Gå til innhold

Gullfiskbollen :))))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

verpesyk: Koselig å høre fra deg:) Håper du får et lite julemirakel i magen din nå:) Sender deg en god klem:)

 

Dossa: Ja, nå er det snart el på oss..og vi håper på julemirakler i alle mager i år:) Avhengig av bim sier du? Aner ikke hva du snakker om jeg..knis :P Er blitt helt bim-avhengig etter at jeg begynte å snakke med dere her <3

 

Cornflake: Ja nå skal du jo snart til legen:) Hva er det du skal da? Du hadde fått svar på blodprøvene og de var ok ikke sant? Så det er gyn eller..husker ikke jeg :/ Jeg har ikke vært så veldig kvalm i dag heldigvis, var livredd for å få spysyka nå! Leah fikk det lillejulaften i fjor, og det var grusomt..hele jula ble bare tull da! Men nå satser vi på at vi holder oss frisk:)

 

Metti: Jeg krysser alle fingre for at den grå lupe-streken din blir en fin og klar strek til julaften :) Enda noen dager igjen til ikm ikke sant?

 

Lilla: Det skal gå bra denne gangen, og snart skal du ut i permisjon:) Hvis du blir dårlig så er det klart du må tenke på deg og spiren og få deg en sykemelding. Høres tøft ut med pendling 3-4 timer hver dag!

 

Hali: Her er det bare å sette i gang og skravle, om stort og smått :)

 

Tigerlise: Så bra at sjefen ble glad på deres vegne:) Jeg har vasket rundt i begge gangene og ryddet og ordnet en hel masse, så nå er det som det bør være der ute:) Da vi hadde hentet Leah i barnehagen så kom hun inn og sniffet ut i lufta, rynket på nesa og spurte: "Hva er det som lukter så rart?" Jeg svarte: "Det lukter rent, kjære deg..det er da ikke første gang du lukter det!" Sambo holdt på å le seg i hjel da hun svarte: "Hmh..det lukter rart!" Knis, akkurat som om det er første gangen jeg vasker her :P Har du fri i romjula?

 

Tessy: Så bra at snuppa di er på bedringens vei:) Skjønner godt du er sliten, det er tungt å ha sykt barn i flere dager. Får håpe hun blir helt frisk igjen før jul:)

 

Så gøy å komme inn hit å ha en hel masse lesestoff da:)

 

Har hatt det litt hektisk i dag, selv om jeg ikke helt vet hvordan det skjedde..hadde jo ikke såååå mye å gjøre heller:p men gangene er vasket, alle julekort levert, aksjer er lagt, jeg har fått vasket noen matter og klær og ryddet masse..fått vekk leker og jakker og sko som ikke trenger å ligg ei gangen og i stua:) Dagen gikk plutselig veldig fort! rakk ikke å dra til venninna mi, så dit må jeg i morgen etter at jeg har levert i barnehagen..selv om jeg egentlig ikke har tid..Men må prioritere henne over husvask da:) Og så kommer svigermor og hjelper meg å rense sofan og 2 matter, og så skal vi pynte pepperkakehus når Leah kommer hjem..og jeg bør få bakt noen småkaker, i tillegg til det som kommer til å pipe på div huskelapper på tlf min i morgen :P Må jo få kjøpt juletre også, mulig jeg må få pappa til å hjelpe med det, for vi har ikke sånn der greier på taket vårt og får det ikke med oss med vår bil, og sambo er jo på jobb..Hmm, spørs om ikke det må bli onsdag det da..

 

Cornflake: Hmm..filmtips ja..Husker ikke om jeg sa Crazy, Stupid, Love sist? Den syns jeg var søt:) Eller The back up plan om du ikke har sett den:) Har jo sett masse filmer, men husker ingen nå..typisk:p Eventyr i New Yory er også litt søt, men den har du sikkert sett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hali, date med mannen hørtes veldig kos ut. Det et ikke noe som er bedre enn god mat, kino og det å være i godt selskap ilag med mannen *smiler*

Er ikke ofte jeg og mannen er ute alene så derfor nytes de gangene vi har date tid *smil* Vi skal forresten på hotell tur i slutten av neste måned og det gleder jeg meg utrolig masse til :-)

Da skal ungene være hos mine foreldre fra fredag til søndagen.

 

Jeg har pakket inn noen flere julegaver men gikk tom for gavepapir så må ta resten en annen dag. Kvelden er over for meg nå.

