Gå til innhold

Anbefalte innlegg

RTprøver: må være noe sånt! Er nettopp kommet hjem fra Haukeland nå.. Er mega kvalm, vondt når jeg sitter/går og dårlig i magen.. Skal redusere enda mer på medisinene og ny kontroll på mandag... Fikk full sjekk der nede og de fant ut jeg kunne reise hjem til mandag. Ville ha det bedre hjemme enn på sykehuset. :)

Samme prøve som du tok jeg skulle ta og samme sprøyte.. Hun ene sykepleieren skulle undersøke om de kunne få den fra Trondheim. Eneste plassen de hadde den sa hun.

Så blir spennende å se om det blir uttakk eller ny runde på meg til høsten også...

Lise456: jeg håper jeg kan få uttakk til uken, men får forhåpentligvis vite mer på mandag!

Fint å høre at alt gikk bra med deg! Godt du fikk dag for uttak :)

Fortsetter under...

Måtte redusere på Puregonen jeg også, på lørdagen og søndagen.

Og de på apoteket på Haukeland nevnte også den sprøyten i Trondheim! De ville få den flydd ned, men jeg skulle jo ta sprøyten på kvelden samme dag, så det var ikke mye poeng i det :)

Håper virkelig at de får sprøyten ned hit tidsnok til deg!

Unner ingen å avbryte slik som vi måtte :)

Håpfull- Så kipt med overstimulering da, sender stor klem

Er det mulig du får ha uttak og evt fryse?

Krysser alt :

Lykke til på mandag, var det mange egg å se ?

Her gikk alt bare bra, avtale om uttak på onsdag:)

Måtte bare vokse noen dager til egga mine:)

Nica, hvordan gikk det med deg i går?

Fine helg :)

Jeg hadde bare 2 små folliker på venstre side, på høre fant hun ingenting (så at hun hadde skrive ? på arke), hun ga meg høyere dose menopur, fra 300 til 450. Hun sa i grunn at hun ikke forventet så mye denne dagen pga tidlig ul men ville ha meg inn for sikkerhetsskyld (i å med j ofte har kort syklus). Så jeg gikk hjem 6000kr fattigere og skal inn til tirsdag på nye ul..

Så heldig du er,lykke til på onsdag :)

Noen som skal teste i disse dager? Er på RD12. Kjenner ikke noe spesielt utenom den vanlige ( ømme bryst, trøtt, litt murringer).

Heldigvis er lutinusstaven hvit ( har ofte fått blod/brunfarge på dag 11/12).

Prøver å være optimist, men har vell ikke helt trua....

Er vårt 7. Innsett dette. 5 uttak....

Tar en test i morgen tidlig tror jeg.

Annonse

Hei!

Jeg hadde egentlig tenkt å teste idag, RD8, men jeg klarte å la være, så stolt nå,hiihi.. men i morgen tidlig.. da tror jeg ikke at jeg klarer å vente lenger :)

Noen som har testet positivt enda??

Flink du er ;)

Jeg er på RD6, og skal vente til torsdag/fredag OM jeg klarer ! :D Skal få mannen til å gjemme testene om trangen blir for stor ! ;)

Det er ikke lett å vente til dagen alså...

Men jeg inbiller meg at dersom jeg er blitt gravid bør testen slå ut på dag 12-13 vertfall.

Jeg ble gravid i 2007 ( mistet). Og da testet jeg klart positivt 4 dager før på ettermiddagen. Jeg testet også positivt på RD10 i oktober, men da var det kjemisk.

Gjest Løvemusene

Men jeg inbiller meg at dersom jeg er blitt gravid bør testen slå ut på dag 12-13 vertfall.

Jeg ble gravid i 2007 ( mistet). Og da testet jeg klart positivt 4 dager før på ettermiddagen. Jeg testet også positivt på RD10 i oktober, men da var det kjemisk.

Hei!! Ser du og jeg har samme testdag, torsdag sant?? :)

Jeg klarer ikke vente til torsdag buaahahaa........

Nei, klarer ikke jeg heller. Men dersom man tar med morgenurin, så bør sjansen for å få positiv test noen dager før kunne gå. Men burde jo bare vente...

Har du noen følelse for hvordan det går? Har du hatt mange forsøk?

Gjest Løvemusene

Nei, klarer ikke jeg heller. Men dersom man tar med morgenurin, så bør sjansen for å få positiv test noen dager før kunne gå. Men burde jo bare vente...

Har du noen følelse for hvordan det går? Har du hatt mange forsøk?

Dette er vår første IVF.. jeg føler absolutt INGENTING. Har ingen magefølelse om hvordan dette går en gang. Er veldig spent. Syns det er rart at jeg ikke kjenner noe, burde jo det nå på RD 8? Kjenner du noe? Har dere hatt mange forsøk?

Gjest Løvemusene

hei alle damer hvordan går det med dere?? min mormor døde igår så det har vært en trist helg, men fint å være sammen da det skjedde..... rd 11 og nerver på utsiden av kroppen!!!!!

Kondolerer så mye :(

RD 11?? Wow, jeg vil oooog komme så langt! Når skal du teste?? Eller har du testet enda?

Og du... ying & yang... ;)

Annonse

har ikke testet, litt usikker.. sist begynte jeg på rd 13...får se;) ja jeg håper det finnes begynnelse på nytt liv inni meg når ett ble borte, vi får se!

oi akpa, så spennende!!!!! løvemus jeg vet dagene går sinnsykt seint, men snart er du der du også;)

takk:) ja det blir mange tanker, hadde ønsket jeg kunne fortelle før hun døde at jeg var gravid, men kunne ikke siden det kanskje ikke er sant. håper så inderlig på gode nyheter for familien og selvfølgelig oss selv:) blir uansett en spesiell begravelse uansett hvordan resultatet blir!

når skal du teste da Spire ønskes?

Gjest Trulte med to små

Oj, ble delvis presset av en utålmodig bestevennine til å ta en test ikveld, å jaggu var den positiv :o på RD 6, i kveldsurin...:-) har tatt eggløsningstest å den er negativ...

åkjære Monky... :( kondolere, å masse klemmer <3

Har du tatt eggløsningssprøyte? Er det den som muligens sitter i? RG 6 er vel vel tidlig å få postivt utslag eller???

Håper jo du er gravid da! Masse lykke til! :)

Gjest Trulte med to små

Jeg er på RD 13 i dag og vet jammen ikke om dette går veien :(

Jeg fikk svakt positiv på et par tester i går ( den ene sterkere en den andre ) men i dag var det såvidt jeg kunne innbille meg at jeg så en strek, så dette var ikke godt nytt for min del...

Skal teste igjen i morgen da den egentlige testdagen er kommet, men jeg fikk beskjed i Porsgrunn om å fortsette på medisiner til RD 16 minst! om testen ble negativ i morgen.

Vi får se da! Det er så fælt med så mye frem og tilbake med disse testene. Det har jeg hatt alle tre gangene nå, bortsett fra at nå ble testen senere positiv, mot svakt positiv RD 8 og 9 de andre gangene.

Masse lykke til til dere andre! Håper det går rett vei for oss alle sammen!

begynte å spotte på rd 13 sist, var d jeg skulle skrive istad... vet ikke om jeg er flink egentlig, mer redd for neg resultat, og i helga har jeg ikke vært hjemme og tok ikke med tester... mye å tenke på med det ligger aaaaltid i bakhodet i denne rugetida!

nå har jeg kommet så langt at jeg skal prøve å vente til hvertfall tirsdag.....

får håpe d kommer klar og tydelig strek i morra Lykke:) takk for omtanke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...