Gå til innhold

5-6mnd :)


Harfåttprinsen:)

Anbefalte innlegg

shit så mye jeg skrev!! sorry, bare å skumme gjennom det den som har interesse, hehe! at jeg er skravlete skinner visst gjennom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg bare fortsetter jeg :D

Vært en fin natt i natt også, ammet litt kl 22 og våknet kl 01 men da roet hun seg med smokk og at hun fikk komme i senga vår. Sov til halv seks, mat og opp halv åtte. Begynner visst å få en vane :)

 

Håper alle har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei damer :) vi har vert endel på farten så har ikke hatt tid til og skrive.. Men her går det greit, begynner sove bedre på natten nå... Men nå ser vi i begge tennene nede... :) så håper de spretter igjennom snart... Han er veldig kosete fortiden og elsker og sovne på meg :) det er lenge siden han gjorde d :P

Men han har fortsatt endel tannbæsj... bæsjet flere ganger på lekematten sin,men heldig vis har jeg pledd oppå som bare er og vaske... Greit at han lufter rompen litt når han er så sår...

 

Hvordan går det med utviklingen hos dere da??

 

Her står han på knærne og hendene, men ingen krabbing...

Klapper ivrig i vei, og ruller og åler seg...

Jeg har begynt og gi han en hel brødskive som han får spise av :) og det går mye lettere enn at jeg gir han biter...

Han elsker gåstolen sin fortiden, men liker også og være på gulve og rulle...

 

Har dere tenkt på ny baby??

Vi skal nåkk ha en til, men det blir ikke på en stund ennå.. Vil at prinsen skal bli litt større først, synes han trenger mamma å pappa alene en stund :)

 

Her har han sluttet og spise på natten igjen... :) og det er jo flott :)

 

Zazzy :) jeg er også en skravlebøtte :P hehe :D

 

Hvordan har deres natt vert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke så mye frykt når jeg er borte eller ute av syne,men reagerer på fremmede folk nå...spennende å se til torsdag når samboer kommer hjem og hun kjenner han igjen:/

 

Nettene er det samme som de har vært i 1 1/2 mnd...sover 19-7:):):) Hører hun er våken noen ganger men gråter ikke og sovner igjen:)

 

Ellers barnehage er i boks fra august:)

 

Ny baby....skal ha flere men ikke i tankene nå. kanskje mer i tankene fra høsten,evt vinter neste år. Men ikke lengre da jeg ikke ønsker å være mot 40:/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette med soving på natten begynner å bli mer og mer slitsomt jeg... som om jeg blir tappet for krefter for hver dag som går liksom. De siste nettene har jeg som jeg nevnte tidligere flyttet han over til meg ganske tidlig, med det resultatet at det har blitt mer og mer spising på natt igjen. Det vekker oss begge mindre totalt sett når han har fri tilgang, men lurer på om det er noe bra for hans del å spise så ofte på natten nå som han er så stor? Merker at han spiser en del mindre fast føde på dagtid nå.

 

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal orke å jobbe med å få han til å sove i egen seng når jeg ikke merker noen fremgang i det hele tatt. Nå har separasjonsangsten kommet for fullt også, og han godtar ikke på noen måte å legges i egen seng før han er i dyp søvn, uansett hvor mye jeg trøster, koser og stryker. Så da blir det å bysse eller amme i søvn, og det kommer vi vel ikke fremover med?

 

Når det gjelder ny baby så er det absolutt ikke aktuelt her enda. Hjertet vil, men fornuften sier at vi ikke har kapasitet til det, så slitne som vi er allerede. Er litt skummelt å utsette det også, for vi prøvde en god stund for å få han vi har, men akkurat nå føler vi at vi ikke har noe valg. Skulle det nå skje et "uhell" så blir det jo velkomment likevel. Men vi prøver å unngå det. :P

