Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste nå at det er 1pp hos dere ;)

 

Vi har prøvd fra og til i to år nå men ikke blitt gravid enda. Har gått på pergo denne syklus så jeg gleder meg til testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør dere jenter.

Jeg går på albyl-e og hvis jeg ikke er gravid og TR kommer, er det noen av dere som vet om jeg kan ta ibux da?

Jeg blir skikkelig dårlig og har krampesmerter en til to dager når mensen kommer. Jeg pleier ta 600 mg ibux og 1 gr paracet v/behov, da det er det eneste som hjelper. Men nå sies det at man skal ikke ta ibux om man står på blodfortynnende selv om det kun er albyl-e...paracet alene tar kun de moderate smertene, og jeg har ikke kun moderate smerter...uff, kjenner jeg gruer meg noe voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke ta ibux sammen med blodfortynnende? Det visste jeg ikke... Vet at man ikke bør ta ibux når man prøver eller er gravid, men. Tar albyl-e selv, men så kan jeg jo heller ikke ta ibux når som jeg har en etterlengtet liten spire i magen <3 Og har heller ikke det store behovet ettersom jeg heller ikke har mensen :P

 

Tussemor, er du fremdeles kvalm? Heeelt sikkert at du ikke er gravid? Hvis ikke håper jeg formen kommer seg snart, er så unødvendig å være kvalm om det ikke er for noen grunn, hehe.

 

Rime, er aksjene lagt? *Krysser fingre, tær og alt jeg har*

 

Med meg går det egentlig veldig greit :) Runder vel 6 uker sånn ca i morgen. Skal på ny UL neste mandag, og da bør jeg vel få se et bankende lite hjerte om alt er som det skal... Litt spent, men det går egentlig greit. Dagene er så fullpakka at jeg ikke rekker å tenke for mye på det. Dessuten, skjer det så er det fint lite jeg kan gjøre med det likevel. Går det galt skal jeg vel takle det denne gangen også. Er egentlig mer spent på om gubben takler det... Håper jeg slipper å finne det ut :) Er litt småuggen og kvalm innimellom, og NYTER det enn så lenge. Har ikke vært det de forrige 5 gangene, så tar det som et godt tegn!

 

Hmm, resten har jeg glemt, men tenker masse på dere alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg har misforstått :)

Misunner deg spiren i magen, men den var vel like etterlengtet for dere som en liten er her hos oss :) Nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aargh...gravitestene ligger og lokker i skapet, men skal vente ihvertfall til tirsdag! IKM onsdag.

 

Tussemor, fremdeles kvalm? Håper det er en grunn til det, eller at du ble raskt bedre og kunne nyte resten av campingen og aksje-legging:))

 

1982.. krysser fingrene for at det er festeblødning du har opplevd.

Endret av En til, please.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arytai, du har helt sikkert rett, jeg har kun brukt albyl-e i forbindelse med prøving, og da skal man jo ikke bruke ibux uansett ;)

 

Spiren er i aller høyeste grad ønsket, startet prøvinga for over 8 år siden og har så langt fått til ett barn (og dette er det sjette svangerskapet). Håper inderlig at det holder til mål denne gangen!

 

Lykke til du også, heier på dere alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til, please - du er kjempeflink som ikke har testet enda!!! Jeg starter som regel på 7 dpo... Lykke til, hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har roet seg litt...blir bedre på kveldene :-p tror ikke spira sitter enda nei, men håpet er der. Her er aksjelegging på høygir om dagen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, lykke til på ul! :)

 

Her tviler jeg litt på at det blir noe denne mnd, det blei ikke så mange runder i høyet før el siden han jobbet så mye, blei bare dagen før, på el dagen og dagen etter liksom, men men. Klart det kan jo klaff for det er nå bare å vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør dere jenter.

Jeg går på albyl-e og hvis jeg ikke er gravid og TR kommer, er det noen av dere som vet om jeg kan ta ibux da?

Jeg blir skikkelig dårlig og har krampesmerter en til to dager når mensen kommer. Jeg pleier ta 600 mg ibux og 1 gr paracet v/behov, da det er det eneste som hjelper. Men nå sies det at man skal ikke ta ibux om man står på blodfortynnende selv om det kun er albyl-e...paracet alene tar kun de moderate smertene, og jeg har ikke kun moderate smerter...uff, kjenner jeg gruer meg noe voldsomt!

Ring til legen din og forklar problemet. Jeg brukte alternativt paralgin forte i en periode. Det går helt fint! Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var tempen sunket over en halv grad i morges - og utfloden var rosa. Ingen tvil om at tanta er på vei - som forventet, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 DPO, fremdeles bittelitt spotting, men ingen mens. Hadde menssmerter tidligere i dag, og trodde at den var på vei, men neida, ingen forandring.

