Gå til innhold

4mnd....


Harfåttprinsen:)

Anbefalte innlegg

Vi sliter litt med det samme her, eller pappaen her i huset får ham ikke til å sovne.. Jeg har gått meg noen turer etter at prinsen er sovnet på kveld, ellers har jeg ikke vært noen steder.. Men nå som det virker som det går bedre, så skal jeg nok slippe taket litt mer.. Det jeg har følt på er at pappaen i huset har null tålmodighet og det må man nok ha når denne prinsen skal sove.. Så han gir seg litt for fort og det fører til at han ikke sovner før sent....

jeg fullammer, om man kan kalle det det når man gir grøt morgen og kveld, resten pupp?

 

Hehe, det er ikke så lett å vite med disse småttingene, hva det er som lurer, kanskje er det tenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja kaller det fullamming jeg også, gir bare smaksporsjoner på grøt morgen og kveld her også, gjort det i bare noen dager. Men jeg tenkte mer på om det går fint at dere drar bort i forhold til ammingen? Jeg må antagelig pumpe meg i en uke for å få nok til kanskje et måltid, vet egentlig ikke? pluss at jeg lurer på om hun kommer til å godta å få mat av pappaen eller om det eegentlig er litt puppekosen hun er ute etter også når hun roer seg på den. Føles så mye arbeid at jeg rett og slett ikke har orket fram til nå iallefall. Og så tar hun ikke flaske heller så da må han gi fra kopp i såfall. Kunne tenkt meg en venninnekveld, men ettersom hun spiser både 22 og 00 enkelte kvelder er det ikke så enkelt, er så uregelmessig denne spisingen her :/ Hvor mange ganger i løpet av døgnet ammer dere? jenta mi er "god og rund" hehe så lurer på om jeg gir henne for mye selv om jeg vet man ikke kan bli overvektig på morsmelk så vil jeg jo ikke overfore henne, føler jeg har lav terskel for å dra frem puppen og tenker på om jeg i morgen skal prøve å la det gå så og så lang tid mellom hvis det går greit for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært borte to kvelder.. Den første kvelden hadde jeg pumpet i i flere dager for å få nok.. Den andre kvelden hadde jeg ikke pumpet, men da fikk han mme..Det er veldig vanskelig dette, men det gikk veldig greit begge to gangene..Det blir nok bedre når det kommer mer fast føde inn, men ja, det hadde vært kjekt å kunne bare koble helt av en kveld..

 

Frem til han var 4 mnd, hang han i puppen hele dagen.. Det gikk aldri mer enn 2 timer mellom hvert måltid.. Nå ammer jeg rundt 8 ganger pr døgn.. Har nok også en ganske lav terskel for å gi ham mat, men han spiser om han er sulten og er han ikke det så vil han ikke ha.. Leste ett sted her inne at om man prøvde å gå ca rudnt 3 timer mellom hvert måltid, spiste de mer, og dermed sov lengre på natters tid.. Men kanskje det gjaldt fast føde..

Tar hun ikke flaske? Har hun fått MME? Det går jo an å bare gi det evt måltidet som er mens du er borte..

 