Endret av Hannah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah jeg synes det virker som mi jente sover bedre nå når hun ikke får så mye mat på natta og helsesøstra har sagt maaange ganger til meg at jeg kan prøve å ikke mate for mye på natt fordi da jobber jo magen konstant og hun kan bli plaget av det, både at fordøyelsen jobber hele tiden og luft osv. MEN vet det er lettere sagt enn gjort..jeg har jo fortsatt å gi mat når hun våknet uansett og ikke ville roe seg rett og slett fordi jeg vet det fungerer (der og da iallefall) og jeg har vært så trøtt.. men nå de siste nettene kan det nesten virke som at når vi først har kommet litt "inn i" netter uten mye mat så sover hun roligere og har ikke like mye luft i magen. Hun begynte å sove bedre + spise mindre på natt når jeg endelig fikk henne til å spise litt mer på dag, men det var ikke gjort på en to tre det heller. Når det gjelder byssing i søvn så må jeg også det akkurat nå og jeg gjør det bare, hun godtar å legges i senga når hun er veldig trøtt så da får det bare bli sånn en periode nå. Men er dønn sliten av at hun bare godtar at jeg og ikke pappaen legger.. hele legginga + alle oppvåkningene i løpet av kvelden og natta er det jo jeg som må ta, utrolig utmattende. Heldigvis at hun har hatt noen bra netter iallefall, men hun våkner ofte på kvelden så springer ut og inn å gir smokk/ammer/bysser osv.

 

Ny baby, har veldig lyst enda jeg er så sliten, tenker med meg selv at jeg er gal, hehe, samboer er derimot ikke så gira, blir nok uansett å vente litt til ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! :D

Nå er vi hjemme fra fjellet! Så deilig å sove i egen seng igjen!

Men, inatt våknet lilleprins og var våken en times tid! åååånei! Hadde håpet vi skulle slippe unna det altså.. Jeg var så trøtt at jeg sovnet flere ganger mens han klatret rundt i sengen sin. Våknet igjen av at han klatret opp i vår seng og skulle til å sutte på øret mitt...... Gjesp!!

 

Her har han knekt krabbekoden og kommer seg farlig fort fremover!! Har ryddet bort alt som er fra gulvet...! Hadde ikke sett for meg at jeg skulle trenge det enda!

 

Ingen tenner har kommet frem oppe enda, men de er på vei for han moser fjeset i madrassen og klør døgnet rundt.

 

Idag skal vi på babykino og se The hunger games, jeg har lest boka og gleder meg så masse! :D Blir spennende å se hvordan lillegutt reagerer på det! Noen som har vært på babykino før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei damer :) Her var natten grei :) noen smokk og vann runder, en natt uten mat :) prøvde og gi han litt melk i 07 tiden, men det var vist morgen :P så vi måtte bare stå opp ... Idag har vi vert borte på besøk og det ser ut til at han storkoser seg når det skjer noe :)

Her bysses det også endel i søvn på dagtid :P men det er såå godt med litt nærkontakt til han( tror jeg) han er jo flaskebarn og den puppekosen er jo borte... å tror han trenger litt kos jeg :)

Og jeg synes jo også det er godt :)

I går sov han lite på dagen og bare to dupper..og han sovnet lyn raskt til kvelds,så lurer på om tiden er inne for litt mindre soving på dagen :)

 

Mamma i lykkerus ;) flink gutt du har da :) såå moro når de starter med nye ting :)

 

I morgen er det tilbake til hverdagen her.. skal bli litt rart at pappan ikke er hjemme :/ men det går vel seg til raskt :)

 

Håper dere har en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma i lykkerus så gøy at han krabber! Hvor gammel er han nå og hvor lang tid tok det fra han sto i krabbestilling til han krabbet? Tror det er like før her også nå, vi har IKKe barnesikret noe særlig her.. hun kommer seg rundt og kan ikke være alene i stua noe særlig, men krabber fortsatt ikke helt. Jeg har vært på babykino, var ok men mer mas enn gøy synes jeg..hehe..men så var jenta mi så trøtt og irritabel akkurat når kinoen gikk og syntes det var vanskelig å sove i alt bråket, så jeg kommer nok ikke til å dra flere ganger, men for all del, fikk med meg mestparten av fillmen :) Hun var jo også ganske lita når jeg var der, kos deg håper det blir gøy! :)

