Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Åhhhh...tigerlise, så super fantastisk herlig. Ja jeg har hørt mer og tenker hardt og grunndig...det er grunnlønn og provisjon...mye jobb har jeg inntrykk av...jeg er skikkeli sliten i hodet og vet absolutt ikke hva jeg skal gjøre...må bestemme meg i løpet av morgendagen...puh...er ellers i gang med 2pp på monitoren...så nå er det tissing på pinner på harde livet...jeg har vel mistet troen på flere, men håpet er der tiltross...

 

Natti natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi, Tigerlise! Gratulerer. Så gode nyheter:)) Lykke til på torsdag.

 

Lykke til i morgen til deg også Tusssemor, og klart det kommer en spire til deg også!! Den som venter på noe bra vet du...

 

Najaden, hvordan går det med deg?

 

 

 

Rime..håper du snart kan kaste tanta på dør og "get down to business":)

 

Her i dpo-land er det fint lite tegn på graviditet, det vil si null! Er bare skikkelig sur og og må stadig ta meg sammen for å ikke slippe løs supermeggen i fri dressur(grøss). Det er rart at jeg går på den hver gang...bare såvidt over EL og jakten på tegn starter, og når de ikke umiddelbart melder seg er konklusjonen den at det ikke klaffet denne gangen heller. Kanskje bare for å dempe en eventuell skuffelse? Er så utrolig baby-syk. Har til og med navnene klare, hulk...

Endret av En til, please.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig bestemt meg...fortsettelse følger...og den super bitcha...den er i full vigør her og tar ingen instrukser...huff...:-) sove litt nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på avgjørelsen din tussemor5!

 

En til please - DPO land her og. Eller - tror ikke jeg har hatt EL denne perioden, så det er ganske frustrerende :(. Er uansett på dag 19 av syklus. Forrige gang kom tanta på dag 23, så - i og med at jeg mistenker ingen EL - kan tanta bare komme tidlig denne gangen også.

 

Men SELV om jeg ikke tror på EL denne syklus, så leter jeg stadig etter graviditetstegn. Ganske idiotisk, men sånn er jeg altså nagla sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor - Du har sikkert tatt den avgjørelsen som er rett for deg :)

Dag 10 dpo, eller dag 10 i syklus?

Her er jeg - i beste fall (om el har skjedd, selv om det ikke virker sånn) på dag 5 dpo - og en liten stemme inne i meg hvisker insisterende "test, test, test" - selv om jeg 1) VET at det er alt for tidlig 2) Tror at jeg ikke har hatt el denne sylkusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen, da var jeg sykemeldt igjen. Har bare en uke til ferie så da går det ennå an, men det er steike irriterende uansett..:-(

Er helt på felgen igjen og kaster opp alt jeg spiser.

Har vært litt mye i det siste og har ikke hatt mulighet til å "lytte til kroppen" så da får jeg vel betale nå...:-(

Nok surking nå..:-)

Så greit at du fant en avgjørelse som passer det Tussemor, og ENDA bedre alle disse gravidesymptomene..:-D

Var det ikke nettopp en test på gravidetester? Der det var en test som slo ut helt ned til 10 i hcg?

æsj, husket ikke hva den heter heller...

Nå er det mange som sitter og venter på testing og det er en utrolig spennende tid...gleder meg med dere alle..:-)

Tigerlise, hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

 

Flott Metti, bare å kose seg og kjøre på! :)

Her testet jeg nettopp positiv på eggløsningstest men lite eggløsningssmerter? Kan det da være at jeg blir å teste positiv i morgen også på el-test?

Spennende dette. Har så stor trua på at denne måneden blir det å skje!

Tussemor, du har nok tatt riktig avgjørelse for deg. Du hørtes sikker ut i din sak.

Tigerlise, når var det du skulle i UL? Eller var det kun vanlig kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor, må være deilig å ha tatt en avgjørelse. Jeg er helt sikker på at du har valgt det som er riktig for deg, tror du tross alt er ei klok dame :) (selv om vi skal kose oss med ostepop og ei bøtte vin når vi blir gamle og småttisene er ferdig med å poppe ut). Spennende med dpo-dager også, gleder meg til å høre hvordan det går med testingen. Har du vikelig ikke testet enda?

 

Bomsa, du må passe på deg selv nå, ikke slit deg ut for mye (jada, vet hvordan det er, man måå bare... Er slik jeg også, serru :) ). Hvor langt er du kommet nå? Formen min er forresten ganske bra, men kjenner heldigvis noen små bølger av kvalme, noe jeg tar imot med takk så lenge det ikke er verre enn dette. De gangene det har gått heden har jeg vært tilnærmet symptomfri...

