og den lyste snilt og pent "gravid 2-3" mot meg :D Herlig! Sist jeg var gravid og tok en sånn test på ca samme tid, så viste den 1-2, så kanskje det er et godt tegn? Skal på første oppfølgingstime på St. Olavs på torsdag, spent på om det vises noe på UL. Er vel ikke hjerteaktivitet enda, men kanskje en bitteliten prikk? Spennende!!!

 

Ha en flott kveld alle sammen! Stor tigerklem :wub:

 

Gratulerer så masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Krysser fingrene for alle dere andre også (og for at spiren min holder seg på plass i 9 mnd...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...