Pappaen i huset her fant ut at han skulle vært utstyrt med pupper og melk han og, så jeg kunne dra ut å kose meg.. Men det er vel ikke mulig i dette århundret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar ikke flaske og mener jeg har lest at man ikke skal gi mme med mindre man må? men mulig det bare er tull. Ja hun kan spise ganske ofte nå, mange ganger bare legger jeg henne til puppen for å være sikker på at hun er mett hvis vi skal ut osv, tror jeg må skjerpe meg litt for hun har deeen dobbelhaka! hehe. I morgen skal jeg skrive opp når hun spiser igjen slik jeg gjorde før og se om jeg finner noen rutine på det :) Kanskje blir det lettere å ta en "frikveld" etterhvert også da hvis hun spiser til faste tider etterhvert. Hun har begynt å stå opp til ulike tider også så er ikke så lett å gi fast frokost kl da og da heller. Ja disse pappaene de slipper unna en del, men går glipp av kosen også da, og må innrømme at selv om det er slitsomt så er det også veldig godt for mammaegoet at hun ble helt stille med en gang jeg kom i kveld og klamret seg fast til meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff zazzy, ikke koslig og komme hjem til en hylende baby og en svett pappa nei, det har sjedd her også, men somregel har jeg kommet hjem akkurat da prinsen har sovnet :P men jeg kjenner da på samvittigheten min.... Men jeg har merket at mye samvær med pappaen på ettermiddagen og masse trening på at pappa legger,er tingen, jeg tok også prinsen vist han raste til faren tidligere, men etter to runder der jeg holdt meg på avstand,endret det seg... men Prinsen kunne ikke høre eller se meg,da ble det værre... Tar hun smokk? Evt gi henne det når hun våkner etter en time, mens du koser med henne... :) bare forslag altså.. Har du prøvd Dr Browns flaskene på henne? Du kan også venne henne på flaske ved og gi pupp,ta ut puppen og pakk i flasken,gjenta det maaannnge ganger :) Jeg mener at det er helt ufarlig og gi MME 1gang på kveldstid, jeg har flaske gutt så har vanskelig for og svare på det meg amming. Jeg pumpet meg og ga han flaske fra han var 1mnd,ga MM og MME om hverandre på flaske, jeg hadde for lite melk og lite næring... Så jeg mener dere kan godt gi litt MME til kvelds, så er det bare og trene/venne prinsessa på at pappa gir flaske me MME.. Men du kan også pumpe deg og fryse melka, og pappaen gi på kvelden :)

De er jo bare skjønne disse små :)

Prinsen min sov fra 20 igår kveld ( sovnet av seg selv) BANK I BORDE x1000 ;) og sov til 01 fikk smokk og sov til o4 fikk mat og sto opp tidlig i dag 0630.. Har første dupp nå,før vi skal til legen... Spennende og høre hva de har og si ang eksemet...

Jeg gikk meg en tur til en venninde igår kveld og det gikk kjempe fint her hjemme :)

håper natten deres har vert super :)

og at dagen blir fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig koslig i alt slitet også <3 Har fikk han en flaske med MME på kveld en stund pga for lite melk, og han har fått MME, dersom jeg har tatt meg ett glass vin og han har våknet rett etterpå.. Det har ikke skjedd ofte men ett par ganger.. Jordmoren som jeg hadde utreisesamtale med sa at så lenge han tok flaska greit og ikke hadde problemer med det, så var det greit å gi MME for en kveld i ny og ne.. Blir det for ofte kan de vel ta flaska lettere enn puppen, men jeg mener at en og annen gangen må man kunne gi det.. Men dette er såklart opp til hver enkelt å bestemme hvordan man vil gjøre det :)

 

Harfåttprinsen: Lykke til med legetime, håper de finner en løsning til dere :) Så bra at det hadde gått bra hjemme,,

 

Natten her har vært bra, han sov fra 19.15 til 06.45 med matpause 23.30 og 04. :)

Idag skal vi ha barseltreff her, det gleder vi oss til :)

 

Håper dagen blir god for dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips begge to! Kos deg på barseltreff prinsen og mamman :) så bra at natta var så fin!

 

Harfåttprinsen, ja hun tar smokk og prøvde i over en halvtime i går å bare roe henne uten mat men endte med at hun fikk likevel og la seg ned etterpå, så da var hun vel sulten da. Tenkte at det maten på kveldstid en halv - en time etter leggetid bare var en vane og prøver å bryte den, men hun er tydeligvis sulten så får kanskje bare fortsette å gi. Har ikke prøvd de flaskene nei, men vet nesten ikke om jeg orker å kjøpe og venne på flaske nå når hun er såpass stor, kanskje likegreit å øve på tutkoppen :) Prøvde litt med flaske i dag igjen med morsmelk i, men hun skjønner ingenting, prøvde å tygge på den og ble bare irritert, hehe. Ja vi øver og øver med pappaen og han er jo god nok ved leggetid (dog litt mer gråt enn når jeg legger men det er jo greit nok) men på natta er han ikke god nok :/ Hvis hun tar kopp nå etterhvert så kanskje vi bare skal prøve med mme da, vært litt godt med en kveld ute kjenner jeg :) Så bra at han sovnet selv x1000 !! hehe. kjempefin natt. Her var det også bra, la seg ned kl 20 i går, fikk mat 04 og sto opp 07.30. Det er jo faktisk 8 timer der hun sover uten mat, våknet en gang og fikk smokk da, men la seg igjen :) Kan IKKE klage på nettene nå! Nå har hun første dupp og jeg koser meg med brødskiver med kokt egg og kakao (laget med kanel og chili oppi, kjempegod!!)

