Gå til innhold

5-6mnd :)


Harfåttprinsen:)

Anbefalte innlegg

Lanzerotejenta ufffff! Kaffe ja, det har blitt min gode venn, jeg drakk det ikke engang før, men har begynt etter jeg ble mor, hehe! Ingen suksess her heller ang det å sove i egen seng i natt, men jeg kapitulerte lenge før deg og tok henne i vår seng med en gang når hun begynte å styre, ble en time med uro likevel, etter det var jeg bare så glad hun sov at det ikke var nøye hvor ;) Heldigvis er de ungene så glade på mårningen, hehe, ellers vet jeg ikke hvor jeg skulle hentet energien fra, særlig når jeg slår på taklyset så smiiiler hun fra øre til øre, skjønner da at nå får jeg endelig viljen min og får stå opp! :D

 

Prinsen og mamman, kjempebra med fremgang, prøver du noe spesielt for å få ham til å sove mer/bedre? Her blir det enda mer fokus på fast føde på dagtid nå, er ikke hver dag jeg får i henne like mye, men tror jeg merker bedring på søvn når hun spiser godt på dagen, meeen fortsatt ikke sikker.

 

Ha en fin kveld og tvi tvi for natten dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og god kvel jenter :) Håper dere som har urolige netter,snart får litt søvn :) vet hvordan det er og sove lite & skal fungere på dagtid.. STERK kaffe er også min bestevenn av meg etter mye våkentid på natten :) Vi har kost oss på baby sang, men prinsen sov for tidlig dupp før babysang, så var litt sutrete idag på sangen :/ slitsomt.. Ble melk 1850 og sovnet rett etterpå... Håper vi får en fin natt alle sammen :) Nå skal jeg og kjæresten kose oss med kokt egg,røkelaks og kakao ;)

 

Jeg synes det er så vanskelig og få til duppene når vi er mye på farten en dag :/ ødlegger faktisk endel av kosen med og farte...

hvordan går det med dagduppingen hos dere da damer??

Her har han 3dupper nå, sover lengst vist han sover inne i senga si... sover alt fra 40 min til en og en halv time :) Første og andre dupp kan jeg legge han våken i sengen og synge til han sovner :) men siste dupp er det endel "styr" ender med byssing :P

 

Hva har dere gjort idag??

 

ønsker alle en fin kveld og natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzy: Vi har egentlig ikke gjort noe spesielt.. Men vi har vel økt opp den faste føden han får iløpet av en dag, kanskje er det det som gjør det.. Jeg vet iikke.. Ja, det er bra de er så søte på morningen, ellers hadde jeg nok vært rimelig morgengretten ;)

 

Harfåttprinsen: Dagduppene våre går også greit nå, 3 dupper på 30 min.. Det virker som det er nok for ham.. Men ja, om vi skal noen steder så blir det fort kluss, og blir de for korte, ja da blir han ikke så samarbeidsvillig...

 

Idag har jeg vært på jobb, mens pappaen og prinsen har kost seg hjemme.. Er veldig glad for at vi har delt permisjonen slik vi har, for ser hvor godt prinsen og pappaen har av å være mye sammen :)

 

Håper alle får en god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har jeg ikke vært før :-) Spennende å lese om hverdagen deres. Jeg har ei jente på 6mnd som jeg føler er som en drøm uten at jeg har andre barn å sammenligne med. Hun legger seg 19:30 og våkner 6:30, sover i vogna inne og ute 2-3 ganger i løpet av dagen. Siden vi har hunder blir det trilletur om morgen for å lufte de og en lenger tur midt på dagen for å trimme de (og meg selv). Takket være 2 aktive hunder kom jeg raskt ned i idealvekt etter fødselen, noe jeg var litt bekymret for ettersom jeg er veldig aktiv med jakt og trenger IKKE ekstra kilogram å bære på :-)) Vesla får nå melk (180ml MME) når hun våkner, neste måltid er grøt og litt melk, deretter 180ml melk, så middag med most gulrøtter/poteter/erter (det jeg har for hånden av babyvennlige grønnsaker) og når hun legger seg får hun melk i senga som slår henne helt ut, hehe. Hun er ikke så glad i smokk, gnager og leker med den mer enn hun sutter. Men sånn klut med lapper på liker hun, og hun finner veldig trøst i teppe som hun kan koooose med på kinna når hun skal sove.

