Gå til innhold

Gullfiskbollen :))))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

GRATULERER så masse med en tydelig test som sier at du er gravid *smiler* Jeg er kjempe glad på dine vegne Tigerlise :)))))

Denne spiren har å klore seg godt fast, så det så! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må forresten også si at jeg lever stort sett som vanlig nå når jeg er gravid. jeg er ikke noen stor kaffedrikker, men har hatt fryktelig lyst på Cola dette svangerskapet. Prøver å begrense meg til helger, men det hender det blir litt ellers også :) Ellers holder jeg meg unna spekemat og upasteuriserte oster. Må innrømme at jeg spiser røkelaka, klarer ikke la være :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

Lilla: GRATULERER :) Både med dagen og med testen, for en fantastisk bursdagsgave å få :) Skal krysse fingre og tær for at spiren holder seg på plass i 9 mnd:)

 

Tigerlise: Hipp hurra for enda sterkere strek, du er GRAVID:) Blir gøy å høre hva din digitale test har å si i morgen:) Og det var jo lurt å si at du ikke aaaaaner hvor langt du er på vei siden du ikke har hatt mensen siden august, da blir det ul på deg :)

 

Metti: Så utrolig bra at begge eggene klarte seg og er på frys:) Men de skal ikke brukes enda, for på julaften skal du få den beste gaven ved positiv test:)

 

Dossa: Hater også å gå til tannlegen, så modig du var som fikk 4 sprøyter:) Kan tenke meg du var glad når du var ferdig der!

 

Cornflake: NAM! Syns du skulle bodd i nabohuset..jeg kommer nemlig heller aldri til å bli slank igjen, og kunne godt tenkt meg å smake på alt du lager;)

 

Åh, for en natt vi har hatt..da febern var oppe i 41 etter at jeg hadde gitt flytende paracet! Var kjempenervøs og ringte legevakten, snakket lenge med ei veldig trivelig dame der. Hun syns febern var alt for høy, men med hennes veiledning fikk jeg sjekket at ingen av tegnene til hjernehinnebetennelse var der utenom febern da. Og jeg fikk beskjed om å gi en stikkpille og så ta tempen 30-45 min senere..og sank tempen var alt bra og jeg kunne gi henne en stikkpille hver 3.time hele natta, men hvis ikke så var det sykehuset neste og det var bare å ringe uansett om jeg lurte på noe:) Sånt får meg til å føle meg tryggere! Heldigvis sank tempen ned i 40,3 etter 30 min og så til 39,7 etter 1 time..så da var det bare å gi paracet i natt og følge med henne..Har ikke sovet så godt i natt for hun har vært over 40 flere ganger, men det hjalp med paracett hver gang og da vi sto opp kl.10 var den nede i 38:) Nå er den nærmere 39, men hun leker og går..så formen er ok i alle fall..puh:) Så nå satser vi på at det værste er over!

 

Jeg skulle egentlig i bursdag i morgen kveld og på byen og hele pakka, og gruet meg til å ringe venninna mi for å fortelle at jeg ikke kan komme likevel..hun har jo kommet med fly fra en annen kant av landet og ville så gjerne at jeg skulle være der..men så ringte hun MEG og beklaget så mye at festen er avlyst fordi hun er så sliten og babyen hennes roer seg ikke hos mormora og hun hadde ikke lyst å forlate henne da..Og hun gruet seg til å fortelle meg det, så da lo vi godt og alt var jo bare helt greit:) Da kan jeg ta meg av sykt barn og hun kan slappe av sammen med babyen sin:) men jeg gruer litt til å fortelle Leah sin farfar at hun ikke skal sover der likevel, for han har gledet seg sånn til å ha henne på overnatting for første gang..Får bare nevne at hun har kastet opp, for han er hysterisk redd for spysyka..så da vil han nok ikke ha henne der :P Hun kan jo heller sover der en dag i romjula eller noe hvis de vil det:)

 