 

Harfåttprinsen har du stort sett netter uten mat nå? Her har det vært sånn de siste 3 nettene nå! :D utrolig herlig, håper det fortsetter, hun spiser frokost halv seks da, men kan jo ikke kalle det for natt :) Hadde håpet hun skulle avvenne seg selv på natta og kan nesten virke som det har skjedd, men er litt redd for å bli FOR glad for plutselig snur det igjen, hehe. Har det i grunnen veldig bra nå, bare legginga som er slitsom og det at hun ikke vil at pappaen skal legge, men men, det går seg vel til! Snart er det pappaperm her, lenge til deres skal være hjemme?? Ha en strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Nå er vi også tilbake fra fjellet :) utrolig deilig å være hjemme og ikke minst uten svigers ;) De er greie og ha, men man blir jaggu slitne av de å ;) Mine svigers kan best og kjenner naturlig nok min sønn best, så da går det som det går ;) Deres barn har også vært mye dårligere på søvn enn hva vår prins er, så de har hatt det mye verre enn oss.. Det er fin trøst å få det ;)

 

Vi sover enda minimalt, men vi fungerer ;)

 

Zazzy og harfåttprinsen: Flinkinger som har sluttet med nattmat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe må le litt prinsen og mamman ;) kanskje det blir godt til dere med vanlig hverdag igjen? noen ganger kan ferie være mer slitsomt, i hvertfall når man bor sammen med andre og deres velmenende råd og "hjelp" ;) Har du snakket med helsesøster? Aner du noen grunn til at han våkner så mye på natta? vil han ha mat flere ganger??

 

6 minutter brukte jeg på å legge snuppa i kveld! :D fantastisk! Vel og merke bare legging nr 1, hehe, hun våkner nok snart igjen om en halvtime og da pleier det å være litt vanskeligere å få henne i søvn ved legging nr 2, men vi får se.. ga henne hjemmelaget havregrøt i kveld, kanskje det gjorde henne så trøtt :) + at hun avsluttet siste lur kl 15 i dag, tror det er bra at hun får 4 timers våkentid, øynene var helt siiigene ved kveldsamminga. Venter spent på fortsettelsen!

 

Har dere andre en ok kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma i lykkerus: grattis med krabbebaby!! Så moro :) Men ja er sikkert ikke bare bare, må jo følge med konstant da! Her er vi ikke i nærheten, hverken åler eller krabber. Men roterer mye rundt og prøver alt hun kan å komme seg forover, blir fort frustrert stakkar :) Er jo litt greit også at man kan legge de fra seg og de blir liggende da :)

 

Her har som sagt første tanna kommet, og nr 2 er på vei den og :) Hun ser helt snål ut, for hun driver og suger på tanna si hele tiden, lurer vel på hva det greiene der er :) Som følge av tennen har vi hatt noen urolige netter her, og endel sutring på dagtid. Våkner ofte om natta, må få trøst og smokk. Har begynt å ta henne opp i senga mi, sikkert dumt men da får jeg i hvert fall littegrann søvn :)

 

Ellers har det vært utrolig deilig å ha pappaen hjemme noen dager! Han har vært kjempeflink og tatt henne masse på eget initiativ så jeg har fått slappe av :) Vi er gått helt over til 2 dupper nå, det funker veldig bra og hun sover lengre på de to duppene (1 1/2 t og 1- 1 1/2 t). Lettere å legge for kvelden også merker jeg :)

 

Kan jeg spørre hva dere gir de små til middag? Har ikke helt fått dreisen på det måltidet der, blir ofte til at jeg gir henne middagsglass fordi jeg er dårlig på å planlegge og når hun er sulten så må det gå fort! Sliter også med å få i henne melk - ammer jeg før måltid drikker hun jo masse, men vil da ikke ha fast føde i det hele tatt. Ammer jeg etterpå drikker hun så og si ingenting. Så det blir mest amming morgen og kveld, og jeg kjenner at melkeproduksjonen er drastisk på vei ned, men jeg føler ikke at jeg er klar for å slutte å amme :( Hva gjør dere andre? Og hvor mye melk skal de egentlig ha i løpet av dagen? Tilbyr dere vann til måltidene? Syns dette med fast føde er ganske vanskelig jeg, har lite rutiner på det og det blir ofte bare rot :( Eneste vi har fast er grøt morgen og kveld.