 

Hun ruller seg fra rygg til mage og tilbake igjen, åler seg som en liten orm på stellebordet og er litt sprelsk, hun skal nok bli festlig :-) Ikke så sterk i ryggen enda, men så har hun også vært putebelagt med frejkas pute helt til hun var 4.5mnd så det er først nå hun har fått utfolde seg og utvikle motorikken. (Pga HD i ene hofta).

 

Dere da, er dere med i barselgrupper eller sånne ting?

 

Har dere gitt ungene vann fra springen enda? Eller brødskalk til å gnage på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsen og mammaen :) hvordan føles det og dra på jobb på morgenen?? Jeg gruer meg litt jeg... Greier pappan og prinsen seg bra eller?? Ja skjønner godt at det er bare bra at de er sammen alene ja :)

 

Velkommen suprine :) Flott jente du har da :D Vi er i barselgruppe en gang i måneden og på babytreff en gang i uken :) Jeg begynte og gi prinsen vann fra springen da han ble 6mnd :) Har ikke gitt han brødskalk ennå :) der da?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harfåttprinsen: Det er litt rart å dra i fra de på morgenen, men de koser seg og det går veldig bra med de alene, så jeg har ingenting å bekymre meg for :) Men jeg gleder meg til jeg skal ha permisjon igjen ;)

 

Suprine: Du har jaggu en sovejente :) Her har han også begynt å få vann fra springen nå den siste tiden :) Ingen brød her heller, men vi må vel prøve det snart :)

 

Er deres samboere tålmodig? Her er pappaen veldig flink på dagtid, men når det kommer til natten, da forsvinner alt av tålmod.. Det er ofte et styr for å få ham til å sovne igjen, og da gir han opp alt for lett mener jeg, og jeg har tatt det opp med han, men han klarer ikke å endre seg.. Hadde vært fint å kunne delt på våkentiden på natt nå når det ikke ammes lengre, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det fart ikveld! :)

 

Vi har vært på shopping med mormor og på middag hos henne etterpå. Sliter veldig med å få han til å sove nok på dagen. Vanligvis tar han første hvil 2 t etter at vi står opp, men idag, på kjøpesenteret ville han helst sitte i vognen (noe som er ganske vanskelig å få til i liggebagen) og bare se og ta på ting. Han holdt ut i 4,5 t, og sovnet tilslutt i bilsete på vei til middag.

 

Sov en time og nå sliter vi med legging.. Han er så overtrøtt og sur.. Håper han sovner snart og at denne bæsjesyken går over før syden.

 

Tror jeg glemte å svare på det her om dagen. På fredag reiser vi til Arguineguin på Gran Canaria! åh! Så deilig det skal bli! Men er spent på om ikke lillen kommer til å savne pappaen sin veldig. Han skal nemlig til Dublin mens vi er på GC. Noen som har vært der før?

 

Her har mini drukket litt vann fra min Imsdal-flaske, prøvde å få i han vann når har begynte med grøt men i følge hs skulle han ikke ha vann før han ble 8 mnd, fordi det mettet han uten at han fikk noe næring. Pluss at mm inneholder jo 90% vann! ;P

Han har fått tygge på en liten brødbit, men var ikke så veldig intr.

 

Må forresten også skryte litt av natten her, han sovnet på 25 min, helt alene igår. Og han var ganske snill hele natten, han er jo litt ekstra grinete pga omgangssyken, men han spiste kun to ganger og sovnet med smokken 1 gang. :) Og sov til 10 :D :D

 

Håper dere får en super natt! Regner med det blir en lang natt her, siden han er så overtrøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovingen på dagtid er ikke så lett, idag har han sovet veeeldig lite og jeg har vært mega nervøs for at han skal "bikke" over i hele dag. Men han har klart seg kjempe bra, før helsestasjonen sov han ikke. Har en fin og stor gutt, Fra det lille nurket på 2445 g og vips 6,5mnd senere : 8710g og 69,5cm :)

 