Nå venter jeg på at den snille snille pappan min skal komme å hente all juleposten vår og sende den for meg..det må jo sendes i dag og jeg kommer meg ingensteder:/ Og samboern kom hjem fra jobb 6 i morges, holdt seg våken til butikkene åpnet 8 sånn at han fikk handlet..og da var ikke posten åpnet enda..så kom han og la seg rundt 10 og skal opp å på jobb igjen fra 16 og hele natta..Så er så utrolig glad for at pappa kan stille opp og gjøre ærender for meg:) Føler meg litt innesperret, men kan jo ikke likegodt ta henne med ut når hun er syk:p

 

Men du og du som jeg skravler i vei..God helg søte gullfisker :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy og fy for en fælt natt dere har hatt Leah *bamse klem til deg*

Jeg hater når ungene er sjuke og når feberen blir så høy. Det er ikke noe gøy, kjenner at man blir så redd og urolig.

Godt å høre at du fikk beroligende hjelp da du ringte legevakta.

Slike folk trenger vi flere av :)

 

Godt du får hjelp av dine kjære Leah *smiler*

Det er godt med en hjelpende hånd når det trengs :))

Håper jenta di snart blir frisk att snuppa, dere får kose dere og slappe av.

Håper dere får en bedre natt inatt *smiler*

 

 

Nå er arbeidsdagen over, og jeg tar en velfortjent helg *juhu*

Gleder meg så masse til julekonserten ikveld, kommer i skikkelig julestemning ikveld *smiler*

 

Ha en flotters fredags kveld jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen og med testen Lilla! Kos deg masse med dette!:)

Hipp hipp hurra for deg!:)

 

Hurra for egga og ruginga di metti!:)

 

Bra du fikk god hjelp i natt med feberen til leah! Krysser fingrene for at dere er over det værste og kan få en rolig og fredfull jul! :)

 

Jeg er skikkelig "sur" i dag... kjenner jeg klikker i vinkler av den minste ting, ikke så rart kanskje, siden den røde tanta kom innom i 4 tiden i morges og begynte å spøke! Trodde ikm var over helgen, men da hadde jeg vel feilregnet litt. tror hun kommer på 12.dpo for tiden... Jaja, blir ikke klok på kroppen gitt. surheta er nok en del av pms, siden det ikke er helt i gang enda. håper det går fort selv om jeg ikke har vært til aku på noen uker. med hennes hjelp hadde jeg siste besøket i 6 dager bare! Krysser fingrene for tantefri julefeiring! ;)

 

Har iallfall klart å gå tur i dag og kose meg med mini ute, måtte jo lage snømann og snødame da snøen endelig dukket opp:)

Nå skal jeg slappe litt av, i går gikk i ett og i dag har det også skjedd mye, så nå trenger jeg vel litt krefter til tantebesøk tror jeg...

 

Hipp hurra til dere som kan feire i helgen!

Ønsker alle en koselig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk alle sammen! Ein merkeleg dag. Eg kjem på det innimellom - at eg testa positivt. Men er ikkje som eg tenekr på det kronisk. Det er for stort liksom å ta inn. Og så er eg jo redd sjølvsagt. Har hatt ein veldig fin bursdag så langt. Besøkt bestemor, handal inn til selskap, også på plantasjen. Lit tmange prosjekt i dag kjenner eg, litt sliten no. Skal lage det koseelg her, men samtidig så drar eg fram julepers til innpakkin og lager deig til kaker, alt om ein annan :) jaja.

 

dossa: Den konserten var eg på i fjor, den var nydeleg! Kso deg masse!

 

Lille blomst: Så leit med tanta!!! Veldig lei på dine vegne. Kan du treffa aku snart igjen? slapp av du i kveld. Så flink du ahr vore som har vore i snøen og greier :)

 

Ha ein fin kveld alle sammen. Eg skal sjå idol, eta kips og sjokolade, med tenkte lys- heilt aleine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen Lilla og ikke minst med positiv test :)

 

Tigerlise: Du er gravid :) Gratulerer så mye :)

 

Leah: Huff, håper natten i dag blir bedre kjære deg. Skummel når feberen blir så høy :(

 

Lilleblomst: Hun der ekle tanta har vært innom mange av oss i det siste :( Men nå er det siste gang hun er innom på leeeeenge!