 

Ser lovende ut :)

 

Ingen vits i å teste, siden jeg aldri tester positivt før ca uke 6. Men jeg vet når jeg hadde EL, og hvis jeg ikke har fått mensen innen 18 DPO er det vel veldig sannsynlig at jeg er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, najaden, håper virkelig tanta snur i døra(krysser fingre)!

 

M 1982: høres ut som det er spennende ting på gang. Hold oss informert. Hadde jeg gått 18 dager over EL hadde jeg ihvertfall tenkt jeg var gravid, i tillegg til at jeg hadde testet i vilden sky før den tid, he he...

 

Tigerlise: håper virkelig du har fått en standhaftig og glad liten spire denne gang. Masse lykke til!

 

Rime: det kan jo godt hende det er spire på gang hos deg, du har absolutt lagt inn aksjer på rett tidspunkt. Med mitt siste barn var det sengegalopp kun en gang før EL og bakingen var straks igang.

 

Lykke til med humpingen, Tussemor! Håper dette blir lykkepp og to streker ved IKM.

 

I morgen tidlig tester jeg, juhuuu.

 

Tvi tvi til alle oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med testingen, En til please! :D Og najaden: It ain't over till the fat lady sings..

 

Her fikk jeg plutselig så godt som positiv el-test :D Kryss fingrene for meg og at mannen er skikkelig opplagt! (Selv om det er fire avslutninger og to bursdager denne uka...) :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu meg er det ikke EL i dag...så Supert at vi har aksjet på jevnt og trutt nå i forkant. Ga beskjed til gubben i sta at det må bli hånki tåknk også i dag...da bare smilte han lurt :P har voldsomt til verk etter at visdommen min forsvant, så jeg har spist en del ibux, tror faktisk d er årsak til kvalmen...ups...skal på gu i morgen, gjør vel ikke noe å ha seg i dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom her igjen jeg. Vi er vel ikke akkurat prøvere, mannen er i grunnen fornøyd med de to vi har...men hvis man hopper i høyet uten prevensjon midt i el tider så kan det jo fort skje ting. I mitt hodet er vi prøvere ;) Det er kanskje litt dumt av oss siden jeg går på medisiner som i følge felleskatalogen ikke skal brukes i svangerskap, men kardiologen sa at det ikke skulle være noe problem. Får kanskje ta en tlf dit igjen før sommeren for sikkerhets skyld. Alt i alt har vi (jeg) hatt en del trøbbel med helsa dette året, og jeg har vært svært usikker på om jeg orker prøve på nr 3. Men minsten vokser til og vil være iallefall 3 år når sistemann kommer, det kjennes litt "nå eller aldri" for meg. Klarer ikke å se for meg at jeg aldri skal gå gravid mer..

 

Vel, vi får se hva tiden bringer. Kommer nok til å henge litt med dere fremover. Nå er det nattinatt her.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumblebee - velkommen hit!

M 1982 - Huff. Jeg hadde troa på deg denne PPen :-(

Cayenne og Tussemor - hump i vei!

En til please - veldig spent på testen din i dag!

Rime - skal jo ikke mer enn en liten sædcelle som lå på lur da egget kom... Forrige gang jeg var gravid, var jeg sikker på at det ikke hadde gått, pga kun en gang i høyet før EL - men da satt'n, gitt!

 

Her er tempen fortsatt i fritt fall, og jeg spotter ennå. Regner med at mensen kommer senest i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumblebee: Som om jeg skrevet det selv, akkurat sånn har vi det også. Mannen er veeeldig fornøyd med de to vi har, men vi bruker ikke prevensjon da...

 

Najaden: Ja, her ble det humping i går i tillegg til fredag :lol: Håper gubben orker en runde til i kveld - det pleier ikke være noe problem, men akkurat rundt el er det gjerne noe som skjærer seg :o

 

Lykke til, En til please! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...svei av en test i går(klarte ikke å vente nei, uhelbredelig testoman) som forble så blank, så blank, så blank. IKM i morgen og ingen tegn overhodet om at den er på vei, men pupper som tynger og groggydame på kvelden skaper fantasier i mitt hode..som hver gang ved testetider.Tester i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor og Cayenne,håper mennene leverer prima vare:))

M 1982: Så synd med heksebesøk, når blir neste IKM på deg da?

Og velkommen Bumblebee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj...har fått ny jobb! 11 dager fra jeg ble tipset om jobben, til telefonen kom om at jeg ble tilbudt stillingen. Ble litt ør i nøtta nå:) Og bittelitt stolt også over å ha feiet forbi en svær skokk med søkere:))

 

(Ser at jeg har fridag i dag av de tre foregående innleggene, og bare drikker kaffe,leser korrektur på en venninnes masteroppgave og raider BiM, he he...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen lilbake bumbelbee:-)

Så flott en til pleace, gratulere...-D

Nå har jeg tatt ferie, Så da er det full kosing i fem uker..:-) En tur heimover og en tur til Syden:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...