Etterpå var vi med oldemor, men nei ikke noe soving der heller tiltross for utallige forsøk. Tilslutt fikk han en helt utrolig dårlig humor og lo og vrei seg av ALT. Vi fikk tulla oss hjem for en kjapp dubb. Legginga gikk supert og ser bra ut ennå :)

 

Suprine: Så flink ei jente du har som sover så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia dere og velkommen Suprine :) Her får jenta mi vann til alle måltid og hun spiser brød til frokost foreløpig bare fått med littegrann leverpostei på, det er stor stas! Tenker å prøve med flere pålegg etterhvert nå. Her driver jeg med sånn babystyrt mating så jeg skjærer opp staver med brød som hun får spise av selv, det fungerer kjempebra! Har pleid å ha det i brødristeren først så smulderer det lettere opp når hun sutter på det :)

Er med i barselgruppe, vi møtes ganske jevnlig.

 

prinsen og mamman oi jobber du allerede, så bra at du synes det går fint, gruer til det blir min tur jeg, ikke fordi jeg ikke tror det skal gå fint hjemme, og det blir nok bare godt for dem, men fordi jeg er redd for å gå glipp av noe, hehe, vil være med jenta mi hele tiden jeg :P

Tålmodig og tålmodig, jeg har alltid tatt natta her rett og slett fordi hun har (frem til nå) bare våknet for mat på natta og lagt seg rett ned å sove igjen, og da har det ikke vært behov for at pappaen har bidratt, men kjenner nå når det er mer krevende netter at det er litt irriterende å se på at han snur seg over og sover videre når jeg holder på med hylende baby, hehe, men han skal jo opp tidlig og på jobb så..

 

Nimas så stor og fin gutt! :) Ble det vaksine også i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen.. her er det en god morgen. storebroren sto opp kl8 eller pleier det å være i 5-6 tiden.. minien har hatt feber i natt. fikk vaksine i går. så fikk endelig veid han.. er jo evighet siden.. 66,5cm og 8235g. stor plugg. som helsesøster sa.. sitter her å prøver å forberede meg på grining av eldsten. må på sykehuset å ta blodprøver av han.. de fant de ikke på legekontoret. håper de finner de greit idag.. slippe å stikke 2 ganger.. gjør så vondt i mammahjertet mitt når de små har vondt..

håper alle får en fin dag i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen damer :) Inatt våknet han 04,nektet og drikke melk :P fikk vann og sov til 06,prøvde med en melkeskvett,men ville ikke ha, smokk fikk han og vi sov til kl 0730 :D

Tålmodig er han nåkk ikke når det blir endel sutring osv, men ellers er han tålmodig... Ellers har vi ikke noe planer idag.. drittvær...

Nå sover han første dupp og jeg nyter en kopp kaffe :)

 

Har dere planer for dagen ???

Hvordan har natten vert??

 

Miss nordheim... Masse lykke til med blodprøver og håper feberen gir seg til mini:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende å allerede være tilbake i jobb, prinsen og mamman!

Jeg er nok litt lik Zazzy der altså, skulle helst vært hjemme med gullet for evig! :P

 

Pappaen her i huset er veldig tålmodig, snill og flink. På dagtid!! Om natten sender jeg han som oftest på gjesterommet dersom det bråkes inne hos oss. Blir bare sur selv når han snur seg bort og brer over seg dyna...! Da er det bedre at han stikker :P

 

Men i helgene sover som regel jeg en natt på gjesterommet og får bare mini inn når han skal ammes. Da er han veldig flink med han, men selvfølgelig umenneskelig trøtt dagen etter. For det er visst mer slitsomt for pappaer å være oppe om natten enn for mammaer har han snappet opp i en bok...! Selv mener jeg det stod at dette kun gjaldt rett etter fødsel fordi vi produserte et lykkestoff el. noe i kroppen. Pluss at ammingen gjør det lettere å sovne.

Tror nok ikke pappaene helt skjønner hva det vil si å være på "vakt" hele natten enda. Blir spennende å se når han skal være hjemme, da skal jeg ihvertfall sove på gjesterommet! :P

 

Nimas og missnordheim: Så store, flotte gutter dere har! Her bor det er liten krabat, mye mindre enn de andre i barselgruppa. Men han er veldig sterk og motorisk rask heldigvis.