 

Jeg har vondt i hodet i dag, tatt 4 paraceter allerede :(

 

Ha en fin fredagskveld jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk cornflake! <3 Må nok testa nokre gongar til før eg føler at dette er sant.

 

du må ha masse god betring med hovudet ditt! Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner gost hva du mener, Lilla - jeg har allerede testet i 6 dager... Og i morgen blir det den 7. med en digi-test :)

 

Leah, det var da voldsomt til natt dere hadde! Håper virkelig lille-Leah kommer seg snart i formen igjen. Masse god bedring!

 

Æsj, kom tanta igjen, Lilleblomst? Huff å huff! Krysser fingrene for at det er siste gang.

 

Dossa kos deg masse på julekonsert. Det høres såå trivelig og stemningsfullt ut :)

 

Cornflake, god bedring med hodepinen! Må ikke bli syk nå til helgen, vettu :-)

 

Blir Idol her også i kveld. Er jo finale og greier :) Føler meg litt fjortis som følger med på dette, men mannen som er 2 år eldre liker det han også *ler*. Ha en flott kveld alle søte fisker :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Takk for bamseklemmen:) Jeg var noe skjelven da febern kom så høyt i går og hun var så sløv, og samboern var jo på jobb(og bilen med han) så hvis vi måtte på legevakten så ville det tatt lenger tid siden noen måtte hentet oss da..Men mamma hadde mob ved siden av seg hele natta så vi kunne ringe dit og få pappa til å kjøre hvis samboern var langt unna..og klart har det vært krise så har de jo sendt ambulanse..men likevel, føler meg tryggere med en bil på gårdsplassen og sambo i hus når hun er syk! Kos deg supermasse på konsert i kveld, la julestemningen strømme inn og nyt at du snart har ferie:)

 

lilleblomst: Så kjipt med tantebesøk:/ Håper hun bare er en snartur i alle fall! Og pms er noe herk..men du har nå gyldig grunn til å være sur i dag da:p Koselig med snøfolk da:) Våre snømenn har smeltet og falt over ende..så håper på ny snø snart:)

 

Lilla: Kos deg så masse i kveld, med idol, snacks og tanken på den positive testen:) Krysser alt for at alt går akkurat som det skal :)

 

Cornflake: Uff, håper ikke du blir syk nå! Du får slappe av i helga og ta godt vare på deg selv:)

 

Tigerlise: Jeg gleder meg også til du får testet i morgen med digital test :P Er jo så lenge til jeg kan teste, og så lenge siden jeg har testet siden de to siste tr kom før jeg fikk testet..så da må jeg holde test-behovet mitt ved like gjennom dere andre :P Jeg hadde tenkt å ta en test i morgen sånn for sikkerhetsskyld siden jeg skulle på fest, men nå blir jo ikke det noe av heller, så da er det jo ingen vits i å kaste bort en test 7 dager etter mensn liksom:p

 

Her er det hello kitty-film på tv..er så lei av den filmen..så mens snuppa ser den så sniker jeg meg inn hit en tur :P Hun skulle normalt vært lagt seg nå, men vil ha henne under oppsikt, så hun får være oppe enda en stund og eventuelt sove litt på sofan hvis hun vil..men det vil hun neppe:p

 

Ha en fortsatt fin fredag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, håper dere får en bedre natt inatt :-)

Masse god bedring til jenta di <3

 

 

Lilleblomst, du har lov til å være sur nå som tanta banka på døra di *arg*

Håper det blir lenge til neste gang!

 

 

Tigerlise, gledet meg til imorra og høre hva den digitale testen sier :-)

Grattis igjen snuppa <3

 

 

Julekonserten var utrolig fin *smiler*

Satt på første rad og nøt den herlige musikken fra de flotte artistene.