 

Fine dagen! Skal på babysang og ellers trille tur tenkte jeg. Ha en fin dag dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er selvfølgelig opp til vær enkelt :) Ja venn henne på tutkopp det er jo også kjempe bra :) Flott at vi har så fine netter alle sammen :) man blir såå mye mer opplagt og klar for en ny dag da :) hehe

Da har vi vert til legen og endelig får vi en sikkerlig kur til prinsen :) Så håper vi får bukt med det, så er det bare og holde det vedlieke :) Trillet til og fra legen idag og det var bare kjempe godt :)Nå sover han duppen sin :) og jeg tar en kopp kaffe :) Solen titter inn vinduet og det er både posetivt å negativt :P alt støve vises såå godt.. Men skal ta en sikkelig vaskedag når mine nye gardiner ankomer :) Det blir godt med fornyelse....

Vi skal også begynne på babysang :) gleder meg masse :)

 

Har dere tenkt på en baby nr 2 ? vi har bestemt oss for og vente en god stynd før det evt kommer en ny, greit og få nr 1 litt stor først... Men hadde jeg blitt gravid igjen hadde jeg aldri tatt det bort...

 

Leker dere mye sammen med babyn? Jeg prøver og leke endel med han og stimulere han, men synes det er godt når han leker alene, så jeg får gjøre noe annet :)

 

Kokt egg og kakao hørtes deilig ut ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fikk kur av legen, håper det virker :) Vi har også trillet tur og vært på sang, det er så koselig og vesla koser seg masse der!

 

Vi vet enda ikke om vi skal ha flere barn..jeg trooor nok at jeg kommer til å få lyst på iallefall en til, men samboer heller mer mot bare en. Uansett tenker vi å vente til hun blir noen år, orker ikke ha dem så tette + at jeg ble forferdelig dårlig i forrige svangerskap så det er jo også noe å ta i betraktning at det kan skje igjen. Greit å ha et barn som er litt stor da så det er lettere å ta vare på henne :) Men som deg hadde jeg ikke tatt det bort hvis jeg med et uhell hadde blitt gravid nå, når jeg ser hvor fantastisk ei jente vi har så hadde ikke det kommet på tale ;) Leker en del men vi øver mer på at hun skal leke alene, hun er ikke så flink til det nemlig, men kommer seg mer og mer, så prøver å hver dag ha minst en lang stund der hun ligger litt for seg selv. Godt for meg også det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kuren mot eksemet virker :)

idag har vi hatt en kjempefin dag med barseltreff og trilletur i det nydelige vinterværet vi har :)

åå, det høres så koselig ut med babysang :)

 

Vi skal nok ha flere barn, og vi har snakket litt om at vi vil begynne å prøve når prinsen nærmer seg 2 år.. Vil ikke ha de så tett, men ikke så mange år mellom heller.. Allerede går jeg å tenker på om jeg klarer å føde neste gang eller om det blir keisersnitt da og.. Gleder meg egentlig til neste svangerskap selv om jeg var en god del dårlig..