 

Jeg møter barselgruppen ca en gang i mnd. Har åpen barnehage på helsestasjonen, har litt lyst til å sjekke ut det en dag og!

 

Hvor bor dere alle sammen? Er vi spredt litt utover landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Vi har hatt en fin natt :D Hele natta i egen seng, juhu! Fikk mat rundt kl 22 og så kl 02, sov da helt til 07.30. Ingen uro heller, bare spise og så sove igjen, og jeg følte meg så utrolig mye mer uthvilt når jeg fikk ha senga for meg selv!! ja samboer var jo og der da..hehe! Men ingen liten kropp som sparket meg i magen og kloret meg i ansiktet og våknet hvis jeg leet på en tå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei. blodprøven til storebror gikk veldig bra.. trengte bare å stikke en gang. og han grein litt. spurte moren min om ho ville være med å hjelpe meg. heldigviskunne ho det. har jo ingen andre.. minien har forsatt feber. men han sover endelig. så nå sitter vi ute heime å nyter det fine vårværet.. 20grader i sola. bare litt kald vind.. kjenner jeg er sliten i dag. gått litt på senteret her oxo..

 

ha en fin ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzy og Mamma i lykkerus: Ja, jeg kunne nok tenkt meg å være hjemme med ham hele tiden for alltid, men det går nok bedre å dra i fra ham nå, enn når han skal i barnehage tror jeg...

 

Natten her var ganske grei, en våken periode på 1 time, ellers sov han..

 

Bra det ikke er bare min som er utålmodig når det kommer til natters tid.. Ja, det er nok veldig slitsomt for de å høre på skrik og slikt på natten ja ;)

 

Missnorheim: Så bra at prøvene gitt fint :)

 

Håper alle har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var natten super, altså med lite soving hele dagen var han tidlig klar for senga (tidligere enn vanlig). Kl 19 hadde han fått både grøt og mme som han spiste med stor iver. Sovna som en stein, vi var inne en gang nokså tidlig å putta smokken på plass. Jeg har vært våken flere ganger av at han snur seg, lager lyder o.l men nei sov videre han. Kl 0700 våkna jeg av en blid liten kar. Vi skifta bleie og laga mme, men den var han ikke så interessert i (!). Men grøten som jeg laga noe senere den fikk ned :)

 

Korte dubber ala 30 min i dag også, men blir natta like grei så er det helt ok :) Vaksine fikk han for noen uker siden, fikk reaksjon på den da så det var litt slitsomt. Feber og uro stakkar. Men det positive er at det er lenge til neste gang :)

 

Bare vært inne og lekt idag da været er grusomt. Litt kjedelig igrunn, imorgen skal jeg på jobbintervju og gruer meg litt :) Hva sier man om seg selv da !! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere når dagduppene blir helt feil? Som i dag da våknet hun fra siste dupp halv to..da tenkte jeg at hun fikk sove igjen halv fire/fire en liten halvtime eller en time, men hun skulle IKKE sove, ble bare skriking og styr så til slutt tok jeg henne opp igjen. Og da blir det slik, enten får hun en senere dupp og så må hun også legges senere, eller så tyner vi henne og holder henne oppe til leggetid..det ble sistnevnte i dag, men hun fikk legge seg litt tidligere enn vanlig da, så da var hun våken fra halv to til halv sju, det er 5 timer! Vanligvis er hun våken maks 3. Ble litt vanskeligere å legge og litt sutring på kveld, men ikke så mye som jeg egentlig forventet. Håper bare ikke natta får lide av at hun har sovet veldig lite på dag. Synes det er vanskelig med å få disse duppene til når hun absolutt ikke vil sove. Får vel prøve med mer våkentid mellom i morgen og se om det blir bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei damer :) Vært lite aktiv i det siste pga syk baby og nå er jeg selv blitt syk :( Hun har litt feber, hoster og snørrer veldig. Vært sånn siden søndag. Hun er såklart veldig sutrete og leggingen om kvelden har vært veldig vanskelig - tatt ca 1 time å legge henne hver kveld. Urolige netter har det vært, opp med nesespray og sånn snørrsuger-dings flere ganger, og så vekker hun seg selv når hun hoster. Blitt rot med dagduppene også, for hun er trøttere enn normalt og har hatt mindre våkentid mellom duppene, men nekter å sove mer enn 3 dupper. Fast føde vil hun IKKE ha, kun pupp. Er SLITEN! Håper virkelig hun blir bedre snart, for dette er ikke gøy.