 

Zassy: Jeg er hjemme til midten av juli, da tar pappaen sin perm. Så det er leeenge til :)

 

Neen: Her blir det ingen ny baby på leeenge enda :) Vi har mer enn nok med mini foreløpig! Men vi begynner jo å dra på åra så bør vel egentlig ikke gå mer enn max 3 år imellom om vi skal ha en til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld,

jeg har sluttet å amme men ble bare sånn når vi startet på det tredje fastføde måltidet. har aldri hatt stor produksjon så gir Mme to ganger om dagen og 4 måltider med fastføde. skal starte med brød til helgen:) når det gjelder middag så har vi testet ut gulrot,potet,squash,kålrot,mais,laks,torsk og en gang kjøttdeig men er ikke helt med når det gjelder kjøtt. gir banan og avokado som et mellommåltid.

ønsker å teste linser nå da det inneholder mye jern. så langt laget alt:) gir vann til måltidene men det har tatt tid...2 mnd minst før hun først nå starter å like det.

 

jente min startet å Åle fremover i dag:):):) men ingen tenner ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go kveld damer ;) Her har vi hatt en fin dag :) Prinsen i godt humør og vi har vert mye på farten :) I dag har han sovet kun to dupper :) og det ser ut til og passe perfekt... Han sov en time første dupp og 1 1/2 andre dupp... våken fra hal 3 til 19.. lett og legge å sovnet fort :)

Zazzy :) Ja han sluttet og spise på natten før dette tann styret begynte, da ville han ha mat igjen, men nå ser det ut til at han har avvent seg igjen :) men d kan jo snu på femøringen... :P her begynner pappaen med perm 30juni...

Prinsen og mammaen :) Godt og høre fra deg :) ja det kan bli litt tett når svigers er slik... og ofte er de slik :P her har jeg ingen problemer med svigers ;)

 

1down: Her får han mme da.. Gir somregel 90ml før måltid, grøt til frokost, brødskive og grøt til lunsj,litt forskjellig til middag, av og til hjemmelaget å andre ganger glass... hjemmelaget tar jeg gjerne det vi har til middag(karbonade,fiskekake,fiskeboller,fiskepudding,pølse med potet og grønnsaker) .. på glass går det i spagetti og kjøttsaus,kalkungryte,kjøttkaker.... prøvde med kylling frikase men det falt ikke i smak... :P

grøt til kvelds og mme etterpå...

Fruktmos etter måltid og noen ganger frukt/grønnsaker i babyfeederen :)

Han drikker vann til alle måltidene.. Elsker vann denne gutten ;)

Ikveld er pappaen og ser fotballkamp og jeg koser meg i sofaen...

 

Hvordan står det til med kjærestetid til dere??

Her varierer det endel... er mang en dag vi er slitene begge to.. prøver og huske hverandre i hverdagen, men ikke altid like enkelt... men sexlivet er på topp :) men så mye kyss som før i hverdagen blir det ikke...begge er jo så opptatt av denne fantastiske skapningen <3 hehe Men vi prøver og kose oss med hverandre på kveldene i helgene. en god film,god mat og vin :)

 

Håper dere har hatt en fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzy: Gutten min er 6 mnd og en uke. Han har ålet seg rundt en stund, kanskje et par måneders tid. Også kom han seg opp på knærne og blitt stående å jokke...(!) :P for kanskje en måned siden. Nå fyker han rundt her og henger i beina mine når jeg er på kjøkkenet!