 

Jeg har begynt å trene, jeg tar armhevinger og situps på matten sammen med ham.. Det synes han er ganske morsomt, han ser på meg og ler av meg ;) Ellers bruker jeg å leke litt med ham, men han er veldig flink til å leke selv også..Det er godt at de kan leke litt selv ja :)

 

Nå har prinsen lagt seg for kvelden, spiste grøt, men skulle ikke ha pupp etterpå.. Skrek skikkelig når jeg prøvde å tilby ham... Sovnet tilslutt av seg selv :) Så er spent å se hvor lenge han sover før han skal ha mat, matvraket ;)

 

Hvordan har kvelden gått hos dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det mye med baby sang hos dere zazzy?? Vi skal melde oss på i morgen :) starter opp neste uke :)

Jeg var ikke dårlig en dag i svangerskapet og hadde en kjempe fin fødsel,men en litt tung start på hverdagen... Så vi venter nåkk en stund fær det evt blir en til :)

 

Flott at dagen deres har vert fin :) her har vi også hatt en fin dag :)

 

Hvor mange dupper sover deres små nå`? Og hvor lenge er vær dupp?

Her varierer det veldig, men prøver og få han til og sove etter en og en halv time, men ser ut som jeg bør begynne og forskyve tiden litt, så at han er lengre våken før han dupper... Hmm vanskelig greier...

I kveld nektet min også og drikke melk etter grøt :P hehe så nå har han ligget i sengen og pratet i 20min,virker som han sovner snart nå :) ønsker dere en fin natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett så sover han 3 dupper på 30 minutter hver.. I dag har han slått på stortrommen og sovet 1 dupp x 1 time, 1 dupp x 30 min og 1 dupp på 1.5 time, så han har jaggu sovet i dag :)

Den første duppen har han ca 1,5 time etter at han står opp.. så går det som regel 2 timer mellom hver dupp.. sover stort sett ikke etter kl 16 på ettermiddagen..

Det er vanskelig å vite med duppene ja, de endrer seg så fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harfåttprinsen så heldig du var som ikke var dårlig, jeg fikk intravenøst og var innlagt flere ganger så grøsser når jeg tenker på å bli gravid:/ koster 30 kr for babysang her, hun er så flink hun som har det, så det er verdt hver krone:) her sover hun to dupper på 1 time hver, eller 3 der en er litt kortere hvis hun står opp veldig tidlig som idag.da ble dupp 3 på en halv time:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei, fin natt her, fikk mat en gang kl 02.30 :) Står opp halv åtte for tiden så det er jo passelig ok, er ganske trøtt, hehe. Prøver å få en oversikt over hvor ofte hun ammes og fant ut at det som regel er 7 ganger i døgnet, det er vel ok? Har vært litt redd jeg gir henne for mye nemlig.

 

Håper dere andre også har hatt en fin natt!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei :) Her var natten helt grei... Våknet første gang kl 0030, ville tydeligvis ha mat, fikk det. sov da til 04.30, fikk mat og sov til 07... Ja det hørtes jo greit ut med 7ganger Zazzy :)

 

Jeg lurer på om prinsen min sover for ofte på dagtid jeg?! Sover 4-5 dupper på alt fra 30-40-60 min.... Varierer jo veldig fra dag til dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Skjønner godt at du er litt skeptisk til å bli gravid igjen når du var så dårlig.. Var innlagt en god deg jeg og men det var pga svangerskapsforgiftning.. Den merket jeg egentlig ikke så mye til bortsett fra hodepine og ENORMT med vann i kroppen.,..

Så bra at nettene er god :) Han våknet for mat 21.00 og 00.30.. Etter det vet jeg ikke om han har fått mat ;) Vet han har vært våken og fått smokk, men tror ikke han har fått mat.. Hadde tidenes melkspreng i værtfall ;) Sto opp 06.50.. Det er tidlig, men det er bedre nå som det begynner å bli lysere på morgenen :)

 

7 ganger må vel være greit ja, kanskje jeg og skal skrive opp og følge med, for i følge min svigermor så overforer jeg ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så god på det med soving, så jeg skal ikke si det.. Men han sover jo ganske greit på natt nå fordi om han sover mange dupper på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harfåttprinsen, hvor lang er dagen din da? når begynner og når slutter den? Her rekker vi rett og slett ikke mer enn maks 3 dupper fordi hun legger seg såpass tidlig. Legger du ham så mange ganger fordi han er tydelig trøtt da? Er han lett å legge til duppene? prøvd å drøye dem litt?