Senga roper på meg *ler*

 

Sweet dreams girls <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy: jeg har også sånne tanker om kvelden, noen ganger bare koselige tanker, og andre ganger bare bekymringer..div lister over ting som må gjøres og huskes osv :P har du sett I don`t know how she does it? Der driver hovedpersonen på sånn om kvelden..med "The list" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel generelt være litt sånn vi damer...hehe, nei du den filmen har jeg ikke sett..er den bra??:) jeg skulle ønske jeg kunne legge tankene vekk for kvelden, men jeg har prøvd mye rart...heldigvis vet jeg at det stopper når mannen kommer hjem da..kanskje fordi vi blir opptatt med andre ting:P hahaha! *ler for meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte forresten både el tester og gravid tester i dag..hehe, testomanen i meg har skikkelig abstinenser etter over 2 mnd uten en eneste test, så fant ut at jeg kan kose meg med noen el tester i romjula i det minste, de blir i alle fall positive :P Håper di kommer fram da..de ble sendt i dag, men det kan jo ta sin tid med posten da!

 

Og vi fikk vite at nissen vår, han som skulle komme hit på julaften ikke kan likevel..Og Leah som gleder seg sååå mye til nissen skal komme. Må bare finne en ny, men aner ikke hvem. Kan liksom ikke bruke noen hun kan kjenne igjen, hun er litt for lur nemlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestillte fra billigtester sist og de var veldig kjappe med leveringen:) Denne runden skal det ikke være noe testing i det hele tatt...hvis jeg klarer da...Har ikke fler EL tester, men har mange g-tester da...

Kanskje jeg skal se den filmen snart da...har sikkert noe å lære av den!:)

 

Hehe...ja julenissen kan jo ikke være hvem som helst! er jo klart det...hvor gammel er lille Leah da??

 

Da var kjøkkenet klart og jeg kan krype i seng med god samvittighet...:)

 

Natta alle sammen og ønsker dre en fin dag i morgen ( i dag for alle dere som allerede har sovet søtt en stund):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah: Du har jammen gjort mye, ser jeg :) Flink!!

 

Tessy: du er ikke alene med slike tanker. Jeg klarer som regel ikke å slokne med en gang, tar litt tid.

 

Men nå er det vel legge tid (mannen venter..heheh) - ikke at jeg skal noe imorgen. Har juleferie fra skolen. Men imorgen er det litt husarbeid som venter og så skal jeg fikse håret mitt.

 

Sov godt, jenter!! Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :-)

 

Deilig med en god natt søvn :-) Føler meg uthvilt og klar til å ta fatt på de to siste dagene før det endelig er juleferie *smiler*

 

Øret til gullet er blitt bedre. Krysser fingra for at vi ikke får noe sykdom i løpet av ferien for både store og små :-)

Gleder meg til nesten to uker med juleferie *juhu*

 

Idag skal vi spise grøt i gymsalen. Hele skolen også er det like spennende hvert år når det gjelder mandelen. Hvem får den i år *ler* :-)

 

Etter grøten skal vi se på noen juletegnefilmer :-)

Blir lite faglig stoff de siste dagene før ferien *ler* Imorra er det siste skoledag og da skal vi gå rundt juletreet og synge noen av de kjente julesangene :-)

Vi ansatte skal spise snitter siste dagen og vi får sikkert en liten pakke også hvis jeg kjenner kontordama *ler*

 

Tessy, du vasker og står på til langt utover kvelden. Flink!

Håper formen til jenta di e bedre :-)

 

Leah, så koselig med nisse. Jeg håper dere finner en som kan være nisse for mini *smiler*

Ho tror på nissen? Det gjør mine 3 gull. Han eldste tror fortsatt på julenissen og gleder seg til han kommer på julaften *søtt*

Jentene sa her om dagen at mamma vi står vel på snille lista til nissen slik at han kommer i år også *søte små*

Jeg måtte jo si at dere har vært snille så julenissen kommer :-)

 

 

Da må jeg komme meg på jobb.

Ha en fin dag jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Hali: Upraktisk at vi skal tenke så ille på kveldene...men i går sloknet jeg pronte! Kanke huske jeg rakk å tenke noe i det hele tatt:P Og attpåtill sov vi hele natta begge to, til kl 7:)

 

Dossa: Deilig med late dager på jobb..hehe, mandelen ja! den er vel altid spennende..kun en mandel? :) Hvilket klassetrinn er du lærer for?

Det må jeg si, at alle ungene dine fortsatt tror på nissen er jo bra jobba, eldstemann er vel 7 år??:)

 

Jeg tror vaskingam i og skravlinga mi her til seint på kveld hjalp ,meg å sovne i går! Godt å kunne dele litt tanker:)

 

Jeg syns da dere andre her inne står rimelig bra på nå før jul også, vi er flinke alle sammen egentlig! Jeg håper jo så klart at mannen kommer hjem og blir såå glad når han ser at som er fikset:) hihi

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morgen!!