 

Prinsen og mamman: Må le, mine svigerforeldre er også herlige, men de vet også veldig godt hva som er best for mitt barn :P

 

1down: Her er vi også litt usikre på det måltidet, er ikke så lett det der. Grøten er så lettvint å tilberede. Middagstiden varierer veldig her i huset og han er ikke så veldig intr i annen mat enn grøt... Og pupp vil han helst bare ha på morgenen og kvelden. Har ikke tid til slikt på dagen, da er det jo lys og lyder overalt. Produksjonen er nok på vei ned her og, blir aldri melkefulle (les gigapupper) lenger.

 

Harfåttprinsen: Jeg fikk vite igår at en kollega er gravid igjen (fikk sin første for 1 år siden) og jeg ble så misunnelig. Skal hun gå der og strutte med den vakre magen sin når jeg kommer tilbake i jobb.... Savner det å ha den fine kulen på magen, men savner vel ikke så mye annet med graviditen :P

Blir ingen baby her før mini er rundt 2 år tenker jeg, er iallefall det jeg tenker. Gubben sier vi skal ha fler, men vil ikke tenke så mye på det enda. Ganske enig i det da.

Ang kjærestetid, det har vært veldig deilig å få disse timene etter at gullet sovner for natten. Men det blir ofte at vi sitter slitne og stumme i sofaen med hver vår laptop på fanget og ser på noe på tv i bakgrunnen. Huff... Men vi er iallefall flinke til å fortelle hverandre at vi er glad i hverandre da :P

Sengekosen tar vi litt på sparket, blitt flinke til å ha sex på impuls når mini tar ettermiddagshvil. :P

Kanskje jeg skal overraske han med vin og en litt bedre middag når han kommer hjem fra jobb imorgen?

Blir rart å ikke ha han hjemme, blitt litt bortskjemt med alenetid nå i påsken. Til og med fått tatt laaange dusjer helt for meg selv. :P

 

Ble forresten ingen babykino, var utsolgt når vi kom frem til kassa (stod 30 min i kø i kiosken for å få billett)... Skulle bestille på nett, men det var litt misvisende info ang spedbarn, så siden neste ingen billetter var solgt da vi dro hjemmefra antok jeg at det ville gå bra..)

Trodde jeg skulle hoppe over disken og kaldkvæle studenten som sa at det var utsolt...! Jeg tok bilstolen på armen og bannet så det suste på vei ut av kinoen. Hodlt på å svette ihjæl gjorde jeg og! Gubben bare tittet på meg og spurte om jeg var klar over at barne inne i kinoen hørte meg.

Gud, som jeg oppførte meg! Sverget på at jeg aldri, ALDRI skulle benytte denne kinoen igjen, og fortalte min kjære sambo gang på gang i bilen på vei hjem hvor dust han i kassa var som brukte så lang tid... Huff og huff! Er det fortsatt lov å skylde på hormonene...?

 

Nattinatt, damer :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzy: Ja, det er lov å le ;) hehe.. Helsesøsteren har ingen peiling på hvorfor han sover så lite.. Han har fra dag 1 sovet minimalt og hun hadde aldri opplevd en baby som sov så lite, men samtidig er så fornøyd.. Men det er åpen helsestasjon på fredag, så skal dra nedover da og ta en prat med henne..

 

1down: Vi er heller ikke så gode på rutiner og mat, men vi prøver :) Han får pupp før vi står opp, så blir det grøt en liten stund etter på.. neste måltid er da pupp, for så å få en brødskive eller noe frukt til lunsj.. Han har til nå hatet middagsmaten som jeg har lagd, men nå er det veldig stas å spise det vi spiser, så skal begynne å lage litt mat til han igjen.. Får pupp 4 ganger pr døgn, drikker minimalt med vann.. Vet ikke om det er nok væske, men om jeg skal gi han mer, gulper han bare opp.. Han får aldri mm etter fast føde..