 

Prinsen og mamman uff sv.forgiftning kan ikke være noe særlig, kan vel være litt skummelt også det? så bra det gikk fint med dere! Han sov jo leenge i natt da? hvis du ikke ga mat, men husker du ikke fordi du var så trøtt? hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt skummelt ja, men heldigvis berget jeg bare med noen innleggelser, fødselen ble igangsatt på termindato, pga det..

Hehe, jeg husker ikke om han har fått mat, men tror ikke han har fått det ;) Så han har sovet lenge ja :)

 

Hvordan har dagen vært?

Her har den vært grei, vi har ryddet litt og slappet av i dag... i morgen er den store 5mnd kontrollen, håper vaksinene går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med vaksinen prinsen og mamman, satser på at dere slipper unna bivirkninger! :)

 

Ok dag her også, lille snupp legger seg tidligere og tidligere i kveld ble det 18.15.. men hun våkner sikkert noen ganger før hun tar kveld tenker jeg. Kanskje det blir enda tidligere morgen også da...

 

I dag fikk hun gulrotmos og det gikk ned på høykant! Mye bedre enn avokado tydeligvis som hun pleier å gi meg di grimasene når hun spiser, hehe. Da skal jeg lage mer mos i morgen og fryse ned, har begynt med fast kveldsgrøt nå, enda bare smaksporsjoner men skal øke litt etterhvert nå. Litt godt å begynne med litt rutiner på mat også, da har jeg et måltid i boks iallefall og til ca samme tid hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en fare for at det blir tidligere i morgen da ja.. Prinsen sovnet under kveldsmaten kl 18.15 i dag.. Han er virkelig trøtt når man sovner mens man spiser grøt.. Våknet etter en time, men sovnet igjen med en gang..

 

Han her liker ikke gulrot mos så godt, så lurer litt på om man kan blande det med noe..

Det er greit å prøve å få rutiner på maten ja, gleder meg til vi har ordentlige rutiner på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :) dagen starter somrege 07-07,30 og slutter alt fra 19-20,30... Vaierer veldig.. i dag sov han 40min 1dupp,1t 2dupp og 1t 3dupp... så ikveld var han klar for natten i 19 tiden sovnet i 1930tiden... Har hatt en koslig dag her...

 

Huff ikke greit når det blir slikt i svangerskapet nei,frister ikke og starte en gang til med en gang da nei, men det kan jo bli helt annerledes neste gang... det tenker jeg på selv også,jeg som ikke hadde noe plager annet en ryggen på slutten,men det er jo ganske vanlig....

 

Flott at hun liker gulrotmos da :) ja det er såå godt og ha rutiner på maten synes jeg :)

 

Prinsen og mammaen det går sikkert kjempe bra, men vi skal ivei neste uke og få vaksine og 5mnd kontroll... gruer meg masse jeg også.. Prinsen min reagerte ikke på 3mnd vaksinen, så håper vi slipper unna denne gangen også :)

Håper dere også gjør det :)

 

Reagerte deres baby på 3mnd vaksinen da?

 

Håper vi alle får en fortreffelig natt :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...har ikke vært her på en liten stund- har vært noen hektiske dager og lite søvn...

 

Zassy: jeg husker deg fra 1-3 trimester...og at du var så kvalm...var kvalm jeg også...spydde hver dag de første 4 månenden...men ble ikke innlagt da, så var ikke så ille som deg...huff, det kan ikke vært noe særig!

 

Prinsen og mammaen: Jeg hadde også svangerskapsforgiftning, og ble satt i gang en uke før termin. Hadde en enormt intens fødsel når jeg ble igangsatt...hvordan var det for deg?

 

Til tross for et kvalmende svangerskap og en intens fødsel...kan jeg nesten ikke vente med å gjøre det en gang til :) Rart hvor fort man "glemmer"...... For min del handler det kanskje om at vi brukte 5 år og mange prøverørsforsøk før spiren satt- og det har vel gjort at ønsket om barn har blitt enda sterkere for meg. Det er jo ikke sikkert vi kan få flere...men vi vil prøve på en til, og siden det kan ta tiiiid...så kanskje vi begynner å prøve når vesla er 1 år.