 

Ser det har kommet flere til på tråden vår da, moro :)

 

Kan deres babyer sitte selv enda? Og hva med åling/krabbing? Her vil hun opp og sitte hele tiden, og sitter ganske stødig nå, men det er vel sånn at de ikke skal sitte så lenge de ikke selv kan sette seg opp? Eller?

 

Ang temperatur på soverommet til babyen - hvordan holder dere den nede på rundt 18 grader? Hvis dere gjør det da, er vel anbefalt? Her er den 21 grader uansett, har ingen varme på i huset og stormlufter skikkelig før legging. Hva mer kan jeg gjøre liksom? Vil ikke ha vinduet oppe for da ligger hun i trekken....

 

Hva har dere på babyen ute i vogna nå? Her var det 15 grader i skyggen i dag! Ble plutselig veldig usikker og jeg kledde såklart på henne for mye, var helt svett da jeg tok henne opp. Bruker dere bag eller sportsdelen nå?

 

He he mange spm i dag ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja hva gjør man når dagduppene blir helt feil... når vi ikke får tatt siste duppen tidlig nok, så lar jeg han sove så snart det er mulig å få han til å sove og tar leggingen kanskje en halvtime senere. Med mindre det blir altfor sent for en siste dupp (sånn ca etter fem), da får han heller bare være våken og legge seg litt tidligere.

 

I dag har vi vært på tur, og han er absolutt ikke interessert i å sove når det skjer noe spennende. Nye steder og nye folk utkonkurrerer både søvn og pupp. Han har sovet 3 x 30 min i dag, og sover vanligvis ca dobbelt så mye. Våknet fra siste dupp halv seks, men jeg satset på at det gikk greit å legge han til vanlig tid siden han har sovet så lite. Han var tydelig overtrøtt... så jeg sitter med det samme håpet om at ikke natten blir ødelagt av det. :P Legginga gikk greit i allefall.

 

Men huff så sliten jeg er... vært mye styr i dag. Lurer på om jeg skal gå og legge meg snart.

 

Ser det er flere menn som ikke bidrar noe særlig om natten. Mannen min er helt ubrukelig der, så jeg må ta det alene. Men han er flink på dagtid da. :)

 

Her er det litt åling, men det går fremdeles mest bakover. Han kommer seg fremover også, men det virker som han glemmer hvordan han gjør det innimellom. Har også hørt at de ikke skal sitte før de kan sette seg opp, men han sitter i stolen sin når han får mat, og han sitter når vi har han på fanget. Ellers kunne vi ikke hatt han på fanget, for det hadde bare blitt skriking. :P

 

Nå for tiden er temperaturen på soverommet vårt som regel 17-19 grader uten at jeg gjør noe som helst. Altså døren og vinduet lukket og ikke varme på. Men det blir vel en større utfordring utover våren og sommeren... kommer nok til å ha vinduet oppe.

 

I vogna har vi på ullundertøy, bukse, tynn genser, tynn ulljakke, lue, votter og sokker, også ullteppe og dyne over. Men her ligger temperaturen stort sett rundt 5 grader for tida. Bruker bagdelen enda.

Endret av Hannah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

I dag er vi tilbake i rutinene her, igår gikk jo alt over stokk og stein! Har vært hos legen idag, men her er det bare å ta tiden til hjelp. Fikk beskjed om at han burde få mest melk og mindre grøt..! Så da er det bare å binde han fast til puppen og slå av alt av lyd og lys! :o

 

Jeg lurer også på hva dere har på i vognen ute om dagen, mini her er utrolig varm, idag hadde vi på body, strømpebukse og joggedress, kunne ikke ha over fleecepleddet engang for han svettet så det rant.

 

Her åler han seg fremover. Sitter ikke enda, setter seg opp hvis han ligger på fanget. Men han er vel yngst av alle her inne, så det kommer vel.

 

Vi har hatt vinduet oppe noen netter, er så utrolig varmt her. (Bor i blokk) Men tørr ikke ha det oppe hver natt. Lurer på hva vi skal gjøre til sommeren...