Når Tor Endresen sang o hellga natt fikk jeg frysninger for såååå bra var det. Han måtte bukke minst tre ganger før publikum ga seg med å klappe :-):-)

 

Så nå har jeg kommet i enda mer julestemning *juhu*

Vi har ingen store planer for helga. Bare være sammen og kose oss. Litt husvasking må jeg gjøre :-) Skal til et vennepar imorra og bytte gaver. De prøver på nr 2, ikke hørt noe ennå så da regner jeg med at det ikke er noe på gang riktig nå. Unner dem all lykke men må jo innrømme at jeg vil bli litt misunnelig om de får det til snart. De har prøvd noen måneder.

 

 

Senga roper på meg *ler*

God natt mine søte gullfisker <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Cornflake <3

Håper en god natt søvn hjelper på formen din snuppa :-):-)

Tenk om du hadde vært min nabo, det hadde jeg likt det *smiler* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte mine gullfisker :) Jeg føler meg bedre allerede :) Har tatt enda en paracet og nå skal jeg legge meg.

 

Jeg hadde absolutt trengt litt hjelp med å spise opp kakene jeg baker, ofte så havner halvparten i søppeldunken :( Vi klarer aldri å spise opp alt, gleder meg til jeg får stor familie så de kan hjelpe å spise :)

 

Gleder meg til å se testene til Tigerlise og Lilla, legg de ut på FB da.

 

Hørtes ut som du har hatt en fin kveld Dossa :) Lenge siden jeg har vært på julekonsert, må prøve å få med meg det.

 

Leah: Håper du får en bedre natt vennen.

 

Natta mine søte venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi, CB digital viste "Gravid 1-2" :-D

Trodde egentlig det skulle stå 2-3, men det er ikke så nøye. Litt rart egentlig. Etter testen kan jeg ikke være mer enn max. 3+6, og da var det vel tidlig å teste positivt forrige søndag (3+0)? Men billigstrimlene blir sterkere for hver dag, så satser på at alt er som det skal :)

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Då har eg testa igjen :) Den er sterkare, og kom raskare. Cornflake: anar ikkje koss eg legg ut ting, og min betre halvdel er jo framleis uvitande og offshore :) Men det er ein riktig fin strek :)

 

Tigerlise: Ikkje bry deg om cb. Alt er fint.skal du ha oppfølging? Når tar du kontat emd lege? Då får du jo også tatt hcg test om du vil, men ingen ting å uroa seg for når den blir sterkare og sterkare :) Eg veit ikkj ehielt kva eg skal gjera til veka ift lege. Har jo uvi, men skal jo til gyn 22. Eg får vel beholda timen fordet om eg er gravid?? Eg trur ikkje eg ringer til dei. Får sjå om ho sekretæren ringer med hcg prøven eller ikkje.

 

Gler meg utruleg til å fortelja til mr. ektemann :)

 

Blir lite søvn her, klarer ikkje sova når først våkner. :) ha ein fin dag vennane mine. Eg skal laga til selskap for harde livet. :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter..kan jeg skravle med dere?? Tror jeg trenger å skravle med noen jeg...har vært bittelitt her inne og fulgt med en stund men nå føler jeg behovet for å kanskje være litt aktiv. Vet ikke hvor jeg skal begynne men dagene hjemme med en mann i afganistan er mye tøffere enn jeg trodde de skulle være, det at han er lite hjemme og at vi har så lyst på barn tærer også på meg...vi har vært klare for å få barn nr to siden august.

Nå gleder jeg meg først og fremst til jul, for da kommer han hjem en tur igjen!:) da skal vi bare kose oss masse og kanskje all den kosen gir en ekstra liten gave?! Spennende og nervepirrende er det i allefall!

Blir inspirert at alt som blir skrevet her og av de stadig positive testene...:)

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

Tigerlise: Så deilig å se ordene gravid lyse mot deg:) Og tror ikke ukeindikatorn trenger å være helt riktig:) Når skal du ta kontakt med lege?

 

Lilla: Deilig med streker som blir sterkere og kommer raskere:) Kos deg med selskap:)

 

Cornflake: Hvordan er formen i dag?