 

Arytai, jeg skal på kontroll på torsdag. Forstod det sånn at det blir UL også, men er ikke heelt sikker. Kan vel ikke se all verden, men kanskje en liten prikk? Tror jeg er ca 5 uker i dag...

 

Najaden, hvor lenge klarer du å holde ut før du må fram med pinnen, da? Jeg pleier å sprekke rundt dag 7, hihi. Håper du får gode nyheter om noen dager ;)

 

Rime, hvordan er formen?

 

En til, please, hvor mange dpo er du? Testet enda? Ser ut som det kan bli mange spennende oppdateringer de nærmeste dagene :) Håper på skikkelig baby-boom :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Tigerlise! Regner med de ser i allefall en fortykket slimhinne? :)

Enig med deg. Blir spennende fremover ang testing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiik...jeg er bare på dag 10 i syklusen, har ikke hatt el enda, men den er nok i emninga :-p men jeg har gravid symptomer mer el mindre konstant, så holder på å klikke!!! Avgjørelsen var nok riktig, men d irriterer meg at je har vært med på å fikse livet mitt slik at der ALDRI vil være rom for mitt behov for utvikling og spenning...uansett....ungene er alfa og omega og de er viktigst uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiii, her går det fort i svingene. Borte noen dager og så er det masse som skjer! :) kjekt det er full aktivitet her.

 

Jeg er endelig blitt frisk, og nærmer meg el med stormskritt, og heldigvis så er samboer ferdig å fiske for en stund, så fra i morra av blir det full prøving her i gården, jippi, hopla, hehehe! Endelig kan vi begynne å prøve igjen, gleder meg masse, pluss jeg har det så bra for tiden, godt humør hele tiden, sikkert levaxinen som gjør det! :D

Hadde tr i ti dager denne gangen, puh, men sikkert pga levaxinen!

 

Hurra Tigerlise!! Så kjempeglad for at du er gravid, dette var gøy å lese, og jeg håper inderlig at det går bra denne gangen! Hvordan har du det ellers liksom, er du nærvøs eller klarer du å slappe av?

 

Huff jeg klarer ikke å huske alt jeg har lest, men i alle fall, lykke til med testingen dere som starter med det snart, og så håper vi på maaaaange positive tester fremover! :)k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med optimismen din, Rime. Den smitter! Når regner du med at EL kommer? Lykke til med kommende humping ihverfall:)) Til deg også, Tussemor!

 

Selv er jeg på 5 dpo, syns det går utrooooolig sent...er fast bestemt på å vente til neste onsdag med å teste! Bare for å bevise for meg selv at jeg også mestrer "delay of gratification". Har en lei tendens til å teste i vilden sky fordi det er så spennende og holdt nesten på å svi av en pinne i dag...bare fordi den lå der i skapet og fristet og fristet. Måtte legge en håndkrem over så jeg ikke kunne se den rosa esken, he he. Blir jo helt tullete av dette.

 

Var på jobbintervju idag og den virker aldeles superduper. Knallhard konkurranse vistnok, så jeg får bare håpe jeg har lagt igjen det beste inntrykket ever! Det slo meg plutselig hvilken underlige situasjon jeg muligens vil komme opp i dersom jeg innen kort tid blir gravid og samtidig får tilbud om jobben. Med tre måneders oppsigelsestid på stillingen jeg har nå, rekker jeg jo knapt presentasjonsrunden før jeg må inn til lederen og" Kremt kremt..takk for at dere viste meg tilliten og valgte meg og, kremt kremt...jeg er gravid, men kremt kremt...hvor var kaffemaskinen igjen ". Men det vil uansett være et luksusproblem:) Bebis og drømmejobb, wow det hadde vært noe det.

 

Sender god energi og gode tanker til dere alle her inne, smask!

 

God bedring til deg Bomsa, huff hørtes kjipt ut..

Endret av En til, please.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En til, please: hehe, ja det hadde vært noe om du fikk jobben og blir gravid no, men ikke tenk så mye på det. Blir du gravid, så blir du det, og pris deg lykkelig over det! At du er i ny jobb må du ikke tenke så mye på, thats life liksom, vi kvinner blir gravide! :)

 

Her i gården fikk jeg fult utslag på monitoren i dag, woæææ, litt tidligere enn antatt, så det var sengekos i går :) og så må vi humpe litt i dag og i morra, og så håååååper jeg at egget er skikkelig motagelig denne gangen!