 

Harfåttprinsen: Vi har vært på 5 mnd vaksiner, og det gikk bra...vesla gråt jo selvfølgelig når de satte vaksinene, og det var fælt for mammahjertet....men det gikk fort over, og ingen reaksjon. Lykke til, det går sikkert fint :)

 

Jeg skjønner problemet med at det kan være vanskelig å komme seg ut ja... Jeg fullammer også+ gir litt grøt. I går prøvde vi å gi MME på flaske, bare sånn at jeg har mulighet til å dra ut snart (det tar alt for lang tid med den pumpingen!). Hun tok flaska og drakk det gladelig opp :) Så snart skal mamma prøve seg ut en tur..hihi..

 

ønsker dere er god natt.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være jeg ikke blir dårlig neste gang, men jeg har vært gravid en gang før (en graviditet som ikke varte så lenge) og da var jeg også like dårlig - helt forferdelig, så har ikke store forhåpninger om at det skal bli noe bedre neste gang. Legen sa også til meg at det er store sjanser for at jeg blir like dårlig neste gang også :( men når man vet om det fra før er det kanskje mulig å "forebygge" litt slik at man kan få mer oppfølging og evt hjelp før det går så langt som det gikk sist? er det jeg trøster meg selv med iallefall. Kunne jo ikke ta vare på meg selv sist så hvordan jeg skal greie å ta vare på et barn hvis det blir slik igjen aner jeg ikke, og vi har ingen familie rundt oss heller, så er litt sånn praktiske ting å tenke på også. men men! Blir ikke med det første uansett ;) Syntes ditt nick var kjent også Lengter84 :)

 

Kanskje du kan blande gulrot med potet f.eks mamman til prinsen? hvis han liker det da.

 

Harfåttprinsen slik du beskriver duppene du har hatt i dag er nesten likt det som jeg har hatt. Hørtes voldsomt ut da du skrev opptil 5 dupper, men skjønner jo at du "rekker det" hvis det f.eks er på halvtimer, men har han så kort våkentid da på de dagene? Her er hun våken fra ca 2,5 til 3 timer mellom duppene nå. I dag ble det bare 2, den ene på 50 minutter og den andre på 1,5 time. Er oftest bare to dupper her for tiden, kanskje fordi hun begynner å bli større :)

 

Var ganske lik reaksjon på 3 og 5 mndvaksinen her, altså ikke noe særlig, mer sutrete og mammadalt men ingen feber eller urolige netter f.eks. Håper det går bra for dere :)

 

Skal prøve med mme her også da, men dumt hun ikke tar flaske, ser for meg at det blir bare tull å gi en skrikende baby fra kopp på natta. Mulig vi tar en "prøverunde" på fredag der pappaen tar alt av kveldsstell/mating osv og ser hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengter 84: Fødselen min var egentlig på en måte grei.. Ble igang satt kl 09, med modningstablett. Fikk rier med en gang, de var ganske regelmessige, men forsvant litt og kom tilbake.. fra 18 tiden og utover var de regelmessige og begynte å ta seg opp.. Vannet gikk av seg selv kl 03, hadde full åpning kl 05, men gutten ville ikke ut,. Han sto bare å stagnerte i bekkenet, så kl 08 ble gutten tatt ut med keisersnitt, etter å ha prøvd vakum 2 ganger.. Synes jeg hadde en god opplevelse helt til de siste timene, det som skjedde på slutten kunne jeg godt vært foruten, men vi berget begge to :) Men ja, det er rart hvor fort man glemmer :)

 

Harfåttprinsen: Han var veldig sutrete og klengete etter 3 mnd, men ellers ingen bivirkninger.. Håper dette gjelder nå også :)

 

Zazzy: Huff, skjønner at du er litt betenkt på nestemann da ja, men som du sier, når man vet om det så kan man kanskje forebygge mer....

 

hvordan har natten deres vært? Her har den ikke vært god.. Mannen i huset har fått omgangssyken, og vært oppe flere ganger i natt og spydd.. Prinsen har vært våken maaaaaaaaange ganger i natt, og når han har sovet har mannen i huset vært oppe.. kl 06.30 var det morgen, så nå er jeg trøøøtt.. Men men, det er vel sånn det er til tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...