Gå til innhold

Gullfiskbollen :))))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nå ble det smiley Dossa :D Herrefred, merker at juleferien har kommet og at huset har koblet seg ut -.- har på 10 minutter vært gjennom brudekjoler, 50 talls kjoler og endte opp på tøybleier :P Og noen turer innom finn XD Veldig lite konsekvent i noe om dagen :P

 

Jeg orker ikke å leite frem og tilbake i postene jeg, sååå HVA SKJER da damer?? Hvem er på vei, hvem er som meg og skuffet over besøk denne mnd?? Kunne trengt noen solskinnshistorier her jeg sitter å surmuler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, ikke sintesmiley, uggensmiley eller skuffetsmiley nei... Det var kjiiipt! Men har stedet hjerter da tro?? <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter EL nå i løpet av romjula :)

Du skal også få ditt gullegg befrukta denne gangen Garfy :D

 

Når venter du EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dossa: El er ifølge libresse sin "menskalkis" 4. jenauar, men skal ha sex annenhver dag fra rundt 1. dag jul til midten av januar ;) Gubben er meget fornøyd med den planen *ler*

 

Du må være litt kanin i jula du da ;) hehe :P Dere får ta dere et glass vin til maten, så sitter'n som et skudd ;) Nissen gir jo gaver i denne tiden, skulle bare mangle at han ikke ga deg en liten ekstragave ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok få tid til å kose oss ;)

Prøve å få det til sjøl med huset fullt av folk *ler*

Får ta en kjapp en tenker jeg ;)

 

Hvis vi får inn noen aksjer en gang mellom 24-27 så blir det kanskje en full treffer :B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissen kommer med gave til meg og en gave til deg skal du se Garfy ;) Må da snart komme noen flere gode nyheter i bollen vår. Synes vi fortjener det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da synes jeg dere skal "legge dere tidlig" f.o.m fredag og til 4. dag jul ;) hehe :P Pøs på med sink på gubben og slimløsende på deg, så sitter'n!! :D :D

 

Får si til nissen at han bare har å komme med babyfrø til oss i jula, ellers så blir det hatmail til nordpolen heretter ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter :) Dere koser dere med smilene ser jeg ;) Jeg er heller ikke helt sikker på at jeg liker den nye bim, men smilyene liker jeg :D Trenger nok bare litt tid på oss så blir vi vant med det!

 

I dag har vi laget marsipansmåkaker, himmelsk gode! Og sjokoladegrus og peppermyntekuler :)

 

Nå sitter jeg å venter på at sambo skal komme innom en tur for en kjappis før han fyker avgårde på jobb ;) Jeg har vel ikke el før i romjula, men skader jo ikke å legge aksjer allerede nå :P

 

Blir helt satt ut av denne nye bim, datt helt ut av hva jeg skulle skrive 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, blir tidlig kvelden på meg og mannen i løpet av jula :P

Vi får overnatts besøk fra lillejulaften til første juledag og da kommer nok vesla til å sove i senga vår, men på en eller annen måte så må det inn en dose fra mannen ;)

 

Denne runden får bare gå som den går. Jeg stresser ikke og det føles veldig deilig :) For jeg veit jo at jeg før eller seinere må da få en positiv test jeg ogaå :D

 

Nå er det snart leggetid på meg.

Sweet dreams <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal snart i seng sjøl, skal bare ete litt mat og snakke to ord med gubben som dumpet inn døra etter å vært hobbyelektriker i hele kveld ;)

 

Sov godt og lad opp til superbabymaking :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå nam nam Leah :) :) :)

Du er flink, husk å spare noen til julekvelden da *smiler*

 

Skader ikke å trene vettu Leah ;)

Vi fikk inn noen aksjer ikveld vi også :) Deilig å bare ha sex for kosens skyld og ikke plikt sex *ler*

 

Kos dere Leah ;)

 

Nå er det natta.....tror jeg....hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..moro med smilyer :)

 

Nå var det godt å komme hjem, og nå kan jeg slappe av.

Desember er virkelig en dyr måned!! Men men julemat og julekos må man ha, og det har jeg ordnet. Ribbe, pinnekjøtt, pølser, brus - yeah you name it. Handlet inn alt! Har jeg sagt at jeg er klar for julen?? ;)

 

Og så fikk jeg kjøpt en fin kjole til meg!!

 

Nå gleder jeg meg til imorgen (daten vår) og ikke minst helgen!! :)

 

Hva med dere andre? Alt klart? Alt på plass?

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer :)

 

Her var det skravlet mye siden sist.... Jeg klamrer meg nå til siste håpet om en spire til julaften. Kjente på livmorhalsen og den virket veldig tante klar :(

 

Men men er jo sykemeldt så neste jobbedag blir nyttårsaften så det e jo flott !!!

 

Måtte bare innom å si god natt og eg må sei at når eg endelig kom inn så like eg nye BIM

 

:):):):%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er såpass bortskjemt at jeg skal spise vekk fra heimen både julaften, 1. dag og andredag jeg ;) Så her er det stabla inn en del ekstra middag, men ellers ikke noe ekstra :P

 

Men julegaver og juleklær til guttungen er klart, så da kan jula bare komme på denne kjerringa :D

 

Må si du er flink Hali, jeg er møkklei handling for lenge siden, så cudos til deg som holder koken så lenge :P skal bake litt med lillemann i morra, og rydde siste rest, så skal jeg laaate meg resten av jula ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det LIlla men har desverre ikkje troa så det blir nok IVF på meg snart...

 

Eg vil at det ska bli min tur nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garfy: NÅ er jeg møkkalei Å handle, og ikke minst bruke penger. Men nÅ er det ikke noe særlig som mangler her - mÅ kanskje bake litt. Bra at du er klart! :) Godt nÅr ting er pÅ plass, og sÅ er det bare Å vente :)

 

Metti: Kjipt med TR - hÅper ikke hun viser seg :/

 

Vel, nÅ er det natta her!!

 

Natta, damer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Leah sover lenge i morgen..ble sittende å se Bad santa, og så var hun våken en stund så jeg måtte pause den..så nå er jeg ferdig å se..litt over min sengetid, men men :P

 

Jeg er ikke ferdig, det har dukket opp 2 ekstra som må få gaver..så det må kjøpes, men han ene skal være julenisse her, så hurra!!! :D

Skal lage litt karamell og druesalat i morgen, men da er jeg ferdigbakt :) Så må kjøkken og soverom vaskes og treet må pyntes på fredag. I morgen skal vi handle siste rest av mat og brus :) Vi skal spise borte 1. og 2. juledag og kanskje enda en dag i romjula, så blir det sikkert noe junk innimellom..gidder ikke planlegge middager til romjula i alle fall :P

 

Nei, nå må jeg vel bare komme meg i seng..natta jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...