Fy f, som jeg sov godt i natt :) Sover godt for tiden, kjenner jeg!! Og det er så deilig.

 

Dossa: Koselig med late dager, med grøt og julefilmer. Husker at det var så herlig med slike dager før ferien når jeg gikk på skolen. Kos deg masse du!

 

Tessy: Hvor er mannen din da?

 

Jeg har vel ikke så mye å gjøre idag men finner alltid på noe ;)

 

Ha en fin dag, jenter!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali: Deilig å sove godt, det trenger vi nå før jul vettu:) kjenner jeg har fått hentet meg litt inn i natt hvertfall:)

Mannen min er i Afganistan, men kommer hjem på juleperm i MÅRRA!!<3

 

Jeg har begynt å rydde og vaske matskapet, og kjøleskapet står for tur, så er liksom kjøkkenet helt strøkent:) men jeg har jo snuppa hjemme i dag også så blir jo litt lek og kos innimellom her:) kjøleskapet tar jeg når hun sover tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, jeg er lærer for en 4. klasse :) Og stor trives i klasserommet *smiler* Ja, ikke sant det er bra jobba at alle mine gull ennå tror på julenissen *ler*

Han eldste er 7 år og går i 2. klasse på samme skole som jeg jobber på. Det går veldig fint, han føler nok mest en trygghet å ha med i nærheten, men det endrer seg vel når man blir eldre tenker jeg *gliser*

 

Det er bra dere har sovet godt Hali og Tessy :) Det hjelper godt å skravle med jentene her inne *smiler*

 

Hali, du studerer eller har jeg oppfattet det galt? Hva da?

Må være deilig å ha fått juleferie alt :)

Jeg kooooser meg med klassen i disse late dagene før det er juleferie *gliser* Idag skal elevene pakke inn lysene vi dyppa i forrige uke.

Jeg dyppa også lys som jeg tenkte å gi i julegave til min mamma *knis*

 

Elevene jobber så stille og rolig idag :)

De er såå klare for juleferie og da er det godt at de klarer å beholde roen i timene og jobbe *smiler*

 

Lurer på hva slags julefilm vi skal se seinere idag.....mmmm.....typisk donald juletegnefilm eller noe annet....tenke tenke *ler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig da Dossa, og kjempe bra at du trives godt i jobben din, det er jo så viktig og har så mye å si!:)

 

Nei, tilbake til ryddingen...snart skal jeg og snuppa ut på siste mathandlingen!

 

Donald klasiker er vel alltid bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en krevende klasse med noen foreldrepar som tar kaka, men ungene er jo så herlige *smiler*

Det er de jeg har med å gjøre hver dag, og sjøl om det til tider er slitsomt og tungt så er det ikke noe annet sted jeg heller vil være enn i klasserommet *smiler*

 

Tessy, kos deg med ryddinga også må du og snuppa ha en fin handledag :)

Bare en dag att til du ser din kjære ;)

 

Cornflake, er hodet bedre idag?

Bare to dager att til din time *spent sammen med deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola senoritas:)

 

Sender en liten hilsen fra gran canaria:) her koser vi oss masse og nyter varmen til det fulle.. Har syndet litt:/ blant annet badet i bassenget som jeg ble frarådet, men dette er så flott hotell at jeg stoler på rensligheten deres.. Ellers så har vi fått feiret både bursdagen min og 1års forlovelses-dag (samme dagen;)) vi fikk sett Norge vinne vm-gull så alt er bare topp. Lille spire er fortsatt på plass og idag er jeg 9+1 ifølge meg selv.. Nå gleder vi oss masse til julaften hvor vi skal fortelle min familie og 1.juledag hvor vi skal fortelle hans familie:)

 

ha en fortsatt flott førjulstid alle sammen... (jeg ble ferdig med alle gaver før jeg reiste, JIPPI)

Og velkommen til Hali og Tessy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Godt å høre at dere koser dere i varmere strøk! :)

 

Dossa: Jeg studerer Bachelor i Barnevern - holder på med siste året. Så siste halv år etter jul. Gleder meg til å være ferdig! Jobber ekstravakter på ungdom psykiatri på sykehuset - trives der òg, så håper jeg får meg fast stilling der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali, tenker det skal bli godt å bli ferdig med å studere :)

Høres ut som en spennende jobb, krysser fingra for at du får en fast stilling der *smiler*

 

Happy, skjønner godt at du koser deg i sola :)) Er litt misunnelig på deg, for her hjemme er det kaldt *brrr*

Deilig å være ferdig med gavene så slipper du å tenke på det når dere kommer hjem att.