 

Harfåttprinsen: Vi er verdens dårligste kjærester for øyeblikket.. Vi er veldig slitne begge to og krangler for enhver filleting.. Det er dårlig med energi og overskudd til sex.. Men håper dette skal snu snart, for merker at dette tærer på forholdet.. Bra at dere får til å kose dere i helgene :)

 

Mamma i lykkerus : Ja, det er lov å skylde på hormonene ;) Hehe.. Synd det ikke ble noen kino på dere da..

 

Håper dere får en fin dag :) Jeg og prinsen skal snart ut å trille, har en plan om å starte ett nytt å sprekere liv fra i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen damer :) her har det vert en PYTON natt.. Våknet vær time :/ ikke vil han ha mat... vet ikke hva som gjør det,,, men d bør jo være tenner... KAFFE type STERK her idag.... Skriver mer senere... har en som kaller på mammaen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper! :D

Her har vi droppet trilleturen idag, det høljer ned og blåser så det piper i vinduene...! Ordentlig møkkavær!

Men jeg har skurdd ned to gamle skap i gangen idag, har fått lov av gubben å rive alt og lage ny gang :) Elsker å være litt kreativ, så dette blir moro!

Lillegutt har sovet greit inatt, men han krabber over i vår seng (har sengen hans åpen mot vår). Vil helst ligge inntil mammaen sin hele natten. Blitt litt bortskjemt på påskeferie tydeligvis.

Får vel be gubben skru fra hverandre senga og sette på den siste veggen og senke bunnen.

Han har begynt å løfte seg opp etter ting, istad klatret han halvveis inn i tv-benken og begynte å bite på tv-dekoderen...! Herregud, det er bare å nyte tiden nå før småttisene deres begynner å fly rundt!

 

Harfåttprinsen: Har du prøvd å stå over kaffen en dag for å se han sover bedre? Her i huset reagerer mini veldig på kaffe iallefall. Mer enn en kopp kaffe på mor så får han vondt i magen og er urolig om natten.

 

Harfåttprinsen: God tur og lykke til med en sprekere hverdag! :D

 

Ha en fin dag, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1Mamma i lykkerus :) Jeg ammer ikke så tror ikke det har noe med det og gjør :P;) men ett bra forslag vist jeg hadde ammet :)

 

Her har vi heldig vis hatt besøk to ganger idag, så dagen har godt fort :) Heldigvis :D endel sutring til kveld og mye biting.. pluss at jeg får ikke se eller ta inni munnen hans lenger... Så tror det er problemet...

Håper natten i natt blir bedre.. :) Har skiftet 5 bæsjebleier idag også, og stumpen er kjempe sår :( Stakkar lille...

 

Prinsen og mammaen :) Uff ja det blir ikke mye kjæresteting når mann er såå sliten og det blir mang en usaklig diskusjon/krangel...

det er ikke tenner som plager prinsen da? Kan han ha nå form for matallergi?? Får han for lite mat?? Her ser jeg at jeg må begynne ogøke mat megnden... Ikveld spiste han go natt havregrøt laget av 180ml mme og drakk 50ml mme etterpå... så han trenger mere mat enn før... Håper vi får gooode netter snart.. skjønner virkelig hvor sliten du er.. jeg har bare hatt noen få netter i det siste med mye våken tid... så full sympati for deg :)

 

I morgen er lille prins 7mnd :) tiden FLYR...

 

Håper alle har hatt en fin dag, får en fin kveld og en good natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harfåttprinsen: Haha, nei da har det nok ikke noe med kaffen å gjøre ;) ;) Når vår lille fikk den første tanna nede var han kjempesutrete og litt småsyk en periode. Så stoppet det helt opp i 14 dager, ingen sutring eller kløe, og poff, der kom den første lille hvite flekken. En uke etterpå var tann nr 2 nede også på vei opp. Nå har han to ferdige tenner nede! :)

Sikler han mye? Her hjalp det en del å la han gå med smekke som han fikk stappa inn i munnen og klø seg :P

Gratulerer med prinsen imorgen! :)

 

Her er vi vær-deprimerte idag, og vesle har vært sutrete i hele dag. Mon tro om det kommer tenner oppe snart også?