 

Dossa: Så flott at du koste deg på julekonsert..da kom vel julestemningen krypende:)

 

Tessy: Du er hjertelig velkommen til skravling :) Det kan ikke være enkelt med en mann i afganistan som ikke er hjemme så ofte..ikke blir det så mange prøveperioder dere får lagt inn aksjer heller da. Håper dere får inn en skikkelig fulltreffer i jula da:)

 

Her har natten vært veldig mye bedre enn i går:) Hun har hatt feber, men ikke over 38,5..og hun har sovet godt fra ca 23.30-9.30:) I dag er hun feberfri så langt, og hun påstår at hun SKAL sove hos farfar..Men jeg vil nå se om febern holder seg vekke hele dagen først! Jeg har bil i natt selv om sambo er på jobb, og det tar ca 10 min å kjøre til svigerfar..så det er jo ikke noe problem å hente henne igjen hvis det skulle være noe..men har hun feber vil jeg helst passe på henne selv:)

 

Nå ser hun noen små julefilmer hun fikk i fjor og koser seg:) Hun drikker vanvittig mye, så regner med at hun har svettet ut en del feber i natt:p

 

I dag skal jeg få unna litt klesvask og kanskje litt vask av huset også hvis jeg gidder :P

 

Ha en superflott lørdag alle sammen..og dere nygravide får nyte den rosa skyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at lille-Leah er bedre :-)))

 

Tessy, velkommen her hos oss! Vi gleder oss til å få vite mer om deg, og det er alltid hyggelig med nye skravledamer :) Fatter ikke hvordan du holder ut med en mann som er så langt vekk, er full av beundring! Håper julekosen bærer frukter og at du kan få en hyggelig nyttårspresang i form av en positiv test :) Hvor gammel er førstemann (eller-jente)?

 

Lilla, så bra at testen er sterkere i dag! Tenker du gleder deg vilt til å fortelle nyheten til din kjære mann *smiler*. Skjønner ikke hvordan du har klart å holde deg, men han kommer helt sikkert til å bli kjempeglad! Når skal du si det til ham? Kos deg masse med selskap!

 

Cornflake, hvordan er formen vennen? Håper du er frisk og rask igjen i dag!

 

Dossa, såå koselig konserten hørtes ut :) Regner med du er i skikkelig julestemning nå *ler*. Kos deg masse i helga!

 

Og der falt jeg i bollen igjen, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen mine skjønne gullfisker :)

 

Velkommen til oss Tessy :) Her kommer du til å trives :)

 

Tigerlise: Jeg så testen din :) Så glad på dine vegner vennen. Jeg får skynde meg, så vi kan gå på kafé sammen med våre bebiser ;)

 

Leah: Godt å høre at mini Leah er feberfri. Hvordan er det med deg da vennen? Du er fortsatt frisk?

 

Lilla: Hurra for sterkere strek :) Skal du likevel til gyn på torsdag eller?

 

Jeg er bedre i dag, kjenner at jeg fortsatt er litt tung i hode, men det går snart over :)

 

Verpesyk: Hvordan går det med deg? Koste du deg på julebordet?

 

Nå må jeg finne meg litt mat. Snakkes senere jenter. Ha en fin dag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Leapudding&mammapudding:) trenger nok mer en jeg tror det selv også å få skravlet litt om løst og fast. For å være ærlig så kunne jeg nok aldri forberedt meg på hvor tøft det kom til å bli å ha en mann i afg. det gjør meg sprø helt enkelt, jeg griner tidt og ofte og syns hverdagen som "alenemor" som må fikse alt i tillegg til savnet av han er stort ansvar. vi hadde jo et halvt år å forberede oss på at han måtte reise og jeg sa til meg selv at det skulle jo gå helt fint, men det gjør det altså ikke. Jeg tror den forigje perioden min ble forsjøvet nettopp pga indre psykisk stress, for den gjør det aldri, men i går kom mensen en hel uke for seint...jaja, lykkelig for at den kom nå sånn at je har EL i romjula:):) hehe

Men nok syting fra min side, her er det en herlig dag med sol, men jeg har også ei syk lita snuppe, hun har feber i dag da...akkurat lagt seg for å sove, så nå venter husarbeid for meg også..utrolig hvor mye som må gjøres før jul når jeg må gjøre alt som en familie egentlig bør gjøre sammen:P med hus og hage og alt..