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,oj,oj Rime, så spennende!!!!!!!!!!!! Jeg er på høy, så det var jumping i kassa i går og til helga skal beina på campingvogna ned og antenna opp, så vet ALLE at her må det ikke forstyrres :D

 

Jeg har falt helt ut, beklager, tror ikke helt jeg klarer å oppdatere meg på alle nå umiddelbart...så de som ikke blir nevnt...TILGI meg væææææææær så snill ;)

 

Bomsa: Så bra da at legen din har vett til å ta kroppen din sine signaler på alvor ;) Du får prøve å nyte noen av dagene du får være hjemme å roe ned litt!!!!!!!!! Hvordan går det foresten????

 

En tli please: Så spennende med disse jobb greiene!!!!! Heier på deg jeg, og regner med at det blir full klaff på alle fronter og at sola vil skinne på deg heeeeeeeele sommeren!!!!!

 

Tigerlise: Hvordan går det med deg? Har symptomene kastet seg over deg eller?????

 

Najaden: Skulle du teste eller var det litt tidlig?

 

Der stoppet hukommelsen...

 

Jeg har rotet meg tilbake på jobb etter ett par dager med sykemelding fra tannlegen...jupp, tannlegen, say no more...den siste visdom har forlatt meg, så nå har jeg endelig noe å skylle på :P men fytti grisen så vondt det var denne gangen. Jeg angrer sååååå bittert på at jeg gikk på jobb i dag, for smertene begynner å ta seg opp :( Går på store doser Ibux og paracet og da hjelper det jo voldsomt at folk som prøver å bli gravide IKKE bør ta ibux...yeah right....drit å dra...blir værtfall ikke noe baby om jeg ikke tar det, for da blir det ikke sengekos i det hele tatt.

 

Tøffe tøfflus: Hvordan går det med deg da? Full av symptomer du også????

 

Så over til meg igjen :D

Følger nå med på monitoren i spenning hehehehe...men prøver å ha tankene mine på mye annet. Jobbintervju greiene tok jo helt av, så tannlege, så søking på videreutdanning, så skal jeg til lege og tannlegen igjen, så er det hotell weekend for meg og gubben med Jarle Bernhoft konsert, camping osv osv osv...Ja, åsså kommer det jo sommerferie og sydentur oppi dette...så det er nok å henge fingrene i :P

 

Jeg får gå å jobbe litt igjen.

 

Håper dere alle sammen har det knakende fint!!!!!!! God varm nattaklem fra murmeldyret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise hvordan har du det om dagane? Håper alt står bra til med mor og spire!

 

Bomsa, håper du ikke er alt for sjuk stakkar!

 

Tussemor, hihi, humping på oss begge for tiden, får vi følge hverandre frem mot ikm, og håper vi begge får positive tester! :) Uff, visdomsfjærning, den store skrekk, har ei selv jeg bør fjærne om ikke så alt for lenge, gru og grøss! God bedring i alle fall! Camping er gøy! :)

 

Her er akser lagt inn i forgårs og i går, og så blir det en runde i kveld og morra, og da er det bare vente og se, men får ikke tid til å tenke så mye over det, for i morra skal det settes poteter, og søndag reiser vi til barskestad utenfor sortland for å hente båten til samboer og så reiser vi oppover igjen med båten, det blir kos! Og jeg regner med det blir jobbing på tomten når vi kommer opp igjen så da blir jeg ikke å gå rundt å tenke så mye; håper det gjør utslaget!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime og Tussemor - happy humping! :D

En til please - ja, du har helt rett: DPO-dagene er uutholdelig laaange.

 

Her er jeg på dag 23 i syklus. Forrige syklus var på 23 dager, men syklusene mine er alt fra 21 til 28 dager, så det er vanskelig å si når IKM skal være.

 

Foreløpig er ikke tanta kommet, og jeg testa i formiddag - helt og fullstendig snøhvit test - ikke engang antydning til skyggestrek etter fristen... Men i følge OvuView er jeg bare 8 dager DPO (dersom el har funnet sted) - så det er ikke helt over ennå, selv om jeg har null tro på denne PPen.

 

Ha ei riktig, riktig god helg, alle flotte damene her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kvaaaaalm....urgh...åsså på camping da...argh...har liksom ikke hatt el enda i følge monitoren, men fy søren altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kvaaaaalm....urgh...åsså på camping da...argh...har liksom ikke hatt el enda i følge monitoren, men fy søren altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første pp for oss, samleie 3 dager før el, DPO 13 i dag. spottet bittelitt før i dag så forsvant det igjen, hadde mensmurringer og, men ingen mens ennå. Håper på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor - huff, håper kvalmen gir seg.

M 1982 spennende!

 

Status for meg: dag 25 i syklus, 10 dpo: negativ test i morges. Ingen tegn til tanta - stigende temp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med her:)

 

DPO 14 i dag, spottet igjen tidligere i dag, men har sluttet nå, og ingen tegn til mensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...