Leggingen gikk heldigvis flott idag, så jeg lurer på om jeg skal gå og legge meg selv. Sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsen og mamman, håper helsesøster har noen gode råd å komme med da, synes dere har hatt en laaang slitsom periode ang søvn nå :/

 

Harfåttprinsen uff, her går det også i kaffe etter slike netter ;) Smør med inotyol, det funker knall på såre stumper!!

 

Vært på babysvømming i dag, det var gøy, nå har hun dukket mange ganger, begynner å bli en racer :)

 

La seg fint å sove i kveld på begge legginger, så deilig, håper på en rolig kveld videre, ha en god kveld og natt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harfåttprinsen: Helsesøster trodde ikke at det var det sist vi var der, men skal høre med henne på fredag, kanskje vi burde testet han.. Han spiser litt mer på dagtid nå merker jeg.. Men om jeg prøver å gi ham litt mer så gulper han bare opp det..

Gutten din er jaggu flink å spise :) Men håper tennene hans kommer opp snart, han har slitt veldig med de en stund nå.. Vi bruker potetmel mot sår stump, og det funker bra her i værtfall..

 

Mamma i Lykkerus: De gangene man legger seg veldig tidlig er veldig godt.. Det er slitsomt å ha en sutrete baby og at det er dårlig vær ute.. Får håpe dere får en bedre dag i morgen :)

 

Zazzy: Vi får håpe at det ordner seg snart.. åå, er det organisert babysvømming dere er på? Det er sikkert morsomt når hun dykker ja, flinke jenta :) Så godt at leggingen gikk bra :)

 

Her har vi hatt en fin dag, trent og ryddet litt hjemme.. Vi har også hatt besøk og bare kost oss :) Pappaen i huset bysset ham i søvn i kveld, og det har vært stilt siden 19, så nå håper vi at han sover leeenge :)

God natt jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på en ting... Har dere andre det helt mørkt på soverommet, eller har dere litt lys på? Vi hadde litt lys på før, men det virket som det forstyrret han og gjorde han lys våken midt på natten, så vi begynte å ha det helt mørkt. Da virket det som han sov bedre. Men nå i det siste har han nesten virket redd når han har vært våken på natten, selv om jeg har vært der og bysset. Kan han være mørkredd eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :)

 

Her har de to siste nettene vært grusomme! Føler jeg flyr konstant inn og ut av rommet hennes. Hun våkner og hyyyyler til, vet ikke om hun er redd eller om det er tann nr 2 som gjør vondt eller hva..... Var oppe med smokk og trøst uttallige ganger etter legging i går, så var hun våken kl 24, 02(var våken 1 time), 05, 06 og våknet kl 07. Har drukket 2 kopper kaffe nå, men kjenner jeg må ha meeer :) Har også spist 2 ganger i natt, føler det er et steg tilbake men eneste som funket var puppen. Men, vet jo at det er en periode, det kommer til å gå over - bare å smøre seg med tålmodighet :)

 

I går var vi på IKEA, lillesnupp kvitret og underholdt folk rundt, og sovnet momentant i bilen på vei hjem :) I dag ska vi på trilletur og kafe med en venninne og hennes baby :)

 

Hannah: har tenkt på det samme, har en følelse av at hun er redd mange ganger når hun våkner - kan det være kombinasjonen mareritt og mørkt rom som gjør det? Lurer på å gå til innkjøp av en liten nattlampe, har dere andre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen damer ;) Inatt sov vi bedre :) sov fra 19-04 fikk smokk, sov til 05 fikk mme og sov til 07 :) Vi har ikke på noe lys på rommet men har dørren litt opp... Kan hende han er mørkredd ja Hannah ....

 

1down... kjenner til følelsen av slike netter ja :( PYTON.... Men heldigvis går det over :)

 

Potetmel ser ut til og fungere.. :) første gangen han har sår stump siden han kom til verden :P

 

Hvordan har natten vert da damer??

Håper alle får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...