 

Nå er mini i seng, måtte ligge sammen med han til han sovnet idag. De to siste kveldene har han vært litt vanskeligere å legge. Regner med det er fordi han ble så overtrøtt igår, og måtte vekke han midt i fmiddagshvilen idag fordi vi skulle til legen.

 

Håper småtrollene sover godt i natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :) Hvordan har natten deres vært ? Her har han vært våken kl 01 og 04.. kl 04 var han våken en time.. Sto opp halv 7..

 

Vi prøver å ha det rundt 16 grader på soverommet hans, da sover han best har vi funnet ut..

 

Idag har jeg fri fra jobb, så nå skal vi alle i bassenget og det gleder vi oss til :)

Håper dere får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen. i dag gikk planene mine litt skjeis. storebror våknet med vond øre og så kom det blod ut. så han er heime fra bhg.. sola skinner og 24grader her i sola på sørlandet.. deilig.. men kan ikke ut med storebror da han har ørevondt. da venter vi bare til vi skal til legen kl 13..

skal på ungmødre gruppe i kveld.. storebror skal være hos mommo i natt.. fast hver torsdag.. faren stiller jo ikke opp. så veldig takknemlig for mamman min..

håper alle ffår en fin dag i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 grader og sol hørtes deilig ut,synd du ikke får ut å nyte det fullt ut. Her er det surt vær på xxx dagen, så vi blir vel inne idag også..

 

Idag skal jeg på jobbintervju og gruer meg selvfølgelig. Ellers kan jeg møte opp til intervjuet opplagt da min lille kar sov fra 20-0800 uten å våkne for verken mat eller smokk :) 2 natten på rad så dette er vi fornøyd med. Håper vi har funnet rett formel og skal fortsette med den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld damer :) Her dro vi til min mor på overnatting i går ettermiddag :) Koslig til oss begge det.... Han sover på samme rom som meg hos mammaen min, og det er egentlig ikke så gunstig, etter han flyttet på eget rom, våkner ofte av at jeg snur meg osv... Så i natt ble d tre runder med smokk og vann, fikk melk 06,men han hadde ikke tenkt og sove mere,men vi lå i sengen til kl 07...

 

Zassy: her synes jeg også det er litt vanskelig med dagdupping, men blir det kluss triller jeg en tur siste dupp før legging (vist det er vær til det) så han får en liten kvil...

 

1down: God bedring :) Her sitter han ikke selv ennå, men åler seg framover og reiser seg på knærne å armene, men ingen krabbing ennå,men er ikke lenge til tror jeg.. :) Ruller over alt da :D På soverommet hans har vi det på 18-19grader, Han ligger i nattbukse og body+ dyne :)

Nå bruker vi sportsdel i vognen, har lammeskinn i bunn,dunpose, har på han strømpebukse,body,genser og bukse når det er endel +grader, er der 1-3+grader så har jeg på han strømpebukseog body + fleecedress....

 

Mamma i lykkerus: Flott at rutinene er på plass igjen ;)

 

Miss Nordheim: God bedring til storebror :) Kos deg masse ikveld :)

 

Nimas: Håper jobb intervjuet gikk bra :)

 

Idag har vi bare kost oss inne sammen med mammaen min:)

I ettermiddag var pappsen, jeg og prinsen på shopping :)

 

Nå er det kaffe og tvkos :) Snart natta for min del ;)

Hvordan har dere tenkt og gjort det på søndag når kl skal stilles en time frem??

 

Håper alle får en fin fin kveld og natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Så fint at dere har hatt en god dag :)

Vi har også bare kost oss i dag, vært og badet og det var koslig :)

Sovnet rundt 19.30 og har vært våken en tur for smokken.. Håper han sover lenge :)

 

æsj, denne klokkestillingen gruer jeg meg for.. Da må vi vel stå opp midt på natta da.. Er ikke så lett å få de til å forstå at man skal stille klokka, og dermed sove en time lengre ;)

 

Blir snart natten her og kjenner jeg, må bare vente på brødene skal bli ferdige...

Er det noen av dere som gir brødskive til babyen ? Isåfall hvilket brød bruker dere? Er litt redd at det vi bruker blir for grovt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...