Kommer til å bli en fantastisk jul for din og hans familie *smiler*

Kos deg masse Happy, godt å høre at den lille spiren klorer seg fast :))

 

 

Nå har vi spist grøt og det var ei i min klasse som fant den ene av de 3 mandlene :) Fikk en jule marsipan gris som er fortært allerede *ler*

 

Vi skal straks se på film. Jeg hadde 4 filmer de kunne velge mellom, og det ble Polarekspressen :))

Rekker ikke å se hele filmen idag, så vi ser den ferdig imorra når vi har kosetime *smiler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lyst selv til å se Polarekspressen. Er den noe bra, Dossa?

Jeg er inn i julefilmer modus for tiden :)

 

Er det gode julefilmer dere andre kan anbefalle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

 

Nok en hektisk dag i dag og jeg rekker neppe å gjøre alt jeg hadde tenkt :P

 

Dossa: Hadde faktisk tenkt å foreslå Polarekspressen jeg, men så har du jo allerede valgt den :) Den er jo litt søt da:) Ja Leah tror vel egentlig på nissen, men samtidig så tror hun det er noen som kler seg ut..derfor er det litt viktig at hun ikke kjenner igjen nissen :P Hun er 4 år, så syns godt hun kan tro på nissen enda noen år:)

 

Nei, nå er det i dusjen før resten må gjøres her. Vra jo på besøk hos venninna mi, og da gikk jo noen timer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali, polarekspressen er kjempe fin og søt synes jeg da *Smiler*

Vi rakk å se en halv time, så vi må se resten av filme imorra mens vi koser oss med litt snop ;))

 

Leah, de store tenker likt vettu *knis*

Det er søtt når de små ennå tror på nissen :) Alle mine 3 gullunger gjør det, til og med han eldste på 7 år *smiler* :)

Koselig det da, så vi må ha en nisse som kommer på julaften :)

 

Da er timene over, men det er team tid nå frem til kl 15 *urk*

 

HA en fin dag snupper <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, alle søte fisker :)

Stikker bare innom en snartur, rekker ikke å kommentere noe... Men fikk akkurat tlf om at faren min har fått plass på et bra senter i jula *juhu*. Så får vi se om han kommer hjem en tur, f.eks. på julaften. Han var ikke så veldig gira på det i går, men kan jo komme seg utover uka.

 

Ellers så testet jeg igjen i dag. Har hoppet over en HEL dag (hihi), og på de 2 dagene hadde streken blitt myyye sterkere!!! Jippi!!! Så pr. i dag er visst alt som det skal i hvert fall :)

 

Ha en fortsatt fin dag! Tror jeg skal lure meg i vei på et lite besøk på treningssenteret i kveld. 2 uker siden sist *huff*. Må skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at din pappa har fått plass på et bra senter Tigerlise :) Får håpe at lysta om å være sammen med familien blir sterkere når julaften nærmer seg. Kanskje han trenger en god nyhet fra deg Tigerlise, en nyhet som vil lyse opp hans hverdag *smiler*

 

Kjempe gode nyheter at testen har blitt sterkere *juhu*

Det skal gå bra denne gangen snuppa :))) For det har jeg bestemt ;)

Denne spiren har en utrolig kjærlig familie som venter på'n *smiler*

 

 

Da skal jeg rydde pulten og logge meg av, gir meg for idag :)

En dag att så er det endelig en velfortjent juleferie på meg *jippi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok lenge til jeg annonserer nyheten til familien min, har ikke så særlig nært forhold til dem egentlig. Er stort sett de siste jeg forteller ting til... Har vokst opp med at det ikke skal snakkes om ting, og da føler jeg ikke noe behov for å dele. Synd, men sånn er det bare...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, det var jo trist å lese. Men jeg forstår deg også. Kan jeg spørre om du har et bedre forhold til svigers? Vi her i bollen er her for deg snuppa og vil gjerne høre alt du har å fortelle *smiler*

 

Strofe har vær ute i hele dag. Kom løpende da vi kom hjem, rett bort til matfatet :-) Han var ikke særlig kald så han har nok kost seg inne hos svigers eller hos nabo'n som vi fikk han fra *ler* Han løper dit for å leke med sin bror og blir med inn hvis muligheten byr seg :-)

Går helt greit for han kommer jo hjem når han er sulten :-)

 

 

Vesla sitter på fanget og koser med håret mitt. Ho er sliten så kunne lett ha sovnet hvis ho fikk lov til det. Får holde seg våken til det er leggetid *smiler*

 

 

Hmmmm......middag idag.....hva skal dere ha jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...