God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: takk for det til deg også, ja jeg lurer på det selv noen ganger...vet ikke hvordan jeg klarer det, men jeg må jo bare! Han er helt ferdig i februar, det skal bli så uendelig godt når han ikke trenger å være så langt borte lenger! Vi har ei lita jente, hu blei akkurat 1 1/2 år i går:) Lille Simone! Så nå håper vi på å kunne gi henne en liten søster eller bror innen hun fyller 3 år (tenker litt realistisk). Er så glad for alt jeg har og føler meg veldig heldig. Men det som er tungt nå er at det er vanskelig å kjenne den gleden, selvom jeg vet den er der, har vært mye tøffe dager denne høsten her, men jeg gir ikke opp så lett:)

Ønsker alle en god helg:) Bare å spørre om dere vil vite mer...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i bollen Tessy:)

 

Jeg er en av fiskene som har vært med siden i sommer, men er litt mindre aktiv for tiden...

Kjenner meg godt igjen i det å være alene med ansvaret. vi har ei tulle på 3 og min kjære holder på med sin bachelorgrad.Da mini var 1 år hadde han ett år borte på skole, ifjord var han hjemme og nå har han siden august pendlet til og fra oslo hver helg, og det gjør at jeg sitter igjen med det daglige ansvaret hjemme og ansvar for økonomi osv... Tøft å sitte igjen hjemme med barn, hus, hund, full jobb... Syns vel egentlig du er enda tøffere som sitter hjemme mens han er i utlandet på den måten.

Heldigvis er min ferdig til våren han også, mini gleder seg veldig til å ha pappa permanent hjemme når hun er 4!;)

 

Håper du vil trives i bollen og skravler i vei om smått og stort. Alltid koselig med nye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :-)

 

Tigerlise, så herlig det må ha vært å se resultatet på den digitale testen *smiler* Håper formen er bra snuppa<3

 

Lilla, har det gått skikkelig opp for deg at du har en spire i magen vennen? Du er heldig, dette unner jeg deg virkelig snuppa <3

 

 

Dagen idag har gått i ett.

Jeg har tørket støv, strøket juleduker, pynta til jul og støvsugd nede. Ja også skifta på alle sengene *phu*

Jeg har att å vaske badene og gulvene. Badene tar jeg imorra. Gulva når det nærmer seg neste helg :-)

 

Har vært hos ei venninne idag og bytta julegaver. Ho er 18 uker på vei og fått en fin mage :-) Jeg er kjempe glad på hennes vegne, unner ho en spire. Bare håper det snart skjer det samme med meg *smiler*

 

 

Ungene koser seg med barne tv :-)

Vi skal lage mat når unga er lagt. Blir svin indrefile med rødvinsaus, bakt potet og gratinerte grønnsaker *nam*

 

 

Håper det er bra med dere søte jenter <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bollen Tessy <3

Her vil du garantert trives. Vi er en flott gjeng med jenter som er tilsted for hverandre i gode og onde dager :-)

 

Så tøft det må være for deg Tessy med en mann som er borte i Afganistad. Du er ei tøff jente *vær stolt av deg sjøl* Blir godt når mannen kommer hjem, februar er ikke lenge til. Før du veit ordet av det så er den store dagen kommet *smiler*

Håper dere snart lykkes med å gi jenta deres et søsken *smiler*

 

 

Vi trenger masse gode nyheter i bollen vår <3

 

Cornflake, er det bra med deg?

 

Verpesjuk, hadde du det fint på julebordet?

 

Leah, så deilig at det går fremover med mini Leah :-)

 

Lilleblomst, hvordan er formen om dagen?

 

*Plopp* oppi bollen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...